Zadejte hledaný výraz...

Měření B2B a B2C Prestashop/Google Ads

Martin16
verified
rating uzivatele
(10 hodnocení)
24. 9. 2025 09:08:07
Dobrý den,
nenapadá někoho jakým způsobem odlišit v Prestě objednávky B2B od B2C? Stejně tak například v Google Ads? (tady mě napadá spíše jen nějaký filtr pomocí GTMka v data layeru?). 
Hodně nám Google Ads u jedné firmy nafukuje data (o stovky procent, právě díky B2B zákazníkům). Interní markeťák to ale zase bere tak, že vyfiltruje jen B2C tržby a má hotovo (nicméně kampaně zachytávají zřejmě i B2B zákazníky, kde občas přijde větší objednávka).
Je to asi zmatečný popis, ale přemýšlím, jak to vyřešit :-D
Pro příklad tržby v Google Ads jsou 500 000 Kč z akvizičních kampaní a z Google Analytics 90 000 Kč.
Prostě silný Brand, který doposud reklamu nejel, jen B2B.
Díky moc za každou radu
24. 9. 2025 09:08:07
https://webtrh.cz/diskuse/mereni-b2b-a-b2c-prestashop-google-ads#reply1539237
Posílat v datalayeru nebo děkovací stránka rozdílná pro B2B a b2c. To mě na první dobrou napadne.
24. 9. 2025 11:28:56
https://webtrh.cz/diskuse/mereni-b2b-a-b2c-prestashop-google-ads#reply1539240
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit