Zadejte hledaný výraz...

meranie reklamy v casopise

andrej02
verified
rating uzivatele
15. 5. 2008 22:33:10
Dobry den
Da sa merat uspech reklamy v casopise?
Mam predstavu ze to bude fungovat nasledovne example.com je hlavna stranka ktorej produkty sa maju reklamovat v casopise. V casopise sa neuvedie example.com ale example1.com ktora bude presmerovan na example.com. Da sa zmerat pocet zobrazeni example1.com a konverzny pomer? Aku metodu je najlepsie pouzit? example1.com by bola vylucne na reklamu v casopisoch. Ako merate efektivitu reklamy v tisku?
15. 5. 2008 22:33:10
https://webtrh.cz/diskuse/meranie-reklamy-v-casopise#reply71600
Vzhledem k tomu, že mohou být 2 domény pro zákazníka značně matoucí 2 různé domény moc nedoporučuji. Nebylo by lepší mít to spíš jen na různých TLD?
Co je pro zákazníka lepší?
Pamatovat si example1.com, když jde o firmu example.com, nebo example.cz, když jde o example.com?
Nejjednodušší je asi anketa v nějakém formuláři (objednávkovém, registračním...), kde se prostě zákazníka zeptáš odkud se o Tobě dozvěděl a dáš mu nějaký výběr... Bohužel budeš odkázán na lidskou pravdomluvnost... :-D
Jinak myslím, že proto se internetová reklama stále rozrůstá... nepochybně zde hraje roli i právě možnost ohromně měřitelné zpětné vazby oproti jiným reklamním kanálům.
15. 5. 2008 23:45:26
https://webtrh.cz/diskuse/meranie-reklamy-v-casopise#reply71599
Nogard
verified
rating uzivatele
(10 hodnocení)
16. 5. 2008 07:32:06
Úspěch reklamy na web v klasickém časopise se měří obecně celkem špatně pokud to není spojené s nějakou akcí (aka vložte kód z časopisu a vyhrajte, při registraci nechat vyplňovat políčko "kde jste se o nás dozvěděli" a podobně). Souhlasím s NetHillem, že směřovat to přes jinou doménu je matoucí, protože v časopise ti jde většinou i právě o to, aby si lidé tvoji URL zapamatovali a přišli i příště.
16. 5. 2008 07:32:06
https://webtrh.cz/diskuse/meranie-reklamy-v-casopise#reply71598
Martin
verified
rating uzivatele
16. 5. 2008 09:34:17
celkom bezne sa pouziva nova jednorazova domena s nazvom kampane ... napr. http://www.ziadenvodnykamen.sk/
tak si to omeras v pohode
16. 5. 2008 09:34:17
https://webtrh.cz/diskuse/meranie-reklamy-v-casopise#reply71597
Měřil bych to kódem, který lidi musí zadat, nebo číslem, na které musí zavolat. Měřit to jinou adresou / doménou je kontraproduktivní, protože přicházíš o možnost posílit svou značku, vtisknout lidem svou adresu. Využití mikrowebů jako v Bottankově příkladu není dobrý způsob pro měření efektivity reklamy v tisku, protože mikroweb budeš nejspíš propagovat i jinde, tudíž nic nezměříš.
16. 5. 2008 10:14:07
https://webtrh.cz/diskuse/meranie-reklamy-v-casopise#reply71596
welch
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
16. 5. 2008 10:15:44
Resim pro zakaznika stejnou vec, tedy jak zmerit kolik lidi prislo diky reklamne z venku. Zvolil jsem tedy dva typy - jednu domenu propaguji pres SEM, nasledne budu registrovat v katalozich - muzete se podivat www.sadpap.cz - za mesic pres sklik.cz prislo 300 lidi.
Druhou domenu jako imagovou jsem udelal www.bagrujeme.cz - tato domena je prezentovana pouze na 5 autech a 5 bagrech co jezdi po stavbach bez podpory v internetu. Pocet pristupu na ni byl 100, za mesic coz je zajimave cislo, pripravuji studio a cenove srovnani na privedeni zakazniku na stranky z realneho sveta versus SEM. Co je zajimave a vim uz ted, ze realny sve je levnejsi :) pokud mate nekdo zajem napisu Vam vice o statistikach.
VBohm
16. 5. 2008 10:15:44
https://webtrh.cz/diskuse/meranie-reklamy-v-casopise#reply71595
Tady ti dam odkaz jeste na trochu souvisejici vlakno.
Vyhodnoceni uspesnosti radiove kampane
16. 5. 2008 12:47:11
https://webtrh.cz/diskuse/meranie-reklamy-v-casopise#reply71594
appeltauer
verified
rating uzivatele
18. 5. 2008 14:50:53
Ahoj,
propagování speciální domény v různých médiích je zcela běžná věc. Dělají to hlavně silní hráči, kteří zároveň ale propagují nějakou soutěž nebo akci. Hodně je v tomhle vidět Coca-Cola, která měla třeba pošli úsměv dál, nebo teď http://www.mycokezone.cz/, který byl/je vidět v TV a hlavně na lahvích kvůli soutěži. To je typický off-line.
Je to ale celá kampaň, a tak se měří celkový přínos.
Přes jinou doménu se dá krásně měřit pomocí GA tak, že se doména přesměruje na example.com/?utm_source=direct&utm_medium=radio, v GA pak uvidíte další médium a zdroj/source.
Pokud se snažíte zpropagavot nějaký SEO-brand jako třeba veprove-kureci-hovezi.cz (misto Řeznictví Kudláček), tak se vůbec nemusíte bát zmatení uživatele, protože ten takovou doménu stejně zamění s kureci-veprove-hovezi.cz nebo hovezi-kureci-veprove.com či teleci-jehneci-kureci.
U SEO domén s pomlčkou je patrný relativně nízký type-in traffic, pokud chybí účinný branding, který na českém internetu chybí obecně.
Další věc je, že lze zachovat doménu a nemást uživatele např. propagováním URL eshop.example.cz s tím, že se to přesměruje na www.example.cz/?utm_source=... To zákazníka ani marketingové oddělení tolik trápit nebude.
18. 5. 2008 14:50:53
https://webtrh.cz/diskuse/meranie-reklamy-v-casopise#reply71593
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit