Zadejte hledaný výraz...

"Mediaguru" o kombinování PPC

Do jaké míry se dá souhlasit s
http://www.mediaguru.cz/index.php?id=2118
???
26. 2. 2008 16:42:11
https://webtrh.cz/diskuse/mediaguru-o-kombinovani-ppc#reply46837
Je toho tam hodně, kterou část máš namysli? :-)
Např. není pravda, že PPC reklama je jen textová (a to ani mezi zmíněnými PPC systémy, AdWords bannery umožňuje). Na Atlasu není eTarget, ale Sklik. Šířku obsahové sítě AdSense bych jako malou taky neviděla, za to o velké přednosti Centrumího portálu (ať už je tím myšleno cokoliv) nějaké pochybnosti mám.
K duplicitě oslovení klienta (ve smyslu zobrazení mu reklamy) imho dochází dost, především u kontextové reklamy a hlavně v čase. Kolik je webů, na které chodíme denně / často a je na nich kontextová reklama (často tatáž, protože buď je na titulce nebo jsou články stále na podobné téma). Stejně tak chodíme na tematicky podobné servery, kde se může vyskytovat tatáž kontextová reklama (a třeba i od různých ppc systémů). Samozřejmě, platíme za klik, takže to že se reklama zobrazuje někomu stopadesátkrát nic neznamená, dokud neklikne. Na druhou stranu stačí mít odlišný text inzerátu a ten člověk ani nepozná, že na mojí reklamu už klikal.
Jinak se s tím asi (obecně) souhlasit dá, s ohledem na to, že autor je zástupce eTargetu. (Ano, myslím, že článek je zaměřen prokontextově a na inzerenty, kteří se soustřeďují na AdWords / Sklik / search)
26. 2. 2008 17:10:30
https://webtrh.cz/diskuse/mediaguru-o-kombinovani-ppc#reply46836
davidspinar
verified
rating uzivatele
26. 2. 2008 20:19:56
Pokud měl článek vyznít tak, že je lepší využívat spíše více PPC systémů, než méně, tak bych k tomu měl následující připomínku. Ne vždy platí, že "každý klik je dobrý". Nemyslím ani tak to, že lidé nám z různých PPC systémů mohou konvertovat různě, ale spíše to, že je třeba započítat náklady na správu těch systémů (interní i externí). A protože velké PPC systémy dokáží vygenerovat mnohem víc trafficu, než ty malé, a přitom je v nich práce srovnatelně náročná (ne-li jednodušší), pak už často vychází efektivnější ty malé zanedbat.
26. 2. 2008 20:19:56
https://webtrh.cz/diskuse/mediaguru-o-kombinovani-ppc#reply46835
Vembl
verified
rating uzivatele
(38 hodnocení)
26. 2. 2008 21:47:23
Já osobně na propagaci svých webů využívám eTarget, Sklik a Adwords a musím říci, že je dobré porovnávat výsledky a konverze z jednotlivých systémů. Nejvíce se mi ale osvědčil AdWords, protože nemá nesmyslné restrikce na psaní reklamních textů (jako třeba Sklik, kde mi nevzali reklamu kde byla uvedena sleva 200 Kč s tím, že tam prý sleva nesmí být uvedena číselně:(, a pak také cena vychází nejlépe. Ovšem já se pohybuji zejména v oblasti online her, jinde to třeba může být úplně jinak.
26. 2. 2008 21:47:23
https://webtrh.cz/diskuse/mediaguru-o-kombinovani-ppc#reply46834
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit