Zadejte hledaný výraz...

Máte zkušenosti s reklamací zásilky u Geis?

Radek M.
verified
rating uzivatele
(17 hodnocení)
4. 10. 2017 14:24:50
Napsal Táňa Svobodová;1415174
ramix: jen malá poznámka - nejedná se o náš problém s Geis, to se týká zakladatele vlákna, my nic takového nyní neřešíme, měli jsme kdysi něco podobného s Uloženkou a mávli jsme nad tím rukou, naše důvody jsem napsala výše. Já jsem jen poukázala na to, že tento požadavek některých dopravců, kteří vám ztratí zásilku není tak jednoduché pro některé, kdo nedělají jen jednoduchý nákup-prodej vyřešit a je to i zbytečně zatěžující, navíc mnoho podnikatelů, kteří využívají jejich služby o tom ani neví jako zakladatel vlákna.
Pardon, to jsem se přehlédl, myslel jsem, že to píše zakladatel ohledně toho problému s Geis.
Ale jinak taky neříkám, že je to u všech jednoduché doložit, jen z mé zkušenosti je to běžná praxe u Geis, PPL, Toptrans, DPD... A to jsme mnohdy rádi, že nám po x měsících aspoň ty nákupní náklady proplatí...
4. 10. 2017 14:24:50
https://webtrh.cz/diskuse/mate-zkusenosti-s-reklamaci-zasilky-u-geis/strana/2#reply1304288
Napsal Táňa Svobodová;1415174
Radku žádné řešení naší situace ani pomoc jsem po vás nechtěla. Jen jsem vyjádřila, že mám jiný náhled na věc a snažila se ukázat, že ta logika řešení není tak jednoduchá, jak jste prezentoval, toť vše, nic ve zlém :-). Např. pojišťovnu AIG a jiné, u kterých jsem byla svědkem, jak to při škodní události funguje, za státní podnik, který na to kašle nepovažuji, přesto se vždy vše řešilo v PRODEJNÍCH cenách. Berte to jako jen můj názor. Souhlasím, komu se nelíbí podmínky, nechť zahájí jednání s obchoďákem, nebo se poohlídne po jiném dopravci.
A toto je pripad kdy dolozit skodu je pomerne jednoduche. Dolozit skodu treba pri vypadku eshopu v podstate nejde vubec.
4. 10. 2017 14:27:12
https://webtrh.cz/diskuse/mate-zkusenosti-s-reklamaci-zasilky-u-geis/strana/2#reply1304287
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit