Zadejte hledaný výraz...

Máte někdo zkušenosti s mastershopem?

Jiří Warmuž
verified
rating uzivatele
(39 hodnocení)
22. 12. 2012 18:49:28
skcolibri: navštěvník s dotazem se většinou rovná na zákazníka, proto by ho neměli odsuzovat, když se na něco ptá. Jsme na dovolené = nechce se mi nic řešit odpovím v novém roce, takhle by to vyznělo mi. Tohle byl prostě podle mě špatný krok. Podnikatel nemá svátky bohužel, musí mít vše zajištěno.
bedrisek
spíše by mě zajímalo co to bylo za dotaz. Pokud to byl dotaz, na který se dá odpovědět za pár minut tak to přece nic není. I kdyby těch dotazů bylo 30 denně tak bych na ně do 24h odpověděl a pokud bych byl pryč nebo nestíhal někoho bych si sehnal.
Vymýšlet určitě ne a psát, že jsem na dovolené s tím, že odpovím v novém roce taky určitě ne.
Dobře, napíšu na shoptet nebo fastcentrik, kdyby mi odepsali, že jsou na dovolené - tak by to byl neuvěřitelný průser pro ně.
22. 12. 2012 18:49:28
https://webtrh.cz/diskuse/mate-nekdo-zkusenosti-s-mastershopem/strana/2#reply844869
Petr Zachrdla
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
22. 12. 2012 19:45:15
@Coe: Kdyby mi z uvedených firem někdo napsal, že jsou na dovolené, tak bych to respektoval. Nedělám business tak, že by rozhodovalo o úspěchu nebo neúspěchu rozhodovalo pár dnů.
22. 12. 2012 19:45:15
https://webtrh.cz/diskuse/mate-nekdo-zkusenosti-s-mastershopem/strana/2#reply844868
Jiří Warmuž
verified
rating uzivatele
(39 hodnocení)
22. 12. 2012 20:10:47
Napsal Bedříšek;885536
@Coe: Kdyby mi z uvedených firem někdo napsal, že jsou na dovolené, tak bych to respektoval. Nedělám business tak, že by rozhodovalo o úspěchu nebo neúspěchu rozhodovalo pár dnů.
jasně, ale tady jde přesně o tento princip - přestane mi fungovat eshop, napíšu jim (jsou na dovolené, ok respektuji to, počkám si 2 týdny až přijedou a opraví mi to).
Jasně je to jenom návštěvník s dotazem, není to klient - klientovi to hned opravíme.
(jde tu jenom o ten princip, na mě by to vůbec nepůsobilo dobře a začal bych se bát, co kdyby se to stalo kdybych byl jejich klientem) - už teď bych si myslel, že celá firma stojí na 1 člověku a to není moc dobré pro můj business.
22. 12. 2012 20:10:47
https://webtrh.cz/diskuse/mate-nekdo-zkusenosti-s-mastershopem/strana/2#reply844867
Petr Zachrdla
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
22. 12. 2012 20:35:03
@Coe: psal jsem, že podpora a new business jsou dvě věci. podpora se řeší hned a kdykoliv. new business také hned, pokud nejsou vánoce nebo celofiremní dovolená, nebo dovolená člověka, která má na starosti dílčí část businessu. tvůj princip chápu, ale vše má svoje hranice a také cenu.
22. 12. 2012 20:35:03
https://webtrh.cz/diskuse/mate-nekdo-zkusenosti-s-mastershopem/strana/2#reply844866
Ja340
verified
rating uzivatele
22. 12. 2012 21:12:36
mě docela dostalo "navštěvník s dotazem" tím že aktivuji eshop se stávám zákazníkem a je uzavřena kupní smlouva. To že je to na první měsíc zdarma v tom nehraje žádnou roli.
Jinak jak jsem již psal, jsou vánoce a chápu že lidé si chcou odpočinout a být s rodinou. Nezakládal jsem toto téma abych někoho zdrbnul nebo pomluvil. Eshop se mi zdá supr a za pěknou cenu. Nechtěl jsem nic opravovat, jen odpověď na celkem jednoduché otázky které ovšem rozhodnou o tom jestli budu klientem ještě i příští měsíc.
22. 12. 2012 21:12:36
https://webtrh.cz/diskuse/mate-nekdo-zkusenosti-s-mastershopem/strana/2#reply844865
jardis70
verified
rating uzivatele
22. 12. 2012 22:06:08
Taky furt hledám nějaké řešení, buď hotové eshopové řešení ,nebo nechat udělat.Ten Mastershop se mně moc líbí, co má za funkce a taky by pro můj účel bohatě stačil,ale já tomu nerozumím a všude se píše,že má mět validní kód a když to zadam na seo- servis, tak to najde 30 chyb a stránka,že validní není viz.odkaz http://seo-servis.cz/source-zdrojovy-kod/8722253 Ale vzhledově a funkčně za mne perfektní.Mám na to koukat nebo na tom tak zase nezáleží?
22. 12. 2012 22:06:08
https://webtrh.cz/diskuse/mate-nekdo-zkusenosti-s-mastershopem/strana/2#reply844864
Guzma
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
22. 12. 2012 22:07:48
Právě jsem vyzkoušel tento systém a za mě palec dolů. Jsou tam pro mě zásadní nedostatky - např. nemožnost editace objednávky.
Docela dost chyb.
22. 12. 2012 22:07:48
https://webtrh.cz/diskuse/mate-nekdo-zkusenosti-s-mastershopem/strana/2#reply844863
Jiří Warmuž
verified
rating uzivatele
(39 hodnocení)
22. 12. 2012 22:46:41
jardis70:
.... prosimtě na to se vůbec nedívej tohle vůbec nic, ale vůbec nic neznamená : /
dej si do seo servisu google.cz a seznam.cz - taky tam mají chyby a stejně jsou to top stránky.
22. 12. 2012 22:46:41
https://webtrh.cz/diskuse/mate-nekdo-zkusenosti-s-mastershopem/strana/2#reply844862
Mastershop.cz
verified
rating uzivatele
17. 1. 2013 15:52:07
Dobrý den.
Vím že toto téma již není aktuální, nicméně mi to nedá se do diskuse nezapojit. Bohužel nebyla vzhledem k pracovnímu presu po Vánocích možnost se na toto téma vyjádřit dříve.
Co se týče emailu, který klientovi během Vánoc přišel, tak ten byl předepsán a odesílán jako okamžitá odpověď po přijetí jakéhokoliv emailu a chodil jak klientům, tak partnerům, kolegům atd. - tudíž tam nedošlo k jakékoliv diskriminaci (tedy rozlišení potencionálního zákazníka či již stávajícího klienta). Spousta z Vás reagovala na to, že tímto emailem jsme dali klientovi najevo, že na něj kašlem - není tomu tak, všechny emaily byly průběžně čteny a průběžně na ně bylo reagováno (tak jako se tomu stalo i v případě tohoto emailu, jak bylo výše zmíněno). Bohužel byla většina firmy na dovolené, v práci zůstalo jen pár programátorů, kteří na emailovou podporu neměli (jak jistě pochopíte) až tak moc času. ,,Podpora" byla v zahraničí, tedy neměla nonstop možnost kontrolovat emaily (během lyžování se to dělá opravdu těžko - hrozí tam možnost úrazu :-) ). Každopádně pro akutní případy zde byla pořád možnost telefonické podpory (která v konkrétním případě nebyla využita).
Někteří se domnívají, že Mastershop funguje za pomoci jednoho člověka - není tomu tak, Mastershop je zpravován pod firmou Religis s.r.o. (podrobné info o firmě naleznete na webu www.religis.cz). Eshopům se věnujeme dlouho a věnujeme se jim kvalitně - o čem svědčí hodnocení na Hruréce http://sluzby.heureka.cz/napoveda/podporovane-shop-systemy/ - jakožto firma jsme jasně na špici a jakožto pronájmové eshopové řešení také...
Co se týče validity seo servisu, bohužel jen málo která stránka je plně validní - jak je výše zmíněno ani google a seznam nejsou plně validní.
Toť na naši obhajobu (možná Vás toto čtení již nezajímá, ale prostě mi to nedalo se nevyjádřit).
Přeji hezký zbytek dne, Vaše Mastershop podpora :-).
17. 1. 2013 15:52:07
https://webtrh.cz/diskuse/mate-nekdo-zkusenosti-s-mastershopem/strana/2#reply844861
Ja340
verified
rating uzivatele
17. 1. 2013 16:23:46
Nakonec jsem svůj eshop k nim dal a musím říct že zatím super, sice jim chybí některé i základní věci, ale pro můj celkem jednoduchý eshop dostačující. Pro větší eshopy zase mají možnost importů a exportů dat a tak se to dá propojit třeba s vlastní skladovou evidencí.
Nakonec přesto že mám zatím ten nejlevnější tarif který nemá telefonickou podporu tak jsme všechny problémy a připomínky řešili po telefonu a ihned. Takže jo doporučuji.
17. 1. 2013 16:23:46
https://webtrh.cz/diskuse/mate-nekdo-zkusenosti-s-mastershopem/strana/2#reply844860
Mastershop.cz
verified
rating uzivatele
17. 1. 2013 16:31:16
Dobrý den, tento text smažete ve své administraci - informace - co bude po odeslání objednávky.
17. 1. 2013 16:31:16
https://webtrh.cz/diskuse/mate-nekdo-zkusenosti-s-mastershopem/strana/2#reply844859
Ja340
verified
rating uzivatele
17. 1. 2013 17:02:22
Napsal Mastershop.cz;895790
Dobrý den, tento text smažete ve své administraci - informace - co bude po odeslání objednávky.
dík
17. 1. 2013 17:02:22
https://webtrh.cz/diskuse/mate-nekdo-zkusenosti-s-mastershopem/strana/2#reply844858
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit