Zadejte hledaný výraz...

Máte kvalitní E-shop? Pak patříte na Slevonaut.cz

WuShin
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
22. 3. 2011 12:45:05
Napsal Tuttinho;638798
...Ceny jsou bud nekolikanasobne predrazene a nebo jsou uvedeny bez dph...Jinak s tou selekci, to si muzete nalhavat nekomu jinemu, je prece nad slunce jasne, ze tam date kazdy vetsi eshop, ktery vam nabidne vetsi provize, zadna odborna selekce podle neceho vubec nebude...
Uvítám každou konstruktivní kritiku systému. Bohužel vaše postřehy jsou jen spekulací která nestaví na faktech.
Jak jsem psal v prvním příspěvku - internetový obchod si volí výši provize za prodej na jednotlivých položkách sám. Do této volby nezasahujeme. A pokud jde o uvedené ceny jsou identické s těmi za které obchod prodává přes jakýkoliv jiný zdroj návštěvnosti. Jejich hodnota je proto věcí politiky prodejce.
Napsal Kovboj;638803
Což by se mi jako prodejci asi líbilo (kdybych mezi nimi byl ;-), ale jako zákazník bych měl snahu nevěřit že jsou vybrané ty nejlepší na trhu...
Jde o nový koncept a proto počítáme s tím, že se setká s nedůvěrou. Ostatně jako každá novinka. Tu můžeme překonat pouze jediným způsobem - zůstat věrohodní, důvěryhodní a transparentní.
Napsal Kovboj;638803
Navíc jako zákazník co umí počítat bych popřemýšlel, jestli když mi někdo něco prodává za "super cenu" a ještě mi pak vyplatí bonus (a ještě zaplatí provizi provozovateli), tak jestli bych někde nenašel lepší obchod který mi to zboží rovnou prodá za stejnou cenu na jakou se tady dostanu po odečtení bonusu.
Vaše úvaha jde správným směrem, ale neberete v potaz jednu proměnnou a to velkoobchodní marži. Taková alza.cz má na elektronice 5%-7% což je ve srovnání s malým obchodem (1%-2%) velký rozdíl. V konečném důsledku má proto velký internetový obchod možnost vytvořit tímto způsobem lepší cenu, než malý napřímo.
22. 3. 2011 12:45:05
https://webtrh.cz/diskuse/mate-kvalitni-e-shop-pak-patrite-na-slevonaut-cz/strana/2#reply621074
meloun
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
23. 3. 2011 09:56:30
Napsal Tuttinho;638798
Po shlednuti videa, zaregistrovani, uz je mi vsechno jasne, dalsi ojebavani zakazniku. Ceny jsou bud nekolikanasobne predrazene a nebo jsou uvedeny bez dph...Jinak s tou selekci, to si muzete nalhavat nekomu jinemu, je prece nad slunce jasne, ze tam date kazdy vetsi eshop, ktery vam nabidne vetsi provize, zadna odborna selekce podle neceho vubec nebude...
Tak nevím, ale třeba já tam se svými e-shopy nabízím úplně stejné ceny, jako všude jinde, a navíc tu slevu. A s cenami se často řadím k těm nejlevnějším, takže "Ceny jsou bud nekolikanasobne predrazene a nebo jsou uvedeny bez dph" rozhodně není pravda. Musím se Slevonaut.cz zastat, protože po celou dobu jednání je z jejich strany opravdu extrémně profesionální přístup. A jelikož kvůli vyplácení "cashback" musí od e-shopů dostávat zpětnou vazbu, snadno pak přijdou na e-shopy, které neplní své závazky a nemohou na webu vystupovat jako kvalitní obchody.
23. 3. 2011 09:56:30
https://webtrh.cz/diskuse/mate-kvalitni-e-shop-pak-patrite-na-slevonaut-cz/strana/2#reply621073
Napsal meloun;639081
Tak nevím, ale třeba já tam se svými e-shopy nabízím úplně stejné ceny, jako všude jinde, a navíc tu slevu. A s cenami se často řadím k těm nejlevnějším, takže "Ceny jsou bud nekolikanasobne predrazene a nebo jsou uvedeny bez dph" rozhodně není pravda. Musím se Slevonaut.cz zastat, protože po celou dobu jednání je z jejich strany opravdu extrémně profesionální přístup. A jelikož kvůli vyplácení "cashback" musí od e-shopů dostávat zpětnou vazbu, snadno pak přijdou na e-shopy, které neplní své závazky a nemohou na webu vystupovat jako kvalitní obchody.
a proc tu cenu nesnizite rovnou?
23. 3. 2011 10:31:54
https://webtrh.cz/diskuse/mate-kvalitni-e-shop-pak-patrite-na-slevonaut-cz/strana/2#reply621072
Kovboj
verified
rating uzivatele
(13 hodnocení)
23. 3. 2011 10:51:34
Napsal Radek O.;639089
a proc tu cenu nesnizite rovnou?
Přesně.
A navíc, pokud máte už teď cenu stejnou jako konkurence (takže zisk z objednávky spíš menší než větší), tak na kolik vás vyjde jeden takový klient ze Slevonautu? Vyděláte na něm méně než na ostatních, přitom ale s vyřízením jeho objednávky zabijete víc času (následné potvrzování realizovaných a do 14 dní nevrácených objednávek, fakturace provize, převody peněz). Fakt bude takových klientů dost na to aby ten nižší zisk vyrovnalo? A skutečně i těmto "méně výnosným klientům" budete chtít poskytovat stejně špičkový zákaznický servis (jiné shopy by tam být přece neměly)?
23. 3. 2011 10:51:34
https://webtrh.cz/diskuse/mate-kvalitni-e-shop-pak-patrite-na-slevonaut-cz/strana/2#reply621071
Jiri Bednar
verified
rating uzivatele
(60 hodnocení)
23. 3. 2011 11:11:46
Projel jsem si to a nenabízíte nejnižší ceny. Ani zdaleka ne, někdy je ta cena dokonce o 10-20% vyšší, což mi přijde hodně velká daň za tu "jistotu" nebo jak to vlastně nazýváte. Já jako zákazník si radši najdu na zboží lepší cenu a nakoupím tam. Mě to celé přijde jen jako pokus seskupit některé eshopy a navenek se tvářit jako TOP výběr pro lidi. Takové divadýlko, my jsme top, pro vás zákazníky jsme oddělili špatné eshopy, ale tomu snad nikdo nemůže věřit.
Snažší to není, bezpečnější to nevíme, přece to vybíráte vy a úspora, která je vlastně v konečném součtu příplatek není fakt žádná výhra.
23. 3. 2011 11:11:46
https://webtrh.cz/diskuse/mate-kvalitni-e-shop-pak-patrite-na-slevonaut-cz/strana/2#reply621070
WuShin
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
23. 3. 2011 11:36:56
Napsal Radek O.;639089
a proc tu cenu nesnizite rovnou?
Na to snad není ani třeba odpovídat. Cílem podnikatelské činnosti je vytvářet zisk, né prodávat s minimální marží. Nepředpokládáme, že Slevonaut bude majoritním zdrojem objednávek e-shopu což znamená, že plošným snížením marže by internetový obchod snížil své tržby cross-the-board a to i pro placené zdroje návštěvnosti. To je ekonomické harakiri, nehledě na to, že extrémě nízká cena poškozuje značku.
Napsal Kovboj;639094
A navíc, pokud máte už teď cenu stejnou jako konkurence (takže zisk z objednávky spíš menší než větší), tak na kolik vás vyjde jeden takový klient ze Slevonautu? Vyděláte na něm méně než na ostatních, přitom ale s vyřízením jeho objednávky zabijete víc času (následné potvrzování realizovaných a do 14 dní nevrácených objednávek, fakturace provize, převody peněz). Fakt bude takových klientů dost na to aby ten nižší zisk vyrovnalo? A skutečně i těmto "méně výnosným klientům" budete chtít poskytovat stejně špičkový zákaznický servis (jiné shopy by tam být přece neměly)?
Důležité je pochopit, za co komu platíte. Slevonaut je placený zdroj návštěvnosti - tak jako jakákoliv jiná reklama s platbou za zobrazení nebo za klik. Rozdíl je v tom, že z PPC reklamy či reklamy na imprese vám nikdo nebude garantovat návratnost investice (tj. že peníze vložené do reklamy se vám vrátí nazpět). Díky platbě za objednávku si návratnost investice a výši zisku na prodeji zboží můžete ve Slevonautovi určit sami.
23. 3. 2011 11:36:56
https://webtrh.cz/diskuse/mate-kvalitni-e-shop-pak-patrite-na-slevonaut-cz/strana/2#reply621069
Napsal baryman;639102
Projel jsem si to a nenabízíte nejnižší ceny. Ani zdaleka ne, někdy je ta cena dokonce o 10-20% vyšší, což mi přijde hodně velká daň za tu "jistotu" nebo jak to vlastně nazýváte. Já jako zákazník si radši najdu na zboží lepší cenu a nakoupím tam. Mě to celé přijde jen jako pokus seskupit některé eshopy a navenek se tvářit jako TOP výběr pro lidi. Takové divadýlko, my jsme top, pro vás zákazníky jsme oddělili špatné eshopy, ale tomu snad nikdo nemůže věřit.
Snažší to není, bezpečnější to nevíme, přece to vybíráte vy a úspora, která je vlastně v konečném součtu příplatek není fakt žádná výhra.
na druhou stranu je mnoho zakazniku, kteri "otevrou dvere obchodu" a prvni co je zajima "jaka je sleva" i kdyz jim vysvetlite, ze i bez slevy to nikde jinde levneji nekoupi, tak na sleve trvaji. Pro ty se pak vytvari ony "slevo-weby" aby ziskali pocit one vyhodnosti. Je to proste jak pise WuShin jeden z prodejnich kanalu.
---------- Příspěvek doplněn 23.03.2011 v 12:24 ----------
Napsal WuShin;639111
Na to snad není ani třeba odpovídat. Cílem podnikatelské činnosti je vytvářet zisk, né prodávat s minimální marží. Nepředpokládáme, že Slevonaut bude majoritním zdrojem objednávek e-shopu což znamená, že plošným snížením marže by internetový obchod snížil své tržby cross-the-board a to i pro placené zdroje návštěvnosti. To je ekonomické harakiri, nehledě na to, že extrémě nízká cena poškozuje značku.
Důležité je pochopit, za co komu platíte. Slevonaut je placený zdroj návštěvnosti - tak jako jakákoliv jiná reklama s platbou za zobrazení nebo za klik. Rozdíl je v tom, že z PPC reklamy či reklamy na imprese vám nikdo nebude garantovat návratnost investice (tj. že peníze vložené do reklamy se vám vrátí nazpět). Díky platbě za objednávku si návratnost investice a výši zisku na prodeji zboží můžete ve Slevonautovi určit sami.
my si nerozumime. Bavim se o vasem prodejnim kanalu. Tzn. dam tam cenu 1000 a cashback 10% a zakaznik za to zaplati 900. Co kdybych to dal na slevonauta rovnou za 900 a bez slevy? Proste pripomina mi to typicke schovani mnoha obchodu, kdy se naplanuje akce, tyden predtim se zvysi cena, v akci zustane puvodni, jen se ta "puvodni cena" mirne nadnese. Pokud tedy vim, ze to prodam za 900 zadnou slevu davat nemusim a nabidnu to rovnou. Ja vim "vratime vam 10" zni lepe a vice lidi uslysi spise na to, ze "vratime vam 10" z 1000 Kc" nez na to ze "stoji to 900 a zadnou slevu nedostanete".
Nicmene toto vytvari stejnou spiralu snizovani ceny, spise jeste daleko vetsi, nez klasicke porovnavace. Uz proto, ze nekdo tam bude nejlevnejsi, resp. vysledna cena po sleve bude nejnizsi. Bude tam 8 proverenych nabidek, takze zakaznik se nebude muset bat vybrat zadnou. Jaky bude mit tedy duvod sahnout po druhe nejlepsi cene a ne rovnou po te prvni? U porovnavacu nema onu zaruku kvality jako takovou, tak muze selektovat obchody dle toho, ze "tento je provereny a tento ne" u vas toto obstarate vy a predlozite mu nabidku 8mi firem co maji dany produkt. Jeden bude nejelevnejsi a jeden nejdrazsi a ostatni mezi tim. Neni lepsi tam dat rovnou tu nejlevnejsi?
23. 3. 2011 12:20:31
https://webtrh.cz/diskuse/mate-kvalitni-e-shop-pak-patrite-na-slevonaut-cz/strana/2#reply621068
Kovboj
verified
rating uzivatele
(13 hodnocení)
23. 3. 2011 13:25:41
Napsal Radek O.;639128
Ja vim "vratime vam 10" zni lepe a vice lidi uslysi spise na to, ze "vratime vam 10" z 1000 Kc" nez na to ze "stoji to 900 a zadnou slevu nedostanete".
No možná bych na to až tak nesázel. Jsme v Čechách a díky pořadům jako Občanské judo nebo Černé ovce přece "každý ví že každý prodejce je podvodník a zloděj". Takže pokud mě někdo bude tvrdit že mu teď mám zaplatit teď víc peněz a on mi za pár týdnů pošle něco zpět tak jaký důvod mám tomu věřit? Viděl jsem přece v televizi že na tom internetu je to samý podvodník... ;-)
23. 3. 2011 13:25:41
https://webtrh.cz/diskuse/mate-kvalitni-e-shop-pak-patrite-na-slevonaut-cz/strana/2#reply621067
na druhou stranu podobne systemy ala lyoness funguji jiz radu let. Nejvtipnejsi na tom je, ze nas tam chteli s jednou pomerne malou a okrajovou komoditou. Nicmene samozrejme chteli slevu. Diky napojeni primo na vyrobce danou komoditu jsme prodavali vyrazne levneji, nez jakykoli jiny konkurent. I tak chteli slevu, byt druhy nejlevnejsi i po sleve byl stale o neco drazsi.
Ale to je pomerne logicke a nelze se tomu divit a nejak se tomu branit. funguje to, tak proc ne.
23. 3. 2011 13:35:37
https://webtrh.cz/diskuse/mate-kvalitni-e-shop-pak-patrite-na-slevonaut-cz/strana/2#reply621066
WuShin
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
23. 3. 2011 13:55:31
Napsal Radek O.;639128
my si nerozumime. Bavim se o vasem prodejnim kanalu. Tzn. dam tam cenu 1000 a cashback 10% a zakaznik za to zaplati 900. Co kdybych to dal na slevonauta rovnou za 900 a bez slevy? Proste pripomina mi to typicke schovani mnoha obchodu, kdy se naplanuje akce, tyden predtim se zvysi cena, v akci zustane puvodni, jen se ta "puvodni cena" mirne nadnese. Pokud tedy vim, ze to prodam za 900 zadnou slevu davat nemusim a nabidnu to rovnou. Ja vim "vratime vam 10" zni lepe a vice lidi uslysi spise na to, ze "vratime vam 10" z 1000 Kc" nez na to ze "stoji to 900 a zadnou slevu nedostanete".
Rozumím.
Nabídnout zboží bez zpětné výplaty není možné. Smluvně kotvíme minimální hodnotu provize. Navíc systém řadí nabídky a vyhodnocuje jejich zobrazování dle několika faktorů. Jedním z nich s nezanedbatelnou váhou jsou i finanční výsledky internetového obchodu vzhledem k zprostředkovaným objednávkám a přístupům ve srovnání s konkurencí. Tj. přesun bonusu do nižší ceny (která by musela být uvedena i na e-shopu - tj. snížení marže pro všechny zdroje provozu) vám v dlouhodobém měřítku na Slevonautovi uškodí.
Napsal Radek O.;639128
Nicmene toto vytvari stejnou spiralu snizovani ceny, spise jeste daleko vetsi, nez klasicke porovnavace. Uz proto, ze nekdo tam bude nejlevnejsi, resp. vysledna cena po sleve bude nejnizsi. Bude tam 8 proverenych nabidek, takze zakaznik se nebude muset bat vybrat zadnou. Jaky bude mit tedy duvod sahnout po druhe nejlepsi cene a ne rovnou po te prvni? U porovnavacu nema onu zaruku kvality jako takovou, tak muze selektovat obchody dle toho, ze "tento je provereny a tento ne" u vas toto obstarate vy a predlozite mu nabidku 8mi firem co maji dany produkt. Jeden bude nejelevnejsi a jeden nejdrazsi a ostatni mezi tim. Neni lepsi tam dat rovnou tu nejlevnejsi?
Se spirálou ceny máte pravdu z poloviny. Díky zařazení do systému české špičky, bude hrát roli i brand obchodu. Určitá skupina skutečně půjde po nejnižší absolutní ceně, další skupinu bude zas zajímat její oblíbený obchod u kterého prostě ráda nakupuje (to že dostane nazpět 50Kč místo 60Kč a cena je o 60Kč vyšší není takový rozdíl) většina ale bude pravděpodobně její směsí (napříč kategoriemi).
Nejlevnější nestanovíte bez levného, dražšího a nejdražšího. Navíc cílem systému není snížit absolutní ceny na tržní minimum. Obchod, kterému se daří držet si dobrou pověst a šipčkové služby si slušnou marži zaslouží. Ač je systém postaven na platebním modelu výkonnostního marketingu, jeho základní funkcí je propagovat kvalitu.
23. 3. 2011 13:55:31
https://webtrh.cz/diskuse/mate-kvalitni-e-shop-pak-patrite-na-slevonaut-cz/strana/2#reply621065
Tuttinho
verified
rating uzivatele
(53 hodnocení)
23. 3. 2011 18:10:10
Takto jiz funguje treba lyoness a dalsi, rozhodne bych to nepovazoval za nejaky novy koncept..
23. 3. 2011 18:10:10
https://webtrh.cz/diskuse/mate-kvalitni-e-shop-pak-patrite-na-slevonaut-cz/strana/2#reply621064
Kovboj
verified
rating uzivatele
(13 hodnocení)
23. 3. 2011 18:22:35
Napsal WuShin;639155
Tj. přesun bonusu do nižší ceny (která by musela být uvedena i na e-shopu - tj. snížení marže pro všechny zdroje provozu) vám v dlouhodobém měřítku na Slevonautovi uškodí.
No na Slevonautovi možná ne, ale s ohledem na to kolik objednávek může teoreticky přijít přes neznámého Slevonata a kolik ze Zboží, Heuréky ale i přímo ze Seznamu, Google a podobně je z hlediska počtu objednávek rozhodně lepší mít globálně nízké ceny a u vás vyšší, případně u vás nebýt vůbec.
23. 3. 2011 18:22:35
https://webtrh.cz/diskuse/mate-kvalitni-e-shop-pak-patrite-na-slevonaut-cz/strana/2#reply621063
WuShin
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
23. 3. 2011 22:49:32
Napsal Tuttinho;639242
Takto jiz funguje treba lyoness a dalsi, rozhodne bych to nepovazoval za nejaky novy koncept..
Lyoness je cashbackový systém fungující z 95% v offline světě - formou magnetických karet na které sbíráte místo bodů finanční bonus u kamenných obchodníků. Jeho cílovou skupinou jsou především premiové značky (předpokládám, že od Parfumsů chtěli spolupráci v segmentu premiové kosmetiky). Jeho obchodní model se od našeho liší významným způsobem. Lyoness se prezentuje a funguje jako "nákupní klub", tomu odpovídá celá jeho filosofie a cílová skupina (early adopters jsou ženy z vyšší střední třídy).
Napsal Kovboj;639245
No na Slevonautovi možná ne, ale s ohledem na to kolik objednávek může teoreticky přijít přes neznámého Slevonata a kolik ze Zboží, Heuréky ale i přímo ze Seznamu, Google a podobně je z hlediska počtu objednávek rozhodně lepší mít globálně nízké ceny a u vás vyšší, případně u vás nebýt vůbec.
Nezapomínejte na to, že i heuréka byla před pár lety neznámá. Zobrazování nižších cen ve Slevonautovi, stejně tak jako ve všech srovnávačích cen, je neslučitelné s obchodními podmínkami. To by byl podvod na uživatele systému. Takové podnikání by nemělo dlouhé trvání.
23. 3. 2011 22:49:32
https://webtrh.cz/diskuse/mate-kvalitni-e-shop-pak-patrite-na-slevonaut-cz/strana/2#reply621062
igor
verified
rating uzivatele
(18 hodnocení)
23. 3. 2011 23:27:50
Napsal WuShin;639321
Lyoness je cashbackový systém fungující z 95% v offline světě - formou magnetických karet
Lyoness funguje aj online cez platformu tradedoubler. Pocet objednavok cez tento system je vsak pomerne maly.
23. 3. 2011 23:27:50
https://webtrh.cz/diskuse/mate-kvalitni-e-shop-pak-patrite-na-slevonaut-cz/strana/2#reply621061
meloun
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
24. 3. 2011 08:53:37
Napsal Radek O.;639089
a proc tu cenu nesnizite rovnou??
Napsal Kovboj;639094
Přesně.
A navíc, pokud máte už teď cenu stejnou jako konkurence (takže zisk z objednávky spíš menší než větší), tak na kolik vás vyjde jeden takový klient ze Slevonautu? Vyděláte na něm méně než na ostatních, přitom ale s vyřízením jeho objednávky zabijete víc času (následné potvrzování realizovaných a do 14 dní nevrácených objednávek, fakturace provize, převody peněz). Fakt bude takových klientů dost na to aby ten nižší zisk vyrovnalo? A skutečně i těmto "méně výnosným klientům" budete chtít poskytovat stejně špičkový zákaznický servis (jiné shopy by tam být přece neměly)?
Proč tu cenu nesnížíme rovnou? To je úplně stejné, jako kdybychom měli dávat slevu xxx,- Kč na objednávku, protože tolik nás průměrně stojí konverze přes Google AdWords. Je to prostě určitá forma reklamy a provize, kterou zaplatíme, je cena za tuto reklamu. Je to úplně stejné, jako provizní systém. Proč hromady e-shopů dělají provizní systémy a mají stejné ceny jako konkurence, než aby nabízely slevu rovnou zákazníkům? Protože je to reklama, která přiláká nové zákazníky.
Zda bude ze Slevonaut.cz dost klientů na to, aby to vyrovnalo nižší zisk, ukáže čas. Rozhodně však nebudeme rozlišovat zákazníky co se servisu týče, jednou je to náš zákazník, tak k němu přistupujeme profesionálně. Na velkoobchodní zákazníky také nekašleme, přestože nakupují mnohem levněji.
24. 3. 2011 08:53:37
https://webtrh.cz/diskuse/mate-kvalitni-e-shop-pak-patrite-na-slevonaut-cz/strana/2#reply621060
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit