Zadejte hledaný výraz...

Marketingová strategie pro 4 roky běžící eshop

Ladis-s
verified
rating uzivatele
4. 4. 2013 09:10:24
Zdravím všechny webtržníky,
chtěl bych se s Vámi poradit ohledně marketingové strategie. Provozuji e-shop již 4 roky a potřeboval bych zapracovat na marketingové strategii. Tím mám na mysli komplexní pohled na marketing (offline, online), analýza dosavadních úspěchů a neúspěchů, nalezení slabých míst, atd...
Doporučili by jste to svěřit nějaké reklamní agentuře? Pokud ano, máte nějaké k doporučení?
Nebo spíš spolupracovat s nějakým jedním specialistou, např. z webtrhu? Také uvítám doporučení na někoho.
Díky
4. 4. 2013 09:10:24
https://webtrh.cz/diskuse/marketingova-strategie-pro-4-roky-bezici-eshop#reply886408
Dobrý den,
v tomto směru bych Vám osobně doporučoval využít služeb agentůry, která se zabývá kompletním brandem a dokáže zajistit veškeré potřebné věci k online i offline propagaci. Jednu takovou marketingovou/brandigovou agentůru znám takže případně stačí SZ.
S pozdravem
Lukáš Kruntorád
4. 4. 2013 09:44:18
https://webtrh.cz/diskuse/marketingova-strategie-pro-4-roky-bezici-eshop#reply886407
Petr Zachrdla
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
4. 4. 2013 09:50:18
Otázka sice jde proti smyslu mojí práce, ale dělat marketingovou strategii jen proto, aby byl papír v ruce, je ztráta času a peněz. Navíc je to tak široká oblast, že bez dalších informací nelze rozseknout jestli jednotlivec nebo firma nebo jeden business developer, který si najme xxx specialistů.
Jaký problém potřebujete vyřešit?
4. 4. 2013 09:50:18
https://webtrh.cz/diskuse/marketingova-strategie-pro-4-roky-bezici-eshop#reply886406
Jiří Šubr
verified
rating uzivatele
(23 hodnocení)
4. 4. 2013 09:52:39
Je úplně jedno, jestli to bude dělat agentura nebo freelancer. Podstatné je narazit na člověka, který má zkušenosti a je schopen komplexně udělat vše, co požadujete. Ze zkušenosti u agentury zaplatíte více peněz, takže šikovný freelancer může být i úspora. Samozřejmě záleží i na tom, kolik jste schopen investovat (přeci jen to co požadujete může být intenzivní práce na 7 - 14 dní). Připravte si alespoň 30 000,- pokud chcete, aby měl výstup nějakou úroveň a kvalitu a našli se možnosti, díky kterým může váš eshop v dalších letech růst.
4. 4. 2013 09:52:39
https://webtrh.cz/diskuse/marketingova-strategie-pro-4-roky-bezici-eshop#reply886405
Napsal Bedříšek;932238
Otázka sice jde proti smyslu mojí práce, ale dělat marketingovou strategii jen proto, aby byl papír v ruce, je ztráta času a peněz. Navíc je to tak široká oblast, že bez dalších informací nelze rozseknout jestli jednotlivec nebo firma nebo jeden business developer, který si najme xxx specialistů.
Jaký problém potřebujete vyřešit?
muj odhad je, ze ma eshop, ktery ma urcity soucasny stav. A chtel by jej posunout kupredu, tzn. zvysit pocty objednavek. Hleda tedy cloveka/firmu, ktera by mu s tim pomohla a to kompletne. Udelala by analyzu soucasneho stavu na zaklade dodanych a ziskanych informaci a navrhla dalsi krok v mezich, kteri si predem stanovi (dle meho zakladnimi parametry bude cena a casovy horizont). Tzn. muze jit o upravy na strane shopu - pouzitelnost, zlepseni konverznosti webu a muze jit o navrh komunikacni strategie, planovani reklamnich kampani apod.
4. 4. 2013 09:54:44
https://webtrh.cz/diskuse/marketingova-strategie-pro-4-roky-bezici-eshop#reply886404
igor
verified
rating uzivatele
(18 hodnocení)
4. 4. 2013 09:56:49
Odporucam jednoznacne sikovneho jednotlivca - freelancera. V agentura sa Vam moze stat to, ze ked Vas budu lakat na spolupracu, predstavia Vam marketingovu hviezdu a ked si ich najmete, bude na Vasom eshope pracovat "junior account" (citaj "VS studak, ktoreho sme si najali za 65 Kc na hodinu a o marketingu vie tolko ako predavacka v Tescu").
4. 4. 2013 09:56:49
https://webtrh.cz/diskuse/marketingova-strategie-pro-4-roky-bezici-eshop#reply886403
Petr Zachrdla
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
4. 4. 2013 10:10:58
Napsal Radek O.;932242
muj odhad je, ze ma eshop, ktery ma urcity soucasny stav. A chtel by jej posunout kupredu, tzn. zvysit pocty objednavek. Hleda tedy cloveka/firmu, ktera by mu s tim pomohla a to kompletne. Udelala by analyzu soucasneho stavu na zaklade dodanych a ziskanych informaci a navrhla dalsi krok v mezich, kteri si predem stanovi (dle meho zakladnimi parametry bude cena a casovy horizont). Tzn. muze jit o upravy na strane shopu - pouzitelnost, zlepseni konverznosti webu a muze jit o navrh komunikacni strategie, planovani reklamnich kampani apod.
No právě. Máme určitý stav, ale nevíme jaký je požadovaný cíl, ani jaké jsou zkušenosti zadavatele. Tedy jestli bude hrát roli business developera sám a chce najmout dílčí práce nebo jak velkou část chce outsourcovat a na jak dlouhou dobu (jednorázovka vs. metodika a opakovaný proces).
4. 4. 2013 10:10:58
https://webtrh.cz/diskuse/marketingova-strategie-pro-4-roky-bezici-eshop#reply886402
czel
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
4. 4. 2013 10:27:50
Taky znám jednu výbornou agenturu, která ti dokáže zázraky! více přes SZ
4. 4. 2013 10:27:50
https://webtrh.cz/diskuse/marketingova-strategie-pro-4-roky-bezici-eshop#reply886401
Ladis-s
verified
rating uzivatele
4. 4. 2013 10:35:59
Napsal Bedříšek;932238
Otázka sice jde proti smyslu mojí práce, ale dělat marketingovou strategii jen proto, aby byl papír v ruce, je ztráta času a peněz. Navíc je to tak široká oblast, že bez dalších informací nelze rozseknout jestli jednotlivec nebo firma nebo jeden business developer, který si najme xxx specialistů.
Jaký problém potřebujete vyřešit?
Nejde jen o papír v ruce, jde mi o to vybudovat pro e-shop strategii do budoucna. Problém, který potřebuji vyřešit je ten, že eshop sice vydělává, ale stagnuje. Potřebuji aby rostl a proto chci odladit nedostatky a zaměřit se na nové marketingové směry.
Napsal Radek O.;932242
muj odhad je, ze ma eshop, ktery ma urcity soucasny stav. A chtel by jej posunout kupredu, tzn. zvysit pocty objednavek. Hleda tedy cloveka/firmu, ktera by mu s tim pomohla a to kompletne. Udelala by analyzu soucasneho stavu na zaklade dodanych a ziskanych informaci a navrhla dalsi krok v mezich, kteri si predem stanovi (dle meho zakladnimi parametry bude cena a casovy horizont). Tzn. muze jit o upravy na strane shopu - pouzitelnost, zlepseni konverznosti webu a muze jit o navrh komunikacni strategie, planovani reklamnich kampani apod.
Správně jste vystihl podstatu mého problému.
Napsal igor;932246
Odporucam jednoznacne sikovneho jednotlivca - freelancera. V agentura sa Vam moze stat to, ze ked Vas budu lakat na spolupracu, predstavia Vam marketingovu hviezdu a ked si ich najmete, bude na Vasom eshope pracovat "junior account" (citaj "VS studak, ktoreho sme si najali za 65 Kc na hodinu a o marketingu vie tolko ako predavacka v Tescu").
Přesně to je důvod proč jsem založil tuto diskusi. Pokud půjdu za agenturou bez nějakého doporučení, kterému mohu opravdu věřit, tak se obávám, že to dopadne přesně takhle. Také si myslím, že je velká šance zde najít šikovného freelancera, který mi bude schopen poskytnou mnohem kvalitnější služby, než většina reklamek. Proto bych i na takového člověka uvítal doporučení od ostatních
4. 4. 2013 10:35:59
https://webtrh.cz/diskuse/marketingova-strategie-pro-4-roky-bezici-eshop#reply886400
Petr Zachrdla
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
4. 4. 2013 10:45:52
Napsal Ladis-s;932266
Nejde jen o papír v ruce, jde mi o to vybudovat pro e-shop strategii do budoucna. Problém, který potřebuji vyřešit je ten, že eshop sice vydělává, ale stagnuje. Potřebuji aby rostl a proto chci odladit nedostatky a zaměřit se na nové marketingové směry.
Odpověď pošlu do PM.
4. 4. 2013 10:45:52
https://webtrh.cz/diskuse/marketingova-strategie-pro-4-roky-bezici-eshop#reply886399
Petr Ozogán
verified
rating uzivatele
4. 4. 2013 11:15:44
V čem by měla výt agentura výhodnější? Že je to firma s více lidma, co se naučili nějaké teoretické poučky, co a jak by se mělo dělat? Co když je ale realita již jiná, jsou novější trendy a možnosti? Spíše by to chtělo někoho z praxe, kdo si něčím podobným co potřebuješ prošel, kdo nabídne řešení ověřené praxí. Koukám, lidé se tu samo nabízejí, rádi by poradili, ... Vybírej proto moc opatrně.
4. 4. 2013 11:15:44
https://webtrh.cz/diskuse/marketingova-strategie-pro-4-roky-bezici-eshop#reply886398
Petr Zachrdla
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
4. 4. 2013 11:39:28
Napsal Ozogan;932291
V čem by měla výt agentura výhodnější? Že je to firma s více lidma, co se naučili nějaké teoretické poučky, co a jak by se mělo dělat? Co když je ale realita již jiná, jsou novější trendy a možnosti? Spíše by to chtělo někoho z praxe, kdo si něčím podobným co potřebuješ prošel, kdo nabídne řešení ověřené praxí. Koukám, lidé se tu samo nabízejí, rádi by poradili, ... Vybírej proto moc opatrně.
Ajajaj.
Agentura je výhodnější pro toho, kdo chce outsourcovat větší část marketingu nebo nezná všechny možnosti marketingu nebo neumí resp. nemá čas řídit jednotlivé individuální specialisty.
Teoretické poučky jsou praxí posbírané zkušenosti. Teda mimo akademickou půdu v ČR. To však neznamená, že by základem úspěchu byla praxe bez teoretického základu.
Řešení ověřené praxí?!?!?!?!?! A já si myslel, že strategie je řešení, které v praxi zatím není, protože jinak to moc strategie není.
@Ladis-s: Ozogan má pravdu. Skutečně vybírej opatrně.
4. 4. 2013 11:39:28
https://webtrh.cz/diskuse/marketingova-strategie-pro-4-roky-bezici-eshop#reply886397
Ladis-s
verified
rating uzivatele
4. 4. 2013 12:47:46
V agentuře vidím jakousi "jistotu" a vím, že jsou schopni mi nabídnout komplexní služby a vyřešit můj problém s nadhledem a ne řešit jen individuální části odděleně (SEO, PPC, brand, letáky, atd...). Problém je v tom, že nemohu věřit agentuře na kterou nemám doporučení. Každá reklamka se mi představí jako ta nejlepší. Stejně tak to bude i jednotlivci a proto mi jde o doporučení a reference.
4. 4. 2013 12:47:46
https://webtrh.cz/diskuse/marketingova-strategie-pro-4-roky-bezici-eshop#reply886396
saas
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
4. 4. 2013 15:26:58
Já bych nejdřív investoval do sebe a svého vzdělání v této oblasti. Ať už školení nebo samostudium literatury (je jí dost). Pokud nebudete mít sám přehled , tak nebudete schopen poznat jestli freelancer nebo agentura dělají svoji práci dobře, draze nebo blbě. Věřit musíte sobě.
Nevím jestli třeba měříte ROI - sám byste pak viděl co Vám přináší největší efekt. Reklamní agentura je dobrá volba, pokud potřebujete dát dohromady zajímavou kreativu. Když víte jak, tak ten zbytek není složité zajistit.
4. 4. 2013 15:26:58
https://webtrh.cz/diskuse/marketingova-strategie-pro-4-roky-bezici-eshop#reply886395
Jiří Šubr
verified
rating uzivatele
(23 hodnocení)
4. 4. 2013 15:33:22
saas: Co to je za blbost? Neumím programovat a tak si nakoupím knihy a 2 měsíce pojedu samostudium, abych měl přehled? To asi neznáte cenu svého času.
4. 4. 2013 15:33:22
https://webtrh.cz/diskuse/marketingova-strategie-pro-4-roky-bezici-eshop#reply886394
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit