Zadejte hledaný výraz...

Marketing na facebooku, co dělat pro více zobrazovaní

WebdesignKosa
verified
rating uzivatele
(34 hodnocení)
22. 9. 2012 22:07:31
Zdravím,
nedávno jsme spustili na několik produktů z eshopu různé kampaně na facebooku. Dle čeho měříte úspěšnost, resp. jak zde měříte konverzi? Je též "míra prokliku (CTR)" 0,1% dle vašich zkušeností s kampaněmi neúspěchem, průměrem, či úspěchem?
Předem díky za odpovědi.
22. 9. 2012 22:07:31
https://webtrh.cz/diskuse/marketing-na-facebooku-co-delat-pro-vice-zobrazovani/#reply811355
jsem-li eshop a pokud promuji produkty, pak pro mne bude zrejme uspech to, kdyz se proda a kdyz si vydelam prodejem i na reklamu. K cemu mi je kliknuti, kdyz nic nekoupi?
---------- Příspěvek doplněn 22.09.2012 v 22:47 ----------
k mereni vyuzivejte normalne google analytics, jako u jinych reklam
22. 9. 2012 22:47:08
https://webtrh.cz/diskuse/marketing-na-facebooku-co-delat-pro-vice-zobrazovani/#reply811354
Martin P
verified
rating uzivatele
22. 9. 2012 23:56:15
CTR je v tomto pripade dobra, ze Vsm bude snizovat cenu za kliknuti. 0,1 je docela dobra hodnota, ale zalezi co to je za produkt. Ve vasem pripade je potreba sledovat, kolik kliku na reklamu vede k jednomu prodeji. Pokud mate marzi 100Kc, klik za 2 kc a kazdy 49 klik vede k nakupu, tak jste 2 koruny v plusu.
22. 9. 2012 23:56:15
https://webtrh.cz/diskuse/marketing-na-facebooku-co-delat-pro-vice-zobrazovani/#reply811353
beraniste
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
23. 9. 2012 00:19:54
Z PPC na facebooku bylo velmi málo prokliků a objednávek by se člověk nečekal, u mne bylo ale naprosto perfektním řešením platit za zobrazení s cílem získat fanoušky. Pak už stačilo jen v rámci své fcb. stránky s nimi dobře komunikovat a hlavně zadarmo a objednávky se jen hrnuli ...
23. 9. 2012 00:19:54
https://webtrh.cz/diskuse/marketing-na-facebooku-co-delat-pro-vice-zobrazovani/#reply811352
Marcel Kupka
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
23. 9. 2012 10:07:46
Přesně,
PPC na Facebooku se mi vždy vyplatila k akvizici fanoušků, postupně jsme se dostali na 7 Kč za fanouška, který, pokud byl "aktivizován", nakupoval rád a pravidelně "ze Zdi". Přímé prokliky do e-shopu jsou v porovnání s PPC ve vyhledávačích? Nula nula prd.
Napsal beraniste;847690
Z PPC na facebooku bylo velmi málo prokliků a objednávek by se člověk nečekal, u mne bylo ale naprosto perfektním řešením platit za zobrazení s cílem získat fanoušky. Pak už stačilo jen v rámci své fcb. stránky s nimi dobře komunikovat a hlavně zadarmo a objednávky se jen hrnuli ...
23. 9. 2012 10:07:46
https://webtrh.cz/diskuse/marketing-na-facebooku-co-delat-pro-vice-zobrazovani/#reply811351
beraniste
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
23. 9. 2012 11:57:08
Jedna rada ... jak jsem zdesetinásobil počet příchozích fanoušků za stejné peníze. Zkoušel jsem různé formáty reklamy, různé texty a efekt byl sice dobrý, ale ne perfektní. Nakonec jsem lidem řekl přesně to co jsem chtěl a bylo to. Reklamní fotku personalizovat ... a do textu napsat přímo bez skrupulí to, oč ti jde. Něco ve smyslu "Staňte se naším fanouškem, vždyť je to zdarma! Budete vědět o nejlepších slevách jako první!"
23. 9. 2012 11:57:08
https://webtrh.cz/diskuse/marketing-na-facebooku-co-delat-pro-vice-zobrazovani/#reply811350
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit