Zadejte hledaný výraz...

Málo prokliků ve Skliku oproti AdWords

Pred dva tydny jsem zacala inzerovat v Sklik - kampane se tyka prodeje letenek online. Nerozumim proc mam maly pocet prokliku? Inzeruju take v Google v AdWords. V AdWords mam prokliku trikrat vice. Krome toho CPC v Skliku je mnohem vetsi nez v AdWords. Je to normalni?
17. 1. 2008 14:10:31
https://webtrh.cz/diskuse/malo-prokliku-ve-skliku-oproti-adwords#reply37380
Martin
verified
rating uzivatele
(36 hodnocení)
17. 1. 2008 16:35:59
Nemůže to být třeba tím, že v AdWords máš kliky převážně z obsahové sítě?
17. 1. 2008 16:35:59
https://webtrh.cz/diskuse/malo-prokliku-ve-skliku-oproti-adwords#reply37379
Popiš i ostatní parametry kampaně. Odpovídá si poměr zobrazení, pozice (jak pořadí, tak i jestli nejsou v Google prémiové)?
17. 1. 2008 17:25:25
https://webtrh.cz/diskuse/malo-prokliku-ve-skliku-oproti-adwords#reply37378
Ja si myslim, ze letenky to jsou casto hledana slova a krome toho seznam je nejpopularnejsi vyhledavac. Vcera jsem mela jenom 2000 zobrazeni a 60 prokliku. Pozice nejsou premiovana (5-10) a podle meho nazoru CPC je vysoke.
17. 1. 2008 17:36:25
https://webtrh.cz/diskuse/malo-prokliku-ve-skliku-oproti-adwords#reply37377
A na Googlu jsou ty pozice a zobrazení stejné? Co ta obsahová síť? Seznam je možná nejpopulárnější ale také pro inzerenty, což může znamenat vyšší konkurenci, horší pozici, méně prokliků. Stejně tak struktura inzerentů je jiná a mohou se tam vyskytovat inzerenti, kteří platí víc, a tím tě odsouvat níž. Jiná je i struktura dotazů, na Googlu může být hledanější fráze, na kterou si vedeš lépe. A nakonec struktura uživatelů je taky různá, třeba pro uživatele Seznamu nemusí být inzerát tolik zajímavý, aby klikali. A těch odlišností, které to mohou způsobit je daleko víc.
17. 1. 2008 18:03:02
https://webtrh.cz/diskuse/malo-prokliku-ve-skliku-oproti-adwords#reply37376
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit