Zadejte hledaný výraz...

Mall a Vánoce

Václav Urban
verified
rating uzivatele
21. 12. 2012 08:35:12
Tak Kedart je nakonec ten špatný ? Kdo přijal objednávku ? Mall něco deklaroval a "garantovaně" nesplnil.
21. 12. 2012 08:35:12
https://webtrh.cz/diskuse/mall-a-vanoce/strana/2#reply844475
legi
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
21. 12. 2012 08:36:41
Lucky Bastard, takových lidí je hodně a odsuzovat to, je s prominutím dost hloupé a ještě v pozici někoho, kdo provozuje eshop.
Nicméně já jsem maximálně spokojen s doručením od Applu, v úterý kolem poledne jsem objednal, doprava zdarma a ve čtvrtek v 10 hod. ráno mi volá TNT, že má pro mě zásilku - velké překvapení :)
21. 12. 2012 08:36:41
https://webtrh.cz/diskuse/mall-a-vanoce/strana/2#reply844474
Václav Urban
verified
rating uzivatele
21. 12. 2012 08:37:10
Lucky Bastard, proč by měl objednávat v listopadu, pokud mu je 18. deklarováno že dodají ?
21. 12. 2012 08:37:10
https://webtrh.cz/diskuse/mall-a-vanoce/strana/2#reply844473
Filipmachi
verified
rating uzivatele
21. 12. 2012 09:13:46
Nejsem žádnej velkej obchod, ale ještě dnes odesílám zboží, ktery si lidi objednali dneska o půlnoci. Jsem zvědavej, jestli jim to pod stromeček dojde.
21. 12. 2012 09:13:46
https://webtrh.cz/diskuse/mall-a-vanoce/strana/2#reply844472
Marek
verified
rating uzivatele
(26 hodnocení)
21. 12. 2012 09:19:29
Co se týká MALL tak tam již nenakupuji. Nemusí být ani Vánoce a zboží, které píší skladem i přes léto, skladem zkrátka není. Nebo alespoň mě se to stalo. Objednal jsem zboží, kde garantují dostupnost do 24 hodin doma. Ok. Objednávka, potvrzující mail a od té doby se týden nic nedělo. Na maily nereagují, jen těsně před tím, než objednávku odešlou, Vám napíší, dnes odesláno. Ok o nic nejde. Pochopím to. Ale je alespoň v rámci obchodu napsat, toto zboží právě bylo vyprodáno a doručíme ho za XX dní. To bych bral. Ale jejich praktiky se mi nelíbí, proto nenakupuji.
Ještě chci podotknout, že toto se stalo 2x.
21. 12. 2012 09:19:29
https://webtrh.cz/diskuse/mall-a-vanoce/strana/2#reply844471
Tomas Symersky
verified
rating uzivatele
21. 12. 2012 09:44:19
Napsal marcoo;885043
Co se týká MALL tak tam již nenakupuji. Nemusí být ani Vánoce a zboží, které píší skladem i přes léto, skladem zkrátka není. Nebo alespoň mě se to stalo. Objednal jsem zboží, kde garantují dostupnost do 24 hodin doma. Ok. Objednávka, potvrzující mail a od té doby se týden nic nedělo. Na maily nereagují, jen těsně před tím, než objednávku odešlou, Vám napíší, dnes odesláno. Ok o nic nejde. Pochopím to. Ale je alespoň v rámci obchodu napsat, toto zboží právě bylo vyprodáno a doručíme ho za XX dní. To bych bral. Ale jejich praktiky se mi nelíbí, proto nenakupuji.
Ještě chci podotknout, že toto se stalo 2x.
Mne spis prekvapuje, ze nereagovali 48 hodin. Obecne (nemyslim jen Mall) maji vsechny obchody posledni tydny pred Vanocemi nekolikanasobny tydenni obrat. Ale nechapu, proc se na to nepripravi, nenaberou vice brigadniku. Ja objednaval zacatkem prosince vsechny darky a vsechny eshopy nestihaly (objednaval jsem specificke veci, ktere ma par eshopu a tak jsem musel objednavat na mensich, ktere expeduji pravdepodobne z obyvaku). Pochopil bych, kdyby mely eshopy najednou necekany napor, ale vzdyt Vanoce jsou kazdy rok ve stejny den :-).
21. 12. 2012 09:44:19
https://webtrh.cz/diskuse/mall-a-vanoce/strana/2#reply844470
Marek
verified
rating uzivatele
(26 hodnocení)
21. 12. 2012 09:46:56
Napsal Tomas Symersky;885046
Mne spis prekvapuje, ze nereagovali 48 hodin. Obecne (nemyslim jen Mall) maji vsechny obchody posledni tydny pred Vanocemi nekolikanasobny tydenni obrat. Ale nechapu, proc se na to nepripravi, nenaberou vice brigadniku. Ja objednaval zacatkem prosince vsechny darky a vsechny eshopy nestihaly (objednaval jsem specificke veci, ktere ma par eshopu a tak jsem musel objednavat na mensich, ktere expeduji pravdepodobne z obyvaku). Pochopil bych, kdyby mely eshopy najednou necekany napor, ale vzdyt Vanoce jsou kazdy rok ve stejny den :-).
Já nemluvím pouze o Vánocích. Ale celkově. Stalo se mi to 2x v průběhu roku. Je pravda že ne jen Mall. Ale jinde mi alespoň napsali omlouváme se, ale není skladem. Ok počkám, nebo zruším objednávku. Mall ne. Vyčůraně nechá lidi čekat. Pak se ale nemůžou divit, že několik lidí je pošle někam a zásilku nepřevezmou. protože objednají jinde
21. 12. 2012 09:46:56
https://webtrh.cz/diskuse/mall-a-vanoce/strana/2#reply844469
Napsal Tomas Symersky;885046
Mne spis prekvapuje, ze nereagovali 48 hodin. Obecne (nemyslim jen Mall) maji vsechny obchody posledni tydny pred Vanocemi nekolikanasobny tydenni obrat. Ale nechapu, proc se na to nepripravi, nenaberou vice brigadniku. Ja objednaval zacatkem prosince vsechny darky a vsechny eshopy nestihaly (objednaval jsem specificke veci, ktere ma par eshopu a tak jsem musel objednavat na mensich, ktere expeduji pravdepodobne z obyvaku). Pochopil bych, kdyby mely eshopy najednou necekany napor, ale vzdyt Vanoce jsou kazdy rok ve stejny den :-).
Tyto uvahy slysim pomerne casto. Vse ma sve limity a muzete mit klidne 1000 brigadniku, ale proste neustojite to, protoze pokud budeme brat treba baleni a expedici, tak kapacita toho je dana nejuzsim clankem celeho retezce. Takze muzete mit treba 100 brigadniku, co zabali milion baliku, ale pokud mate treba vahu, ktera za hodinu zvladne odvazit 1000 baliku, tak proste vice jak 24tis. baliku neposlete. K tomu ani ten nejlepsi sklad na svete nema nulovou chybovost. System muze registrovat 1 kus, ale realne neni uz zadny. K tomu muze dojit k tomu, ze tam sice ten 1 kus je, ale je poskozeny apod. K tomu prichazi i dalsi vlivy, jako je treba nejaka IT chyba, ktera zpusobi, ze treba baleni hodinu stoji a musite to nejak dohnat. A takovych objektivnich pricin se da najit vice. I takove pocasi v tom hraje velkou roli. Staci nejaka snehova kalamita, zasobovani skladu se vam opozdi o pul dne a opet mate skluz. To jsou casto veci, ktere zakaznik nevidi a neumi si je predstavit, protoze mnozi maji stale za to, ze proste eshop je nejaky pan, co ma doma pocitac, dve krabice zbozi a to nejak bali a prodava. Ja tim shopy nehajim, jenom proste to neni o tom, ze "proc nenaberou vice brigadniku" nebo "proc se nepripravi". Navic je slozite odhadnout na co se pripravit. Loni jste mohl mit 1000 objednavek, cely rok jste rostl o 20% na vanoce jste se priravil na 100% narust, ale prislo o 200% vice objednavek... nestihate balit, zakaznicka podpora nestiha apod. Na druhou stranu je zde pak komunikace se zakaznikem. Kdy se dostatecne neinformuji. Za honbou obratu se slibuji terminy, co uz nejsou realne a vi se to i uvnitr apod.
21. 12. 2012 09:55:51
https://webtrh.cz/diskuse/mall-a-vanoce/strana/2#reply844468
Tomas Symersky
verified
rating uzivatele
21. 12. 2012 10:02:05
Napsal Radek O.;885050
Tyto uvahy slysim pomerne casto. Vse ma sve limity a muzete mit klidne 1000 brigadniku, ale proste neustojite to, protoze pokud budeme brat treba baleni a expedici, tak kapacita toho je dana nejuzsim clankem celeho retezce. Takze muzete mit treba 100 brigadniku, co zabali milion baliku, ale pokud mate treba vahu, ktera za hodinu zvladne odvazit 1000 baliku, tak proste vice jak 24tis. baliku neposlete. K tomu ani ten nejlepsi sklad na svete nema nulovou chybovost. System muze registrovat 1 kus, ale realne neni uz zadny. K tomu muze dojit k tomu, ze tam sice ten 1 kus je, ale je poskozeny apod. K tomu prichazi i dalsi vlivy, jako je treba nejaka IT chyba, ktera zpusobi, ze treba baleni hodinu stoji a musite to nejak dohnat. A takovych objektivnich pricin se da najit vice. I takove pocasi v tom hraje velkou roli. Staci nejaka snehova kalamita, zasobovani skladu se vam opozdi o pul dne a opet mate skluz. To jsou casto veci, ktere zakaznik nevidi a neumi si je predstavit, protoze mnozi maji stale za to, ze proste eshop je nejaky pan, co ma doma pocitac, dve krabice zbozi a to nejak bali a prodava. Ja tim shopy nehajim, jenom proste to neni o tom, ze "proc nenaberou vice brigadniku" nebo "proc se nepripravi". Navic je slozite odhadnout na co se pripravit. Loni jste mohl mit 1000 objednavek, cely rok jste rostl o 20% na vanoce jste se priravil na 100% narust, ale prislo o 200% vice objednavek... nestihate balit, zakaznicka podpora nestiha apod. Na druhou stranu je zde pak komunikace se zakaznikem. Kdy se dostatecne neinformuji. Za honbou obratu se slibuji terminy, co uz nejsou realne a vi se to i uvnitr apod.
Ja chapu duvody, proc neco neni nebo se nestiha, ale zaklaznik by o tom mel vedet. Prodaval jsem nekolik let parfemy a stavalo se, ze skladem mel byt 1 kus a nesel najit fyzicky na sklade, ale v ten okamzik hned volam zakaznikovi a resim to a necekam, az se zepta.
21. 12. 2012 10:02:05
https://webtrh.cz/diskuse/mall-a-vanoce/strana/2#reply844467
Tomas: to plne souhlasim. To je prave ta druha stranka. Ale i v tomto jsou ty firmy proste neskutecne pretizeny. Linky jim zvoni nonstop, chodi tisice dotazu mejlem apod. Dle meho se ty firmy vzdy maximalne pripravuji, to co loni nezvladly dalsi rok daji s prstem v nose, ale zase je neco prekvapi. Mozna by meli od pocatku informovat o terminech trochu delsich a tim by lidi uklidnili, ale jsme v CZ, kde je neskutecny tlak na sluzby a tak se obchodnici boji mit doruceni 2 dny misto jednoho, kdyz to tak maji vsichni ostatni. Ale nejsem z Mallu, vubec nevim jak to u nich funguje, takze bych to nerad konkretizoval na tuto spolecnost.
21. 12. 2012 10:06:36
https://webtrh.cz/diskuse/mall-a-vanoce/strana/2#reply844466
psena
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
21. 12. 2012 10:36:44
Já to dělám opačně, i v obchodních podmínkách mam dodací lhůty delší než je reál, ted před vánoci jsem jsem bral objednávky jen do chvíle, kdy jsem věděl, že to 100% stihnu. U pár jsem už trošku riskoval, ale to bylo se souhlasem zákazníka, který věděl, že se to možná nestihne.
Sranda je, že jestě dnes řeším objednávky, který chtějí mít lidé na vánoce doma...volám a vysvětluji, že kurýrní služba dnes rozváží naposledy a že v pondělí je svátek...
Nic už se těším až to zavřu a do ledna nic neřeším:-) (kecám)
21. 12. 2012 10:36:44
https://webtrh.cz/diskuse/mall-a-vanoce/strana/2#reply844465
Napsal psena;885058
Já to dělám opačně, i v obchodních podmínkách mam dodací lhůty delší než je reál, ted před vánoci jsem jsem bral objednávky jen do chvíle, kdy jsem věděl, že to 100% stihnu. U pár jsem už trošku riskoval, ale to bylo se souhlasem zákazníka, který věděl, že se to možná nestihne.
Sranda je, že jestě dnes řeším objednávky, který chtějí mít lidé na vánoce doma...volám a vysvětluji, že kurýrní služba dnes rozváží naposledy a že v pondělí je svátek...
Nic už se těším až to zavřu a do ledna nic neřeším:-) (kecám)
kuryrni firmy vozi i vikend a nekteri i podneli dopoledne ;)
21. 12. 2012 10:40:20
https://webtrh.cz/diskuse/mall-a-vanoce/strana/2#reply844464
Roni
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
21. 12. 2012 10:46:57
Včera u mě byla kamarádka a úplně to samé - objednávala dokonce již minulý týden, také uvedeno skladem a garance doručení a předevčírem ji napsali, že dodavatel to již nemá a objednávka je stornovaná.
Já chápu obě strany - jak tedy e-shop který nestíhá (protože prostě ten x-násobný nárůst objednávek je opravdu šílený extrém), tak i zákazníka, kterého měli vyrozumět dřív. Na druhou stranu se může stát cokoliv a je potřeba s tím při nákupu takto na poslední chvíli trochu počítat, no. Jinak já jsem raději letos ukončila objednávky 12.12 a do 14.12 jsme měli vše odeslané. Pokud se něco neočekávaného vyskytlo, tak jsme to zvládli se zákazníkem vykomunikovat a ještě třeba 17.12 poslat Balíkem do ruky náhradní variantu. Raději méně ale spokojených zákazníků, než abychom někomu pokazili Vánoce.
21. 12. 2012 10:46:57
https://webtrh.cz/diskuse/mall-a-vanoce/strana/2#reply844463
Napsal marcoo;885048
Já nemluvím pouze o Vánocích. Ale celkově. Stalo se mi to 2x v průběhu roku. Je pravda že ne jen Mall. Ale jinde mi alespoň napsali omlouváme se, ale není skladem. Ok počkám, nebo zruším objednávku. Mall ne. Vyčůraně nechá lidi čekat. Pak se ale nemůžou divit, že několik lidí je pošle někam a zásilku nepřevezmou. protože objednají jinde
Mall podobně jako Amazon prodává některé zboží přes partnery. Tzn. on ho fyzicky nikdy nemá na skladě a když si jej objednáte, tak vaši objednávku vyřizuje právě ten partner. je potřeba tedy dávat pozor jestli není zboží označeno jako partnerský prodej, protože v takovém případě se Mall zříká veškerých garancí. U zboží, které prodává přímo Mall se mi ještě nestalo, že by nedorazilo v deklarovaný den.
21. 12. 2012 11:24:43
https://webtrh.cz/diskuse/mall-a-vanoce/strana/2#reply844462
Ja340
verified
rating uzivatele
21. 12. 2012 12:53:05
Napsal Lucky Bastard;885022
takovéhle chytráky jako jsi ty ve svém eshopu miluji, proč jsi neobjednával již v listopadu ?
Ty seš nějakej kruťák na ty zákazníky...
21. 12. 2012 12:53:05
https://webtrh.cz/diskuse/mall-a-vanoce/strana/2#reply844461
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit