Zadejte hledaný výraz...

Malá účinnost zkušební kampaně

milan
verified
rating uzivatele
5. 4. 2008 11:02:14
Docela mě udivuje, že hotel, ve kterém je jedna noc za minimálně dvojku dělá kampaň za 100 na den. Stránky taky hrají roli. Například jsem pořád nenašel počet hvězdiček hotelu.
5. 4. 2008 11:02:14
https://webtrh.cz/diskuse/mala-ucinnost-zkusebni-kampane/strana/2#reply57894
Napsal meritum;47639
Petro,
AdWord a našeptávač Seznamu říkají, že nejsou vyhledávána. Tak jsem je nepoužil.
Tím se zas tolik neřiď. Nulový počet hledání prakticky moc neexistuje. Za to, že je použiješ v těch několika desítkách kombinací, co tě napadnou neplatíš nic kromě těch třeba dvou hodinek, co ti zabere, ež to vyrobíš. Málo hledání ti nevadí, protože ti stačí málo prokliků. A míra prokliku v tomhle případě bude pak dost vysoká.
5. 4. 2008 11:05:02
https://webtrh.cz/diskuse/mala-ucinnost-zkusebni-kampane/strana/2#reply57893
meritum
verified
rating uzivatele
5. 4. 2008 11:24:01
Napsal milan;47641
Docela mě udivuje, že hotel, ve kterém je jedna noc za minimálně dvojku dělá kampaň za 100 na den. Stránky taky hrají roli. Například jsem pořád nenašel počet hvězdiček hotelu.
Milane na vysvětlenou.
Ceny ubytování v Praze jsou dost složitá záležitost. Ne vždy se používají ceníkové ceny - slevy, akce, balíčky atd. Konkurence 4 a 5 hvězdičkových hotelů v centru Prahy zejména v mimosezóně je i v tomto hodně veliká.
Mám na každé stránce znak 3* standard, ale máš pravdu že to není moc vidět. Mám zatím kampaň za 100 na den jak v AdWord tak v Sklik, abych ověřil za kolik a jak dál efektivně pokračovat. Proto jsem psal i do Webtrh.
5. 4. 2008 11:24:01
https://webtrh.cz/diskuse/mala-ucinnost-zkusebni-kampane/strana/2#reply57892
meritum
verified
rating uzivatele
5. 4. 2008 11:30:33
Napsal Ivan L.;47633
Jestli nechceš vyhazovat peníze pánubohu do oken, tak bych se obrátil na nějakého specialistu a nezkoušel to systémem pokus-omyl . V ubytování vládne velmi silný konkurenční boj a podle mě nemá "samodomo" kampaň šanci.
Ivane,
Máš pravdu. Ale i v nabídce specialistů na PPC a SEO vládne velká konkurence a já o tom chci nejdřív něco vědět, nežli mně někdo začne vysvětlovat co mně za peníze nabízí.
5. 4. 2008 11:30:33
https://webtrh.cz/diskuse/mala-ucinnost-zkusebni-kampane/strana/2#reply57891
meritum
verified
rating uzivatele
5. 4. 2008 11:43:06
Napsal Petra;47642
Nulový počet hledání prakticky moc neexistuje. Málo hledání ti nevadí, protože ti stačí málo prokliků. A míra prokliku v tomhle případě bude pak dost vysoká.
Petro, díky za rady. Myslím že jsem si opravil některý svý představy a přebuduju kampaň !
Hotel Meritum blízko letiště Praha Ruzyně je dobrý artikl !!
5. 4. 2008 11:43:06
https://webtrh.cz/diskuse/mala-ucinnost-zkusebni-kampane/strana/2#reply57890
JarinoX
verified
rating uzivatele
5. 4. 2008 11:50:35
Svojho casu som rovnako amatersky experimentoval na Adwords s ubytovanim/penzion/ a uspechy boli dost mizerne. Nakoniec som si radsej kupil reklamnu plochu na stranke o cestovani a prinieslo to viac realnych navstevnikov penzionu. Potvrdene mi to bolo, ked som sa spytal navstevnikov ako nasli uvedeny penzion..
5. 4. 2008 11:50:35
https://webtrh.cz/diskuse/mala-ucinnost-zkusebni-kampane/strana/2#reply57889
petabrod
verified
rating uzivatele
6. 4. 2008 18:19:56
Napsal meritum;47639
Na klíčové slovo Hotel u letiště Praha, Hotel v Ruzyni, hotel blízko letiště Praha, hotel v Praze 6 mám dobré umístění i ve vyhledávačích, ale
AdWord a našeptávač Seznamu říkají, že nejsou vyhledávána. Tak jsem je nepoužil.
A co na to říká Google Analytics?
Tato slova vyhledávaná jsou, měsíčně se můžeš dostat i na několik desítek vysoce relevatních prokliků. Různorodost frází ohledně letiště není vůbec špatná.
Zaměř se prostě jen tam, kde můžeš být konkurenceschopný.
6. 4. 2008 18:19:56
https://webtrh.cz/diskuse/mala-ucinnost-zkusebni-kampane/strana/2#reply57888
Urbis
verified
rating uzivatele
7. 4. 2008 04:50:29
Jak už někdo napsal přede mnou, myslím, že AdWords není to praví místo pro inzerci jednoho hotelu obzvláště v Praze. Pokud ale na tom trváš, tak používat kontext je pro většinu kampaní v AdWords chyba. Osobně to vždy zatrhnu, hajzlíci mají nastavený automaticky hledání i kontext. Pokud by jsi trval na kontextu, tak si nastav hodně malou částku, třeba 0,30 Kč za klik. Vem si statistiky přístupů na tvý stránky a podívej se na jaká slova zákazníci tvoje stránky najdou. Výraz "hotel v Praze" je kravina, inzeruj co ten tvůj hotel odlišuje od ostatních, třeba ten golf?
7. 4. 2008 04:50:29
https://webtrh.cz/diskuse/mala-ucinnost-zkusebni-kampane/strana/2#reply57887
Urbis
verified
rating uzivatele
7. 4. 2008 15:10:28
Ještě dovětek. Asi od června začne u ČR Google prodávat reklamu v mapách. To je ta reklama, co by pro tebe měla být zajímavá.
7. 4. 2008 15:10:28
https://webtrh.cz/diskuse/mala-ucinnost-zkusebni-kampane/strana/2#reply57886
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit