Zadejte hledaný výraz...

Majitelia eshopov: ako to vyzerá u vás po vianočnej špičke?

Joom
verified
rating uzivatele
(15 hodnocení)
31. 12. 2011 08:02:54
Napsal mctrade;736592
..., a rozbité bylo bez náhrady, protože Obchodní podmínky :)
To se mi nezdá.. pokud přepravce zboží poškodí při přepravě a ty splníš nějaké podmínky zabalení zboží - musí přeci řešit náhradu škody. Většina přepravců je proti tomu snad i pojištěná..
Nemůžou si napsat do obch. podmínek rozbijeme = neřešíme..
Resp. možná můžou, ale jen blázen by s nima uzavřel smlouvu a posílal balíky..
31. 12. 2011 08:02:54
https://webtrh.cz/diskuse/majitelia-eshopov-ako-to-vyzera-u-vas-po-vianocnej-spicke/strana/2#reply710153
dave67
verified
rating uzivatele
31. 12. 2011 12:54:27
Joom: Zjevně nemáš eshop a neposíláš... Pošta ještě občas něco uzná, ale je to spíš na jednotlivých lidech na poště, jak se k tomu postaví. U kurýrů je to bez šance. Špatně zabaleno a dál to neřeší. A co ty na to můžeš? Nic. Jen jít o dům dál, kde to to úplně stejný.
31. 12. 2011 12:54:27
https://webtrh.cz/diskuse/majitelia-eshopov-ako-to-vyzera-u-vas-po-vianocnej-spicke/strana/2#reply710152
tasman
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
31. 12. 2011 13:51:11
Zdravím.
Pro ujasnění má každý dopravce pojištění nákladu.Je na Vás aby jste si jej vyžádali a mohli se podívat zda vůbec je pojištěný.
V zahraničí běžná praxe. Koncese+pojištění k nahlédnutí .
Celkově se uvádí v statistice že až 8mld USD se ztratí po trase mezi odesílatel-dopravce-mezisklad-dopravce-sklad-příjemce.
Nemějte iluze o tom že pokud si nalepíte fragile na balík tak se všichni v tomto přepravním řetězci podle toho chovají.
Základem je každopádně kvalita zabaleného zboží před odesláním.Ovšem i tak je zde jeden podstatný faktor a to :správné logistické řešení přepravy.
Je úplně běžné u sběrných služeb naložit na vozidla co se tzv-vleze z důvodu snížení nákladů na přepravu.Poté vznikají situace jako že do návěsu který má 90cm3 je naloženo zboží i mezi 91-93cm3. Poté už je to loterie kdo příjde o balík nebo jej bude mít poškozený.
VYŽADUJTE TVRDÉ SANKCE ZA POŠKOZENÉ VE SMLOUVÁCH JEŠTĚ PŘED ODESLÁNÍM.
PĚKNÝ NOVÝ ROK VŠEM
31. 12. 2011 13:51:11
https://webtrh.cz/diskuse/majitelia-eshopov-ako-to-vyzera-u-vas-po-vianocnej-spicke/strana/2#reply710151
NV
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
31. 12. 2011 22:25:06
letos u nás nárust obj. začal hned na začátku listopadu. Listopad a prosinec na objednávky téměř stejný (lepší než loni). Celkový obrat za rok propad cca 5 mil. Takže máme letos co zlepšovat.
Poškozené balíky s PPL již ani neřešíme. Musí na to vydělat jiné.
31. 12. 2011 22:25:06
https://webtrh.cz/diskuse/majitelia-eshopov-ako-to-vyzera-u-vas-po-vianocnej-spicke/strana/2#reply710150
nv: a mohl byste alespon rici segment?
31. 12. 2011 23:20:16
https://webtrh.cz/diskuse/majitelia-eshopov-ako-to-vyzera-u-vas-po-vianocnej-spicke/strana/2#reply710149
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit