Zadejte hledaný výraz...

Ma smysl platit reklamu ve slabsich mesicich?

Nishkam
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
27. 9. 2013 10:45:36
Mam projekt, u ktereho v prubehu roku pozoruji vykyvy navstevnosti:
  • Ve slabych mesicich (cervenec-srpen) navstevnost klesa na 60%
  • Silne mesice maji pak 150% - zari-rijen, brezen-duben, prosinec
Pro zjednoduseni reknu, ze mym cilem je zvysit navstevnost. Projekt ma nejaky prijem a urcitou cast z nej chci dat zpetne na reklamu - PPC, banery atd.
Otazka ted je jak lepe rozlozit vydaje na reklamu v prubehu roku:
  • podporit spise slabe mesice
  • podporit spise silne mesice
  • davat stale stejnou castku kazdy mesic
Beru v uvahu i fakt, ze v lete byva reklama levnejsi. Jak byste to udelali vy a proc?
27. 9. 2013 10:45:36
https://webtrh.cz/diskuse/ma-smysl-platit-reklamu-ve-slabsich-mesicich/#reply949954
Hodne projektu miva sezonnost, proste jsou obdobi, ktere mohou byt vuci jinym klinde na deseti procentech. Osobne mam za to, ze neni duvod vynechavat ta slabsi obdobi. V dane dobe muzete vybudovat dobry zaklad pro to, aby to silne bylo jeste silnejsi.
Pokud budete vyuzivat jasne riditelnou reklamu, napr. jak pisete PPC, tak se vam proste nestane, ze ta konverze bude drazsi, nez potrebujete a budete stale v plusu. U banneru to muze byt slozitejsi, tam zaplatite proste imprese a je-li obdobi slabsi, tak CTR i CR nebude na takove urovni a pritom ceny jsou vice mene stejne.
27. 9. 2013 10:49:44
https://webtrh.cz/diskuse/ma-smysl-platit-reklamu-ve-slabsich-mesicich/#reply949953
Presne ako píše Radek, ak sú náklady na konverziu nižšie ako výnosy tak nevidím dovod, prečo počas slabých mesiacoch reklamu stopnúť. Stále na tom zarobíte, aj keď menej.
27. 9. 2013 12:44:01
https://webtrh.cz/diskuse/ma-smysl-platit-reklamu-ve-slabsich-mesicich/#reply949952
carlos
verified
rating uzivatele
(19 hodnocení)
27. 9. 2013 13:26:12
podporil bych silna obdobi at se efekt nasobi
27. 9. 2013 13:26:12
https://webtrh.cz/diskuse/ma-smysl-platit-reklamu-ve-slabsich-mesicich/#reply949951
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit