Zadejte hledaný výraz...

Má cenu nasadzovať Heureka Košík – Áno či nie?

beraniste
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
14. 9. 2016 17:23:27
Igor jen reagoval na to, co jste psal v příspěvcích výše ... pokud berete výsledky před tím, než jste košík nasadili a poté a porovnáváte konverzní poměry, tak výsledek (zvýšení konverzního poměru) je 100% jistý, jelikož Vy volíte jaký časový rámec vezmete před změnou a po ní. A tento časový rámec vždy můžete nastavit tak, aby byl výsledek, který potřebujete.
Napsal jste: "A/B test to určitě nebyl"
Mimo jiné souhlasím s tím, že kvůli pár procentům se ani nám nevyplatí učit lidi, aby se vraceli na Heureku místo aby se cíleně vraceli do eshopu. Já proti tomu nic nemám, prostě se snažíte o to samé co my - aby se k vám návštěvníci vraceli. Je jasné, že proto to tu bude jednoduše mezi námi jiskřit.
14. 9. 2016 17:23:27
https://webtrh.cz/diskuse/ma-cenu-nasadzovat-heureka-kosik-ano-ci-nie/strana/3#reply1222036
BiddingTools: z počátku jsem vás v tomto bral vážně a měl opravdu jen za to, že je chyba v interpretaci, nicméně nyní jsem přesvědčen, že studie v bodu přínosu Heureka košíku na konverzní poměr je naprostý nesmysl, protože to, co tvrdíte je prostě fabulace s daty a interpretací výsledku a dle mého ne záměrně, ale z naprostého nepochopení.
Ano u heureka košíku by šlo dělat složitě AB test, napadají mně nějaké kličky, ale mám za to, že by to bylo k ničemu. Ale to není podstatné. Testovat se dá i jinak, než klasickým AB testem, např. tím, že se věc nasazuje a vrací a sledují se dopady, takže zde bych problém neměl.
Jako problém vidím, že se v tom docela motáte, tedy v tom, jak zde vysvětlujete průběh a tak jak jste to podal dělá závěr ten, že ten výsledek co uvádíte tak jednoznačně na svém blogu tak jednoznačný není (je-li vůbec) a upřímně je to váš problém, že v tom plavete, ne náš. A pokud se takto prezentuje agentura, která zajišťuje služby v této oblasti, tak se naprosto diskredituje. A ono není problém vzít to zpět, přepracovat apod. chyby dělá každý, ale když jste u těch citátů, tak již Cicero řekl "Každý člověk chybuje, ale jen hlupák v chybách setrvává". Možná pravdu máte, ale neumíte ji obhájit.
A v čem je tedy rozpor, resp. proč to neberu vážně?
V jednom okamžiku řeknete, že po zapnutí heureky košíku se zvedl eshopu konverzní poměr a návštěvnost. Návštěvnost beru, konverzní poměr nedává pro mne až tak smysl. Pak dodáte, že to platí jen pro zdroj heureky. Pak dodáte, že se zvedne všude, ale u jiných zdrojů přisuzujete zvýšenému konverznímu poměru jiným faktorům, ovšem u zdroje heureky jiné faktory neberete v potaz, ale jen košík. Poté vlastně řeknete, že šlo o nárůst v jednotkách procent, což je u podobných testů tak marginální nárůst, že nikdo, kdo se jen trochu věnuje testování a myslí to vážně, by s tím nešel ven, protože to je tak nicotné, že to nic nevypovídá. Pak poodhlalíte metodiku, kdy jste nasadili košík a tím to skončilo, něco se stalo, ale není zde nic, co by dokázalo, že to opravdu bylo tím, např. opakováním testu. To vše zašťiťujete stovou eshopů, spoustou kliků apod. to je ovšem jen takové pozlátko, aby se tomu dala důvěryhodnost, ale nedává tomu nic.
Pro mne je to prostě amatérismus a takto mi agentura podat informace, tak ji podám ruku, poděkuji a rád ji předám konkurenci. Ne proto, že by se snažila zjistit ten přínos, ale proto, jak je neschopna ho vysvětlit a obhájit.
15. 9. 2016 09:07:08
https://webtrh.cz/diskuse/ma-cenu-nasadzovat-heureka-kosik-ano-ci-nie/strana/3#reply1222035
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit