Zadejte hledaný výraz...
Jakub Glos
Webtrh.cz
Vývoj webových stránek na WordPressu a proklientský přístup pro freelancery
Třídenní infromacemi nabitý prezenční + online kurz v Praze od Webtrhu pouze za 2 871 Kč
Více informací

Má cenu eshop-rychle.cz

Honza11
verified
rating uzivatele
11. 1. 2014 10:38:06
Dobrý den všem,
Používám eshop-rychle.cz od Bohemiasoft. Včera přišla zpráva o zdražení, jak je již výše zmíněno. Jsem velmi naštvaný, protože to přišlo ze dne na den. Prostě, dnes zdražujeme. Další věc je ta, o kolik bylo zdraženo. Jelikož jsem úplně začínající a nemám tak velké výdělky, budu se muset pomalu ohlížet po nějaké náhradě. Za každou radu budu vděčný.
11. 1. 2014 10:38:06
https://webtrh.cz/diskuse/ma-cenu-eshop-rychle-cz/strana/6/#reply899229
Jirka
verified
rating uzivatele
(63 hodnocení)
11. 1. 2014 10:40:38
Bohemiasoft: No normálně jsem reagovat nechtěl, ale s tou naštvaností jako typickou českou vlastností, mi to nedalo.
Měnit cenovou politiku samozřejmě můžete dle uvážení, je to vaše firma. Ale těžko se můžete divit, že jsou vaši zákazníci naštvaní. Vybrali si vaši firmu při srovnání ceny/výkonu a za těch podmínek do toho šli. Poté, co eshopy naplní, se najednou odehraje zdražení o 200%, které v podstatě musí akceptovat. Samozřejmě mohou odejít jinam, ale vašimi zákazníky jsou povětšinou menší eshopy, kdy se jim to nevyplatí.
Navíc to vysvětlení důvodu zdražování je lehce úsměvné. Víc lidí sice nyní máte, ale průběžně s tím se rozrostl i počet eshopů. Naopak, pokud jsou procesy správně nastaveny, tak se cena na udržení jednoho eshopu bude s jejich počtem snižovat. A srovnávat eshop-rychle s Shoptetem, je jako srovnávat Fábii se Superbem.
Mě osobně je to jedno, mám u vás jeden eshop a ten nebude problém zrušit. Ne kvůli té stovce, díkybohu tyhle částky řešit nemusím, ale kvůli vašemu přístupu ke klientům. Ono to taky mohlo být plánované, ta stovka na eshop se nezdá moc, ale u tisíce eshopů, už jsou to slušné peníze.
11. 1. 2014 10:40:38
https://webtrh.cz/diskuse/ma-cenu-eshop-rychle-cz/strana/6/#reply899228
flegma
verified
rating uzivatele
11. 1. 2014 10:41:25
Napsal Bohemiasoft;1042613
5 let jsme drželi stále stejnou cenu, zdražení je krok nutný pro další vývoj a možnost poskytovat lepší služby
No nezdá se mi, že by skokově došlo k tak kvalitativnímu zlepšení, vzhledem k tak razantnímu zdražení. Za těch 5 let se opravdu něco zlepšilo, kdy už to začíná mít vcelku slušnou nabídku funkcí. Ale předtím to byla tragédie. Nejhorší je však přístup k zákazníkům, kdy za své názory jsou banováni na fóru. Jejich příspěvky, byť třeba nejsou moc příjemné, určitě napomáhaly ke zlepšení funkcí. Nebo chcete jen slyšet, jak jste perfektní? To by chtěl každý, ale kritika napomáhá ke zlepšování funkcí všech, tedy i těch, co na fóru nic neříkají. Nevím jak jste staří, ale praktiky to jsou podobné těm, které panovaly před listopadem 1989, kdy se také snažili umlčet kritiky. Bohužel toto je můj názor. Částka za pronájem i zvýšená není opravdu likvidační, ale přišla bez jakékoliv výstrahy a možnosti dopředu nějak reagovat. To bych měl jako výhradu.
11. 1. 2014 10:41:25
https://webtrh.cz/diskuse/ma-cenu-eshop-rychle-cz/strana/6/#reply899227
Bohemiasoft
Mně do celé problematiky moc není, ale když už zdražujete služby (což je občas nutné), tak si najměte profíka, který umí psát a vysvětlí srozumitelně lidem, že je to pro jejich dobro, nikoliv pro vaše. Tenhle článek
Firemní blog firmy Bohemiasoft s.r.o.
http://www.blog.bohemiasoft.cz/blog/0/0/2/126-Od-10-ledna-2014-menime-cenik-nasich-sluzeb je tak neskutečný, až urážející blábol, že být vaším zákazníkem, utíkám rychle jinam.
11. 1. 2014 10:47:26
https://webtrh.cz/diskuse/ma-cenu-eshop-rychle-cz/strana/6/#reply899226
Honza11
verified
rating uzivatele
11. 1. 2014 10:48:54
Napsal Bohemiasoft;1042613
5 let jsme drželi stále stejnou cenu, zdražení je krok nutný pro další vývoj a možnost poskytovat lepší služby
Zdražení není o 100 nebo dokonce 200 procent ... zřejmě špatně pochopeno!
Při roční platbě Vás měsíční částka vyjde na 251,- Kč včetně DPH.
Pro toho kdo eshop používá pro podnikání tzn. generuje zisk, navíc pronájem eshopu (měsíční cena v hodnotě jedné večeře) může uplatnit v nákladech by tento skok neměl být likvidační, samozřejmě chápu pokud máte eshop který nevydělává, pak je ovšem otázka zda provozovat nevýdělečný eshop má vůbec smysl. Prominťe mi mou upřímnost.
Jak je možné, že doteď to šlo s cenou 150,-/měsíc a najednou musíte zdražit téměř o 100%? Kdyby byla cena 200,- + DPH místo původních 150,- + DPH, tak to možná pochopím, ale né zdražení o 100%.
11. 1. 2014 10:48:54
https://webtrh.cz/diskuse/ma-cenu-eshop-rychle-cz/strana/6/#reply899225
enzo
verified
rating uzivatele
(61 hodnocení)
11. 1. 2014 11:03:41
Predplat si eshop na cely rok dopředu(pokud svému byznysu věříš) a maš ho za skoro zde tvych uvedenych 200,- přesně 208kč+dph (mysím že těch 8kč uz zkousneš, ne?)
Je to par korun, dáš si to do nakladu, nemůžes mit jen samé zisky ale take občas nějaky náklad :)
Je to jako s aukrem aj.službami kde taky čas od času dojde k zdraženi. Nechate měsíčně 5, 10tis. a více na skliku, google ale 250kč vám příjde moc?
Jednoduchy eshop se da udělat myslím do 5-10tis.kč tedy pokud nekdo nechce platit za pronajem a treti rok mit svuj eshop prakticky uz provoz zdarma tak at si uděla svuj eshop.
11. 1. 2014 11:03:41
https://webtrh.cz/diskuse/ma-cenu-eshop-rychle-cz/strana/6/#reply899224
Honza11
verified
rating uzivatele
11. 1. 2014 11:09:15
Napsal enzo;1042630
Predplat si eshop na cely rok dopředu a maš ho za skoro zde tvych uvedenych 200,- přesně 208kč+dph (mysím že těch 8kč uz zkousneš, ne?)
Díky za reakci, jelikož jsem začínající, jak jsem již psal, nechci se uvazovat někde na celý rok. Když si k těm 208,- přičteš i to DPH, tak bude cena za měsíc 251,-, což je stále výrazné zdražení.
11. 1. 2014 11:09:15
https://webtrh.cz/diskuse/ma-cenu-eshop-rychle-cz/strana/6/#reply899223
2233
verified
rating uzivatele
11. 1. 2014 11:20:27
Místo toho plkání tady, radši odpovězte na můj autorizovaný dotaz který je tři dny starý.
11. 1. 2014 11:20:27
https://webtrh.cz/diskuse/ma-cenu-eshop-rychle-cz/strana/6/#reply899222
enzo
verified
rating uzivatele
(61 hodnocení)
11. 1. 2014 11:23:27
Neřeš zdrazeni řes to za kolik to poridis jinde a jake jsou tve moznosti. Pokud ti sluzbu jinde daji levneji nebo za stejne penize lepsi tak si vyber jineho dodavatele. Navic pokud si myslis ze tvuj eshop vydelavat nebude nebo to jeste nevis přesto to chces zkusit tak mas stale moznost predplatit si napr.jen na 3-6mesicu....nevim co prodavas ale 200 nebo 300kč te prece nemuze nijak ohrozit? Nezacinas podnikat s 2tis., nakupujes zbozi, musis si platit-nechávat nejaky peníz aby jsi mel na jidlo, bydlení atp. a 200kč nutnou platbu za provoz sveho eshopu ti to vse třeba ohrozi? tomu se mi nechce verit. 200kč je skoro listek do kina nebo jedna večeře v restauraci
11. 1. 2014 11:23:27
https://webtrh.cz/diskuse/ma-cenu-eshop-rychle-cz/strana/6/#reply899221
Matulik333
verified
rating uzivatele
11. 1. 2014 14:42:37
Napsal Bohemiasoft;1042613
5 let jsme drželi stále stejnou cenu, zdražení je krok nutný pro další vývoj a možnost poskytovat lepší služby
Zdražení není o 100 nebo dokonce 200 procent ... zřejmě špatně pochopeno!
Při roční platbě Vás měsíční částka vyjde na 251,- Kč včetně DPH.
Pro toho kdo eshop používá pro podnikání tzn. generuje zisk, navíc pronájem eshopu (měsíční cena v hodnotě jedné večeře) může uplatnit v nákladech by tento skok neměl být likvidační, samozřejmě chápu pokud máte eshop který nevydělává, pak je ovšem otázka zda provozovat nevýdělečný eshop má vůbec smysl. Prominťe mi mou upřímnost.
Pozrite, ja som sa sem neprišla hádať. Len som napísala svoju skúsenosť.
Eshop - TEDA TEN, ČO MÁM ZAPLATENÝ U VÁS - "nevydělává" proto, že som sa mu NEVENOVALA, jak som písala vyššie - pretože mi vydělává eshop, ktorý mám svoj:-) Tento som nechávala na dobu, keď budem stíhať sa venovať i jemu - čo už nahlížíte pod pokličku mojich plánov, do ktorej som Vás nahlídnout nemusela vobec nechať atd. Takže NEOBRACAJTE DEBATU TAM, KAM NEPATRÍ.
NAVYŠE! Ako si vobec možete DOVOLIŤ SVOJMU ZÁKAZNÍKOVÍ NA VEREJNOM FÓRE PÍSAŤ O JEHO "VYDĚLÁVÁNÍ" A VYCHÁDZAŤ DE FACTO Z TOHO, ŽE SI VÁS DLHODOBO PLATÍM A VY Z TOHOTO TITULU VIDÍTE, AKO SA ESHOPU, KTORÝ JE VEDENÝ U VÁS VEDIE, ČI NEVEDIE.
Uvedomujete si vobec, že zneužívate neskutočným sposobom informácie?!!!! Z toho by sa dali vyvodzovať i nepopulárne opatrenia, ale samozrejme, to by mi ten bývalý eshop musel za niečo stáť. Holt, už ma nezaujíma ani ohľadne nejakého plánu do budúcna - teraz už bývalého plánu. Mám lepšie plány s tým, čo šlape. Len preto, že Vás naštvalo, že je tu ďalší nespokojenec to za a) a za b), že ten nespokojenec šiel s pravdou von, keď napísal, že má svoj vlastný eshop, ktorý šlape?!
Písala som úplne o niečom inom. A to o tom, že správa, administrace u vás ide v určitých veciach od desíti k pěti. A to je fakt. Bez ohľadu na vylepšenia a na to, že ste možno pre niekoho začínajúceho vhodní.
Vaše zdraženie - direktívne a je jedno o koľko, nie je správne. Hlavne z dovodu, že ste často arogantní na diskusiách a skutočne PODPORA u Vás funguje minimálne, rozhodne nie tak, jak by MALA - promiňte mi mou upřímnost - a ja VOBEC POPRVÉ ZA TIE ROKY reagujem. Ale čítam pravidelne aj diskusie Bohemiasoftu.
Robte si, ako vy uznáte za vhodné, je to váš kšeft. Ale nedivte sa potom aj negatívnym reakciám.
---------- Příspěvek doplněn 11.01.2014 v 15:13 ----------
Nakoniec som ale rada, že som si toto vlákno prečítala, pomohlo mi sa už definitívne rozhodnúť:-) Všetko zlé je na niečo dobré, prajem všetkým peknú sobotu:-)
11. 1. 2014 14:42:37
https://webtrh.cz/diskuse/ma-cenu-eshop-rychle-cz/strana/6/#reply899220
GS
verified
rating uzivatele
11. 1. 2014 16:19:40
Napsal Bohemiasoft;1042613
5 let jsme drželi stále stejnou cenu, zdražení je krok nutný pro další vývoj a možnost poskytovat lepší služby
Zdražení není o 100 nebo dokonce 200 procent ... zřejmě špatně pochopeno!
Při roční platbě Vás měsíční částka vyjde na 251,- Kč včetně DPH.
Pro toho kdo eshop používá pro podnikání tzn. generuje zisk, navíc pronájem eshopu (měsíční cena v hodnotě jedné večeře) může uplatnit v nákladech by tento skok neměl být likvidační, samozřejmě chápu pokud máte eshop který nevydělává, pak je ovšem otázka zda provozovat nevýdělečný eshop má vůbec smysl. Prominťe mi mou upřímnost.
V tuhle chvíli nejde vůbec o to, zda je e-shop výdělečný či nikoliv. Před lety se zvolil jako systém pro webovou prezentaci a funkce e-shopu byla spuštěna k ní, proto tam zákazník má pár položek z úzce specializovaného sortimentu, který generuje jednotky objednávek ročně. Takže hlupý argument "pokud máte eshop který nevydělává, pak je ovšem otázka zda provozovat nevýdělečný eshop má vůbec smysl" je fakt blbost (byť navíc myšlená upřímně), protože to je prostě součást webové prezentace, na které někdo vypotil nastavením a naplněním nějaký docela drahý čas.
U zákazníka, malé firmy o třeba 2 či třech zaměstnancích, je zkrátka v dnešní době krutého hlídání nákladů je takové skokové zdražení bez předchozího varování prostě celkem dost. Každá malá firma u nás negeneruje roční zisk v milionech.
Kdysi se zákazník rozhodl pro váš systém za nějakých podmínek a teď přijde z fleku tohle? Jistě, můžete si jako firma dělat co chce, stanovit si ceny za své produkty jaké chcete, žádná smlouva na dobu určitou se asi nepodepisovala, ale z hlediska proncipu a přístupu k zákazníkům jsem tenhle způsob ještě nezažil.
To je asi jako by si malá začínající firma pronajala kanceláře za nějakou cenu, řekněme třeba za 10.000,- měsíčně, ohlásila tam sídlo, natiskla vizitky, uvedla adresu na svoje jediný auto co má (furt je to malinká firrma, že), naučila tam těch svých pár zákazníků chodit, občas adresu uvedla na nějaký reklamě (budget na propagaci je přeci jen u takové firmičky velmi omezený), zkrátka stálo by jí to všechno něco peněz a času.
A najednou po čtyřech letech majitel objektu pošle nájemcům hromadný e-mail (to je skoro jako kdyby to oznámil přes nějaký svůj "firemní zpravodaj", který někomu třeba i padá do SPAMu) "Ahoj kluci, od zítřka bude měsíční nájem 25.000,-, tak s tím počítejte. To víte, dlouho jsme nezdražovali, ale musíme to udělat, je potřeba navýšit počet uklízeček (které stejně moc neuklízí), v recepci budou sedět tři lidi místo jednoho (schopnost odpovídat na dotazy však stále ale zůstane na bídné úrovni a dlouhém času), dveře do kanceláří se vymění za automatické s fotobuňkou (jako by nikdo neuměl vzít za kliku), na chodbách se bude víc svítit, na schodiště dáme eskalátory (zákazníci asi neumí chodit po schodech)."
Objekt ale zůstane v základu pořád stejný, lehce se rozpadající v designu minulého století.
Už to chápete? Tímhle přístupem prostě fuckujete svoje zákazníky. A něco o nějaký ceně večeře, co to je sakra za arogantní argument? Mimochodem kolik z vašich zákazníků (živnostníci, neziskovky, kluby atd.) nejsou plátce DPH? Ti to budou muset vyplácnout komplet celý. A právě to jsou ti, kteří v nákladech počítají každou korunu.
Někde na tom vašem blogu, který má čas (nikoliv povinnost!) číst pár zákazníků bylo uvedeno, že snad máte těch klientů 30 tisíc? Nebo víc? Už nevím. Slušné číslo. To z vásd jistě dělá předního poskytovatele takových služeb na trhu (možná i jedničku). Ale v komunikaci se zákazníkem jste furt na amatérské úrovni. Oznamovat skokové ze dne na den zdražení e-mailem s odkazem na blog si snad nedovolí ani ČEZ a že ten by mohl mít svoje malé zákazníky úplně u zadele...
Do teď jsme platili čtvrtletně 315 Kč (1.260 Kč ročně, 105 Kč měsíčně). Nyní to má být 847 Kč čtvrtletně (to je 3.025 Kč ročně) u neplátce DPH. To za webovou prezentaci a malý e-shop s pár položkama jako doplňkem webu je opravdu velký skok a to nemluvím o investovaném čase ten web naplnit a spravovat.
Mimochodem při těch 30.000 zákaznících (ne-li více) mi to vychází velmi hrubým odhadem přilepšení vaší firmě (kdyby tedy všichni přistoupili na to zdražení a zůstali) o 52.950.000,- ročně Kč :D :D :D Na ty lepší servery, více pracovníků techsupportu, kteří odpovídají až po několika dnech, programátory co nejsou schopni ani za rok přidat funkce, po kterých zákazníci volají, o novějších modernějších šablonách ani nemluvim...
Při tomhle čísle, i kdyby půlka těch naštvaných zákazníků (co tu fňukaj po fórech a tak) od vás teď odešla, tak jste vlastně úplně v klidu a v pohodě :D :D :D
11. 1. 2014 16:19:40
https://webtrh.cz/diskuse/ma-cenu-eshop-rychle-cz/strana/6/#reply899219
David Hampl
verified
rating uzivatele
(87 hodnocení)
11. 1. 2014 16:43:24
1) Pokud by mě to náhlé zdražení štvalo jenom z principu, jdu jinam.
2) Pokud by se kvůli němu stal můj eshop nevýdělečný, zavřu ho.
V ostatních případech si týdně třeba odpustím jedno pivo, nebo měsíčně krabičku cigaret. Takhle směšně na mě totiž působí pláč některých diskutujících, kteří by místo mnou zveřejněných bodů chtěli ještě ten třetí - všechno zadarmo.
11. 1. 2014 16:43:24
https://webtrh.cz/diskuse/ma-cenu-eshop-rychle-cz/strana/6/#reply899218
Zajímavé....Bohemiasoft tady denně čelí kritice, denně jsou lidi nespokojení s jejich podporou a denně jsou na jejich služby výhrady, na jejich cenzuru. To co mají dělat aby se příjemněji nakupovalo, aby se klient dočkal tolik chtěných vychytávek (které má mimochodem už snad i webnode :-D) aby se eshop-rychle někam posunul a ten systém vyvíjel, ne...místo toho zdraží a je šťasten že je mír :-D arogance moci nepředstavitelná. Odcházím a jsem šťastná :-P
11. 1. 2014 16:44:49
https://webtrh.cz/diskuse/ma-cenu-eshop-rychle-cz/strana/6/#reply899217
Nevím co čekáte, že za 150 Kč měsíčně vám bude dělat kvalitní služby a dělat funkce co mají mnohem dražší eshopy. Těch 150 pokryje tak fixní náklady na provoz organizace, serverů, podpory, ale bohužel na to aby se z toho gererovaly další lepší služby, tak je to již hodně malá částka na to.
Co jsem se díval na eshop rychle u jedné klientky, tak jsem byl mile překvapen, za ty funkce co to umí. Za 150 jsem to nečekal.
A podpora na mé dotazy odpovídala dost hbitě, tak netuším co s ní máte za problém? A hlavně dost věcně.
11. 1. 2014 17:02:49
https://webtrh.cz/diskuse/ma-cenu-eshop-rychle-cz/strana/6/#reply899216
GS
verified
rating uzivatele
11. 1. 2014 17:08:02
Napsal hampl.david;1042759
1) Pokud by mě to náhlé zdražení štvalo jenom z principu, jdu jinam.
2) Pokud by se kvůli němu stal můj eshop nevýdělečný, zavřu ho.
V ostatních případech si týdně třeba odpustím jedno pivo, nebo měsíčně krabičku cigaret. Takhle směšně na mě totiž působí pláč některých diskutujících, kteří by místo mnou zveřejněných bodů chtěli ještě ten třetí - všechno zadarmo.
Davide ono to není o nějakým pláči, ale o důvěře a principu jednání se zákazníkem.
Ad 1) jednak není moc kam v obdobné cenové hladině a druhak (a to především) to je ohromná časová investice. Nový systém zase poznat, co a jak funguje, celý ho nastavit, upatlat grafiku, celý e-shop naplnit, to jsou prostě hodiny práce.
Ad 2) Webareal původně nebyl systém e-shop, ale všeobecně systém pro provoz webu. I my ho původně vybrali pro webovou prezentaci a modul e-shopu aktivovali až o něco později. Takže e-shop není stěžejní činností, ale je pár zákazníků, kteří jej prostě využijí a ten způsob objednávání služeb jim vyhovuje. Někteří zákazníci jej dokonce mají jen jako katalog produktů bez možnosti objednávání on-line, někteří z webarealu využí jen web + modul fotogalerie. Takže nejde na to pohlížet jen jako na e-shopový systém.
Jak jsem psal, je to o důvěře. Tady proběhlo nějaké zdražení ze dne na den formou oznámení někde na blogu + zmínka v e-mailovém zinu. prostě vrchol arogance. Kde máme jistotu, že za rok nebude majitel chtít dalších 50 mega ročně a že to teda nezvedne ze dne na den třeba na 500,- Kč měsíčně. Když to vyšlo teď, tak prč ne znovu. O to jde. O komunikaci, přístup k zákazníkovi, o důvěru. A u maličkých firem a nepodnikatelských subjektů, kteří to používají jako webový systém pro www prezentaci, bohužel i o ty náklady. A ne o pivo a večeře.
11. 1. 2014 17:08:02
https://webtrh.cz/diskuse/ma-cenu-eshop-rychle-cz/strana/6/#reply899215
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit