Zadejte hledaný výraz...

Lze se pomocí blog kampaní posunout ve vyhledávání?

marat
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
14. 6. 2014 11:04:34
Včera jsem uvažoval, jak pomoci eshopu dostat se do povědomí a zlepšit pozici ve vyhledávání. Klasická PPC kampaň je poměrně drahá a jenom za poslední týden mi proklik na Seznamu zdražil o 1kč a ani 3-4 pozice nepřinesla valné výsledky. Je mi jasné, že měsíc po spuštění nemůžu čekat zázraky zvláště, když prodávám relativně drahé zboží.
Chtěl bych trochu zpropagovat značku jako takovou, aby lidé při hledání na českém internetu nedostávali odkazy na anglicky psané weby.
Dělal jsem do noci rozsáhlou analýzu konkurenčních webů z první strany Googlu a mám pár dotazů na ostřílené profíky:
1. Některé eshopy mají obrovské množství zpětných odkazů (třeba i 200tis), ale pouze ze 100 domén. Objevuje se to v jejich historii, kde v jednom měsíci počet odkazů vystřelí vzhůru a pak během cca 2-3 měsíců zase klesne zpět.
To je nějaký nákup odkazů?
2. Hned pod eshopem s 200tis. odkazy je eshop, který má jenom cca 900 odkazů z asi 70 domén.
Chápu správně, že důležitý je počet odkazujících domén nebo refer IP a ne počet zpětných odkazů?
3. Pokud je otázka 2. pravda, je možné pomocí rozsáhlé kampaně přes blogy získat odkazy z různých domén a ovlivnit tak pozici eshopu ve vyhledávání na klíčové slovo?
4. Pokud bych chtěl posílit brand tak, aby jej lidé hledali na internetu, jak to udělat?
Mám na mysli, pokud hypoteticky prodáváte jako jedinní značku psích granulí "Žeruvšechno", tak aby lidi zadávali do vyhledávače také tuto značku a ne pouze "granule pro psa".
Je mi jasné, že jeden článek na titulce Idnesu by udělal hodně, ale nato nemám peníze. Mám na počáteční kampaň naškudleno 20tis. a chtěl bych je využít co nejefektivněji. Což neznamená, že dám někomu 10tis. za radu, abych našetřil dalších 50tis.
14. 6. 2014 11:04:34
https://webtrh.cz/diskuse/lze-se-pomoci-blog-kampani-posunout-ve-vyhledavani#reply1031854
drago
verified
rating uzivatele
(73 hodnocení)
14. 6. 2014 11:45:05
1. když si seženeš sitewide odkazy tak není problém dosáhnout takového počtu. Nějaký magazín s indexovanými 10 tisíci stránkami je 10K odkazů na 1 doménu. Většinou se jedná opravdu o nákup odkazů. Třeba (ads.ranky.cz)
2. Je důležitá autorita webu v dané oblasti. Když si koupíš třeba odkaz na nějaké obsahové farmě s telefonními čísly (Kdo volal), tak získáš stovky tisíc odkazů. Pokud ale někdo napíše recenzi na nějaký produkt co prodáváš na autoritativní web (vysoké ranky, návštěvnost, sociální signály atd.) Tak je to víc. Touhle cestou jdou profesionální linkbuildeři a třeba Google to má celkem rád (alespoň to o sobě tvrdí) :)
3. Ano a funguje to poměrně dobře, ale je to drahé, protože potřebuješ autoritativní weby s kvalitním textem. Zdroje jsou často velmi omezené :)
4. Zrovna vyhledávače asi nebudou ideální. Značka se většinou prosazuje, tak že je všude vidět :)
- dobrý je remarketing (krátké shrnutí)
- články třeba přes PlaCla, KupČlánek, Copywriting.cz
- sociální sítě - virální kampaně jsou super. Interakce se zákazníky.
- diskuzní fóra, kde se nachází zákazníci - sice je to takový menší spamík, ale když to budeš správně podávat a pomáhat lidem, tak je to taková win - win situace pro všechny
- vlastní články co zaujmou jsou také fajn, ale chce to umět napsat a mít nápady
14. 6. 2014 11:45:05
https://webtrh.cz/diskuse/lze-se-pomoci-blog-kampani-posunout-ve-vyhledavani#reply1031853
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit