Zadejte hledaný výraz...

Loajalita zákazníků?

Ahoj, mám na starost eshop a koukám do statistik jak se vracejí zákazníci a je to jednorázovka. Více nákupu od jednoho člověka je zanedbatelné. Jedná se o doplňky výživy, tak to lidi kupují pořád dokola.
Servis s objednávkou je na dobré úrovni, dodací lhůta taky a ceny normál. Na heurece většinou kladné hodnocení.
Jak to namotivovat?
Dávat slevové kupony na příští nákup. Díky za rady.
2. 10. 2010 20:41:26
https://webtrh.cz/diskuse/loajalita-zakazniku#reply567950
Radbee
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
2. 10. 2010 21:05:03
Já osobně bych u tohoto systému volil body věrnosti, a možnost nákupu za ně. Myslím že lidi raději sbírají a jsou soutěživý, tak toho využít.
2. 10. 2010 21:05:03
https://webtrh.cz/diskuse/loajalita-zakazniku#reply567949
Ano, slevové kupony jsou dle mého názoru dobrý nápad.
1.objednávka = 0% slevy
2.objednávka = 2% slevy
3.objednávka = 3% slevy
no a pak třeba když nějaký člověk kterého doporučil objedná tak se mu od další objednávky strhne 10,-Kč nebo tak něco.
2. 10. 2010 21:05:06
https://webtrh.cz/diskuse/loajalita-zakazniku#reply567948
Věrnostní program tam je.
1. Získáte slevu 20 % na každou pátou objednávku, pokud během předchozích čtyř nákupů přesáhnete částku 10 000 Kč.
2. Získáte slevu 15 % na každou pátou objednávku, pokud během předchozích čtyř nákupů přesáhnete částku 4 000 Kč.
3. Získáte slevu 10 % na každou pátou objednávku, pokud během předchozích čtyř nákupů nepřesáhnete částku 4 000 Kč.
Asi to bude chtít snížit.
2. 10. 2010 21:08:09
https://webtrh.cz/diskuse/loajalita-zakazniku#reply567947
Josef Zemánek
verified
rating uzivatele
3. 10. 2010 00:57:09
Přesně, motivovat zákazníky slevovými kupony (kódy) na další nákupy by se mohlo vyplatit. Ve svém eshopu například od pondělí systém slevových kódů sám zavádím. Každý zákazník dostane po provedení nákupu 3 slevové kódy ve výši 5 %, které bude moct buďto sám použít, nebo komukoliv darovat. Zabíjím tím dvě mouchy jednou ranou: motivaci + tvorbu zákaznických doporučení.
Jinak, na tu analýzu vracejících se návštěvníků (returning visitors) dávej bacha, protože:
1. Google Analytics po nějaké době považuje vracející se návštěvníky opět za nové. Teď si ale nevzpomínám, jak dlouhá tahle doba je :-/. Myslím, že se to dá i nějak nastavit...
2. Spousta lidí si čas od času vymaže cookies, Google Analytics je pak považuje za nové návštěvníky.
Jo a abych nezapomněl, tvůj věrnostní program je příliš složitý. Polovina lidí ho nepochopí, druhá za pár hodin zapomene! I já ho musel číst třikrát po sobě, než jsem pochopil jeho princip :-). Věrností programy by měly být stejně jako všechno ostatní JEDNODUCHÉ až primitivní. Prostě tak primitivní, aby je každý zákazník dokázal rychle vysvětlit dalším lidem.
3. 10. 2010 00:57:09
https://webtrh.cz/diskuse/loajalita-zakazniku#reply567946
ElChupacabra
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
4. 10. 2010 11:04:42
Napsal Naweb;579061
Ahoj, mám na starost eshop a koukám do statistik jak se vracejí zákazníci a je to jednorázovka. Více nákupu od jednoho člověka je zanedbatelné. Jedná se o doplňky výživy, tak to lidi kupují pořád dokola.
Servis s objednávkou je na dobré úrovni, dodací lhůta taky a ceny normál. Na heurece většinou kladné hodnocení.
Jak to namotivovat?
Dávat slevové kupony na příští nákup. Díky za rady.
Jaká je fylosofie toho e-shopu? Není to tak, že se snažíš mít nejlevnější sortiment? Nesoupeříš v cenách s dalšími prodejci? Zákazníci, kteří jdou na základě zbozi.cz po ceně, jsou strašně promiskuitní, takže i když u tebe nakoupí jednou proto, že máš nejniží cenu, tak příště nakoupí klidně někde jinde, protože tě konkurence podstřelí.
---------- Příspěvek doplněn 04.10.2010 v 11:05 ----------
Napsal jzemanek;579181
Přesně, motivovat zákazníky slevovými kupony (kódy) na další nákupy by se mohlo vyplatit. Ve svém eshopu například od pondělí systém slevových kódů sám zavádím. Každý zákazník dostane po provedení nákupu 3 slevové kódy ve výši 5 %, které bude moct buďto sám použít, nebo komukoliv darovat. Zabíjím tím dvě mouchy jednou ranou: motivaci + tvorbu zákaznických doporučení.
Můžu se zeptat, jak to máš vyřešené. Posíláš to e-mailem, nebo to tiskneš a přidáváš přímo do balíčku?
4. 10. 2010 11:04:42
https://webtrh.cz/diskuse/loajalita-zakazniku#reply567945
dave67
verified
rating uzivatele
4. 10. 2010 11:29:01
Podle me je dobra vec slevovej kupon primo v balicku. Zejmena starsi lide si to nejspis nekde zalozi a pri dalsim nakupu si vzpomenou a jdou k vam. Pokud jsou spokojeni, nehledaji jinde. A vite jak ti starsi jdou po "slevach"...
4. 10. 2010 11:29:01
https://webtrh.cz/diskuse/loajalita-zakazniku#reply567944
Josef Zemánek
verified
rating uzivatele
4. 10. 2010 16:29:43
Napsal ElChupacabra;579770
Můžu se zeptat, jak to máš vyřešené. Posíláš to e-mailem, nebo to tiskneš a přidáváš přímo do balíčku?
Slevové kódy se automaticky posílají emailem spolu s potvrzením objednávky. Oproti papírovým kuponům to má tu výhodu, že je zákazník nikam nezašantročí a snadno je může přeposlat například svým příbuzným nebo známým. Dárky přidávané do balíčku ale už také chystám, nebudou to ale slevové kupony na vlastní eshop (Levné-Ručníky.cz), ale na související služby poskytované v reálném (kamenném) světě. Protože prodávám hlavně ručníky, osušky, plážové osušky apod. budou dostávat zákazníci jako bonus za vysoké nákupy dárky v podobě volných vstupenek do solných jeskyní, solárií, fitness center, kosmetických salonů apod. To vše pokud možno poblíž místa svého bydliště.
4. 10. 2010 16:29:43
https://webtrh.cz/diskuse/loajalita-zakazniku#reply567943
luckyluk
verified
rating uzivatele
7. 10. 2010 16:43:04
jzemanek:
Jo a abych nezapomněl, tvůj věrnostní program je příliš složitý. Polovina lidí ho nepochopí, druhá za pár hodin zapomene! I já ho musel číst třikrát po sobě, než jsem pochopil jeho princip :-). Věrností programy by měly být stejně jako všechno ostatní JEDNODUCHÉ až primitivní. Prostě tak primitivní, aby je každý zákazník dokázal rychle vysvětlit dalším lidem.
Jsem na tom naprosto stejně. Pokud mohu, navrhl bych přeformulovat nějak takto:
Nakupte 4x nad 10.000,-Kč a pátý nákup máte s 20% slevou!
Mnoho úšpěchů
---------- Příspěvek doplněn 07.10.2010 v 16:47 ----------
Napsal jzemanek;579940
Slevové kódy se automaticky posílají emailem spolu s potvrzením objednávky.
Rád bych se Vás zeptal, jak máte ošetřené neuskutečněné objednávky? Uvedu příklad:
Objednám si sadu ručníků, obdržím email s potvrzením + slevovým kódem.
Objednávku emailem zruším.
Kontrolujete zpětně jaký kód mi byl zaslán a vyřadíte ho z databáze, aby nebylo možné slevu uplatnit?
Děkuji za Vaši odpověď a omlouvám se, že nereaguji přímo na vlákno uživatele "Naweb"
7. 10. 2010 16:43:04
https://webtrh.cz/diskuse/loajalita-zakazniku#reply567942
igor
verified
rating uzivatele
(18 hodnocení)
8. 10. 2010 12:53:46
Zlavove kupony univerzalne problem opakovanych nakupov nevyriesia. Vhodnejsie by bolo spravit si poctivu analyzu (telefon, email...) zakaznikov a spytat sa priamo ich, preco opatovne nenakupili (kvalita tovaru, dodacia lehota, skarede balenie, vysoke ceny, neprehladny eshop...).
Pred a ponakupna starostlivost o zakaznika ma byt podstatne komplexnejsia ako len zlavovy kupon (u nas zakaznici napr. v mimoriadne vela pripadoch nakupuju opakovane (10-20x)), skuste pohladat, co robite zle.
8. 10. 2010 12:53:46
https://webtrh.cz/diskuse/loajalita-zakazniku#reply567941
llubo
verified
rating uzivatele
8. 10. 2010 22:37:37
Suhlasim s Igorom. Mam vo svojom eshope zlavove kupony, posielaju sa mailom. Jednoduche - pri nakupe nad 35 Eur dostanete zlavovy kupon 5% na dalsi nakup.
Funguje to uz takmer rok a musim povedat, ze zakaznikov ktori ich pouziju je zatial okolo 3%, co je skutocne slabe. Asi to fakt chce hlbsiu analyzu, preco nie su nakupy opakovane...
8. 10. 2010 22:37:37
https://webtrh.cz/diskuse/loajalita-zakazniku#reply567940
LenkaJesonkova
verified
rating uzivatele
9. 10. 2010 13:39:40
slevove kupony, akce pro stale zakazniky
9. 10. 2010 13:39:40
https://webtrh.cz/diskuse/loajalita-zakazniku#reply567939
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit