Zadejte hledaný výraz...

Live chat, který se umí otevřít sám

Zdeněk
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
26. 7. 2014 14:36:38
Ahoj, před několika týdny jsem zabloudil na nějaký eshop, kde automaticky vyskakoval zákaznický chat, aniž bych ho otevíral. Na svém webu používám livechatoo a v nastavení jsem takovouhle funkci nenašel (používám free verzi). Web se mi zpětně dohledat nepodařilo. Neví někdo, co to bylo za chat? Popřípadě, které live chaty ve free verzi tohle umí?
Děkuju
26. 7. 2014 14:36:38
https://webtrh.cz/diskuse/live-chat-ktery-se-umi-otevrit-sam/#reply1042552
P-ierre
verified
rating uzivatele
(43 hodnocení)
26. 7. 2014 14:42:15
Viděl jsem, že to umí Zopim. Ale bylo to na placené verzi. Jestli to umí i free verze, to netuším.
26. 7. 2014 14:42:15
https://webtrh.cz/diskuse/live-chat-ktery-se-umi-otevrit-sam/#reply1042551
Myslím, že to dokáže aj Smartsupp. Automatické prednastavene odpovede, štatistiky, napojenie na eshop a ga cez api. Je sice drahy ale jeden z naj
26. 7. 2014 15:03:40
https://webtrh.cz/diskuse/live-chat-ktery-se-umi-otevrit-sam/#reply1042550
Rick
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
26. 7. 2014 15:26:53
Livechatoo to umí taky, ale operátor ten chat musí ručně otevřít v záložce s návštěvníky.
Jinak Zopim to umí automaticky, např. s nastavením pro případ, kdy je návštěvník na webu poprvé.
26. 7. 2014 15:26:53
https://webtrh.cz/diskuse/live-chat-ktery-se-umi-otevrit-sam/#reply1042549
ehw
verified
rating uzivatele
26. 7. 2014 15:38:16
zopim má triggery a aplikaci na androidu. Vynikající chat za dobré peníze.
26. 7. 2014 15:38:16
https://webtrh.cz/diskuse/live-chat-ktery-se-umi-otevrit-sam/#reply1042548
pavelhus
verified
rating uzivatele
26. 7. 2014 15:45:35
Automaticky se otevírá Videodesk. Výhodou je, že zákazník ti může napsat aniž by uváděl email a jméno (co znám u všech ostatních) a pro jednoho operátora je zdarma. Nevýhoda je, že nejde do češtiny.
26. 7. 2014 15:45:35
https://webtrh.cz/diskuse/live-chat-ktery-se-umi-otevrit-sam/#reply1042547
ehw
verified
rating uzivatele
26. 7. 2014 16:14:16
zopim take nepotřebuje vložení emailu a jeden operátor je zdarma, jen triggery atd. jsou už v platné sekci... Přepsat text jde.
26. 7. 2014 16:14:16
https://webtrh.cz/diskuse/live-chat-ktery-se-umi-otevrit-sam/#reply1042546
pavelhus
verified
rating uzivatele
26. 7. 2014 17:56:20
Napsal ehw;1110399
zopim take nepotřebuje vložení emailu a jeden operátor je zdarma, jen triggery atd. jsou už v platné sekci... Přepsat text jde.
Zopim ale ve free verzi umí mluvit v jedné chvíli jen s jedním zákazníkem ne?
26. 7. 2014 17:56:20
https://webtrh.cz/diskuse/live-chat-ktery-se-umi-otevrit-sam/#reply1042545
ehw
verified
rating uzivatele
26. 7. 2014 18:10:55
najednou pouze s jedním (otevřené v jednom okně víc uživatelů) 11,2$ není to hodně za ty funkce, jaké dostaneš a nevidím důvod to řešit hledáním free verze. Místo času hledání je výhodnější jít pracovat na čtyři hodiny do Mekáče balit hambáče s okurkou. Když komunikuješ s více zákazníky, tak už asi tvůj e-shop vydělává a potom nevidím důvod investovat pár stovek měsíčně do zopim (nezapomínej, že má android aplikaci...).
26. 7. 2014 18:10:55
https://webtrh.cz/diskuse/live-chat-ktery-se-umi-otevrit-sam/#reply1042544
Vladimír Šandera
verified
rating uzivatele
28. 7. 2014 10:00:36
automaticke vyskakovani chatu umoznuji automaticke zpravy. pokud vim, tak vsechny chaty, vcetne nas, maji tuto funkci pouze v placenych verzich. jedina moznost jak vyskoceni okna docilit ve free verzi je, ze si operator manualne otevre okno s danym navstevnikem a napise mu.
28. 7. 2014 10:00:36
https://webtrh.cz/diskuse/live-chat-ktery-se-umi-otevrit-sam/#reply1042543
zlutejbanan
verified
rating uzivatele
29. 7. 2014 14:53:13
Během posledních 3 měsíců jsme testovali na několika projektech několik Live Chat řešení. Jako jednoznačně nejlepší nám přišel smartsupp.com
Při testování jsme sledovali chování návštěvníků a některé u kterých jsme identifikovali o koho šlo jsme zkusili i následně oslovit emailem či telefonicky.
Testování nám jasně ukázalo že tyto automaticky vyskakující chaty nám naopak odradili návštěvníky a ti odešli ze stránek pryč, velmi často z důvodu obavy co se to samo děje aby jim to neudělalo něco s počítačem. Lidé se chtěli př nákupu sami rozhodnout a ne být u toho obtěžování. Live chat aktivovaný ze strany prodejce tak jednoznačně byl spíše přítěží než pozitivem. Velký přínos měl live chat v části zákaznické podpory, především při vyřizování reklamací a vrácení zboží v zákonné lhůtě.
Nesmíte věřit všem těm PR článkům pějícím ódy na to jak vám nasazení live chatu přinese nové zákazníky, spíš o ně přijdete.
29. 7. 2014 14:53:13
https://webtrh.cz/diskuse/live-chat-ktery-se-umi-otevrit-sam/#reply1042542
ehw
verified
rating uzivatele
29. 7. 2014 15:32:35
Já zase pro identifikaci používám mouseflow. Je to sranda volat zákazníkovi, že to zboží které přidal do košíku a odstranil, mu prodáme s 10% slevou a přidáme poštovné zdarma. Pár zákazníků se vyděsilo k smrti že mají napíchnutý počítač a od té doby to přestáváme praktikovat :D
29. 7. 2014 15:32:35
https://webtrh.cz/diskuse/live-chat-ktery-se-umi-otevrit-sam/#reply1042541
Napsal zlutejbanan;1111186
Během posledních 3 měsíců jsme testovali na několika projektech několik Live Chat řešení. Jako jednoznačně nejlepší nám přišel smartsupp.com
Při testování jsme sledovali chování návštěvníků a některé u kterých jsme identifikovali o koho šlo jsme zkusili i následně oslovit emailem či telefonicky.
Testování nám jasně ukázalo že tyto automaticky vyskakující chaty nám naopak odradili návštěvníky a ti odešli ze stránek pryč, velmi často z důvodu obavy co se to samo děje aby jim to neudělalo něco s počítačem. Lidé se chtěli př nákupu sami rozhodnout a ne být u toho obtěžování. Live chat aktivovaný ze strany prodejce tak jednoznačně byl spíše přítěží než pozitivem. Velký přínos měl live chat v části zákaznické podpory, především při vyřizování reklamací a vrácení zboží v zákonné lhůtě.
Nesmíte věřit všem těm PR článkům pějícím ódy na to jak vám nasazení live chatu přinese nové zákazníky, spíš o ně přijdete.
s tymto len suhlasim. tiez sa nam stavalo, ze po automatickom osloveni zakaznika, dotycny hned zmizol zo stranky. Nechavame zakaznika nech nas oslovi ak potrebuje, v pripade potreby su nastavene prednastavene automaticke odpovede. na smartsupp ocenujeme najme historiu, statistiky, API napojenie na eshop, GA, takze je vidno ci uz nakupil alebo nie. a tych par stoviek mesacne co stoji, by mal zarobil kazdy obchod
30. 7. 2014 10:59:48
https://webtrh.cz/diskuse/live-chat-ktery-se-umi-otevrit-sam/#reply1042540
sqcshop
verified
rating uzivatele
3. 8. 2014 21:58:04
Zopim, freeverze. Běží bez problémů.
3. 8. 2014 21:58:04
https://webtrh.cz/diskuse/live-chat-ktery-se-umi-otevrit-sam/#reply1042539
Tomens
verified
rating uzivatele
26. 1. 2018 11:40:22
Napsal freelex;1110372
Ahoj, před několika týdny jsem zabloudil na nějaký eshop, kde automaticky vyskakoval zákaznický chat, aniž bych ho otevíral. Na svém webu používám livechatoo a v nastavení jsem takovouhle funkci nenašel (používám free verzi). Web se mi zpětně dohledat nepodařilo. Neví někdo, co to bylo za chat? Popřípadě, které live chaty ve free verzi tohle umí?
Děkuju
Doporučuji Vám AtomRTC.com - umí i hlasové a video hovory + má spoustu vychytávek pro operátory. Textový chat zcela zdarma.
26. 1. 2018 11:40:22
https://webtrh.cz/diskuse/live-chat-ktery-se-umi-otevrit-sam/#reply1042538
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit