Zadejte hledaný výraz...

Lhůty pro vyřízení reklamace

Zákazník u prodejce reklamoval produkt, ten jej následně reklamoval u nás. Vím, že na vyřízení reklamace je 30 dnů od reklamování u prodejce. Dnes jsme informovali (emailem) zákazníka i prodejce o zamítnutí reklamace pro nevhodné zacházení s produktem. S tím, že jsme navrhli placenou opravu. Za dva dny vyprší 30. denní lhůta pro vyřízení reklamace. Ukončil jsem tím reklamační řízení ve 30. denní lhůtě? Případně co musí proběhnout aby bylo řízení ukončeno pokud jsem reklamaci zamítl? Vím, že pokud bych ji uznal, musím ji do 30 dnů posoudit i opravit, ale v opačném případě?
S pozdravem
Jakub Procházka
24. 8. 2015 13:58:08
https://webtrh.cz/diskuse/lhuty-pro-vyrizeni-reklamace/#reply1135478
Ano, reklamace byla v dane lhute vyrizena. Zakaznik informovan a tim to konci z pohledu lhut. Ted by se mel rozhodnout, zda to necha opravit, nebo mu to vratite zpet.
24. 8. 2015 14:05:31
https://webtrh.cz/diskuse/lhuty-pro-vyrizeni-reklamace/#reply1135477
Děkuji.
24. 8. 2015 14:19:41
https://webtrh.cz/diskuse/lhuty-pro-vyrizeni-reklamace/#reply1135476
jakanas
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
29. 12. 2015 19:55:01
no musím říct že mě letos zákazníci dost naštvali.
Za celý rok máme 6 reklamací a 23.12 mi přišly další 4 reklamace.
Všechno to byli lidi s kterýma jsme ty reklamace řešili po emailu už před několika měsíci.
Oni si prostě počkali až na dobu kdy budeme mít co nejmenší šanci vyřídit reklamaci ve lhůtě a poslali to.
Naštěstí máme všechny díly skladem a stihneme to, ale přijde mi to neskutečně podlé.
29. 12. 2015 19:55:01
https://webtrh.cz/diskuse/lhuty-pro-vyrizeni-reklamace/#reply1135475
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit