Zadejte hledaný výraz...

Letáky v dnešní době?

Leave
verified
rating uzivatele
23. 7. 2012 12:04:50
Dobrý den,
jaký potenciál má v dnešní době propagace pomocí letáků? Vyplatí se vůbec tisk? Využíváte letáky i vy pro vaše projekty?
Pokud ano, máte nějaké tipy na místa, prostory?
Díky za vaše názory.
EDIT: Jde o eshop
23. 7. 2012 12:04:50
https://webtrh.cz/diskuse/letaky-v-dnesni-dobe/#reply787812
toma
verified
rating uzivatele
(11 hodnocení)
23. 7. 2012 12:16:44
záleží na projektu, všeobecně se nedá říct tak ani tak...
23. 7. 2012 12:16:44
https://webtrh.cz/diskuse/letaky-v-dnesni-dobe/#reply787811
Ja340
verified
rating uzivatele
23. 7. 2012 12:41:35
Hodně záleží o co jde.
Pokud o kamennou prodejnu tak tam se mi to vždy vyplatilo.
Pokud jse o jednorázovou akci s kamennou výdejnou tak 100%
ale třeba pro eshop je to podle mě nesmysl.
Poslední letáky jsem dělal před pěti lety pro prodejnu s počítači a vždy se to vyplatilo a přitáhlo spoustu nových zákazníků.
23. 7. 2012 12:41:35
https://webtrh.cz/diskuse/letaky-v-dnesni-dobe/#reply787810
enzo
verified
rating uzivatele
(61 hodnocení)
23. 7. 2012 13:12:16
Pokud letak neni preplacany přemírou textu, je poutavy, je na nem napr.zvyraznena a nabídnuta nějaka sleva na zboži nebo sluzby, nějaka akce atp.tak za sebe urcite doporucuji. Je to velmi levná propagace, zalezi na zbozi a na způsobu pouziti, napr zda budete letaky rozdavat lidem pred obchodem na ulici, bezne nekde na ulici, nechate vkladat do nejakych novin nebo nechate roznest do domacnosti(napr.na letaky roznesene do domacnosti mi lide hlavne duchodci volaji i klidne po roce! od prijeti letaku, nejvetši odezvu mam do tydne od prijeti letaku ale i po mesici a vice na to lide volaji, hlavne duchodci si letak uschovaji a az se rozhodnou tak kontaktuji(opet zalezi co nabizite a co od toho cekate, odezva napr.na vas letak napr.za mesic, dva muže byt pro vás uz nezajímavá)
23. 7. 2012 13:12:16
https://webtrh.cz/diskuse/letaky-v-dnesni-dobe/#reply787809
Martin Hajna
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
23. 7. 2012 13:29:44
Každá reklama je na něco dobrá. Záleží na marketingové strategii.
Teď jsme testovali reklamní letáky na baterie iRobot Roomba 500 a výkonost obdobná jako u PPC reklamy.
23. 7. 2012 13:29:44
https://webtrh.cz/diskuse/letaky-v-dnesni-dobe/#reply787808
ora
verified
rating uzivatele
(14 hodnocení)
23. 7. 2012 13:40:55
Pro eshop je to nevhodné, nepodaří se Vám totiž pořádně zasáhnout cílovou skupinu lidí, kteří nakupují na internetu. Pro kamenné prodejny v dojezdové vzdálenosti se sortimentem , který se kupuje často , tak to účinné je. Řetězce s tím slaví úspěch (až moc velký - většina zákazníků už kupuje věci jenom ve slevě nebo na ní čekají..)
23. 7. 2012 13:40:55
https://webtrh.cz/diskuse/letaky-v-dnesni-dobe/#reply787807
Michaela
verified
rating uzivatele
(13 hodnocení)
23. 7. 2012 18:17:27
Aktuálně využívám letáky pro lokální portál v našem městě, který spouštíme. Pro projekty, které jsou celorepublikové by byla asi lepší inzerce v nějakém periodiku.
23. 7. 2012 18:17:27
https://webtrh.cz/diskuse/letaky-v-dnesni-dobe/#reply787806
vpixle
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
23. 7. 2012 22:37:47
Ja ti nevim, kdyz si predstavim co delam s letaky ja ;)
Kdyz tak si tam dej alespon QR kod s nejakou mobilni strankou, ktera ti prinese leady (za QR kupon).
Jinak to vidim na jednorazovku a promarnenou prilezitost.
23. 7. 2012 22:37:47
https://webtrh.cz/diskuse/letaky-v-dnesni-dobe/#reply787805
Martin Hajna
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
23. 7. 2012 23:08:02
QR na letáky ? Pro důchodce a padesátníky ?
23. 7. 2012 23:08:02
https://webtrh.cz/diskuse/letaky-v-dnesni-dobe/#reply787804
Reptisk
verified
rating uzivatele
24. 7. 2012 11:12:50
Jako tiskař mohu říci, že mezi naše klienty patří hodně e-shopů. Až nás překvapilo, kolik. Nicméně je třeba vždy situaci posoudit realisticky a pokud se pro letákovou kampaň rozhodnete, tak dodržovat i základní pravidla. Tedy např. forma grafického návrhu (zmínil výše ve zkratce Enzo), počet opakování atp. Z nepříliš známých triků mohu doporučit např. Geomarketing -to je systém neadresné distribuce, ale do vytipovaných schránek. Můžete tak např. cílit jen na předměstí nebo jen panelové domy, ale možných kritérií je mnohem více. Dále si dejte pozor na garanci roznosu - naši klienti mají např. velmi špatné zkušenosti s Českou Poštou. Nejlépe nám zatím vychází služby České distribuční. Je sice mírně dražší, ale proti poště roznese až dvojnásobek letáků a nezahodí je do kontejneru;). A nezapomeňte - letákovou kampaň je třeba opakovat - pouze tak z ní vymačkáte maximum (účinnost stoupá s každou vlnou, u malých shopů je optimální vlnu s mírnou modifikací opakovat 3x a to optimálně vždy po týdnu s roznosem ve čtvrtek). Pokud si vše navíc s tiskárnou dohodnete dopředu, tak výrazně klesne i cena za osloveného. Letáková reklama je zajímavý způsob, jak oslovit velké množství klientů za málo peněz, ale s nízkou účinností (ale proti PPC mnohokrát levněji). Účinnost ovlivňuje zejména návrh, opakování a případně využit geomarketingu. Pokud by problematika někoho zajímala podrobněji, rád pošlu i studie účinnosti atp. jen jsou v AJ. Ale to již poprosím do PM
24. 7. 2012 11:12:50
https://webtrh.cz/diskuse/letaky-v-dnesni-dobe/#reply787803
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit