Zadejte hledaný výraz...

Kvalitni partak, spolehlivy, s chut a zapalem mozne nemozne?

unabombe
verified
rating uzivatele
(10 hodnocení)
21. 3. 2014 00:39:30
Napsal bof;1070242
Obecně abych popsal pro TUPCE můj problém s hledáním tak popíšu celý proces podrobně jak z nich většina probíhala.
1. Zadám poptávku, s malým přibližením projektu a popisem koho hledám a za jakých podminek.
2. Se zájemci se osobně setkám, případně na skype.
3. Vysvětlím myšlenku, popíšu detailně projekt ( kažému ze zájemců se myšlenka líbila )
4. Dohodneme spolupráci
5. Podepíšeme smlouvy
6. Zde programátor začne semou pracovat na projektu, někteří zjistí, že je to pro ně moc náročné protože požaduji čistotu kódu a řádný optimalizovaný kód ne každý tyto principy zná a používá tak jej na to upozorním a vysvětlím mu to. ( Po pár takových napomenutích na nesprávnou část kódu programátoři přestávají reagovat docházi ted k zrušení spolupráce )
Ach jo... tohle opravdu není možné, tady.... vy sem snad chodíte vyhledávat konflikty nebo už nevím ... jste jak děti ve školce kde příjde někdo s něčím neobvyklým tak se zgrupujete a jdete okamžitě všichni buzerovat, urážet, nadávat na postupy a popisovat věci které ani nejsou podstatou toho s čím dotyčný přišel... prijde Vám tenhle Váš přístup normální ? Mně teda ne.....
Nemůžu si pomoct, ale vy si o sobě musíte myslet že jste neomylný.
1. (( kažému ze zájemců se myšlenka líbila )) Asi si to popisoval zjednodušeně, zkresleně nebo kdo ví jak (viz. moje přirovnání k mladejm zblblejm pojišťovákům kde není nic problém), což je dost častý že autor je mimo realitu.
6. Opět svalování viny, oni to nezvládali, neznali atp.. Tak buďto bereš každýho kdo jde kolem, to se pak nesmíš divit že ti spolupráce nevychází, nebo je chyba jinde.
"upozorním a vysvětlím mu to" když po vysvětlování od tebe lidi utíkají, tak seš asi prostě nesnesitelnej, čemuž bych i věřil.
A myslíš že náš přístup tady je špatně? Třeba otevřeš díky tomu oči.
PS. Jedna zajímavost: Všichni programátoři co s tebou spolupracovali byli podle tebe neschopný hlupáci, všichni zdejší jsou děcka co ničemu nerozumí a jen nadávají. Vlastně celej svět kolem tebe jsou samí blbci že? Není na tom něco divného?
21. 3. 2014 00:39:30
https://webtrh.cz/diskuse/kvalitni-partak-spolehlivy-s-chut-a-zapalem-mozne-nemozne/strana/3#reply1007919
bof
verified
rating uzivatele
21. 3. 2014 00:44:11
Napsal unabombe;1070246
Nemůžu si pomoct, ale vy si o sobě musíte myslet že jste neomylný.
1. (( kažému ze zájemců se myšlenka líbila )) Asi si to popisoval zjednodušeně, zkresleně nebo kdo ví jak (viz. moje přirovnání k mladejm zblblejm pojišťovákům kde není nic problém), což je dost častý že autor je mimo realitu.
6. Opět svalování viny, oni to nezvládali, neznali atp.. Tak buďto bereš každýho kdo jde kolem, to se pak nesmíš divit že ti spolupráce nevychází, nebo je chyba jinde.
"upozorním a vysvětlím mu to" když po vysvětlování od tebe lidi utíkají, tak seš asi prostě nesnesitelnej, čemuž bych i věřil.
A myslíš že náš přístup tady je špatně? Třeba otevřeš díky tomu oči.
PS. Jedna zajímavost: Všichni programátoři co s tebou spolupracovali byli podle tebe neschopný hlupáci, všichni zdejší jsou děcka co ničemu nerozumí a jen nadávají. Vlastně celej svět kolem tebe jsou samí blbci že? Není na tom něco divného?
No jo pane fylozofe, tahejte furt za slovíčka. Pouze reaguji že neustále reagujete na něco co není podstatou tohto článku.
Dokupy jsem začal spolupracovat s 4, programátory s každým postupně, každý z nich tvrdil že OOP zná dobře, návrhové vzory také a na mé otázky reagovali pozitivně.
Také jsem neměl problém i když neznali předem jsem řekl že to můžu dovysvětlit. Ale to už je jedno. Nemá cenu se s Vámi bavit, budete si pořád omílat to samé.
Projekt má dokumentaci, takže po uzavření dohody, každý obdržel plnou dokumentaci projektu .... ( Což také popisuji v mých komentářích ale to jste asi "přehlídl"... )
21. 3. 2014 00:44:11
https://webtrh.cz/diskuse/kvalitni-partak-spolehlivy-s-chut-a-zapalem-mozne-nemozne/strana/3#reply1007918
sharkws
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
21. 3. 2014 00:49:40
Napsal unabombe;1070246
A myslíš že náš přístup tady je špatně? Třeba otevřeš díky tomu oči.
PS. Jedna zajímavost: Všichni programátoři co s tebou spolupracovali byli podle tebe neschopný hlupáci, všichni zdejší jsou děcka co ničemu nerozumí a jen nadávají. Vlastně celej svět kolem tebe jsou samí blbci že? Není na tom něco divného?
... a zase bych to obodoval, prostě když něco chci tak musím já něco dělat (naprogramovat, sehnat investici atd.) a ne hledat někoho kdo to udělá za mě, nabídek tohoto typu je tolik, že by programátoři od rána do večera nedělali nic jiného než programovali za podíl, ale kdo by za ně platil nájem a elektřinu?
Zdá se mi pak velmi zajímavé, píšete, že to bude za 2 až 3 měsíce hotové a pak hned dostanete investici, ale pak zase, že by naprogramování stálo 500.000,- Kč a to by ten programátor bral 200.000 nebo dokonce 250.000 měsíčně? :D do tohohle nikdo zdravý nepůjde, pak se nedivte, že je problém takového člověka sehnat.
21. 3. 2014 00:49:40
https://webtrh.cz/diskuse/kvalitni-partak-spolehlivy-s-chut-a-zapalem-mozne-nemozne/strana/3#reply1007917
Jirka
verified
rating uzivatele
(63 hodnocení)
21. 3. 2014 00:51:11
Ano, poklesl.
Když něco nejde, můžete to
a/ svézt na ty idioty okolo
b/ zamyslet se kde dělám chybu a změnit svůj přístup
Toho druhého nejste evidentně schopen, protože svět kolem je plnej idiotů a flákačů, co nechápou vaši genialitu.
21. 3. 2014 00:51:11
https://webtrh.cz/diskuse/kvalitni-partak-spolehlivy-s-chut-a-zapalem-mozne-nemozne/strana/3#reply1007916
unabombe
verified
rating uzivatele
(10 hodnocení)
21. 3. 2014 00:53:50
Napsal bof;1070247
No jo pane fylozofe, tahejte furt za slovíčka. Pouze reaguji že neustále reagujete na něco co není podstatou tohto článku.
Dokupy jsem začal spolupracovat s 4, programátory s každým postupně, každý z nich tvrdil že OOP zná dobře, návrhové vzory také a na mé otázky reagovali pozitivně.
Také jsem neměl problém i když neznali předem jsem řekl že to můžu dovysvětlit. Ale to už je jedno. Nemá cenu se s Vámi bavit, budete si pořád omílat to samé.
Projekt má dokumentaci, takže po uzavření dohody, každý obdržel plnou dokumentaci projektu .... ( Což také popisuji v mých komentářích ale to jste asi "přehlídl"... )
Podstatou je to o čem se diskutuje (a ne, nejsem jedinný komu to co píšete nesedí, takže tady ze mě nedělejte nějakého zlouna jen proto že s váma jednám narovinu)
Pokud programovat neuměli pak tedy špatně vybíráte, lidi prostě lžou a bezmezná důvěra se málokdy vyplácí.
Ukončíme to, ale zajímala by mě jedna věc, jak je to s tou investicí? Máte ji, máte ji přislíbenou, nebo hledáte?
21. 3. 2014 00:53:50
https://webtrh.cz/diskuse/kvalitni-partak-spolehlivy-s-chut-a-zapalem-mozne-nemozne/strana/3#reply1007915
bof
verified
rating uzivatele
21. 3. 2014 00:58:53
Napsal sharkws;1070248
... a zase bych to obodoval, prostě když něco chci tak musím já něco dělat (naprogramovat, sehnat investici atd.) a ne hledat někoho kdo to udělá za mě, nabídek tohoto typu je tolik, že by programátoři od rána do večera nedělali nic jiného než programovali za podíl, ale kdo by za ně platil nájem a elektřinu?
Zdá se mi pak velmi zajímavé, píšete, že to bude za 2 až 3 měsíce hotové a pak hned dostanete investici, ale pak zase, že by naprogramování stálo 500.000,- Kč a to by ten programátor bral 200.000 až 250.000 měsíčně? :D do tohohle nikdo zdravý nepůjde, pak se nedivte, že je problém takového člověka sehnat.
Kdyby jste řádně četl, tak to pochopíte, programátor který je schopný, si na hodinu vyžádá přibližně 500 - 700 Kč / hod a popisoval jsem kdybych chtěl aplikovat logiku jakou popisoval unabombe ( kterou nechci ) ať ho zaplatím tak by to stálo ne 3 měsíce ale daleko více ale když nás na to bude víc tak za 3 měsíce se to zvládnou dá. Jinak by to sám člověk dělal kolem půlroku a déle což by bylo: když vezmeme v úvahu že by na tom denně strávil 4 - 5H 20 dní v měsíci.
20*5 * 6 = 420.000 Kč doufám že více polopatisticky to už vysvětlovat nebudu muset.....
---------- Příspěvek doplněn 21.03.2014 v 01:03 ----------
Napsal unabombe;1070251
Podstatou je to o čem se diskutuje (a ne, nejsem jedinný komu to co píšete nesedí, takže tady ze mě nedělejte nějakého zlouna jen proto že s váma jednám narovinu)
Pokud programovat neuměli pak tedy špatně vybíráte, lidi prostě lžou a bezmezná důvěra se málokdy vyplácí.
Ukončíme to, ale zajímala by mě jedna věc, jak je to s tou investicí? Máte ji, máte ji přislíbenou, nebo hledáte?
Investici Vám nikdo nepřislíbí. Nikdo nemluvil o investici že jí mám nebo že jsem jí žádal, za investorma který znám a mentorama a lidma ze startupů s kterýma jsem spolupracoval a poznal je, jsem se šel pouze radit. Jako vy píšete ( abych nebyl moc ponořenej a zaujatej ) tak jsem se šel pobavit s někým kdo to nevymyslel abych získal reálný pohled.
A když se bavíte a myšlenka se lidem s kterými se bavíte zamlouvá, nevidím důvod proč ji nerealizovat. Ale realizace o týmu složenem z 1 programátora a 2 grafiků, je ubohá na to abych šle žádat o investici. Hlavně to chci rychleji naprogramovat a proto hledám partáka a nejenom proto ale také proto že dvě hlavy vytvoří daleko více než jedna a to mluvím i o konceptu projektu který se může na základě toho druhého ještě rozvinout.
Pfuu ... fakt unavné se tady hádat. Mimo jiné zakládam spolupráci na vzájemné důvěře pokud důvěra nefunguje spolupráce strácí význam.
21. 3. 2014 00:58:53
https://webtrh.cz/diskuse/kvalitni-partak-spolehlivy-s-chut-a-zapalem-mozne-nemozne/strana/3#reply1007914
unabombe
verified
rating uzivatele
(10 hodnocení)
21. 3. 2014 01:03:48
Napsal bof;1070253
Kdyby jste řádně četl, tak to pochopíte, programátor který je schopný, si na hodinu vyžádá přibližně 500 - 700 Kč / hod a popisoval jsem kdybych chtěl aplikovat logiku jakou popisoval unabombe ( kterou nechci ) ať ho zaplatím tak by to stálo ne 3 měsíce ale daleko více ale když nás na to bude víc tak za 3 měsíce se to zvládnou dá. Jinak by to sám člověk dělal kolem půlroku a déle což by bylo: když vezmeme v úvahu že by na tom denně strávil 4 - 5H 20 dní v měsíci.
20*5 * 6 = 420.000 Kč doufám že více polopatisticky to už vysvětlovat nebudu muset.....
Ach ach ach.. To je přístup.. Takže to nechcete dělat sám, tak chcete někoho k sobě, zadarmo samozřejmě.. Ale kdyby byly peníze tak byste to nechal na něm, nebudete přece programovat zadarmo že?
Nestačím se divit.
21. 3. 2014 01:03:48
https://webtrh.cz/diskuse/kvalitni-partak-spolehlivy-s-chut-a-zapalem-mozne-nemozne/strana/3#reply1007913
bof
verified
rating uzivatele
21. 3. 2014 01:05:25
Napsal Jirka.;1070249
Ano, poklesl.
Když něco nejde, můžete to
a/ svézt na ty idioty okolo
b/ zamyslet se kde dělám chybu a změnit svůj přístup
Toho druhého nejste evidentně schopen, protože svět kolem je plnej idiotů a flákačů, co nechápou vaši genialitu.
Naprosto zcestný a nesmyslný příspěvek. Nikdo na nikoho nic nesvádí programuji to, prostě jenom chci někoho do týmu, nic víc nic mín v podstate nabízím šanci, podílet se na dobré myšlence a vy z toho tady uděláte totální zvrat ... hádku ...
21. 3. 2014 01:05:25
https://webtrh.cz/diskuse/kvalitni-partak-spolehlivy-s-chut-a-zapalem-mozne-nemozne/strana/3#reply1007912
unabombe
verified
rating uzivatele
(10 hodnocení)
21. 3. 2014 01:07:43
Napsal bof;1070253
Kdyby jste řádně četl, tak to pochopíte, programátor který je schopný, si na hodinu vyžádá přibližně 500 - 700 Kč / hod a popisoval jsem kdybych chtěl aplikovat logiku jakou popisoval unabombe ( kterou nechci ) ať ho zaplatím tak by to stálo ne 3 měsíce ale daleko více ale když nás na to bude víc tak za 3 měsíce se to zvládnou dá. Jinak by to sám člověk dělal kolem půlroku a déle což by bylo: když vezmeme v úvahu že by na tom denně strávil 4 - 5H 20 dní v měsíci.
20*5 * 6 = 420.000 Kč doufám že více polopatisticky to už vysvětlovat nebudu muset.....
---------- Příspěvek doplněn 21.03.2014 v 01:03 ----------
Investici Vám nikdo nepřislíbí. Nikdo nemluvil o investici že jí mám nebo že jsem jí žádal, za investorma který znám a mentorama a lidma ze startupů s kterýma jsem spolupracoval a poznal je, jsem se šel pouze radit. Jako vy píšete ( abych nebyl moc ponořenej a zaujatej ) tak jsem se šel pobavit s někým kdo to nevymyslel abych získal reálný pohled.
A když se bavíte a myšlenka se lidem s kterými se bavíte zamlouvá, nevidím důvod proč ji nerealizovat. Ale realizace o týmu složenem z 1 programátora a 2 grafiků, je ubohá na to abych šle žádat o investici. Hlavně to chci rychleji naprogramovat a proto hledám partáka a nejenom proto ale také proto že dvě hlavy vytvoří daleko více než jedna a to mluvím i o konceptu projektu který se může na základě toho druhého ještě rozvinout.
Pfuu ... fakt unavné se tady hádat. Mimo jiné zakládam spolupráci na vzájemné důvěře pokud důvěra nefunguje spolupráce strácí význam.
Tak psal jste že jste byl za investorem a o chvíli později že pokud by byznys plán nebyl ok že by vás poslal někam, z toho jsou usoudil že investici zřejmě máte.
"dvě hlavy vytvoří daleko více než jedna a to mluvím i o konceptu"
Na to že je hotový byznys plán a dokumentace je imho docela pozdě měnit koncept projektu ne? :o)
21. 3. 2014 01:07:43
https://webtrh.cz/diskuse/kvalitni-partak-spolehlivy-s-chut-a-zapalem-mozne-nemozne/strana/3#reply1007911
sharkws
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
21. 3. 2014 01:08:07
Napsal bof;1070253
Kdyby jste řádně četl, tak to pochopíte, programátor který je schopný, si na hodinu vyžádá přibližně 500 - 700 Kč / hod a popisoval jsem kdybych chtěl aplikovat logiku jakou popisoval unabombe ( kterou nechci ) ať ho zaplatím tak by to stálo ne 3 měsíce ale daleko více ale když nás na to bude víc tak za 3 měsíce se to zvládnou dá. Jinak by to sám člověk dělal kolem půlroku a déle což by bylo: když vezmeme v úvahu že by na tom denně strávil 4 - 5H 20 dní v měsíci.
20*5 * 6 = 420.000 Kč doufám že více polopatisticky to už vysvětlovat nebudu muset.....
6 měsíců pro jednoho člověka = pro 2 programátory (Vy a placený parťák) 3 měsíce full = 3 měsíce fulltime si myslím, že schopného programátora seženete určitě za 50.000 měsíčně a rázem jsme na 150.000,- Kč ... max. 200.000 Kč ... víc už to vysvětlovat nemusíte, všemi příspěvky jste již odradil snad úplně všechny mentálně zdravé potenciální zájemce :D a pokud se ptáte jak hledat lidi, tak zaprvé tímhle stylem určitě ne a s touto nabídkou také ne, to totiž není reálné.
21. 3. 2014 01:08:07
https://webtrh.cz/diskuse/kvalitni-partak-spolehlivy-s-chut-a-zapalem-mozne-nemozne/strana/3#reply1007910
bof
verified
rating uzivatele
21. 3. 2014 01:10:36
Napsal unabombe;1070257
Ach ach ach.. To je přístup.. Takže to nechcete dělat sám, tak chcete někoho k sobě, zadarmo samozřejmě.. Ale kdyby byly peníze tak byste to nechal na něm, nebudete přece programovat zadarmo že?
Nestačím se divit.
Nezlobte se ale Vám musí opravdu pár koleček scházet, celou dobu píšu že to programuji a pokračuji na tom, nevím co je na tom nepochopitelného, jenom chci někoho do party kdo bude programovat se mnou, nevím co Vámi popisovaný příspěvek má zase společného s platbou ... A s tím kdyby byli peníze že bych to nechal na něm, nic takového jsem neřekl ale vy zase popisujete naprostou kravinu .... jděte se vyspat, nebo si dejte kafe nebo projdete příspěvek 2x než začnete reagovat prosím... Jak můžete vůbec takhle uvažovat je naprosto nelogické kdybych na to měl peníze abych ho nechal programovat samotného ... přemýšlíte vůbec tou hlavou než něco napíšete, vždyť bych akorád okrádal sám sebe tím že zaplatím programátorovi i čas který jsem mu mohl pomoct na projektu a tím celý vývoj projektu urychlit... opravdu přestávám věřit že zde diskutuji s normálně uvažujícím člověkem.
---------- Příspěvek doplněn 21.03.2014 v 01:14 ----------
Napsal sharkws;1070260
6 měsíců pro jednoho člověka = pro 2 programátory (Vy a placený parťák) 3 měsíce full = 3 měsíce fulltime si myslím, že schopného programátora seženete určitě za 50.000 měsíčně a rázem jsme na 150.000,- Kč ... max. 200.000 Kč ... víc už to vysvětlovat nemusíte, všemi příspěvky jste již odradil snad úplně všechny mentálně zdravé potenciální zájemce :D a pokud se ptáte jak hledat lidi, tak zaprvé tímhle stylem určitě ne a s touto nabídkou také ne, to totiž není reálné.
Tohle není nabídka, ach jo opravdu jste tak neschopný chápat o čem byla tahle diskuze založena ? Tohle není reálná částka pouze odhad, kolik by to asi mohlo stát ne nabídka kde jste to vzal že je to nabídka. Prosím čtěte a chápejte, než budete popisovat. Nebo vám je potřeba vše podrobně ukázat, vysvětlit ?
OPAKUJI, DOUFAM NAPOSLED, PTAL JSEM SE ZDALI NĚKDO MÁ ZKUŠENOST S VLASTNÍM PROJEKTEM A HLEDÁNÍM PARŤÁKA K SOBĚ
POKUD ANO JAKÝM ZPŮSOBEM VYBÍRAL JEDNOTLIVÉ ZÁJEMCE
Ach jo .... opravdu ubohé co tady je za komunitu, že jsem sem vůbec lezl, je to tu opravdu na té nejnižší úrovni naproti tomu jak to tady vypadalo třeba před 3 -4 rokama.
21. 3. 2014 01:10:36
https://webtrh.cz/diskuse/kvalitni-partak-spolehlivy-s-chut-a-zapalem-mozne-nemozne/strana/3#reply1007909
sharkws
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
21. 3. 2014 01:17:48
"Da se zde najít parťák který by spolupracoval na projektu jeho budování, rozvíjení atd, ne pro malý projekt"
Jedna z prvních vět vašeho příspěvku :) takže vy ho hledáte zde, ale není to nabídka ... tak dobře teď už to chápu a už je to opravdu můj poslední příspěvek, víc už tady ztrácet času s člověkem, který je takhle zabedněný a neomylný opravdu nechci
21. 3. 2014 01:17:48
https://webtrh.cz/diskuse/kvalitni-partak-spolehlivy-s-chut-a-zapalem-mozne-nemozne/strana/3#reply1007908
unabombe
verified
rating uzivatele
(10 hodnocení)
21. 3. 2014 01:19:00
Napsal bof;1070261
Nezlobte se ale Vám musí opravdu pár koleček scházet, celou dobu píšu že to programuji a pokračuji na tom, nevím co je na tom nepochopitelného, jenom chci někoho do party kdo bude programovat se mnou, nevím co Vámi popisovaný příspěvek má zase společného s platbou ... A s tím kdyby byli peníze že bych to nechal na něm, nic takového jsem neřekl ale vy zase popisujete naprostou kravinu .... jděte se vyspat, nebo si dejte kafe nebo projdete příspěvek 2x než začnete reagovat prosím... Jak můžete vůbec takhle uvažovat je naprosto nelogické kdybych na to měl peníze abych ho nechal programovat samotného ... přemýšlíte vůbec tou hlavou než něco napíšete, vždyť bych akorád okrádal sám sebe tím že zaplatím programátorovi i čas který jsem mu mohl pomoct na projektu a tím celý vývoj projektu urychlit... opravdu přestávám věřit že zde diskutuji s normálně uvažujícím člověkem.
---------- Příspěvek doplněn 21.03.2014 v 01:14 ----------
Tohle není nabídka, ach jo opravdu jste tak neschopný chápat o čem byla tahle diskuze založena ? Tohle není reálná částka pouze odhad, kolik by to asi mohlo stát ne nabídka kde jste to vzal že je to nabídka. Prosím čtěte a chápejte, než budete popisovat. Nebo vám je potřeba vše podrobně ukázat, vysvětlit ?
OPAKUJI, DOUFAM NAPOSLED, PTAL JSEM SE ZDALI NĚKDO MÁ ZKUŠENOST S VLASTNÍM PROJEKTEM A HLEDÁNÍM PARŤÁKA K SOBĚ
POKUD ANO JAKÝM ZPŮSOBEM VYBÍRAL JEDNOTLIVÉ ZÁJEMCE
Ach jo .... opravdu ubohé co tady je za komunitu, že jsem sem vůbec lezl, je to tu opravdu na té nejnižší úrovni naproti tomu jak to tady vypadalo třeba před 3 -4 rokama.
Bohužel je chyba na vaší straně..
"ne 3 měsíce ale daleko více"
"když nás na to bude víc tak za 3 měsíce se to zvládnou dá"
-> Kdyby to dělal placený programátor sám, bude mu to trvat daleko více než 3 měsíce, kdežto když vás bude více (vy a parťák) tak se to za 3 měsíce zvládnout dá.
Následně jste dodal počty, kde sedělo že ten programátor, jeden placený, tedy on, dělal půl roku (tedy sám) že to akorát vyjde s tim půl milionem.
Nevim kdo tady má zmatek.
21. 3. 2014 01:19:00
https://webtrh.cz/diskuse/kvalitni-partak-spolehlivy-s-chut-a-zapalem-mozne-nemozne/strana/3#reply1007907
bof
verified
rating uzivatele
21. 3. 2014 01:19:05
Napsal unabombe;1070259
Tak psal jste že jste byl za investorem a o chvíli později že pokud by byznys plán nebyl ok že by vás poslal někam, z toho jsou usoudil že investici zřejmě máte.
"dvě hlavy vytvoří daleko více než jedna a to mluvím i o konceptu"
Na to že je hotový byznys plán a dokumentace je imho docela pozdě měnit koncept projektu ne? :o)
Bože vy jste opravdu IDIOT, kdybych přišel konzultovat myšlenku bez byznys plánu, tak konzultace končí za 5 minut. Proč by se semnou někdo bavil o projektu ke kterému nemám byznys plán ..... Je opravdu vidět že jste nikdy nic takového nepodstupoval.
.... k tomu nemám slov protože opravdu začínám pochybovat o Vaši inteligenci, je přece normální a žádoucí aby se projekt rozvíjel, to znamená že nový parták by mohl přinést do projektu i nové nápady ( pokud nechápete co je myšleno tou větou dvě hlavy vytvoří daleko více než jedna a to mluvím i o konceptu ) to že je připravený nějaký koncept projektu neznamená že se nemůže zlepšovat ? nebo vy vymyslíte projekt uděláte ho a dále jej nerozvíjíte to musí teda velice brzo skončit mezi vraky. ..
21. 3. 2014 01:19:05
https://webtrh.cz/diskuse/kvalitni-partak-spolehlivy-s-chut-a-zapalem-mozne-nemozne/strana/3#reply1007906
unabombe
verified
rating uzivatele
(10 hodnocení)
21. 3. 2014 01:21:28
Napsal bof;1070261
Nezlobte se ale Vám musí opravdu pár koleček scházet, celou dobu píšu že to programuji a pokračuji na tom, nevím co je na tom nepochopitelného, jenom chci někoho do party kdo bude programovat se mnou, nevím co Vámi popisovaný příspěvek má zase společného s platbou ... A s tím kdyby byli peníze že bych to nechal na něm, nic takového jsem neřekl ale vy zase popisujete naprostou kravinu .... jděte se vyspat, nebo si dejte kafe nebo projdete příspěvek 2x než začnete reagovat prosím... Jak můžete vůbec takhle uvažovat je naprosto nelogické kdybych na to měl peníze abych ho nechal programovat samotného ... přemýšlíte vůbec tou hlavou než něco napíšete, vždyť bych akorád okrádal sám sebe tím že zaplatím programátorovi i čas který jsem mu mohl pomoct na projektu a tím celý vývoj projektu urychlit... opravdu přestávám věřit že zde diskutuji s normálně uvažujícím člověkem.
---------- Příspěvek doplněn 21.03.2014 v 01:14 ----------
Tohle není nabídka, ach jo opravdu jste tak neschopný chápat o čem byla tahle diskuze založena ? Tohle není reálná částka pouze odhad, kolik by to asi mohlo stát ne nabídka kde jste to vzal že je to nabídka. Prosím čtěte a chápejte, než budete popisovat. Nebo vám je potřeba vše podrobně ukázat, vysvětlit ?
OPAKUJI, DOUFAM NAPOSLED, PTAL JSEM SE ZDALI NĚKDO MÁ ZKUŠENOST S VLASTNÍM PROJEKTEM A HLEDÁNÍM PARŤÁKA K SOBĚ
POKUD ANO JAKÝM ZPŮSOBEM VYBÍRAL JEDNOTLIVÉ ZÁJEMCE
Ach jo .... opravdu ubohé co tady je za komunitu, že jsem sem vůbec lezl, je to tu opravdu na té nejnižší úrovni naproti tomu jak to tady vypadalo třeba před 3 -4 rokama.
Tak ale trochu přemýšlejte i o tom co vypustíte ven, já teď taky můžu napsat že to co sem psal jsem vůbec nemyslel vážně, tak ať se na mě nezlobíte, ale byl by to jen další kec kterých je v tomhle threadu už hafo.
21. 3. 2014 01:21:28
https://webtrh.cz/diskuse/kvalitni-partak-spolehlivy-s-chut-a-zapalem-mozne-nemozne/strana/3#reply1007905
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit