Zadejte hledaný výraz...

Kurýrní služba DPD – Jakou s ní máte zkušenost?

Hatsumeika
verified
rating uzivatele
31. 5. 2018 11:05:57
používáte kurýrní službu DPD? Jaké s ní máte zkušenosti?
Já osobně jsem nucen ji občas použít jako příjemce, tedy adresát zásilky, protože dodavatelé mi přes ní občas něco pošlou. Zjistil jsem, za poslední asi 4 roky, že doručení jen 1 zásilky z 10 proběhlo hladce. DPD zašle sice ráno SMSku a majl s avízem, že bude doručovat. Rozpětí dvě hodiny, kdy mám být přítomen. Kurýr však většinou nedojede vůbec, anebo dojede v jiný čas, než si určil. Také se mi stalo, že kurýr sice dojel v jím stanovenou dobu, ale složil záslku pro mne v domě naproti přes ulici v kadeřnictví, kam normálně často dováží pro kadeřnice materiál. Mě nic neřekl, ani se u mne nestavil. Když jsem druhý den urgoval zásilku, z tracking listu jsem se dozvěděl, že mi zásilku již dodali. DPD reklamace pak zjistilo, že zásilka je naproti v kadeřnictví a mám si ji tam prý vyzvednout. Jenže kadeřnictví mezitím zavřelo a mělo 2 týdny dovolenou. DPD odpověděli, že kurýr pospíchal. Prý to je u DPD normální.
A jaké jsou Vaše zkušenosti? Anebo používáte jinou kurýrní službu?
31. 5. 2018 11:05:57
https://webtrh.cz/diskuse/kuryrni-sluzba-dpd-jakou-s-ni-mate-zkusenost/#reply1349115
Radek M.
verified
rating uzivatele
(17 hodnocení)
31. 5. 2018 12:11:49
DPD kromě dalších dopravců používáme taky. Na menší zásilky u nich máme nejlepší cenu. A ze všech dopravců co požíváme nám jen u DPD funguje automatický import zásilek do jejich systému. Občas nějaký problém s doručením nastane, ale to i u ostatních dopravců. Zákazníci si většinou stěžují na to, že se nedá dovolat na jejich zákaznickou linku (čekají třeba půl hodiny a pak se jim to vypne). Nějaké výraznější problémy ale neevidujeme.
31. 5. 2018 12:11:49
https://webtrh.cz/diskuse/kuryrni-sluzba-dpd-jakou-s-ni-mate-zkusenost/#reply1349114
cargopro
verified
rating uzivatele
31. 5. 2018 12:32:26
Napsal BBCUK;1466562
používáte kurýrní službu DPD? Jaké s ní máte zkušenosti?
Já osobně jsem nucen ji občas použít jako příjemce, tedy adresát zásilky, protože dodavatelé mi přes ní občas něco pošlou. Zjistil jsem, za poslední asi 4 roky, že doručení jen 1 zásilky z 10 proběhlo hladce. DPD zašle sice ráno SMSku a majl s avízem, že bude doručovat. Rozpětí dvě hodiny, kdy mám být přítomen. Kurýr však většinou nedojede vůbec, anebo dojede v jiný čas, než si určil. Také se mi stalo, že kurýr sice dojel v jím stanovenou dobu, ale složil záslku pro mne v domě naproti přes ulici v kadeřnictví, kam normálně často dováží pro kadeřnice materiál. Mě nic neřekl, ani se u mne nestavil. Když jsem druhý den urgoval zásilku, z tracking listu jsem se dozvěděl, že mi zásilku již dodali. DPD reklamace pak zjistilo, že zásilka je naproti v kadeřnictví a mám si ji tam prý vyzvednout. Jenže kadeřnictví mezitím zavřelo a mělo 2 týdny dovolenou. DPD odpověděli, že kurýr pospíchal. Prý to je u DPD normální.
A jaké jsou Vaše zkušenosti? Anebo používáte jinou kurýrní službu?
samozřejmě to byla blbost že to nechal v kadeřnictví, ale ono je to někdy oboustrané..když jsem vozil zasílkovnu autem nad 3,5 t, tak třeba na skříň co si objednali mladí, čekala doma stará babička a že prý ji mám hodit zezadu zahrady do garáže. Byl jsem tam přesně na termín kdy věděli že alamara dojede -vysrali se na to.
31. 5. 2018 12:32:26
https://webtrh.cz/diskuse/kuryrni-sluzba-dpd-jakou-s-ni-mate-zkusenost/#reply1349113
MichalT33
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
31. 5. 2018 12:47:39
Zdravím,jako příjemce zásilek od DPD si je nemohu vynachválit...Kurýr ráno zavolá,jestli budu v určitý čas (+- hodina) doma a přijede jak řekne...Ochotnej, simpatickej člověk. Já mám spíš problém s Gais, ale vždycky je to o konkrétním kurýrovi. Pro mě je DPD a PPL TOPka, ale jak říkám, je to o lidech, takže pro někoho je zase PPL a DPD špatná volba
31. 5. 2018 12:47:39
https://webtrh.cz/diskuse/kuryrni-sluzba-dpd-jakou-s-ni-mate-zkusenost/#reply1349112
Hatsumeika
verified
rating uzivatele
1. 6. 2018 01:35:58
Na Gais mi vzpomínej, kdysi jsme je v Česku používali. Ale takovej bordel (pardon), jaký byl od nich ve fakturách, to se hned tak nevidělo. Kvůli jejich podivuhodné fakturaci jsme s nimi tenkrát skončili. Ale to je už 10 let pryč. Třeba dnes fungují lépe, třeba se už naučili fakturovat :)
1. 6. 2018 01:35:58
https://webtrh.cz/diskuse/kuryrni-sluzba-dpd-jakou-s-ni-mate-zkusenost/#reply1349111
SYSKO
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
3. 6. 2018 14:42:36
meme dpd a ppl jeden ustav lepsi nez druhy dpd melo nejdrive placenou tel linku ted maji uz obyc ale jen automat
na mail skoro vubec nereaguji obchodak uz radeji ani nezveda telefon no ppl je o kousek lepsi :-)
3. 6. 2018 14:42:36
https://webtrh.cz/diskuse/kuryrni-sluzba-dpd-jakou-s-ni-mate-zkusenost/#reply1349110
miki7
verified
rating uzivatele
1. 8. 2018 18:11:22
Osobní zkušenost s DPD.
Uvádím pro ty, kteří zvažují využití služeb DPD :
1) Na telefon zapomeňte, pravděpodobně se nedovoláte, jak již zde bylo řečeno (můžete si ověřit) ...což by nevadilo, POKUD byste neměli žádný problém. Tedy jednou asi z 8 mi pokusů jsem se hned na začátku transkace dovolal (a to považuji dodnes za kouzlo), přičemž jsem strávil čekáním cca 8 x 15 min. Služný zásek, když si to sami ještě zaplatíte.
2) Pokud však problém nastane (dovoluji si spekulovat, že je zde poměrně vysoké procento této možnosti), máte zaděláno na těžkou hlavu, protože formulář pro uplatnění reklamace či přímy odkaz na reklamaci vám pravděpodobně vůbec nenajede. Bavíme se zde o DPD web stránkách (opět si můžete ověřit).
3) Tím jste vyčerpali všechny možnosti k vyřízení ČEHOKOLIV u DPD
4) Kecám, zbývá e-mail....s největší pravděpodobností hádáte správně, nikdo neodpoví.. (ale opět zkuste, třeba budete mít štěstí jako např. ve sportce).
Takže otázka pak zní. Chci opravdu tak riskovat ? Co tím získám a co mohu ztratit ? No záleží, co posíláte.
No ale dost řečí, moje zkušenost :
Objednal jsem jako odesílatel, řadový občan (ne jako firma, tady jsem zkušenost neudělal) přepravu balíku do Anglie. Samozřejmě On-LINE, jinak to nejde...byť to čistě teoreticky DPD nabízí, ale opravdu jen teoreticky.
Mailem mi obratem přišlo potvrzení, že balík bude vyzvednut mezi 08:00 a 18:00 následujícího dne. OK, naplánoval jsem si tedy práci doma na celý den a čekal ...a čekal...a čekal...nikdo nepřijel, nikdo nevolal..
Večer přišel stejný email, jako první den, ale bylo zde již datum dalšího dne...takže znovu 08:00 až 18:00... Takže zde jsem udělal první zkušenost, napsal email,že mohu balík předat k vyzvednutí pouze cca do 12:00, neboť mi pak už letí letadlo (to faaakt nepočká). Odpověď nikdy (tedy do dnešního dne) nepřišla.... :-)) Ale to byl přesně ten okamžik, kdy se mi (nevím jak), podařilo dovolat a nějaká dobrá duše mi sdělila kontakt na řidiče.. Jak uvádím výše, bylo to však poprvé i naposled, kdy jsem blahořečil za vynález telefonu.
Řidiče jsem odchytil, shodou okolností to byl stejný člověk, který údajně vyzvedával ...tedy měl vyzvednout... balík předešlý den. No.. :-) tvrdil, že tam byl a že asi i volal... Nevolal, ony ty mobily nejsou tak blbé...že by si to nepamatovaly nebo nezapsaly..
ALE DOPOSUD TOHLE BERU JAKO STANDARDNÍ ZÁLEŽITOST, ať si nestěžuji nad blbostmi.....
Sranda začala až teprve při přebírání v balíku v Anglii. Respektive k tomu vůbec nedošlo.
Na Tracking parcel, sledování zásilky, jsem mohl vidět, kde zrovna balík je a jak se s ním nakládá. Super, bomba....říkám si, vše klape. tedy až do chvíle, kdy se zde objevila správa, že příjemce změnil termín doručení. To jsem zpozorněl...následující den stejná zpráva....a následně oznámení, že se balík vrací odesílateli...z ANGLIE, samozřejmě.
A tady máte přesně ten okamžik, kdy jsem začal "milovat DPD". Chtěl jsem rychle ověřit, co se vlastně stalo...zda-li příjemce (pro doplnění příjemce = velká fabrika, kde jsou téměř non-stop a stále něco přijímají a odesílají) opravdu nepřevzal nebo je jiný problém. Nemusím snad ani říkat, že můj naivní předpoklad, že to s někým rychle dořeším, naprosto selhal.
Jediné, co jsem mohl dělat, bylo kontaktovat příjemce. Samozřejmě, že ten sice balík ode mě očekával (dle dohody), ale nikdo nic nedovezl, ani nikdo nikoho nevyrozuměl (bavíme se zde o emailu nebo sms nebo osobním pokusu o doručení).
Poslední věc, co jsem ještě stihl udělat, protože balík byl už na překladišti cestou zpět, bylo poslat příjemci údaje o zásilce a prostřednictvím něho zkusit urgovat u UK DPD strany.
Lidi, fakt nevím, jak to ten člověk dokázal (asi mají jako firma svého obch.zástupce z DPD) a asi tento zástupce v UK trvá na dobrých vztazích...spekuluji, odhaduji. Ale balík se našel a pokud vše klapne, bude i doručen....uff..
No, já osobně tuhle zkušenost již nikdy opakovat nebudu a to ani jako firma ani jako občen. DPD je pro mne tzv. out of game. Mám celkem rád svůj čas i svou energii a psaní tohodle postřehu mi už něco energie sežralo, ale snad to někomu pomůže. Ideální by bylo, kdyby to pomohlo DPD.. (to byl vtip, jsou naprosto již mimo realitu).
MŮJ ZÁVĚR :
NENÍ KONTAKT - NENÍ KOMUNIKACE - NENÍ NIC = NEBRAT
1. 8. 2018 18:11:22
https://webtrh.cz/diskuse/kuryrni-sluzba-dpd-jakou-s-ni-mate-zkusenost/#reply1349109
jerry2
verified
rating uzivatele
5. 1. 2020 03:23:55
---------- Příspěvek doplněn 05.01.2020 v 03:27 ----------
Napsal miki7;1477539
Osobní zkušenost s DPD.
Uvádím pro ty, kteří zvažují využití služeb DPD :
1) Na telefon zapomeňte, pravděpodobně se nedovoláte, jak již zde bylo řečeno (můžete si ověřit) ...což by nevadilo, POKUD byste neměli žádný problém. Tedy jednou asi z 8 mi pokusů jsem se hned na začátku transkace dovolal (a to považuji dodnes za kouzlo), přičemž jsem strávil čekáním cca 8 x 15 min. Služný zásek, když si to sami ještě zaplatíte.
2) Pokud však problém nastane (dovoluji si spekulovat, že je zde poměrně vysoké procento této možnosti), máte zaděláno na těžkou hlavu, protože formulář pro uplatnění reklamace či přímy odkaz na reklamaci vám pravděpodobně vůbec nenajede. Bavíme se zde o DPD web stránkách (opět si můžete ověřit).
3) Tím jste vyčerpali všechny možnosti k vyřízení ČEHOKOLIV u DPD
4) Kecám, zbývá e-mail....s největší pravděpodobností hádáte správně, nikdo neodpoví.. (ale opět zkuste, třeba budete mít štěstí jako např. ve sportce).
Takže otázka pak zní. Chci opravdu tak riskovat ? Co tím získám a co mohu ztratit ? No záleží, co posíláte.
No ale dost řečí, moje zkušenost :
Objednal jsem jako odesílatel, řadový občan (ne jako firma, tady jsem zkušenost neudělal) přepravu balíku do Anglie. Samozřejmě On-LINE, jinak to nejde...byť to čistě teoreticky DPD nabízí, ale opravdu jen teoreticky.
Mailem mi obratem přišlo potvrzení, že balík bude vyzvednut mezi 08:00 a 18:00 následujícího dne. OK, naplánoval jsem si tedy práci doma na celý den a čekal ...a čekal...a čekal...nikdo nepřijel, nikdo nevolal..
Večer přišel stejný email, jako první den, ale bylo zde již datum dalšího dne...takže znovu 08:00 až 18:00... Takže zde jsem udělal první zkušenost, napsal email,že mohu balík předat k vyzvednutí pouze cca do 12:00, neboť mi pak už letí letadlo (to faaakt nepočká). Odpověď nikdy (tedy do dnešního dne) nepřišla.... :-)) Ale to byl přesně ten okamžik, kdy se mi (nevím jak), podařilo dovolat a nějaká dobrá duše mi sdělila kontakt na řidiče.. Jak uvádím výše, bylo to však poprvé i naposled, kdy jsem blahořečil za vynález telefonu.
Řidiče jsem odchytil, shodou okolností to byl stejný člověk, který údajně vyzvedával ...tedy měl vyzvednout... balík předešlý den. No.. :-) tvrdil, že tam byl a že asi i volal... Nevolal, ony ty mobily nejsou tak blbé...že by si to nepamatovaly nebo nezapsaly..
ALE DOPOSUD TOHLE BERU JAKO STANDARDNÍ ZÁLEŽITOST, ať si nestěžuji nad blbostmi.....
Sranda začala až teprve při přebírání v balíku v Anglii. Respektive k tomu vůbec nedošlo.
Na Tracking parcel, sledování zásilky, jsem mohl vidět, kde zrovna balík je a jak se s ním nakládá. Super, bomba....říkám si, vše klape. tedy až do chvíle, kdy se zde objevila správa, že příjemce změnil termín doručení. To jsem zpozorněl...následující den stejná zpráva....a následně oznámení, že se balík vrací odesílateli...z ANGLIE, samozřejmě.
A tady máte přesně ten okamžik, kdy jsem začal "milovat DPD". Chtěl jsem rychle ověřit, co se vlastně stalo...zda-li příjemce (pro doplnění příjemce = velká fabrika, kde jsou téměř non-stop a stále něco přijímají a odesílají) opravdu nepřevzal nebo je jiný problém. Nemusím snad ani říkat, že můj naivní předpoklad, že to s někým rychle dořeším, naprosto selhal.
Jediné, co jsem mohl dělat, bylo kontaktovat příjemce. Samozřejmě, že ten sice balík ode mě očekával (dle dohody), ale nikdo nic nedovezl, ani nikdo nikoho nevyrozuměl (bavíme se zde o emailu nebo sms nebo osobním pokusu o doručení).
Poslední věc, co jsem ještě stihl udělat, protože balík byl už na překladišti cestou zpět, bylo poslat příjemci údaje o zásilce a prostřednictvím něho zkusit urgovat u UK DPD strany.
Lidi, fakt nevím, jak to ten člověk dokázal (asi mají jako firma svého obch.zástupce z DPD) a asi tento zástupce v UK trvá na dobrých vztazích...spekuluji, odhaduji. Ale balík se našel a pokud vše klapne, bude i doručen....uff..
No, já osobně tuhle zkušenost již nikdy opakovat nebudu a to ani jako firma ani jako občen. DPD je pro mne tzv. out of game. Mám celkem rád svůj čas i svou energii a psaní tohodle postřehu mi už něco energie sežralo, ale snad to někomu pomůže. Ideální by bylo, kdyby to pomohlo DPD.. (to byl vtip, jsou naprosto již mimo realitu).
MŮJ ZÁVĚR :
NENÍ KONTAKT - NENÍ KOMUNIKACE - NENÍ NIC = NEBRAT
---------- Příspěvek doplněn 05.01.2020 v 03:38 ----------
Napsal miki7;1477539
Osobní zkušenost s DPD.
Uvádím pro ty, kteří zvažují využití služeb DPD :
1) Na telefon zapomeňte, pravděpodobně se nedovoláte, jak již zde bylo řečeno (můžete si ověřit) ...což by nevadilo, POKUD byste neměli žádný problém. Tedy jednou asi z 8 mi pokusů jsem se hned na začátku transkace dovolal (a to považuji dodnes za kouzlo), přičemž jsem strávil čekáním cca 8 x 15 min. Služný zásek, když si to sami ještě zaplatíte.
2) Pokud však problém nastane (dovoluji si spekulovat, že je zde poměrně vysoké procento této možnosti), máte zaděláno na těžkou hlavu, protože formulář pro uplatnění reklamace či přímy odkaz na reklamaci vám pravděpodobně vůbec nenajede. Bavíme se zde o DPD web stránkách (opět si můžete ověřit).
3) Tím jste vyčerpali všechny možnosti k vyřízení ČEHOKOLIV u DPD
4) Kecám, zbývá e-mail....s největší pravděpodobností hádáte správně, nikdo neodpoví.. (ale opět zkuste, třeba budete mít štěstí jako např. ve sportce).
Takže otázka pak zní. Chci opravdu tak riskovat ? Co tím získám a co mohu ztratit ? No záleží, co posíláte.
No ale dost řečí, moje zkušenost :
Objednal jsem jako odesílatel, řadový občan (ne jako firma, tady jsem zkušenost neudělal) přepravu balíku do Anglie. Samozřejmě On-LINE, jinak to nejde...byť to čistě teoreticky DPD nabízí, ale opravdu jen teoreticky.
Mailem mi obratem přišlo potvrzení, že balík bude vyzvednut mezi 08:00 a 18:00 následujícího dne. OK, naplánoval jsem si tedy práci doma na celý den a čekal ...a čekal...a čekal...nikdo nepřijel, nikdo nevolal..
Večer přišel stejný email, jako první den, ale bylo zde již datum dalšího dne...takže znovu 08:00 až 18:00... Takže zde jsem udělal první zkušenost, napsal email,že mohu balík předat k vyzvednutí pouze cca do 12:00, neboť mi pak už letí letadlo (to faaakt nepočká). Odpověď nikdy (tedy do dnešního dne) nepřišla.... :-)) Ale to byl přesně ten okamžik, kdy se mi (nevím jak), podařilo dovolat a nějaká dobrá duše mi sdělila kontakt na řidiče.. Jak uvádím výše, bylo to však poprvé i naposled, kdy jsem blahořečil za vynález telefonu.
Řidiče jsem odchytil, shodou okolností to byl stejný člověk, který údajně vyzvedával ...tedy měl vyzvednout... balík předešlý den. No.. :-) tvrdil, že tam byl a že asi i volal... Nevolal, ony ty mobily nejsou tak blbé...že by si to nepamatovaly nebo nezapsaly..
ALE DOPOSUD TOHLE BERU JAKO STANDARDNÍ ZÁLEŽITOST, ať si nestěžuji nad blbostmi.....
Sranda začala až teprve při přebírání v balíku v Anglii. Respektive k tomu vůbec nedošlo.
Na Tracking parcel, sledování zásilky, jsem mohl vidět, kde zrovna balík je a jak se s ním nakládá. Super, bomba....říkám si, vše klape. tedy až do chvíle, kdy se zde objevila správa, že příjemce změnil termín doručení. To jsem zpozorněl...následující den stejná zpráva....a následně oznámení, že se balík vrací odesílateli...z ANGLIE, samozřejmě.
A tady máte přesně ten okamžik, kdy jsem začal "milovat DPD". Chtěl jsem rychle ověřit, co se vlastně stalo...zda-li příjemce (pro doplnění příjemce = velká fabrika, kde jsou téměř non-stop a stále něco přijímají a odesílají) opravdu nepřevzal nebo je jiný problém. Nemusím snad ani říkat, že můj naivní předpoklad, že to s někým rychle dořeším, naprosto selhal.
Jediné, co jsem mohl dělat, bylo kontaktovat příjemce. Samozřejmě, že ten sice balík ode mě očekával (dle dohody), ale nikdo nic nedovezl, ani nikdo nikoho nevyrozuměl (bavíme se zde o emailu nebo sms nebo osobním pokusu o doručení).
Poslední věc, co jsem ještě stihl udělat, protože balík byl už na překladišti cestou zpět, bylo poslat příjemci údaje o zásilce a prostřednictvím něho zkusit urgovat u UK DPD strany.
Lidi, fakt nevím, jak to ten člověk dokázal (asi mají jako firma svého obch.zástupce z DPD) a asi tento zástupce v UK trvá na dobrých vztazích...spekuluji, odhaduji. Ale balík se našel a pokud vše klapne, bude i doručen....uff..
No, já osobně tuhle zkušenost již nikdy opakovat nebudu a to ani jako firma ani jako občen. DPD je pro mne tzv. out of game. Mám celkem rád svůj čas i svou energii a psaní tohodle postřehu mi už něco energie sežralo, ale snad to někomu pomůže. Ideální by bylo, kdyby to pomohlo DPD.. (to byl vtip, jsou naprosto již mimo realitu).
MŮJ ZÁVĚR :
NENÍ KONTAKT - NENÍ KOMUNIKACE - NENÍ NIC = NEBRAT
Taky mám velmi negativní zkušenost s DPD - absolutní nekomunikace, lži, výmluvy!
---------- Příspěvek doplněn 05.01.2020 v 03:43 ----------
Služby DPD už NIKDY!!!
16.12.2019 přijali údaje o doručení, 17.12. PRÝ doručovali, kurýr ale OZNÁMENÍ NEZANECHAL jak tvrdil ve sledování, pak PRÝ doručoval ještě jednou, NIKDY(!) NEDALI ŽÁDNÉ OZNÁMENÍ do emailu či telefonem, SMS. Pak se nedělo po mém upozornění několik dní vůbec nic, a pak v den kdy ji vrátili odesílateli mi "specialista" zákaznické podpory Lenka Kin**ová sdělila, že se zásilka 2× doručovala, po té byla 7 kalendářních dní uložena a 2.1. vrácena odesílateli. u služby Classic se prý nedává avízo (ale na webu píší že ano, a doručení má být 3×). Jejich "služba" NAPROSTÝ ZMETEK!!!
Je to naprostý amatérismus v dnešní době nedat žádné upozornění, nekomunikovat a vymlouvat se.
DPD JIŽ NIKDY a NIKDY VÍCE!!!
HROZNÉ SLUŽBY, KTERÉ BY VE 21. STOLETÍ V ČR NEMĚLY MÍT MÍSTO! Jsem šokován, že v České republice někdo ještě takovou "službu" - šmejd provozuje. Zlatá Česká pošta, s nimi jsem nikdy problémy neměl, používal jsem ji pro zásilky často.
Dodnes (5.1.2020), tj. za 20 dní zásilku nemám!!!
5. 1. 2020 03:23:55
https://webtrh.cz/diskuse/kuryrni-sluzba-dpd-jakou-s-ni-mate-zkusenost/#reply1349108
Jirka
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
8. 1. 2020 10:13:45
DPD je úplně v pohodě, stejně jako česká pošta dneska. Dřív jsem využíval ještě Intime, PPL, a uloženku. Řekl bych že DPD je z těchto dopravců nejlepší.
8. 1. 2020 10:13:45
https://webtrh.cz/diskuse/kuryrni-sluzba-dpd-jakou-s-ni-mate-zkusenost/#reply1349107
DPD bych nechtěl ani za boha. Ve všem byli dražší než GLS a Geiska. Obchoďák mi pořád vyzdvihoval jejich aplikaci sledování kurýra, která pro mě jako příjemce fungovala asi 2 z 10 doručování. Dovolat se někam je extrém. Kamarád je měl jako doručovatele a co rozbili, to svedli na něj :-)
Na druhé straně nám letos Geiska doručila balíky s úspěšností 99%, což je dobrý posun oproti loňsku. Ani lidi nenadávali, takže po letošních Vánocích mohu doporučit Geis než DPD.
8. 1. 2020 11:13:40
https://webtrh.cz/diskuse/kuryrni-sluzba-dpd-jakou-s-ni-mate-zkusenost/#reply1349106
noFear8
verified
rating uzivatele
12. 1. 2020 11:32:03
Chybějící mozkové buňky u provozovatelů e-shopu.Zde bude problém ne u dopravce.
12. 1. 2020 11:32:03
https://webtrh.cz/diskuse/kuryrni-sluzba-dpd-jakou-s-ni-mate-zkusenost/#reply1349105
Tomáš Souček
verified
rating uzivatele
6. 9. 2023 19:28:37
DPD je nejhorší ústav, jaký jsem kdy zažil. Vůbec nedovezou zboží a pak si přečtu na netu, že: 
"Zásilku se nám nepodařilo doručit.
Kurýr nezastihl příjemce zásilky a zanechal mu upozornění.
"
To se mi stalo 3x za poslední půlrok nebo spíše kratší dobu.
Když si něco objednám přes www., tak do poznámky napíšu, že pokud mi to má dodávat DPD, tak ať objednávku stornují, napíšou mi o tom a objednám to jinde..
6. 9. 2023 19:28:37
https://webtrh.cz/diskuse/kuryrni-sluzba-dpd-jakou-s-ni-mate-zkusenost/#reply1520266
radekxxx
verified
rating uzivatele
(10 hodnocení)
11. 9. 2023 02:24:22
Tak to u nás jediné co funguje je PPL a DPD.  fungují jak mají a i časy rozvozů sedí
11. 9. 2023 02:24:22
https://webtrh.cz/diskuse/kuryrni-sluzba-dpd-jakou-s-ni-mate-zkusenost/#reply1520333
BeNijo
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
11. 9. 2023 12:10:03
Za mě to byly fakt nepříjemné zkušenosti. Když si objednáte tak, že vám doručení vychází na pátek, tak je asi 80% šance, že to nakonec bude až v pondělí. Oni to mají tak, že dělají jenom jeden rozvoz denně, co se vejde do auta, to rozevezou, a co se nevejde, tak musíte čekat na další den. Ten problém je v tom, že moc dobře vědí, že tohle takhle funguje, ale když kontaktujete jejich podporu, tak vám povídají něco úplně jinýho a vymýšlí si různý výmluvy, třeba že zásilka zpozdila kvůli dodavatelům, nebo že se stala někde chyba, a tak dál. Jen aby se vyhnuli tomu, že by to přiznali. Ta technická podpora je prakticky k ničemu. Na rozdíl od toho, s PPL jsem nikdy žádný problém neměl, i když možná jsem měl jenom štěstí.
11. 9. 2023 12:10:03
https://webtrh.cz/diskuse/kuryrni-sluzba-dpd-jakou-s-ni-mate-zkusenost/#reply1520337
Tomáš Souček
verified
rating uzivatele
11. 9. 2023 19:20:07
DPD je dle mých zkušeností nejhorší "ústav", jaký jsem poznal.
Před několika měsíci jsem si objednal zametací stroj. Obdržel jsem hodinu, kdy dorazí, nikdo nepřijel a smeták nedorazil. Balík byl vrácen a já volal prodejci, zda-li by mohl balík poslat znovu. V uvedený čas nikdo nepřijel. Když jsem volal prodejci po druhé, praštil mi z telefonem se slovy něco o debilech. 
Tento týden mi DPD mělo doručovat baterky na svícení z Číny. Taková silná a výkonná hračka v počtu dvou kusů za 800 Kč.. V určitý den dorazilo upozornění na čas doručení. Říkal jsem doma: " URČITĚ Z TOHO ÚSTAVU NIC NEDORAZÍ". A víte co? Dorazilo?
Nerorazilo. Podíval jsem se opět na www stránky DPD a dle čísla zásilky jsem opět, již potřetí zjistil, že "u klienta se nikdo nedozvonil, nikdo neotevřel. Odběratel nebyl doma a zásilku se nám nepodařilo předat. Bylo vloženo do schránky oznámení o nezdařeném předání".Víte co jsem nalezl ve schránce? Kromě škvorů nic.
Tak to se mi podlily oči slzami a krví zároveň a vyrazil jsem do protiútoku. Napsal jsem email a stížnost na ředitelství firmy skrze Dt schránku. Předpokládám porušení zákona skrze "hraní mrtvého brouka".Jo a taky jsem jim slíbil medializaci v černých ovcích nebo v něčem podobném.
Druhý den jsem vylezl z domu, protože doško k opětovnému doručení na základě emailu z předešlého dne do depa Horka. A co nevidím:
V konkrétní čas přijela civilní dodávka a zatroubila. Nikdo nevylezl z auta. To trvalo chvíli a šel jsem tedy po chvilce k autu. Aby mi nakonec baterky nefrnkly. Vylezla taková barbina, krasavice a říkala: " Volala jsem Vám a nezvedal jsem telefon". Podívám se na telefon, který jsem hodinu měl v kapse a ukazuji ji, že nemám žádný nepřijatý hovor. "Tak ho máte rozbitý" odvětila světlovláska.  "A proč jste nezazvonila u vchodu a nebo nevhazujete papírek - oznámení, že adresát nebyl zastižen, ja bylo v hlášení na webu včera, ač nic ve schránce nebylo?" A co bárbina na to? "A co kdyby jste měli doma psa? Přeci nevlezu ke zvonku na zahradu a nebudu riskovat pokousání".
Usoudil jsem, že krasavice se hodí pouze na jednu věc, ale rozhodně ne na předání kýženého balíčku se suprasvítivými baterkami nebo s pojízným zametacím  kartáčem. Ale neměl jsem ji to odvahu říci. Co kdyby přece jenom se živila ještě tou druhou prací a já potřeboval její službu.
Nyní, když objednávám zboží, vždy se snažím pátrat po tom, kdo mi zboží doveze. Když mají k dispozici pouze DPD, tak objednávku nedokončuji a hledám jiný obchod.
No to jsem si teď ulevi! "Fuj babo."
S pozdravem Tomáš S.
11. 9. 2023 19:20:07
https://webtrh.cz/diskuse/kuryrni-sluzba-dpd-jakou-s-ni-mate-zkusenost/#reply1520344
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit