Zadejte hledaný výraz...

Kupující nechce zboží reklamovat, ale rovnou vrátit peníze za vadné zboží.

rpet
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
19. 1. 2013 15:40:03
Napsal Já;896412
... Jo kamenná prodejna jsou občas nervy.
tomu nevěř ;)
to takhle jednou přišel kolega a povídá: prosím tě, můžu ti přepojit hovor? Je to nějakej policajt z Prahy, potřebuje údaje o telefonu a tak... Trochu jsem se podivil, co to je za blbost, ale jasně, klidně mi to přepoj. A pak to začlo - není to doslovně, už si to přesně slovo od slova nepamatuju, jde o ten vývoj hovoru:
Já (ne Ty, ale Já...): Dobrý den, moje jméno je Roman a jsem technikem zákaznické podpory společnosti ABC, jak můžu pomoci?
On: Dobrý den, tady poručík XY, kriminální služba Praha, chtěl jsem vás požádat o identifikaci a údaje k jednomu telefonu, který je součástí vyšetřované trestní činnosti.
Já: Je mi to líto, ale pro takový případ existuje přesný postup, jakým lze požádat o takové informace. A to pouze písemně na naši centrálu v Londýně. Pokud chcete, rád Vám dám přesné informace, co vše musí ona žádost obsahovat, jak musí být verifikována a na jakou přesně adresu ji lze zaslat. Také vám to můžu poslat prostřednictvím emailu, aby jste to měl pohromadě.
On: Já ale nechci nic nikam posílat písemně. Prostě mi jen řekněte, na koho je ten telefon registrovaný, zda je teď momentálně ve vašem servisu a jaké má identifikační údaje.
Já: Znovu se omlouvám, ale takto po telefonu, bez jakéhokoliv ověření a bez dodržení předepsaného postupu vám takové informace prostě podat nesmíme, neboť-
On: Vy mě asi neposloucháte. Jsem poručík XY z kriminálky v Praze a potřebuju ty údaje. Teď.
---
tady už jsem to začal mírně přehodnocovat
---
Já: A já jsem technik zákaznické podpory firmy ABC. Požadované údaje vám prostě dát nemohu. Je mi to líto. Pokud chcete, mohu vám poslat přesné-
On: Vy jste asi hluchej a blbej najednou. Jasně jsem vám řekl, že je to v souvislosti s trestným činem, tak si ze mě přestaňte dělat prdel. Nebo si Vás nechám obeslat a bude to i s flastrem.
Já: Vážený pane. Musím vás upozornit, že do mé pravomoci spadá i ukončení jakéhokoliv hovoru, pokud v jeho průběhu zákazník používá vulgarních výrazů, případně výhružek a tak podobně. Proto vás prosím, aby jste-
On: Hele, já jsem z kriminálky. Takže už teď to máte za padesát tisíc. A na pozejtří si vás nechám předvolat. Teď mi řeknete vaše celý jméno a adresu.
Já: Firemní instrukce mi dovolují sdělit vám pouze moje křestní jméno - Roman. A adresa je: Velká Británie, Dorset-
On: Hele, ty blbečku, ty si myslíš, že ti skočim na nějakou anglii, nebo co? Já si tě podám-
---
no a tady už jsem to neustál, a jak do toho hulákal, tak jsem to jen doplnil pro management - kdyby náhodou...
---
Já: In the record for Customer Care Department : this call was cancelled at by the technical mentor at Czech Republic support line due irregular and abusive script, used by the customer. All activities are recorder in the E2E and call will stored on Gemini server for further action.
---
Pak jsem to normálně utnul (pořád něco ječel o pokutách a vězení a pražský kriminálce a že si pro mě nechá poslat, či co...), hodil jsem se na break a šel si zapálit, jak se mi klepaly ruce...
nejen kamenný obchod je boj...
19. 1. 2013 15:40:03
https://webtrh.cz/diskuse/kupujici-nechce-zbozi-reklamovat-ale-rovnou-vratit-penize-za-vadne-zbozi/strana/2#reply853853
flegma
verified
rating uzivatele
27. 1. 2013 18:45:09
Napsal NV;896445
A pokud bylo zakoupené přes net, tak takovým vracet peníze jedině na účet a to ve stanovené lhůtě 30 dní od výsledku reklamace. (bo peníze Vám taky přišly na účet)
Kde, prosím, najdu tu stanovenou lhůtu 30 dní od vyřešení reklamace? A co případ objednáno na eshopu a vyzvednuto a zaplaceno na prodejně?
27. 1. 2013 18:45:09
https://webtrh.cz/diskuse/kupujici-nechce-zbozi-reklamovat-ale-rovnou-vratit-penize-za-vadne-zbozi/strana/2#reply853852
Jan Menšík
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
28. 1. 2013 17:49:51
Zákon o ochraně spotřebitele § 19 odstavec 3.
28. 1. 2013 17:49:51
https://webtrh.cz/diskuse/kupujici-nechce-zbozi-reklamovat-ale-rovnou-vratit-penize-za-vadne-zbozi/strana/2#reply853851
Guzma
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
28. 1. 2013 17:58:52
Zřejmě to polda vůbec nebyl a pokud jo - stačí se se záznamem hovoru obrátit na Inspekci MV a ti si ho pěkně podají. Věř, že už by si pak nic takovýho v životě nedovolil.
Napsal rpet;896795
tomu nevěř ;)
to takhle jednou přišel kolega a povídá: prosím tě, můžu ti přepojit hovor? Je to nějakej policajt z Prahy, potřebuje údaje o telefonu a tak... Trochu jsem se podivil, co to je za blbost, ale jasně, klidně mi to přepoj. A pak to začlo - není to doslovně, už si to přesně slovo od slova nepamatuju, jde o ten vývoj hovoru:
Já (ne Ty, ale Já...): Dobrý den, moje jméno je Roman a jsem technikem zákaznické podpory společnosti ABC, jak můžu pomoci?
On: Dobrý den, tady poručík XY, kriminální služba Praha, chtěl jsem vás požádat o identifikaci a údaje k jednomu telefonu, který je součástí vyšetřované trestní činnosti.
Já: Je mi to líto, ale pro takový případ existuje přesný postup, jakým lze požádat o takové informace. A to pouze písemně na naši centrálu v Londýně. Pokud chcete, rád Vám dám přesné informace, co vše musí ona žádost obsahovat, jak musí být verifikována a na jakou přesně adresu ji lze zaslat. Také vám to můžu poslat prostřednictvím emailu, aby jste to měl pohromadě.
On: Já ale nechci nic nikam posílat písemně. Prostě mi jen řekněte, na koho je ten telefon registrovaný, zda je teď momentálně ve vašem servisu a jaké má identifikační údaje.
Já: Znovu se omlouvám, ale takto po telefonu, bez jakéhokoliv ověření a bez dodržení předepsaného postupu vám takové informace prostě podat nesmíme, neboť-
On: Vy mě asi neposloucháte. Jsem poručík XY z kriminálky v Praze a potřebuju ty údaje. Teď.
---
tady už jsem to začal mírně přehodnocovat
---
Já: A já jsem technik zákaznické podpory firmy ABC. Požadované údaje vám prostě dát nemohu. Je mi to líto. Pokud chcete, mohu vám poslat přesné-
On: Vy jste asi hluchej a blbej najednou. Jasně jsem vám řekl, že je to v souvislosti s trestným činem, tak si ze mě přestaňte dělat prdel. Nebo si Vás nechám obeslat a bude to i s flastrem.
Já: Vážený pane. Musím vás upozornit, že do mé pravomoci spadá i ukončení jakéhokoliv hovoru, pokud v jeho průběhu zákazník používá vulgarních výrazů, případně výhružek a tak podobně. Proto vás prosím, aby jste-
On: Hele, já jsem z kriminálky. Takže už teď to máte za padesát tisíc. A na pozejtří si vás nechám předvolat. Teď mi řeknete vaše celý jméno a adresu.
Já: Firemní instrukce mi dovolují sdělit vám pouze moje křestní jméno - Roman. A adresa je: Velká Británie, Dorset-
On: Hele, ty blbečku, ty si myslíš, že ti skočim na nějakou anglii, nebo co? Já si tě podám-
---
no a tady už jsem to neustál, a jak do toho hulákal, tak jsem to jen doplnil pro management - kdyby náhodou...
---
Já: In the record for Customer Care Department : this call was cancelled at by the technical mentor at Czech Republic support line due irregular and abusive script, used by the customer. All activities are recorder in the E2E and call will stored on Gemini server for further action.
---
Pak jsem to normálně utnul (pořád něco ječel o pokutách a vězení a pražský kriminálce a že si pro mě nechá poslat, či co...), hodil jsem se na break a šel si zapálit, jak se mi klepaly ruce...
nejen kamenný obchod je boj...
28. 1. 2013 17:58:52
https://webtrh.cz/diskuse/kupujici-nechce-zbozi-reklamovat-ale-rovnou-vratit-penize-za-vadne-zbozi/strana/2#reply853850
flegma
verified
rating uzivatele
28. 1. 2013 19:16:03
Napsal ninja;901123
Zákon o ochraně spotřebitele § 19 odstavec 3.
Jasně, tam je lhůta 30 dní na vyřízení reklamace. Ale mě zajímá, pokud reklamaci uznám jako oprávněnou a budu vracet peníze, tak zda mám na to ještě dalších 30 dní na vrácení peněz, jak jsem to pochopil z původního příspěvku. To jsem nikde nenašel a na ČOI mi řekli, že to musím mít vyřízené včetně peněžního plnění. Chtěl bych se nějak dopátrat, zda měla ČOIka pravdu. Díky.
28. 1. 2013 19:16:03
https://webtrh.cz/diskuse/kupujici-nechce-zbozi-reklamovat-ale-rovnou-vratit-penize-za-vadne-zbozi/strana/2#reply853849
Jan Menšík
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
29. 1. 2013 16:19:50
Máte maximálně 30 dní na vyřízení reklamace. To znamená včetně vrácení peněz, pokud je takové řešení využito. Musíste tedy nejpozději 30. den být připraven peníze vyplatit na provozovně.
29. 1. 2013 16:19:50
https://webtrh.cz/diskuse/kupujici-nechce-zbozi-reklamovat-ale-rovnou-vratit-penize-za-vadne-zbozi/strana/2#reply853848
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit