Zadejte hledaný výraz...

Kudy cestička. na co se zaměřit, co nedělat? (když je člověku 50+)

HonzaD
verified
rating uzivatele
16. 5. 2017 11:18:18
Napsal Slavek J.;1386205
Mám naprosto stejný problém. A taky bych přivítal někoho, kdo by nabízel a prodával mou práci. Od spousty zákazníků (prosím, neberte to teď jako skrytou reklamu ani jako chvástání) mám maily o tom, jak je to, co dělám, úžasné, super, má to nápad, že se jim má práce moc líbí a abych dělal to, co dělám, rozhodně dál. Jenže spoustu věcí dělám neefektivně a strávím u toho hromadu času (komunikace prostřednictvím mailů, odepisování na nové nabídky, vystavování faktur aj.). A co nejhůř: jsem mizerný obchodník, neumím svou práci pořádně prodat a neumím si říct o víc peněz. (Starší ročník - Husákovy děti). Tak jsem si říkal, že kdyby někdo třeba založil portál "Jsem výborný obchodní k a prodám to, co ty umíš nejlíp", bylo by to super. Hned bych do toho šel.
Koukám, stejná generace, stejný problém. :)
16. 5. 2017 11:18:18
https://webtrh.cz/diskuse/kudy-cesticka-na-co-se-zamerit-co-nedelat-kdyz-je-cloveku-50/strana/2#reply1278735
Napsal MartaSvobodova;1386210
Doporučila bych se zaměřit na marketing (možná emailovy)?
Spam nemám rád a házím ho do koše bez přečtení - a asi nejsem sám - nicméně, když tu a tam napíšu nějaký chytrý mejl, který nebude hned vypadat přímo jako "nevyžádaná obchodní nabídka" tak to je určitě dobrá cesta - tedy vlastně souhlas :-)
To jsem měl tak trochu na mysli těmi "balíčky služeb s jasnou cílovou skupinou" - jeden příklad za všechny:
Grafické zpracování půdorysu bytu pro nabídky realitních kanceláří - realitní agenti si to buť bastlí sami, nebo použijí nějaký výřez stavební dokumentace - nebo za to někomu zaplatí. Jsou jasná cílová skupina, která zrovna mejly určitě čte (a sami spamují nejspíš o 106). Navíc se pak na to dá nabalit třeba nějaká další spolupráce (brožury, vzorové byty, 3D vizualizace a "moje úžasné tapety" aj.) Pro mě je taková práce triviální (až na ty 3D vizualizace, to přeci jen dá dost práce), jsem na ni softwarově i jinak vybaven....
16. 5. 2017 12:08:54
https://webtrh.cz/diskuse/kudy-cesticka-na-co-se-zamerit-co-nedelat-kdyz-je-cloveku-50/strana/2#reply1278734
boolk
verified
rating uzivatele
16. 5. 2017 12:35:17
Napsal hermanek;1386138
Brouk Pytlík to byl :-) Jojo - s těžkým srcem (jsou to moje "děti") - ale máš pravdu - je to matoucí a co je matoucí vyvolává otázky, otázky pochybnosti a překlik na jinej (přehlednej a specializovanej) web
Jj, odobně jako Nejlepším přítelem fotografa jsou nůžky nebo jak jsem to někde četl trochu více teoreticky od tom, že v díle má být jen to, co se podílí na výsledném zážitku (asi to bylo v Umění a kýč od Tomáše Kulky) - o to spíš kloudný marketing (což sebeprezentace chce být) je navýsost účelový. Holt webové stránky či jakýkoli jiný propagační počin musím dělat tak, abych s rozumně nízkými vstupy dosáhl co největších prodejů (či jiných konverzí) v cílové skupině.
Sám jsem velkým příznivcem hledání nových cestiček a vymýšlení způsobů, ale je nutný pak velmi zvažovat, co ještě lze použít "produkčně" a co jen na řekl bych zájmové projekty a pokusy.
Každopádně obdivuju, držím palce a přeju vše nej k "nedávným" půlkulatinám ;-)
16. 5. 2017 12:35:17
https://webtrh.cz/diskuse/kudy-cesticka-na-co-se-zamerit-co-nedelat-kdyz-je-cloveku-50/strana/2#reply1278733
Napsal boolk;1386245
... v díle má být jen to, co se podílí na výsledném zážitku...
Tak jest :-)
Vlastně - kdyby to bylo opačně a já byl v roli "poradce", tak bych to měl výrazně jednodušší - myslím, že bych věděl docela přesně, co okrájet a na co dát důraz, kam směrovat pozornost a jak se zbavit balastu. Je obtížné vyskočit z vlastní kůže a dívat se na problém zvenčí. Ostatně to je důvod, proč třeba psycholog nemůže být sám sobě terapeutem...
Jsem tedy OPRAVDU VDĚČEN za tyhle postřehy!!
Jak o tom přemýšlím - cestou by bylo rozdělit web na dvě části: kmenový web pro první kontakt + blog se "zajímavostmi" - což jsem vlastně už nakousl kdysi vytvořením subdomény miloslav.hermanek.info, která měla být cosi jako "blog" (a co je tam nyní, je staré, hnusné, nemoderní, neresponzivní, atp.). Trochu to tam opráším, přesunu tam všechno, co nechci aby úplně zapadlo ale na "mateřském" webu by to bylo nadpočetné, trochu to navzájem prolinkuju a bude ;-) tedy hlavní "marketingový" web přímočarý a zároveň kdo bude mít chuť, může prozkoumat co jsem vlastně zač v pseudoblogu ... Nic nového pod sluncem ... tohle schema je naprosto obvyklé (a tedy nikoho nevyvede z míry)
16. 5. 2017 12:52:02
https://webtrh.cz/diskuse/kudy-cesticka-na-co-se-zamerit-co-nedelat-kdyz-je-cloveku-50/strana/2#reply1278732
Raduzz
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
17. 5. 2017 22:28:18
Nevyhýbáme se náhodou, neustálým předěláváním vlastních webů, kontaktu se zákazníkem?
Ale pokud to musí být...: Více bych se zaměřil na propagaci umělce samostného.
Web bych psal ve třetí osobě: Český umělec žíjící v Irsku ... kde čerpá inspiraci
Nějaké osobní citáty... Fotka jak krmíš husy. Jak děláš skici v horách nebo ve městě.
Je třeba vytvořit silný "brand", který bude prodávat dílá. Samotné umělecké "no name" kousky zas takovou cenu nemají.
17. 5. 2017 22:28:18
https://webtrh.cz/diskuse/kudy-cesticka-na-co-se-zamerit-co-nedelat-kdyz-je-cloveku-50/strana/2#reply1278731
Napsal Raduzz;1386710
....Web bych psal ve třetí osobě: Český umělec žíjící v Irsku ... kde čerpá inspiraci.....
Díky - to mě rozesmálo :-) To se "smí"? Popřemýšlím - co píšeš, zní logicky... lidi chtěj "příběh" ... hmm...
17. 5. 2017 23:36:10
https://webtrh.cz/diskuse/kudy-cesticka-na-co-se-zamerit-co-nedelat-kdyz-je-cloveku-50/strana/2#reply1278730
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit