Zadejte hledaný výraz...

Který typ reklamy zvolit pro prodej spodního prádla ?

Martin Hajna
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
15. 3. 2013 16:00:44
Banner a textové PPC u vyhledávače přeci nelze porovnávat. Ta reklama jako taková má úplně jiný dopad a význam. Je jasné, že banner nedopočítáte na kliky o tom ta reklama vůbec neni i když se to mnoho lidí snaží stavět vedle sebe.
15. 3. 2013 16:00:44
https://webtrh.cz/diskuse/ktery-typ-reklamy-zvolit-pro-prodej-spodniho-pradla/strana/2#reply878582
Pouzil som realne statistiky z grafickej reklamy. Graficka reklama = pouzite medium banner.
Skutocne by ma zaujimalo vysvetlenie, aky iny (ako generovanie trzieb/konverzii) primarny vyznam a dopad ma mat ta reklama v pripade e-commerce.
A o com teda ta reklama vobec je ak o tomto neni :)
15. 3. 2013 17:07:47
https://webtrh.cz/diskuse/ktery-typ-reklamy-zvolit-pro-prodej-spodniho-pradla/strana/2#reply878581
Napsal rouballik;923599
Banner a textové PPC u vyhledávače přeci nelze porovnávat. Ta reklama jako taková má úplně jiný dopad a význam. Je jasné, že banner nedopočítáte na kliky o tom ta reklama vůbec neni i když se to mnoho lidí snaží stavět vedle sebe.
my pouzivame bannery a pocitane primou efektivitu. je to spatne? proste zalezi na kampani jake ma cile. pokud je to budovani znacky pak je mozno brat bannery z vaseho pohledu, ale je li to prodejni kampan, mela by si na sebe primo vydelat. bez ohledu na to zda je.to banner nebo jiny typ rekkamy.
15. 3. 2013 17:07:57
https://webtrh.cz/diskuse/ktery-typ-reklamy-zvolit-pro-prodej-spodniho-pradla/strana/2#reply878580
Martin Hajna
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
15. 3. 2013 17:57:05
Napsal Radek O.;923628
my pouzivame bannery a pocitane primou efektivitu. je to spatne? proste zalezi na kampani jake ma cile. pokud je to budovani znacky pak je mozno brat bannery z vaseho pohledu, ale je li to prodejni kampan, mela by si na sebe primo vydelat. bez ohledu na to zda je.to banner nebo jiny typ rekkamy.
Jestli je to špatně nebo dobře nedovedu odpovědět, ale je tu velký tlak na to, aby to bylo právě takto počítáno. Jak poznáte, že si na sebe prodejní kampaň z banneru vydělala?
Teď jsme dokončili jednu ze studií na našem webu. V rozmezí 5ti měsíců jsme dělali "prodejní" bannerovou reklamu na určitý obchod. Kliky jsou mizerné a prodeje z kliků ( krátkých cookies ) ještě mizernější, ale naši lidi tam hojně nakupují ale nenakupovali. Zjistili jsme, že zhruba 70% z našich, kteří nakupují v daném obchodě, tak nakupují skrz návštěvu přes vyhledavač, porovnavač. Je to náhoda?
15. 3. 2013 17:57:05
https://webtrh.cz/diskuse/ktery-typ-reklamy-zvolit-pro-prodej-spodniho-pradla/strana/2#reply878579
Jak poznáte, že si na sebe prodejní kampaň z banneru vydělala?
Ziadny tlak na to nie je vyvijany. Z pohladu priameho dosahu sa to pocita presne tak.
Klientovi/e-shoparovi mozme vysvetlovat, ze ma vyhodit tisice za brandovu reklamu, z ktorej ma len uistenie ze budovat znacku treba nic viac.
Dá sa to zmerat a to pomerne presne. Aj priamy dosah aj nepriamy (nie tak presne ale z pohladu trendu vyvoja vam to da akcieschopny prehlad)
Druhemu odstavcu som sa pokusal porozumiet, ale napriek tomu, ze vo webovej analytike sa zbezne orientujem nepodarilo sa mi to.
15. 3. 2013 18:41:15
https://webtrh.cz/diskuse/ktery-typ-reklamy-zvolit-pro-prodej-spodniho-pradla/strana/2#reply878578
igor
verified
rating uzivatele
(18 hodnocení)
15. 3. 2013 19:26:34
Napsal rouballik;923640
Jestli je to špatně nebo dobře nedovedu odpovědět, ale je tu velký tlak na to, aby to bylo právě takto počítáno. Jak poznáte, že si na sebe prodejní kampaň z banneru vydělala?
Mimoriadne jednoducho - supnete si tam affiliate kod a pustite to cez in-house affiliate system. Ak je nastavene 30 dnove cookies tak to viete skoro na halier presne.
15. 3. 2013 19:26:34
https://webtrh.cz/diskuse/ktery-typ-reklamy-zvolit-pro-prodej-spodniho-pradla/strana/2#reply878577
Martin Hajna
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
15. 3. 2013 19:58:04
Napsal Patrik Štefko;923648
Ziadny tlak na to nie je vyvijany. Z pohladu priameho dosahu sa to pocita presne tak.
Klientovi/e-shoparovi mozme vysvetlovat, ze ma vyhodit tisice za brandovu reklamu, z ktorej ma len uistenie ze budovat znacku treba nic viac.
Tlak je na to obrovský zejména od společností, které mají dostatek ploch ale nemají pro ně využití. Ano vysvětlovat někomu, že má vyhazovat peníze je poměrně problematické. S tím, že většina bannerových inzerentů vyhazuje peníze také souhlasím.
Napsal Patrik Štefko;923648
Aj priamy dosah aj nepriamy (nie tak presne ale z pohladu trendu vyvoja vam to da akcieschopny prehlad)
Druhemu odstavcu som sa pokusal porozumiet, ale napriek tomu, ze vo webovej analytike sa zbezne orientujem nepodarilo sa mi to.
Návštěvníci našeho webu měli na webu v 5ti měsících v bannerových plochách našeho webu reklamu na eshop. Tito lidé jsou u nás registrovaní a víme o nich dost informací. Na eshopu se ojevují objednávky od těchto lidí, ale není mezi nimi žádný měřitelný vztah -> chybí klik na banner. Dříve tam žádný z těchto lidí nenakoupil a přesto dnes nakupují. Podle výše popsaných výpočtů se tyto nákupy nezapočítají.
15. 3. 2013 19:58:04
https://webtrh.cz/diskuse/ktery-typ-reklamy-zvolit-pro-prodej-spodniho-pradla/strana/2#reply878576
Prepacte ja vam skutocne nerozumiem, ani netusim co tym chcete povedat, precital som si to 5x za sebou.
Som sam komu to absolutne nedava zmysel ? :)
Návštěvníci našeho webu měli na webu v 5ti měsících v bannerových plochách našeho webu reklamu na eshop. Tito lidé jsou u nás registrovaní a víme o nich dost informací. Na eshopu se ojevují objednávky od těchto lidí, ale není mezi nimi žádný měřitelný vztah -> chybí klik na banner. Dříve tam žádný z těchto lidí nenakoupil a přesto dnes nakupují. Podle výše popsaných výpočtů se tyto nákupy nezapočítají.
15. 3. 2013 20:03:11
https://webtrh.cz/diskuse/ktery-typ-reklamy-zvolit-pro-prodej-spodniho-pradla/strana/2#reply878575
Jestli jsem to správně pochopil, pan rouballik se snažil sdělit, že na jeho webu měl umístěn reklamní banner s odkazem na jeho e-shop, a přesto, že na něj návštěvníci toho webu neklikli, tak se později dostali na ten e-shop a objednali si tam zboží. Čili, že si z reklamního banneru přečetli a zapamatovali zřejmě název toho e-shopu a dostali se do e-shopu nikoliv klikem na banner, ale přímou návštěvou zadáním webové adresy do prohlížeče.
Ale uznávám, že vydedukovat to z toho bylo docela obtížné a možná se ještě dočkáme nějaké třetí verze:D
15. 3. 2013 20:25:27
https://webtrh.cz/diskuse/ktery-typ-reklamy-zvolit-pro-prodej-spodniho-pradla/strana/2#reply878574
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit