Zadejte hledaný výraz...

Kritika www.SoftBanka.cz

Michal Mucha
verified
rating uzivatele
11. 9. 2009 18:45:23
Ahoj,
chtěl bych požádat o Vaše názory na e-shop www.SoftBanka.cz.
Díky.
Michal
11. 9. 2009 18:45:23
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-www-softbanka-cz#reply369993
meo
verified
rating uzivatele
(23 hodnocení)
11. 9. 2009 21:57:00
Proč neni vycentrovaná celá stránka? A když kliknu v levém menu na nějakou položku dostanu se dál a už nevím v jaké sekci jsem. K výpisu kategorií (např.: http://www.softbanka.cz/Foto-video--672/) bych dal ke každé kategorii obrázek, jedna fotka řekne více než tisíc slov.
11. 9. 2009 21:57:00
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-www-softbanka-cz#reply369992
Antorr
verified
rating uzivatele
(126 hodnocení)
11. 9. 2009 23:11:52
Zarovnat na střed, dole spousta zbytecneho volneho mista, pouzit neviditelný kod pro toplist. V případě že by jsi hledal někoho pro registrace do katalogů, ci jine marketingove služby, stačí napsat PM, více již v podpise
11. 9. 2009 23:11:52
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-www-softbanka-cz#reply369991
Marcel Kupka
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
11. 9. 2009 23:30:06
upřímně řečeno, koupit hračky na eshopu, který se jmenuje softbanka by mě osobně přišlo trochu divné... to jen tak na okraj
11. 9. 2009 23:30:06
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-www-softbanka-cz#reply369990
matmatmat
verified
rating uzivatele
(17 hodnocení)
12. 9. 2009 00:16:42
hm tiez by ma zaujimalo co ta viedlo k tomu nazvu
12. 9. 2009 00:16:42
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-www-softbanka-cz#reply369989
Michal Mucha
verified
rating uzivatele
12. 9. 2009 00:40:42
Stránku jsem vycentroval a zkrátil.
meo: Když klikneš na nějakou kategorii, zobrazuje se celá cesta nad výpisem zboží a nad ní ještě svítí ikonka, ve kterém oddělení e-shopu se nacházíš (např. Elektro).
matmatmat: Název je z historických důvodů. V roce 2004 jsme v e-shopu prodávali pouze Software a proto jsme jej nazvali SoftBanka. Postupem času jsme sortiment rozšiřovali až do nynějšího stavu a název zůstal. Pořád se mi honí hlavou myšlenka, jestli e-shop nerozdělit na více samostatných e-shopů, ale do toho se mi moc nechce a navíc si myslím, že pro zákazníky je určitou výhodou, že je všechno pod jednou střechou. Když chce koupit hračku a PC hru, tak to koupí v jednou e-shopu a platí jedno poštovné. Kdybych to rozdělil, musí zákazník objednat dvakrát a je pravděpodobné, že u nás nenakoupí všechno, co by chtěl, nebo možná nekoupí nic. Měnit název e-shopu taky nechci kvůli vyhledávačům a nakonec i kvůli samotným zákazníkům. Takže vlastně moc nevím jak z toho ven a název zůstává pořád stejný.
Díky.
Michal
12. 9. 2009 00:40:42
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-www-softbanka-cz#reply369988
Antorr
verified
rating uzivatele
(126 hodnocení)
12. 9. 2009 11:31:32
Muzu otazku? Kolik takových zákazníků si uz koupilo hračku a pc hru dohromady
12. 9. 2009 11:31:32
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-www-softbanka-cz#reply369987
crs
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
11. 10. 2009 15:09:55
Takže kritika...
layout:
- je pěkný a řekl bych "standard" - nevím, jestli nadchne, ale rozhodně neurazí.
- barevná kombinace - proč ne, jen pozor, že ty všelijak barevné a blikající ikonky v levém sloupci ten sjednocený barevný styl trochu kazí (co s tím ale udělat - toť otázkou)
hlavička (komentuju z pozice běžného návštěvníka):
- ta šedá čára zcela nahoře je imho zbytečná
- vidím tam dvě mrňavý čárky, na který když najedu, tak se zbarví jako odkaz, ale nefungují a přemejšlim, k čemu jsou
- není mi jasné, co znamená ten obrázek KERIO (jestli je to partner nebo dodavatel)... textík vedle něj je moc malej, aby šel přečíst a nápovědný titulek nemá
- "os. údajů" bych rozepsal na "osobních údajů" - místa je dost
- proč má odkaz "Nákupní řád" jiné okraje?
úvodní stránka:
- větu "Uvedené ceny jsou včetně DPH" bych rozhodně nedával na první místo, které bude zákazník, jenž sem přijde poprvé, číst. Je to sice důležitý údaj, ale nejdřív se musí dozvědět, kam se to vůbec dostal (a - upřímně řečeno - název domény tomu moc nepomáhá, takže je to fakt potřeba); dal bych ji naopak někam k patičce, a určitě by neměla chybět v obchodních podmínkách, anebo u všech cen uvést "12345,- Kč vč. DPH"
- oblast v horní liště, vedle loga a nad taby oddělení by se dala k něčemu využít - podle mě by byla ideální na podporu nějakého propagovaného zboží v aktuální kategorii a na úvodní stránce na její slogan/claim.
kategorie:
- přimlouval bych se za to, aby kliknutím na obrázek produktu přešel na detail zboží - většina konkurence to tak má; myslím si, že je to intuitivnější; navíc, obrázky jsou stejně jen informativní (ne?) a když přejdu na detail, můžu udělat to samé (je to jenom o 1 klik dál)
- šedé odkazy kategorií na úvodce - šedá evokuje něco, na co nejde kliknout (podobně jako např. nějaký zakázaný vstupní prvek ve Windows); odlišení lichých řádků barvou pozadí imho bohatě stačí
- odkazy na kategorie v horní liště a vlevo by se imho měly shodovat a nebýt napřeskáčku - zákazníka to nutí zbytečně přemýšlet, jestli se jedná o jednu a tu stejnou věc, resp. jaký je mezi nimi rozdíl
- byl jsem zmatený, jak je to vlastně organizované. když jsem napoprvé kliknul na jeden z tabů v horní liště, překvapilo mě, že počet kategorií v levém sloupci vzrostl a že je jiný než v horní liště. asi by to chtělo nějak dát najevo, co je oddělení, co je kategorie v tomto oddělení apod.
- když už se tedy nějaké oddělení otevře, mělo by imho v levém sloupci jako první být nějak uvedeno, že jsou to podkategorie z tohoto a tohoto oddělení
- např. u oddělení PC se mi otevře dlouhá nudle, kde na výšku +-2 stran v prostředním panelu v prvních cca 100 odkazech jsou jenom odkazy na podkategorie; to je podle mě trochu moc a nedokážu si představit, že by někoho nezačalo otravovat scrollovat po X. zobrazení stránky furt dolů.
- u tohoto typu zobrazení hafo kategorií v prostředku je tu navíc duplicita s kategoriemi v levém sloupci
- a protože ty v levém sloupci jsou bez podkategorií, vyhodnocuju to jako že jsou v tomhle případě na nic, protože nepřinášejí nic lepšího než to co už je zobrazeno jinde
- když se prokliknu na jednotlivou (pod)podkategorii, kategorie vlevo jsou pro změnu taktéž na nic; dokonce není ani zvýrazněna kategorie, ve které se nalézám; a z nějakého důvodu tam zase pro změnu není seznam produktů, který ve výpisu hlavních kategorií oddělení byl (což opět nutí zákazníka přemýšlet, co s tím je, nebo jestli nedělá něco špatně...)
- na výpis produktů se tedy dostávám až po relativně mnoha kliknutí (dle mého odhadu o 2-3 více než u konkurence)
výčet produktů:
- doplnil bych u každého produktu krátkou anotaci, shrnující vše do pár vět, nebo aspoň zkratkovitě, co které zboží má/čím oplývá.
- okraje nalevo/napravo hodnotím jako něco, co by tam nemělo být - buď udělat dva sloupečky, nebo roztáhnout na celou šířku hlavního panelu
detail zboží:
- neuškodilo by mít víc funkcí: např. porovnávání, tisk, pošli známému, zeptej se, popř. diskuze/poradna o produktu
- v pravém sloupci bych uvítal žebříčky nejprodávanější, nejlépe hodnocené, atd. a to kontextově citlivé pro každou (hlavní) kategorii (to platí i pro výpis kategorie)
objednávání:
- možná až moc prťavé písmo
- u formulářů u popisků použij značku
11. 10. 2009 15:09:55
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-www-softbanka-cz#reply369986
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit