Zadejte hledaný výraz...

Kritika webů DobreSyry.cz a DobreKlobasy.cz

brnolowcost
Tím byl myšlen Váš byznys, můj nebo někoho dalšího.
Měl jsem na mysli estranky.cz. Jde o systém, který nemáte pod kontrolou, a který může ze dne na den zavřít krám. Celé vaše úsilí o dosažení pozic tak pozbyde smyslu, včetně těch nesmyslných "podpůrných webů". Jde zkrátka o neprozíravý čin, který se vám může vymstít.
Ještě k Analytics. Doba, strávená na stránce je sama o sobě veličina, která toho moc neříká. Čistě proto, že je za prvé nepřesná a za druhé zavádějící. Kupříkladu já jsem na jedné stránce strávil dobře dvě minuty bádáním, co mám vlastně udělat v okamžiku, kdy o nabídku zboží mám zájem. Neuspěl jsem a odešel, protože ceník v XLS nemám ani na čem otevřít. Do statistik jsem se vám tedy pěkně zapsal, ale nesplnil jsem cíl, k němuž je web zřejmě určen - vyrobit ze mě zákazníka.
A drobnost na závěr - opravdu kvalitní webovou prezentaci, která zajistí, aby se investice vrátila, za 50 000 Kč nejspíše nevyrobíte. Vstupní náklady na její výrobu, pokud to myslíte se svým dalším byznysem prostřednictvím internetu vážně, budou nejspíše o dost vyšší. Připomínám ještě jednou to slovo - web je investice do budoucna. Každý, bez výjimky.
Proto vaše rozhodnutí spoléhat se na to, že služba estranky.cz pojede třeba dalších deset let, je dost naivní. A riskantní.
K responzivitě: Ta vás nezachrání. Často ani k podobnému řešení nebývá důvod, a lepší službu odvede čistě mobilní verze. To ale souvisí úzce s tím, co jsem napsal výše - při výrobě webu se musíte předem rozhodnout, kde a jakým způsobem své zákazníky oslovíte. Často se už na začátku ukáže, že investice do responzivního designu je naprosto zbytečná.
15. 6. 2014 10:11:16
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-webu-dobresyry-cz-a-dobreklobasy-cz/strana/2#reply1031946
Roman Jančík
verified
rating uzivatele
15. 6. 2014 10:29:57
Napsal Plaváček;1098143
brnolowcost
Tím byl myšlen Váš byznys, můj nebo někoho dalšího.
Měl jsem na mysli estranky.cz. Jde o systém, který nemáte pod kontrolou, a který může ze dne na den zavřít krám. Celé vaše úsilí o dosažení pozic tak pozbyde smyslu, včetně těch nesmyslných "podpůrných webů". Jde zkrátka o neprozíravý čin, který se vám může vymstít.
Ještě k Analytics. Doba, strávená na stránce je sama o sobě veličina, která toho moc neříká. Čistě proto, že je za prvé nepřesná a za druhé zavádějící. Kupříkladu já jsem na jedné stránce strávil dobře dvě minuty bádáním, co mám vlastně udělat v okamžiku, kdy o nabídku zboží mám zájem. Neuspěl jsem a odešel, protože ceník v XLS nemám ani na čem otevřít. Do statistik jsem se vám tedy pěkně zapsal, ale nesplnil jsem cíl, k němuž je web zřejmě určen - vyrobit ze mě zákazníka.
A drobnost na závěr - opravdu kvalitní webovou prezentaci, která zajistí, aby se investice vrátila, za 50 000 Kč nejspíše nevyrobíte. Vstupní náklady na její výrobu, pokud to myslíte se svým dalším byznysem prostřednictvím internetu vážně, budou nejspíše o dost vyšší. Připomínám ještě jednou to slovo - web je investice do budoucna. Každý, bez výjimky.
Proto vaše rozhodnutí spoléhat se na to, že služba estranky.cz pojede třeba dalších deset let, je dost naivní. A riskantní.
K responzivitě: Ta vás nezachrání. Často ani k podobnému řešení nebývá důvod, a lepší službu odvede čistě mobilní verze. To ale souvisí úzce s tím, co jsem napsal výše - při výrobě webu se musíte předem rozhodnout, kde a jakým způsobem své zákazníky oslovíte. Často se už na začátku ukáže, že investice do responzivního designu je naprosto zbytečná.
moc děkuji za opravdu podnětné připomínky.
Je vidět, že otázek na řešení je opravdu mnoho. Naštestí byznys, který dělám není ani na webu ani na estránkách tak závyslý jak to vypadá a 100% vím, že i kdyby estránky zítra skončili, tak příští týden stejně objednávky přijdou. Asi 80 % aktuálních uživatelů si žádnou tabulku ani katalog nestahují. Stačí jim obrázkový katalog, popřípadě ochutnávka a telefon.
Na druhohou stranu je potenciál těch 20 % časem i více, kteří informace ne webu vyhledávají, a proto tato diskuze.
Ad ceník. Zde je trochu problémem, že moji zákazníci by nejraději žádný ceník na webu nechtěli. Oni přece naše sýry nakupují a nechtějí, aby jejich zákazníci věděli za kolik.
Na druhou stranu pokud ceník nemáte, tak mnoho zákazníků ani nenapíše, protože se domnívají, že jde o luxusní výrobky za astronomické ceny. Proto není ceník na stránkách přímo, ale v této formě.
Dle Vašeho názoru by bylo lépe ceník přímo zobrazovat?
díky Vám moc za cenné informace a nabízím v případě zájmu bezplatnou ochutnávku u Vás.
15. 6. 2014 10:29:57
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-webu-dobresyry-cz-a-dobreklobasy-cz/strana/2#reply1031945
brnolowcost
Pokud není váš byznys na webu závislý, pak je otázka, zda vůbec stránky potřebujete. Po zvážení všech okolností a s přihlédnutím k cílovce vašeho podnikání může být, že by bohatě postačila jednoduchá webová vizitka s kompletní nabídkou produktů třeba v PDF. A jednoduchý kontaktní formulář. Klidně i bez ceníku, protože velkoobchod má jiná pravidla, než klasický maloobchodní prodej. Což lze kvalitně zrealizovat za pár tisíc.
Často se totiž setkávám s tím, že lidé si pořizují drahé webové prezentace, aniž by to pro jejich byznys mělo nějakou přidanou hodnotu. Ale to musíte zvážit sami. Závěrem - sečteno a podtrženo myslím, že výrobou těchto "podpůrných webů" jenom ztrácíte drahocenný čas.
15. 6. 2014 10:44:38
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-webu-dobresyry-cz-a-dobreklobasy-cz/strana/2#reply1031944
Roman Jančík
verified
rating uzivatele
15. 6. 2014 10:57:54
Napsal Plaváček;1098151
brnolowcost
Pokud není váš byznys na webu závislý, pak je otázka, zda vůbec stránky potřebujete. Po zvážení všech okolností a s přihlédnutím k cílovce vašeho podnikání může být, že by bohatě postačila jednoduchá webová vizitka s kompletní nabídkou produktů třeba v PDF. A jednoduchý kontaktní formulář. Klidně i bez ceníku, protože velkoobchod má jiná pravidla, než klasický maloobchodní prodej. Což lze kvalitně zrealizovat za pár tisíc.
Často se totiž setkávám s tím, že lidé si pořizují drahé webové prezentace, aniž by to pro jejich byznys mělo nějakou přidanou hodnotu. Ale to musíte zvážit sami. Závěrem - sečteno a podtrženo myslím, že výrobou těchto "podpůrných webů" jenom ztrácíte drahocenný čas.
Přesně toto je důvod, proč web řeším až téměř naposledy a ne právě nejvhodněji. Nakonec to asi tak dopadne. Právě doděláváme kompletní katalog v PDF a s ceníkem to ještě dořešíme.
Proto bych se Vás všech ještě zeptal na následující otázky.
Objednávali jste již někdy podobný sortiment přes nějaký jiný web.
Pokud ano, co bylo hlavním stimulem pro objednávku.
Při jakých podmínkách by jste projevili zájem o ochutnávku a prezentaci zdarma u Vás tohoto sortimentu, popřípadě proč Vás taková nabídka neosloví?
Byl by zájem o přímý rozvoz do domu, firmy podobného sortimentu za např. 15% z VO cen?
Nevím jak vložit otázky případně do hlasování, tak jestli někdo pomůže.
díky za podnětné připomínky
15. 6. 2014 10:57:54
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-webu-dobresyry-cz-a-dobreklobasy-cz/strana/2#reply1031943
Orofar
verified
rating uzivatele
(25 hodnocení)
15. 6. 2014 11:17:27
Napsal brnolowcost;1098156
Proto bych se Vás všech ještě zeptal na následující otázky.
Objednávali jste již někdy podobný sortiment přes nějaký jiný web.
Pokud ano, co bylo hlavním stimulem pro objednávku.
Při jakých podmínkách by jste projevili zájem o ochutnávku a prezentaci zdarma u Vás tohoto sortimentu, popřípadě proč Vás taková nabídka neosloví?
Byl by zájem o přímý rozvoz do domu, firmy podobného sortimentu za např. 15% z VO cen?
Nevím jak vložit otázky případně do hlasování, tak jestli někdo pomůže.
díky za podnětné připomínky
Přesně na to se ptejte svých zákazníků 1-2 týdny poté, co jim odešlete zboží, případně si ho vyzvednou osobně. Stačí krátký anonymní dotazník k vyplnění e-mailem, kde budete mít pár otázek, které potřebujete od své cílovky zjistit. Jste-li štědrý, za vyplnění jim můžete nabídnout za vyplnění nějaký např. bonus (jednorázovou slevu na příští nákup).
15. 6. 2014 11:17:27
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-webu-dobresyry-cz-a-dobreklobasy-cz/strana/2#reply1031942
Roman Jančík
verified
rating uzivatele
15. 6. 2014 11:28:46
Napsal Orofar;1098158
Přesně na to se ptejte svých zákazníků 1-2 týdny poté, co jim odešlete zboží, případně si ho vyzvednou osobně. Stačí krátký anonymní dotazník k vyplnění e-mailem, kde budete mít pár otázek, které potřebujete od své cílovky zjistit. Jste-li štědrý, za vyplnění jim můžete nabídnout za vyplnění nějaký např. bonus (jednorázovou slevu na příští nákup).
díky, ale v tom je problém. Nemáme zákazniky, kteří si objednají zboží na webu. Navíc posílat sýry a uzeniny není možné. Naši klienti si objednávají již před tím zakoupené zboží někde u našich odběratelů. Například při zájezdu do Valtic nebo Znoma si zakoupí naše sýry na zámku ve Valticích nebo při koupi vína ve firemní prodejně Znovín, a po té co výrobky ochutnají zhánějí se kde je koupit. Pak si třeba na firmu objednají více sýrů společně a tím pádem mají výrobky za VO cenu i s dovozem chladícím autem. A mě jde o to jestli jde najít takové klienty přes web. Rozhodně necílíme na konečného spotřebitele, který má zájem o 2 ks sýra někomu k narozeninám, ale například na firemní kolektiv, kde je více lidí co chtějí něco dobrého a nechtějí trávit čas v supermarketech.
Takže shrnuto například min. objednávka za VO ceny s dovozem z našeho sortimentu za 2500 kč. Což si málokdy koupí jeden zákazník jednorázově.
díky všem za nápady jak tutu cílovou skupinu oslovit
15. 6. 2014 11:28:46
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-webu-dobresyry-cz-a-dobreklobasy-cz/strana/2#reply1031941
Orofar
verified
rating uzivatele
(25 hodnocení)
15. 6. 2014 11:57:37
V tom případě v B2B prostředí, kde nelze posílat potraviny, asi netřeba řešit dotazy typu: "Objednávali jste již někdy podobný sortiment přes nějaký jiný wb."
Jak zmínil Plaváček, je otázka, zda vůbec stránky potřebujete. Katalog v PDF s kontakty by mohl být dostačující, navíc ušetříte.
15. 6. 2014 11:57:37
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-webu-dobresyry-cz-a-dobreklobasy-cz/strana/2#reply1031940
Roman Jančík
verified
rating uzivatele
15. 6. 2014 12:27:11
Ano, v současné době to tak je, i když již nyní najdete e - shopy s podobným sortimentem a dopravu řeší různými způsoby. A např. Tesco má již i rozvozy odpovídajícím způsobem. A vzhledem k tomu, že již také splňujeme veškeré směrnice EU a do budoucna vidím vzrůstající potenciál zákazníků, tak se to snažím řešit. Opravdu v současné době za 50000 kč udělám cca 100 prezentací a získám více klientů než z webu, ale zda to bude i v budoucnu nevím. Proto se snažím najít odpovědi proč ano a proč ne.
díky za Váš čas
---------- Příspěvek doplněn 15.06.2014 v 22:13 ----------
přeji dobrý večer
pokud Vás to ještě příliš neunavuje, rád bych požádal o připomínky k upraveným webům.
Odstranili jsme přesměrování na estránky a nahradili katalogem a ceníkem v PDF. Texty jsme doplnili o informace, které považujeme za zásadní a samozřejmě kontakty obrázek je změněn na text. Weby tím samozřejmě slouží jen jako informační ůdaje o společnosti. Estránky necháme žít vlastním životem a budeme postupně doplňovat nové weby tak, aby se zlepšovala pozice při vyhledávání.
děkuji Vám všem za podnětné připomínky
15. 6. 2014 12:27:11
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-webu-dobresyry-cz-a-dobreklobasy-cz/strana/2#reply1031939
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit