Zadejte hledaný výraz...

Kritika webdesignu překladatelské agentury

Aveso
verified
rating uzivatele
25. 11. 2011 21:56:37
I když se webdesignu nevěnuji, také si myslím, že použít šablonu není na škodu. Dnes existují stovky kvalitních šablon (samozřejmě také nekvalitních) a pro tuctovou společnost (nemyslím to ve zlém, prostě společnost, která se nezabývá něčim opravdu speciálním) to bohatě stačí. Stačí najít vhodnou šablonu, přizpůsobit ji a je to.
25. 11. 2011 21:56:37
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-webdesignu-prekladatelske-agentury/strana/2#reply700988
Petr Široký
verified
rating uzivatele
(26 hodnocení)
26. 11. 2011 22:35:45
Grafika je velmi solidní. Šablonovité to není, nesouhlasím s tím. Sice tu nikdo z těch, co to kritizovali co se šablonovitosti týče, nebyl schopen vypsat, co na tom je šablonovitého, takže by se to dalo považovat za příliš obecné fráze bez výpovědní hodnoty, ale stejně k tomu něco řeknu - důležité je, aby ten design byl účelový a dobře fungoval. Jejich stávající web třeba mě připomíná šablonu, protože mi přijde nevhodný pro daný typ webu - pokud vidím, že něco dobře padne a je to navržené použitelně, tak to není šablona.
Spousta lidí si zde buď neuvědomuje, nebo nevidí, že ty "dobré" šablony jsou často poměrně špatně použitelné (což jim nemám za zlé, protože se webdesignu tolik nevěnují), protože třeba vypadají hezky, ale často použitelností selhávají ve většině případů a nedají se pořádně použít u ničeho, kromě několika specifických případů. V dnešní době je naprostá většina grafických prvků už někde použitá, takže šablonovitosti se prakticky nejde vyhnout, pokud nepoužíváte bohatou grafiku nebo ilustrace, resp. něco, čím se dá částečně odlákat pozornost od UI. Proto když bych něčemu vytýkal šablonovitost, neřešil bych ani tak grafiku, ale to, jak se ten design používá.
Teď k designu - souhlasím s tím, že bych to trochu zpřeházel. Podle mě není chyba v tom, že proč vybrat nás je výraznější, a přehodil bych to a dal ty 3 sloupce pod to. Mohl bych tak lépe spojit ta tlačítka, která by měla mít rozdílné barvy - pokud máš 2 výrazné call to action prvky, které nemají stejnou funkci, musíš je odlišit. Jinak jsi selhal. Kromě toho bych ještě zmenšil menu (zbytečně velké) a slogan u loga vertikálně vystředil. A ten obrázek vysmátého pána bych tam nedával, pokud je to možné, nahradil bych to něčím osobitějším. Co by v tomhle případě mohlo být super je nějaký objekt, složený z písmen - jenže něco takového bývá pracné, proto chápu že na to nemusí být dispozice.
První dojem z designu je jednoznačně pozitivní.
26. 11. 2011 22:35:45
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-webdesignu-prekladatelske-agentury/strana/2#reply700987
Díky Petře. Na šablony mám stejný názor jako ty a je svatá pravda, že šablony jsou v mnoha případech nepoužitelné, i když jsou opravdu pěkné.
Pokud bych hodil "proč si vybrat nás" nahoru, podle mě tím odvedu pozornost od toho nejdůležitějšího, nemyslíš? Na webu ponechám jen jedno tlačítko, bude to asi nejpoužitelnější (s těmi různými barvami tlačítek máš recht, na to zapomínám). Vystředění v hlavičce ok. Toho pána teda předělám :)
27. 11. 2011 11:44:04
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-webdesignu-prekladatelske-agentury/strana/2#reply700986
Patrik Štefko
verified
rating uzivatele
(33 hodnocení)
27. 11. 2011 11:55:36
Podla mna by bolo asi najlepsie urobit tlacitko Online objednavka i ked ten napis nie je najlepsi pretoze mnoho zakaznikov ma dojem ze sa idu k niecomu zaviazat) a potom viditelny prvok ktory by vyzival ku kontaktu a mohol by si mierne upravit kontaktny formular, doplnit ho o nepovinne polia v ktorych by si vlastne zadal poptavku na vypracovanie kalkulacie.
Z praxe vsak viem ze najdolezitejsie je vyziadanie kontaktu, vacsinou si to uz potom zakaznik vykomunikuje.
Co sa tyka objednavky jasne komunikouj ze sa jedna o nezavaznu objednavku. Ja by som praveze uprednostnil cenovu kalkulaciu a vyziadanie kontaktu pred ONLINE objednavkou. Mozno sa to nezda ale amenou tlacitka z Objednat online na nezavazna objednavka sa na zopar projektoch zvisili prekliky skoro o 30%
27. 11. 2011 11:55:36
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-webdesignu-prekladatelske-agentury/strana/2#reply700985
Kdybych to vyřešil takto? www.bamboleo.cz/img/lang3.jpg
Ona totiž kalkulace a objednávka znamená vlastně to stejné, u obou je třeba zadat ze kterého do kterého jazyka, požadovaná rychlost zhotovení služby atd. (jen u objednávky je třeba vyplnit fakturační údaje). Tzn. že po kliknutí na button by vyskočil kalkulační formulář, kde by člověk povyplňoval kalkulaci a na konci formuláře by bylo tlačítko, jestli si přeje překlad rovnou objednat, pokud klikne ano, rozšíří se formulář o fakturační údaje. Šlo by to?
Teď mi došlo, že by tam mělo figurovat slovo "nezávazná"...tak to už do tlačítka nedám, prostě nevím.
27. 11. 2011 12:27:21
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-webdesignu-prekladatelske-agentury/strana/2#reply700984
SilentSight
verified
rating uzivatele
(44 hodnocení)
27. 11. 2011 12:31:39
Řekl bych, že takto je to lepší a ten postup kalkulace - objednávky daleko logičtější. Kdyby to nebylo takto, tak by to podle mě mátlo - už si živě představuji klienty, kteří zadají vše do kalkulace a začnou se rozčilovat, že není možné to objednat a je nutno vše zadávat například znovu.
27. 11. 2011 12:31:39
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-webdesignu-prekladatelske-agentury/strana/2#reply700983
Tak po uživatelském testování jsem zjistil, že to bude po nakódování fungovat, jen lidi trochu přehlíží to hlavní call to action tlačítko.
27. 11. 2011 14:11:45
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-webdesignu-prekladatelske-agentury/strana/2#reply700982
Petr Široký
verified
rating uzivatele
(26 hodnocení)
27. 11. 2011 14:28:20
Což by podle mě vyřešilo propojení tlačítka s tím blokem s obrázkem (tedy ho přesunout nahoru), tak jak jsem navrhoval.
27. 11. 2011 14:28:20
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-webdesignu-prekladatelske-agentury/strana/2#reply700981
Jen v rychlosti...to by vypadalo takto www.bamboleo.cz/img/lang4.jpg. Nepřijde mi prostě dobré začínat tím, proč si vybrat nás. A nechci tam dávat vedle toho chlapa jen tak něco, aby tam něco bylo.
27. 11. 2011 14:40:11
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-webdesignu-prekladatelske-agentury/strana/2#reply700980
Petr Široký
verified
rating uzivatele
(26 hodnocení)
27. 11. 2011 14:53:21
Nemusí tam být napsané zrovna proč si vybrat nás, ale stručně popsané co ta firma dělá v jedné větě, a pod tím heslovitě jak to máš. Takový text by se rozšířil i tam, kde je teď chlap, a dolů by se mohlo dát tlačítko, které by tak nemuselo být zastřečené vpravo.
27. 11. 2011 14:53:21
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-webdesignu-prekladatelske-agentury/strana/2#reply700979
To by možná šlo. Kdyby tam byla jen jedna věta, mohl bych navíc na výšku zmenšit celý ten blok a toho chlapa nebo jiný obrázek zmenšit.
To tlačítko je vpravo proto, aby se objevovalo na každé podstránce (aby uživatel mohl v každé fázi procházení webu požádat o kalkulaci resp. zpracování zakázky).
27. 11. 2011 14:59:23
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-webdesignu-prekladatelske-agentury/strana/2#reply700978
Patrik Štefko
verified
rating uzivatele
(33 hodnocení)
27. 11. 2011 15:08:48
V tom pripade by som sa to tlacitko nebal zapracovat do hlavicky, za prve ho este zvyraznis na uvodnej stranke ho mozes z inym textom este dat pod ten blok a nebudes obmedzovany layoutom na podstrankach ;)
V pravo potom zacni nejakym referencnym stlpcom. By si mal proc si vybrat nas a vedal napr. Rekli o nas. Potom by si kontakt box prepracoval na kontakt form a ides k dokonalosti :)
Paci sa mi do akej miery riesis funkcnost designu, to sa dnes tak casto uz nevidi.
27. 11. 2011 15:08:48
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-webdesignu-prekladatelske-agentury/strana/2#reply700977
Napsal pa3ick;727520
V tom pripade by som sa to tlacitko nebal zapracovat do hlavicky, za prve ho este zvyraznis na uvodnej stranke ho mozes z inym textom este dat pod ten blok a nebudes obmedzovany layoutom na podstrankach ;)
V pravo potom zacni nejakym referencnym stlpcom. By si mal proc si vybrat nas a vedal napr. Rekli o nas. Potom by si kontakt box prepracoval na kontakt form a ides k dokonalosti :)
Paci sa mi do akej miery riesis funkcnost designu, to sa dnes tak casto uz nevidi.
Trochu si to ujasním, protože úplně nevím, jak to myslíš.
1) Button hodit do té tmavé části hlavičky
2) Button hodit taky pod výčet činností (pod překlady, korektury, tlumočení)
3) Pravý sloupec s boxy - nepochopil jsem větu "By si mal proc si vybrat nas a vedal napr. Rekli o nas".
4) Kontakt box přepracovat na Kontakt form - tzn. jako přidat kolonky na jméno, e-mail a předmět?
Jinak díky moc za pomoc. Já teď prostě s použitelností webu dosti bojuju, už jsem si načetl dost literatury a teď se to snažím nějak použít v praxi, v tomto jsem pořád úplný začátečník.
27. 11. 2011 16:23:39
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-webdesignu-prekladatelske-agentury/strana/2#reply700976
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit