Zadejte hledaný výraz...

Kritika webdesignu eshopu s oblečením

Libor
verified
rating uzivatele
27. 3. 2017 22:56:18
Napsal CorteZz;1375608
Uz jenom ten detail zbozi je divnej. Myslim ze fotky produktu maji byt vzdy vlevo a popis / objednavaci formular vpravo. Stejne tak to zbozi v akci mi sedi vic na prave strane a 99% eshopu to tak ma.
Kdyz koukam na mobilu, tak (krome serednych ikon) vidim na hlavni strane pouze jeden produkt (ano, da se prepinat sipkama, ale zda se mi to malo ..) Obri tlacitka a text se vubec neprizpusobi a zustava strasne obrovskej (na muj vkus je vsechno velke i na 22 monitoru).
Napriklad tlacitko "nahoru" se nachazi vlevo .. Tam to nikdo hledat nebude. A odkaz na tisk stranky bych uplne vymazal (pokud ho hodlate nechat ve finalni verzi).
Takhle vidim nakupni kosik - http://i.imgur.com/fk4QIg0.jpg rozhazene, neprehledne .. Roztazene na celou sirku obrazovky.
Ty ovalne buttony jako blog, aktuality, prodejna .. Se vubec uz dneska takhle nedelaji.
Koukam ze shop5 dela grafiku, nakodovani (responzivni), nasazeni na vas eshop jen za 6000kc (nevim jestli je to vas pripad). Za takovou cenu poradnej design nesezenete a myslim ze jsou to vyhozene penize.
Je zajímavé, že se nikdo nedrží tématu- psal jsem, ať se díváte jen na úvodní sránka a to na grafiku ne na popisky apod. jelikož je to mimo.... U detailu produktu budu mít fotky na levé straně a top apod. věci nepoužívám. NAvíc tam budu mít položky, které umožní zákazníkovi, abych mu dotyčný produkt ušil na míru, ale to zase odbíhám...Je to jen zkušební web a poté se jen grafika přehraje, ovšem detail produktu, popisky a názvy tlačítek budou jiná, to se nastaví až na mém shopu. Co se týče nákupního košíku je to opět to samé.... Tisk stránky a nahoru mám v požadavku, že to nechci.
Každopádně se tímto nechci obhajovat, jen jsem chtěl, abyste zhodnotili úvodní stranu.
Každopádně jako objektivní kritiku beru: Ty ovalne buttony jako blog, aktuality, prodejna .. Se vubec uz dneska takhle nedelaji. Můžete napsat jak by to tedy mělo být? Chci mít na úvodu i dalších stránkách určité věci,, Prodejna,, ,,Náš příběh,, Firmy a Kluby,, apod.
27. 3. 2017 22:56:18
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-webdesignu-eshopu-s-oblecenim/strana/2#reply1262021
Salamman
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
28. 3. 2017 00:28:20
Nejsem grafik....am do nej asi stejne daleko jako do Amose Komenskeho...ale ta hp mi prijde ukrutne amaterska.
28. 3. 2017 00:28:20
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-webdesignu-eshopu-s-oblecenim/strana/2#reply1262020
Petr Široký
verified
rating uzivatele
(26 hodnocení)
28. 3. 2017 01:02:09
Velmi divoké - design kreslil někdo, kdo s webovým designem začíná, případně se věnuje jinému typu grafiky. Byť mě mrzí být krutý k výtvoru nějakého mladšího kolegy, tohle jsou vyhozené peníze. Pár připomínek:
  • Kategorie by měly být jasně viditelné už v hlavičce. Nedává smysl je odebírat, hlavička by měla být až na objednávku na e-shopu všude konzistentní, a i pokud tam nastanou nějaké změny, kategorie nikdy neschovávat - v obsahu na hlavní straně je můžete rovnou vypsat detailně, podobně jako https://www.notino.cz/ Prezentace kategorií na hlavní straně stávajícího e-shopu je praktičtější, protože tam alespoň ukazujete obrázek zboží na modelu. Gigantická tlačítka nesmyslně zabírají prostor.
  • Velký obrázek, který ničemu neslouží, vám zabírá ten nejcennější prostor. Prezentujte své výrobky, ne hezké, ale bezcenné obrázky. To, že jste z čech je informace, která není dostatečně zajímavá, aby na sebe brala hlavní pozornost. Z obrázku vychází velice těžkopádná grafika, která se pak přenáší i do podstránek, kde ten obrázek ani nejde vidět, ale obtěžuje zpoza průhledného pozadí. Hlavní zásadou úspěšného e-shopu by měla být jednoduchá a praktická grafika. Zde se nedaří ani jedno, byť nejde o nijak složité dílko.
  • Mnohem zásadnější by pro mě bylo sdělení, že jste výrobce a šijete si vlastní výrobky, což "v česku šijeme" vůbec nepřenáší. Vzal bych sdělení pod logem (toho jsem si všimnul, až když jsem začal hledat, zda to někde máte napsané), trošku ho rozepsal a tím bych nahradil ten nicneříkající úvodní text. Poskytujte zákazníkům jasné a zřetelné informace - stačí je napsat jednou, ale na správném místě.
  • Posuvník je rozbitý, nebo se opravdu má posouvat na opačnou stranu než ukazují šipky?
  • Zmizelo hodnocení zákazníků, ceny dopravy, rady a facebook. Vše z toho vnímám jako praktické informace, které mají na hlavní straně své místo.
  • Kruhová tlačítka/ikonky jsou nevkusné a částečně zbytečné. Blog a aktuality - opravdu toho budete psát tolik, že potřebujete obojí? Nechte jen jeden zdroj zajímavých informací, o kterých budete psát, akční nabídky oddělte. Místo ikonky bych zde rovnou vypisoval poslední 3 články apod., stejně tak u prodejny, tu můžete ukázat rovnou. Na hlavní straně e-shopu není nutné šetřit obsahem. Zbývající 3 odkazy bych udělal normálně jako vkusná tlačítka, pokud nemáte kvalitní obrázky, které by šlo přepracovat na bannery.
Jediná změna k lepšímu je absence předpotopního filtrování už na hlavní straně - to tam zkrátka nepatří. Pak jsem si všiml ještě jedné věci, a to je, že už nepíšete před každý produkt, že jde o český výrobek - skutečně to nemusí být vedle sebe opakované do zblbnutí.
28. 3. 2017 01:02:09
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-webdesignu-eshopu-s-oblecenim/strana/2#reply1262019
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit