Zadejte hledaný výraz...

Kritika webdesignu

Jikoun
verified
rating uzivatele
15. 5. 2012 12:28:15
Dobrý den,
chtěl bych znát Váš názor na tento design. Především však na ty čtyři kruhy. Rostliny i Semena budou směřovat do e-shopu, proto nevím, jestli by tam měl být ještě e-shop jakoby potřetí, kor když je navíc textově v menu nahoře. Nebylo by lepší dát místo kruhu E-shop Galerii a e-shop nechat jen v menu? Aby to zákazníka nemátlo, když bude chtít do E-shopu pro rostliny, tak aby věděl, že se tam dostane jak přes kruh Rostliny, tak přes kruh E-shop.
S pozdravem,
Jiří Hájek
15. 5. 2012 12:28:15
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-webdesignu-24#reply764878
James_Scott
verified
rating uzivatele
(7 hodnocení)
15. 5. 2012 13:00:36
Z pohledu negrafika - celkove ten web je docela hezky, ale ty kolecka jsou hrozny. Vubec mi do toho nezapadaj.
15. 5. 2012 13:00:36
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-webdesignu-24#reply764877
Návrh je pěkný akorát ta patička by chtěla lépe zpracovat.
Co se týká koleček, nevadí mi tam. Nicméně jakožto uživatel při schlédnutí všech koleček (blog,eshop,rostliny,seminka) bych si myslel spíš, že přoi prokliku rostlin nebo semínek se dostanu někam na nějakou info stránku - kde by bylo například napsáno něco o rostlinách(kaktusech) nějaký obrázky a u toho dole například pár produktů z eshopu. To samí u semínek.
Zřejmě bych v tom nehledal přímou cestu na kategorie rostliny v eshopu :)
15. 5. 2012 14:03:22
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-webdesignu-24#reply764876
Petr Zachrdla
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
15. 5. 2012 14:38:41
kdybych došel na stránku s kaktusy, tak bych asi chtěl vidět kaktusy. myslím, že by jsi měl prvně sdělovat informaci a pak teprve všechno ostatní. když bych došel na takový web, tak bych měl pocit, že jsem na ultrasociální síti. já bych šel cestou pěkné fotky, poradenství, recenze (ale přiměřeně, nechceme nikoho zahltit), teprve sekundárně bych tam propašoval shop (který by však mohl mít samostatný vstup jen pro ty co už chtějí pouze nakupovat) a teprve terciálně bych řešil sociální sítě. důvod proč si to myslím, že v tom, že lidé potřebují informace, aby je mohli sdílet.
15. 5. 2012 14:38:41
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-webdesignu-24#reply764875
Jikoun
verified
rating uzivatele
15. 5. 2012 15:26:22
Napsal Bedříšek;795522
kdybych došel na stránku s kaktusy, tak bych asi chtěl vidět kaktusy. myslím, že by jsi měl prvně sdělovat informaci a pak teprve všechno ostatní. když bych došel na takový web, tak bych měl pocit, že jsem na ultrasociální síti. já bych šel cestou pěkné fotky, poradenství, recenze (ale přiměřeně, nechceme nikoho zahltit), teprve sekundárně bych tam propašoval shop (který by však mohl mít samostatný vstup jen pro ty co už chtějí pouze nakupovat) a teprve terciálně bych řešil sociální sítě. důvod proč si to myslím, že v tom, že lidé potřebují informace, aby je mohli sdílet.
Děkuji za názor. Informace a poradenství a nějaké ty články budou v blogu, který je vlevo. E-shop bude jako samostatný a prokliknou se na něj z hlavní stránky (této). Je to tak ok?
15. 5. 2012 15:26:22
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-webdesignu-24#reply764874
Jikoun
K čemu je potom tato stránka? Přijde mi tím pádem úplně zbytečná a hodně matoucí.
15. 5. 2012 15:29:02
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-webdesignu-24#reply764873
Jikoun
verified
rating uzivatele
15. 5. 2012 15:46:31
Napsal Plaváček;795556
Jikoun
K čemu je potom tato stránka? Přijde mi tím pádem úplně zbytečná a hodně matoucí.
Nevím, je to prostě homepage, ze které se návštěvnící dostanou buďto do Galerie, E-shopu nebo do Blogu, ostatní není moc podstatné. Jak byste tu homepage řešil vy? Na http://www.luhsetea.com/ to mají velmi podobně řešené - také je spojená obsahová část webu s e-shopem a nevypadá to nijak špatně a fungovat by to také mohlo si myslím.
15. 5. 2012 15:46:31
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-webdesignu-24#reply764872
Petr Zachrdla
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
15. 5. 2012 16:25:40
Napsal Jikoun;795554
Děkuji za názor. Informace a poradenství a nějaké ty články budou v blogu, který je vlevo. E-shop bude jako samostatný a prokliknou se na něj z hlavní stránky (této). Je to tak ok?
není to ok ;o) proč mám pocit, že se v této republice všichni snaží zákazníkovi sdělit co má dělat a jsou překvapeni, že on dělá něco jiného (např. nenakupuje). denně poslouchám od zákazníků reaktivní odezvy typu "ale my to tam máme, stačí přeci kliknout do menu jedna, tam si vyberete třicátý odkaz, zadáte heslo, pošlete nám e-mail a zjistíte jestli máme telefonní číslo", nebo "vždyť to zákazníci mají v levém dolním rohu".
pokud to myslíte business na webu seriozně, tak se budete muset přizpůsobit zákazníkům vy. a nejlepší by bylo začít tím, že jim ty informace budete zjednodušovat. zákazník se rozhoduje během několika málo sekund jestli na tvém webu zůstane. nalákej ho, pobídni ho, ale neříkej mu probůh co má dělat. EDIT: myšleno, že si něco někde musí najít
cestou by mohla by mohla být kombinace recenze řešení nějakého problému s pobídkou, nebo rešerše zahraničního zdroje s komentářem. věřím, že tvoji zákazníci mají určitě nějaké problémy s pěstováním kaktusů, tak budou rádi pokud tam budeš prezentovat rady a pokud budeš psát pravidelně, tak tam budou chodit rádi, budou tě brát jako autoritu na danou oblast a dál doporučovat a také u tebe budou nakupovat, protože budou přesvědčeni, že nakoupili tam, kde je nikdo nepodrazí.
predikce vývoje marketingové komunikace do roku 2020 říká, že vliv konvenčních propagačních materiálů končí a nastupují sociální novinky, cílení apod. zařiď se podle toho ;o)
15. 5. 2012 16:25:40
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-webdesignu-24#reply764871
Jikoun
verified
rating uzivatele
15. 5. 2012 18:34:22
Napsal Bedříšek;795601
není to ok ;o) proč mám pocit, že se v této republice všichni snaží zákazníkovi sdělit co má dělat a jsou překvapeni, že on dělá něco jiného (např. nenakupuje). denně poslouchám od zákazníků reaktivní odezvy typu "ale my to tam máme, stačí přeci kliknout do menu jedna, tam si vyberete třicátý odkaz, zadáte heslo, pošlete nám e-mail a zjistíte jestli máme telefonní číslo", nebo "vždyť to zákazníci mají v levém dolním rohu".
pokud to myslíte business na webu seriozně, tak se budete muset přizpůsobit zákazníkům vy. a nejlepší by bylo začít tím, že jim ty informace budete zjednodušovat. zákazník se rozhoduje během několika málo sekund jestli na tvém webu zůstane. nalákej ho, pobídni ho, ale neříkej mu probůh co má dělat. EDIT: myšleno, že si něco někde musí najít
cestou by mohla by mohla být kombinace recenze řešení nějakého problému s pobídkou, nebo rešerše zahraničního zdroje s komentářem. věřím, že tvoji zákazníci mají určitě nějaké problémy s pěstováním kaktusů, tak budou rádi pokud tam budeš prezentovat rady a pokud budeš psát pravidelně, tak tam budou chodit rádi, budou tě brát jako autoritu na danou oblast a dál doporučovat a také u tebe budou nakupovat, protože budou přesvědčeni, že nakoupili tam, kde je nikdo nepodrazí.
predikce vývoje marketingové komunikace do roku 2020 říká, že vliv konvenčních propagačních materiálů končí a nastupují sociální novinky, cílení apod. zařiď se podle toho ;o)
V tom blogu nějaké články budou a ty jsou přeci přímo na úvodní stránce, ne? :-) Já webdesignu skutečně nerozumím a neumím si představit, co se mi tu snažíte říct. Jak tedy navrhujete tu hlavní stránku řešit? Takhle jak je je úplně špatně?
15. 5. 2012 18:34:22
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-webdesignu-24#reply764870
Petr Zachrdla
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
15. 5. 2012 18:54:30
Napsal Jikoun;795644
V tom blogu nějaké články budou a ty jsou přeci přímo na úvodní stránce, ne? :-) Já webdesignu skutečně nerozumím a neumím si představit, co se mi tu snažíte říct. Jak tedy navrhujete tu hlavní stránku řešit? Takhle jak je je úplně špatně?
to jsem měl přesně na mysl ve svém komentáři o reaktivitě mých zákazníků ;o) ano máš pravdu, skutečně to tam je. působí to na tebe dostatečně lákavě? Mě to přijde jako takové ty novinky, které mají vyplnit obsah a vůbec nikoho nezajímají. twitter - lidi tam chodí kvůli twitteru? facebook - jaký mám důvod o této stránce říct ostatním? Proč mají informačně méně důležité prvky větší prostor než ty skutečně důležité? Proč je na stránce o kaktusu jediná a škaredá fotka kaktusu? Proč mám jít do blogu a automaticky předpokládat, že tam je zajímavý obsah, když to do teď byla jen nuda?
15. 5. 2012 18:54:30
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-webdesignu-24#reply764869
Jikoun
verified
rating uzivatele
15. 5. 2012 19:05:49
Dobře, děkuji za radu. Takže vy navrhujete dát twitter třeba do footeru, facebook obrat o ty obličeje, dát více místa blogu a třeba nějakému výběru fotek z galerie?
15. 5. 2012 19:05:49
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-webdesignu-24#reply764868
Jikoun
verified
rating uzivatele
15. 5. 2012 19:06:28
Napsal Bedříšek;795653
to jsem měl přesně na mysl ve svém komentáři o reaktivitě mých zákazníků ;o) ano máš pravdu, skutečně to tam je. působí to na tebe dostatečně lákavě? Mě to přijde jako takové ty novinky, které mají vyplnit obsah a vůbec nikoho nezajímají. twitter - lidi tam chodí kvůli twitteru? facebook - jaký mám důvod o této stránce říct ostatním? Proč mají informačně méně důležité prvky větší prostor než ty skutečně důležité? Proč je na stránce o kaktusu jediná a škaredá fotka kaktusu? Proč mám jít do blogu a automaticky předpokládat, že tam je zajímavý obsah, když to do teď byla jen nuda?
Dobře, děkuji za radu. Takže vy navrhujete dát twitter třeba do footeru, facebook obrat o ty obličeje, dát více místa blogu a třeba nějakému výběru fotek z galerie?
Ten twitter tam máme místo novinek, jelikož novinky moc nepíšeme, tak že by takové ty menší byly v twitteru.
15. 5. 2012 19:06:28
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-webdesignu-24#reply764867
Petr Zachrdla
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
15. 5. 2012 19:32:50
Napsal Jikoun;795657
Dobře, děkuji za radu. Takže vy navrhujete dát twitter třeba do footeru, facebook obrat o ty obličeje, dát více místa blogu a třeba nějakému výběru fotek z galerie?
Ten twitter tam máme místo novinek, jelikož novinky moc nepíšeme, tak že by takové ty menší byly v twitteru.
ano můžeš dát twitter dolů nebo nahoru, nebo na obě místa, pokud ti záleží na těchto médiích. o tom, ale naše diskuse není. mě se už od začátku na webu nelíbil obsah, protože si myslím, že cílového čtenáře/zákazníka nezaujme. proto jsem napadal twitter, facebook, novinky, zabírající místo, absenci zajímavých článků a poutavých fotografií, které podrží lidi na webu delší dobu, aby měli čas si uvědomit, že se jim líbí. proto jsem ani nenapadal nějak design, protože dokud nevyřešíš obsah, tak není možné hovořit o přiměřenosti designu. o designu nemohu říct, že by byl nějaký úplně super. působí to na mě dost utahaně. raději bych se díval na optimističtější design.
15. 5. 2012 19:32:50
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-webdesignu-24#reply764866
Jikoun
verified
rating uzivatele
15. 5. 2012 20:03:41
Ok, zkusíme to s designérem nějak vyřešit. Zatím děkuji všem za názor a klidně piště připomínky a rady dál :-).
15. 5. 2012 20:03:41
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-webdesignu-24#reply764865
Vitazny design z topdesigner.cz za 15tis ceskych este potrebuje rady, ako to dokoncit ? :)
Preco vam neradi webdesigner, ktory toto stvoril ?
Co to vlastne je ? Nejaly rozcestnik, minisite, e-shop, ci komunitny web ?
Na to asi nevie odpovedat ani sam autor a ako vidno ani zadavatel. Skutocne by ma zaujimalo, ake su ciele tejto prezentacie, aka akcia sa ocakava od navstevnika vstupnych stranok a preco podobne rozcestniky a paskvily vobec vznikaju.
Biznis s kaktusmi je asi v rozkvete, ked ma niekto zbytocnych 15tis na z hladiska pouzitelnosti a zacielenia vstupnych stranok uplne nezmyselne navrhnuty a konstruovany design.
15. 5. 2012 22:34:01
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-webdesignu-24#reply764864
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit