Zadejte hledaný výraz...

Kritika webdesign eshopu

svorc.com
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
11. 5. 2012 14:56:24
Prosím o kritiku
www.kakobikes.sk/tiger/stawebniny.jpg
www.kakobikes.sk/tiger/stawebniny1.jpg
Ďakujem
11. 5. 2012 14:56:24
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-webdesign-eshopu#reply763851
smrtka
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
11. 5. 2012 14:59:06
no z meho pohledu negrafika bych k tomu rekl, ze mi to cele prijde dost nesourode = kouknu na to a vidim tak 2-3 motivy webu v sobe, z kazdyho je tam neco a dohromady je to takovy dort od pejska a kocicky.
1) cela prava strana (bile prvky) je jeden web
2) zbytek krom te zdi a pracovnika druhy web
3) obrazky treti web
top menu vypada spis jako banner a ne jako 2 radky polozek menu
11. 5. 2012 14:59:06
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-webdesign-eshopu#reply763850
začal bych od znova. Takhle podobně to dopadá, když se do "webdesignu" pustím já, a věř, že to není dobrý... Je to úplně špatně poskládané a pro mě jako zákazníka nepřehledné, neobjednal bych tam.
11. 5. 2012 16:00:09
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-webdesign-eshopu#reply763849
beraniste
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
11. 5. 2012 16:05:48
Jediné co bych jako zákazník na poprvé nepochopil je to menu nahoře a důležité informace vpravo. Asi bych to vyřešil standartně ... menu doleva a informace nahoru do lišty. Jinak to vypadá velmi intuitivně a jednoduše, takže s dobrým produktem, přijatelnou cenou bych rád nakoupil. Je zbytečné vymýšlet různé vifikundace .... může to fungovat.
---------- Příspěvek doplněn 11.05.2012 v 15:07 ----------
A pokud budou jen tři hlavní kategorie, tak bych je nechal na homepage klidně rozbalené, aby bylo hned vidět na subkategorie (nebude-li jich moc) a vejde-li se to vše na stránku. Opět to zákazníkovi, který bude chodit častěji ušetří jeden obtěžující klik.
11. 5. 2012 16:05:48
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-webdesign-eshopu#reply763848
Jakub Krupa
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
11. 5. 2012 19:08:42
Ten vzhľad by bol moderný tak 8 rokov dozadu, ale teraz nie. Pre mňa ako potencionálneho zákazníka nie je ničím pútavý.
11. 5. 2012 19:08:42
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-webdesign-eshopu#reply763847
Michal
verified
rating uzivatele
(9 hodnocení)
11. 5. 2012 20:33:30
Moc mě to nezaujalo. Nelíbí se mi odstíny barev, místy mi to připadá přeplácané. Objevují se v tom různé styly, které spolu moc nefungují. A čím níž je člověk na stránce, tím mi to připadá odfláknutější. Šedý průměr, který nezaujme.
11. 5. 2012 20:33:30
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-webdesign-eshopu#reply763846
David Lörincz
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
11. 5. 2012 22:43:51
Mi se to celkem líbí - je to použitelné. Není to samozřejmě nic, z čeho bych spadl ze židle, ale je to dobré.
Jen bych si určitě pohrál s fonty - typograficky mi to nesedí . Logo je samozřejmě skok do bažiny - předělat...
11. 5. 2012 22:43:51
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-webdesign-eshopu#reply763845
beraniste
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
11. 5. 2012 23:32:23
Koho zajímá nějaké logo, nebo grafika. Sám nakupuji v tak hnusných a nepoužitelných eshopech až se tomu divím. Fakt největší shit, ani filtry pořádné nemají a produkty musím hledat půl hodiny a popisky nemají žádné.
Mnohdy si říkám, hele stačila by jen přehlednost a použitelnost, která by umožnila snadný intuitivní výběr produktů a rychlé objednání a nějaká grafika ... fakt nezájem. Důležité je, aby prvky byly na svých obvyklých místech, kde je zákazníci čekají, aby vyhledání a objednání bylo co nejjednodušší, aby byli dobří dodavatelé, produkty za dobré ceny, vstřícní prodejci, dostatečná propagace ... a musí to jít. S tím vaším návrhem jako prd. Tady je to samý rádobykritik, který akorát zabije spoustu dobrých nápadů a zašlape Váš elán a chuť pustit se do toho.
Víte kolik existuje prosperujících výrobců a prodejců jejichž stránky nejsou ani z desetiny takové, jaké jste poslal vy?
Možná to je tím alkoholem co jsem požil, ale já říkám ... s chutí do toho :-)
11. 5. 2012 23:32:23
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-webdesign-eshopu#reply763844
Napsal smrtka;794315
no z meho pohledu negrafika bych k tomu rekl, ze mi to cele prijde dost nesourode = kouknu na to a vidim tak 2-3 motivy webu v sobe, z kazdyho je tam neco a dohromady je to takovy dort od pejska a kocicky.
1) cela prava strana (bile prvky) je jeden web
2) zbytek krom te zdi a pracovnika druhy web
3) obrazky treti web
top menu vypada spis jako banner a ne jako 2 radky polozek menu
Chapu ze kde nic neni, ani smrtka nebere, ale zacinat kritiku designu slovy: no z meho pohledu negrafika... je prinejmensim usmevne :)
---------- Příspěvek doplněn 12.05.2012 v 00:12 ----------
Napsal beraniste;794459
Koho zajímá nějaké logo, nebo grafika. Sám nakupuji v tak hnusných a nepoužitelných eshopech až se tomu divím. Fakt největší shit, ani filtry pořádné nemají a produkty musím hledat půl hodiny a popisky nemají žádné. Možná to je tím alkoholem co jsem požil, ale já říkám ... s chutí do toho :-)
Mene je nekdy lepe :)
---------- Příspěvek doplněn 12.05.2012 v 00:16 ----------
Samotny design se mi moc nelibi. Kdyz to vezmu obecne, tak ten synek na fotce je evidentne nasrany, ze sel na stavebnictvi. Dalsi veci je, ze vubec nesedi k te texture zdiva (cihla by musela merit metr a pul, aby to sedelo na normalniho chlapa...).
Je to takove neusporadane a hlavne nevidim ten hlavni prvek, ktery me prinuti zustat, nebo alespon se porozhlednout...
Na druhou stranu, tohle bude asi podstranka, takze pro hodnoceni bude lepsi dat k dispozici homepage.
12. 5. 2012 00:11:04
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-webdesign-eshopu#reply763843
Petr Široký
verified
rating uzivatele
(26 hodnocení)
12. 5. 2012 01:53:00
Zmatený, špatně navržený nefunkční design. Je to odbyté a je vidět, že tvůrce nemá vůbec jasnou představu o tom, co dělat. Kdo tvrdí že tohle je přehledné a použitelné by si měl třikrát zakroutit nosem - a proč?
Neexistuje žádná vizuální hierarchie - všechno je tak nějak slité do sebe, co očividně poutá pozornost je středový obrázek, ale obsah je do něj zamontován tak nešikovně,že z toho vychází nesourodý slepenec a ne něco, co logicky navazuje. Navíc mě mate to, že má jít o e-shop, ale zároveň se do toho motá představení konkrétní firmy. V první řadě by měl mít tvůrce jasno, jak chce zákazníky oslovit. A ne je nechat, aby si možná z něčeho vybrali. To je rozdíl mezi efektivním designem a mezi bordelem.
Obsah není seskupen do logických celků. Tohle se pojí s předchozím bodem. Nejdřív jdou kategorie obsahu, potom jakési představení firmy, do toho se zamotá pozadí a ze strany se tlačí nějaké ovládací prvky obchodu, pak jsou tam asi záložky týkající se konkrétního produktu (dost splývají s pozadím) a nakonec obsah. Patička chybí úplně, patrně z lenosti.
A důležitost jednotlivých obsahových prvků je špatně určená. Kategorie nejsou pořádně vidět. Pozornost poutá pozadí se zbytečnou fotkou a sloganem, který k ničemu není. Blok potřebujete poradit neříká vůbec nic, logičtější je uvést rovnou konkrétní podporu, tedy buď telefon, e-mail, nebo rovnou online chat. Na to kolik místa to zabírá se tam upřesněná komunikace bez problémů vejde.
Graficky to je sice poměrně slabé a opět trochu nesourodé, ale je to rozhodně nejsilnější stránka webu. Což není moc, protože v případě, že design nefunguje, by ho nezachránila ani špičková grafika. Tohle je zbytečně zkažená realizace, doporučuji znovu promyslet rozmístění a jak má celek fungovat! Grafika může zůstat, i když je bezzubá.
Mimochodem, hlavní strana sice není vše, ale bylo by vhodné nejdřív ukázat ji, a nezačínat detailem produktu.
Napsal beraniste;794459
S tím vaším návrhem jako prd. Tady je to samý rádobykritik, který akorát zabije spoustu dobrých nápadů a zašlape Váš elán a chuť pustit se do toho.
Takže sice nemáš žádné znalosti dané problematiky, ale přitom si dovolíš pronášet takové soudy jakože to jasně musí vyjít a že jsou tam dobré nápady (jaké? Protiřečíš si, většinou jsou tu špatné nápady, kde prvky nejsou na obvyklých místech a tvůrci mají asi tolik znalostí použitelného layoutu jako ty), a neodpustíš si plivnout na kritiky, kteří se naopak snaží poradit, aby to bylo prospěšné (ti, co o designu něco ví), a jejichž názor považuješ za méně kvalitní než svůj. A pokud něčí elán vydržel do chvíle, kdy narazil na prvního kritika (copak jsme ve školce?), tak to stejně nebude za nic stát . Kdo je odhodlaný uspět, tak to co dělá nejprve promyslí, a potom i realizuje. A není slepý k připomínkám a relevantní kritice.
Takže máš pravdu. Je to tím alkoholem, a tvůj názor, ne kritika, která má nějakou hodnotu, by neměl nikdo, kdo chce skutečně vytvářet nějaký obchod, brát vážně.
Napsal beraniste;794459
Víte kolik existuje prosperujících výrobců a prodejců jejichž stránky nejsou ani z desetiny takové, jaké jste poslal vy?
To je jako poukazovat na to, že někdo používá na cesty kolo, takže je zbytečné si pořizovat auto. Dnešní standardy jsou mnohem vyšší než tohle (protože se vyplácí a dají se změřit), a to jak zaostalá je potenciální konkurence není v žádném případě vhodný počáteční bod. Jednooký mezi slepými králem je pořád mrzák.
12. 5. 2012 01:53:00
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-webdesign-eshopu#reply763842
MartinRychly
verified
rating uzivatele
12. 5. 2012 10:55:51
Není tu zrovna moc co hodnotit. A možná ani nechci, jen mi dal pěstí ten fail :) ... Na obrázku je Porotherm 44P+D, v názvu je BRAMAC, který dělá střešní tašky a ještě je u toho napsáno tehla což hádám bude asi cihla, ale cihla to není ale pálená tvárnice :D
Možná by nebylo úplně na škodu trošku pochopit obor klienta, a trošku se zajímat a nastudovat to co vlastně dělá. Pokud má klient smysl pro humor jsem téměř přesvědčen, že dostane mírný záchvat smíchu s lehkým přidušením. :)
12. 5. 2012 10:55:51
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-webdesign-eshopu#reply763841
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit