Zadejte hledaný výraz...

kritika umas.cz

Dobrý den,
mam obchod otevřený 2tydny a žádná objednávka. Nevím co dělám špatně, a tak trošku propadam depce. Mohli byste mi napsat názor co se Vám zdá divné na mém obchodě. A co změnit. Na vyhledávačích atd. jsem se registrovala sama, tak nějak objevuji jak na to. Žádnou placenou reklamu nemám. adresa je www.umas.cz Děkuji JG
20. 7. 2009 22:52:22
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-umas-cz#reply339849
Jakub Stacho
verified
rating uzivatele
(20 hodnocení)
21. 7. 2009 01:21:51
A jakou máte návštěvnost?
EDIT: Aha, už vidím: http://toplist.cz/stat/992569
10 lidí denně je prostě nic. Co vím, tak e-shopy s potravinami/drogérií mají konverzní poměr výrazně pod 1 %. Takže není důvod propadat depresi, ale zapracovat na návštěvnosti...
21. 7. 2009 01:21:51
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-umas-cz#reply339848
que
verified
rating uzivatele
21. 7. 2009 02:18:14
Gradienty u buttonů jsou zbytecne vyhrocene. Kdyz prodavate pochutiny, neni duvod prodavat kvetiny(viz header). Navstevnost vyzdvihovat nemusite, zvlast kdyz mate celkem "10" pristupu.. jde pouze o interni informace, pro váš dalsi marketing(zvolil bych GA). Rychyl kontakt na hp je opravdu rychly.. co takhle trochu duvery a zadat firemni adresu a telefon? Proc nevyuzit barevnosti a nezamerit barvy primo na produkt, ktery prodavate. Kupoval jste nekdy zelene koreni, nebo cerny jam? Venovat vice info o firme take neni k zahozeni, nemluve o ICO, DIC, mape firmy v sekci "kontakty". Realated produkty na hp by take neuskodily, zbytecne plytvate volnym mistem. Footer vs. firma take nepusobi verohodne. Mapa webu neni, kontakt ve footeru chybi. Jinak chvalim kosik, ten je gut :)
21. 7. 2009 02:18:14
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-umas-cz#reply339847
Diky za nazor, ty kytky chci zmenit co nejdriv. Ale zatim jsem nenasla ten pravej obrazek co tam dat. Co to je footer? A vete Gradienty u buttonů jsou zbytecne vyhrocene jsem taky neporozumela. Prosim dovysvetlite mi to? Diky JG
21. 7. 2009 07:24:17
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-umas-cz#reply339846
Michal Feltl
verified
rating uzivatele
(20 hodnocení)
21. 7. 2009 07:33:01
Grafika vypadá šíleně. Ten tvrdý kontrast, černá,zelená,bílá + odlesky bije hrozně do očí. Smyslem asi bylo zaujmout tím zákazníky, ale mně to spíš odrazuje = bolí z toho oči a musím jít pryč... Header naprosto hrozný, nic neříkající s nápisem, který není k přečtení. Zobrazené počítadlo od toplistu budí dojem amatérismu. Zainvestujte 2-4 tisíce korun do pořádné grafické šablony. Uvidíte, že se Vám to vrátí.
21. 7. 2009 07:33:01
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-umas-cz#reply339845
Milan K.
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
21. 7. 2009 13:52:10
Je to pátý přes devátý...Určitě zapracujte na kategoriích, protože ty jsou opravdu hrozné. Vytvořte podkategorie, vypadá to mnohem líp a hlavně přehledněji. A navíc je tam nějak málo zboží. Fakt to v tomto stavu vypadá, že to teprv plníte a testujete, než že už to jede na ostro. To logo je taky takový sprdlý do sebe :-)
21. 7. 2009 13:52:10
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-umas-cz#reply339844
Martin Soska
verified
rating uzivatele
21. 7. 2009 23:25:03
Dobrý deň
Odporúčam vám zmeniť grafiku . Čiernu farbu v navigácii by som nahradil inou, vhodnou k zelenej. V rámci hlavičky obchodu by som umiestnil fotografiu hotového jedla vhodného k ponúkanému sortimentu.
V rámci obsahu sa snažte odpovedať na otázku: Kvôli čomu sa rozhodne zákazník nakúpiť práve v tomto obchode? K tejto otázke sa výborne hodí: Prečo kúpi práve tento tovar. Skúste sa pozrieť aký obsah ponúkajú podobné obchody a aké odporúčajú obchodné združenia. Odporúčam aby ste umiestňovali recepty. Prípadne aj, podľa časových možností, informácie o zložení výrobkov.
Zameral by som sa na propagáciu obchodu, keďže predpokladám, že nakupovať bude vyhranená skupina zákazníkov.
Dúfam, že som pomohol. Veľa úspechov a radosti prajem.
Napsal Neregistrovaný;325720
Dobrý den,
mam obchod otevřený 2tydny a žádná objednávka. Nevím co dělám špatně, a tak trošku propadam depce. Mohli byste mi napsat názor co se Vám zdá divné na mém obchodě. A co změnit. Na vyhledávačích atd. jsem se registrovala sama, tak nějak objevuji jak na to. Žádnou placenou reklamu nemám. adresa je www.umas.cz Děkuji JG
21. 7. 2009 23:25:03
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-umas-cz#reply339843
Diky Vsem, pozmenila jsem barvy, snad k lepsimu. Jeste pracuji na logu. Na rozmisteni zbozi zatim moc nemuzu. Nemam proste jeste dostatek vyrobku. A to jich je 40. Jeste jednou diky. A zacnu myslet na reklamu, ale je to neskutecne drahy... JG
www.umas.cz
22. 7. 2009 21:03:27
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-umas-cz#reply339842
protected
verified
rating uzivatele
(13 hodnocení)
24. 10. 2009 12:58:42
já bych hlavně ihned zrušil ten nápis, že je eshop zavřený...píšeš, že tolik objednávek nemáš, takže když se tomu 4dny nebudeš věnovat, tak se toho tolik nestane, ale tato hláška každého odradí i kdyby se snad jednou chtěl vrátit, designstále nic moc, zkus si tady na webtrhu nechat udělat ogo na zakzku nebo na webu pixmac.cz nějaké kup, nějaký obrázek by to oživil
24. 10. 2009 12:58:42
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-umas-cz#reply339841
Ondřej Daněk
verified
rating uzivatele
(14 hodnocení)
24. 10. 2009 18:03:52
Bude se odesílat do anglicky mluvících zemí? Pokud ne dopřeložil bych zbytek webu..pokud na mě jako zákazníka českého eshopu vybafnou informace o odeslání v jiném jazyce zavírám a odcházím
24. 10. 2009 18:03:52
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-umas-cz#reply339840
Napsal protected;382940
já bych hlavně ihned zrušil ten nápis, že je eshop zavřený...píšeš, že tolik objednávek nemáš, takže když se tomu 4dny nebudeš věnovat, tak se toho tolik nestane, ale tato hláška každého odradí i kdyby se snad jednou chtěl vrátit, designstále nic moc, zkus si tady na webtrhu nechat udělat ogo na zakzku nebo na webu pixmac.cz nějaké kup, nějaký obrázek by to oživil
Museli jsme to udelat, uz mame totiz vic objednavek. A i pres ctyri dny kdy bylo zavreno, tak objednavky prisly. Ale diky za radu. :-)
3. 11. 2009 20:48:31
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-umas-cz#reply339839
Napsal thebambus;383095
Bude se odesílat do anglicky mluvících zemí? Pokud ne dopřeložil bych zbytek webu..pokud na mě jako zákazníka českého eshopu vybafnou informace o odeslání v jiném jazyce zavírám a odcházím
To sice nezasilame do anglicky mluvicich zemi, ale zamerujeme se i na cizince co zijou v cechach. Nevidim duvod, proc bys odchazel, kdyz tam mas i informace v anglictine.
3. 11. 2009 20:50:14
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-umas-cz#reply339838
Napsal Neregistrovaný;389742
To sice nezasilame do anglicky mluvicich zemi, ale zamerujeme se i na cizince co zijou v cechach. Nevidim duvod, proc bys odchazel, kdyz tam mas i informace v anglictine.
Aha už vím kde je problém, očekával jsem informace o poštovném vedle obchodních podmínek a tam byli pouze v angličtině. V češtině jsem je již objevil ale až při podrobnějším zkoumání..přijde mi že taková důležitá informace by měla být snáze nalezitelná
3. 11. 2009 21:32:46
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-umas-cz#reply339837
Napsal thebambus;389797
Aha už vím kde je problém, očekával jsem informace o poštovném vedle obchodních podmínek a tam byli pouze v angličtině. V češtině jsem je již objevil ale až při podrobnějším zkoumání..přijde mi že taková důležitá informace by měla být snáze nalezitelná
Trošku jsem to tam proházela tak by to snad melo byt prehlednejsi. diky
3. 11. 2009 22:43:21
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-umas-cz#reply339836
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit