Zadejte hledaný výraz...

Kritika PR článku

luve88
verified
rating uzivatele
(51 hodnocení)
20. 3. 2012 20:02:51
Jo ale v tomto případě asi nechce inzerent PR článek v pravém slova smyslu, ale tzv. Placla článek.
20. 3. 2012 20:02:51
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-pr-clanku-2/strana/2#reply745005
Neco takoveho: Naše hry pro nejmenší prokazují online služby... si neprechrousta asi ani Placla, ne?
20. 3. 2012 20:35:34
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-pr-clanku-2/strana/2#reply745004
Martin Kohout
verified
rating uzivatele
(19 hodnocení)
21. 3. 2012 17:08:05
PR pro roboty? Čéče, kde bereš informace, hrrrrr tam... :)
---------- Příspěvek doplněn 21.03.2012 v 17:11 ----------
Když píšeš PR, tak se musíš vnořit do uživatele či člověka, který má potencionálně o produkt či službu zájem. Určitě nenechám psát PR o novém Samsungu maminu na mateřské.
21. 3. 2012 17:08:05
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-pr-clanku-2/strana/2#reply745003
Katrin P.
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
3. 4. 2012 12:49:02
Jestli bych měla napsat PR článek, tak rozhodně budu chtít vědět:
1) pro koho píšu (cílová skupina)
2) kde to bude uveřejněné
3) kdo je vůbec zadavatelem a jaké stránky mám propagovat
4) co mám propagovat
5) co má být cílem článku (vyšší návštevnost, vyšší konverze, prvotní zájem, vyplnění dotazníku...)
6) atd.
Kdyby mi někdo jen frnknul pár klíčových slov, tak bych mu rozhodně žádný PR článek nenapsala. Nanejvýš tak nějaký malý článek pro linkbuilding, protože to je jediné, co se jenom s klíčovými slovy dá dělat.
Když zadavatel neví, co to vlastně chce, musíš mu to jako copywriter, co se vyzná v termínech, vysvětlit. Obyčejně to pochopí a dohodnete se.
3. 4. 2012 12:49:02
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-pr-clanku-2/strana/2#reply745002
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit