Zadejte hledaný výraz...

Kritika nového katalógu s bytovými doplnkami

Chodis
verified
rating uzivatele
3. 11. 2015 13:24:09
Dobrý deň priatelia. Práve pomaly rozbieham katalóg v štýle "pinterest" s bytovými doplnkami - www.stylovky.sk Pointa je v tom, že zákazník nefiltruje medzi kategóriami, ale iba skrolluje postupne dole a ak ho niečo zaujme, jednoducho si to kúpi. Momentálne máme okolo 70 produktov, ale každý deň sa snažíme pridať aspoň 5. chceli by sme sa dostať ku číslu 1000 produktov. Uvítam každú pripomienku, návrh, kritiku, pochvalu... :) Ďakujem!
3. 11. 2015 13:24:09
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-noveho-katalogu-s-bytovymi-doplnkami#reply1150438
xh5
verified
rating uzivatele
(44 hodnocení)
3. 11. 2015 13:42:03
Upřímně řečeno, myslím si, že to spoustu zákazníků odradí. Mluvím alespoň za sebe. Umíte si představit, že rolujete v 1 000 položkách? Když tohle dělá Alza na ty jejich super slevy, tak mám akorát nervy.
Alespoň bych jednotlivé položky srovnal, aby byla skutečně jedna vedle druhé.
3. 11. 2015 13:42:03
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-noveho-katalogu-s-bytovymi-doplnkami#reply1150437
Jiří
verified
rating uzivatele
(7 hodnocení)
3. 11. 2015 13:46:05
+1
Napsal xh5;1237999
Upřímně řečeno, myslím si, že to spoustu zákazníků odradí. Mluvím alespoň za sebe. Umíte si představit, že rolujete v 1 000 položkách? Když tohle dělá Alza na ty jejich super slevy, tak mám akorát nervy.
Alespoň bych jednotlivé položky srovnal, aby byla skutečně jedna vedle druhé.
3. 11. 2015 13:46:05
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-noveho-katalogu-s-bytovymi-doplnkami#reply1150436
Ja by som po kliknutí na KÚPIŤ otvoril produkt na novej karte. Aby na pôvodnej stránke mohol pokračovať ďalej, nemusel sa vracať cez tlačidlo späť v prehliadači. Ale toto je už len vec názoru, mne sa to páči na novej karte, iným v tej istej.
Pokiaľ vlastníte aj eshop na ktorý presmeruvávate, tak je to v poriadku, no ak máte len nejakú spoluprácu, tak si tým znižujete čas zotrvania návštevníka na svojej stránke, lebo keď ma presmeruje na iný eshop, tak už prehliadam v ňom. Ale toto opäť netvrdí expert na správanie sa zákazníkov, je to len také mnou predpokladané správanie, ktoré by som i ja vykonával ako zákazník.
Pokiaľ to pôjde, tak by som pouvažoval i nad pridaním filtrov, ktorými by si návštevník viac špecifikoval čo ho zaujíma.
3. 11. 2015 14:01:59
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-noveho-katalogu-s-bytovymi-doplnkami#reply1150435
verpri
verified
rating uzivatele
3. 11. 2015 14:17:03
Vesměs souhlasím s příspěvky nade mnou.
Klikla jsem na dva produkty - jeden měl jinou cenu u Vás a jinou na eshopu a druhý byl u Vás dostupný a na eshopu prodaný. Tak nevím, jestli toto máte nějak ošetřeno....
3. 11. 2015 14:17:03
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-noveho-katalogu-s-bytovymi-doplnkami#reply1150434
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit