Zadejte hledaný výraz...

Kritika Novakosmetika.cz

Novakosmetika
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
1. 2. 2012 23:18:08
Ahoj,
prosím o kritiku našeho shopu www.novakosmetika.cz, na kterém jsme sice zapracovali, ale nedaří se nám:
- zvednout počet objednávek (první stránka na Seznamu na obě klíčová slova "Přírodní kosmetika" a "Bio kosmetika" a na většinu prodávaných značek první nebo max. druhá stránka)
- zvednout počet návštěvníků, stagnuje to kolem stovky denně, myslíme si však, že obchod by měl mít na víc). Kromě SEO optimalizace máme pouze PPC na Seznamu.
E-shop běží od října 2010.
Prosím o konstruktivní kritiku, co je špatně. Hlavně když už někdo přijde, proč někoupí, co by Vás odradilo a podobně.
Průměrna doba návštěvníků na webu je kolem 2 a půl minuty a 4 apůl prohlédnutých stránek.
Děkuji.
Martin
1. 2. 2012 23:18:08
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-novakosmetika-cz#reply726252
Tak jen tak od oka to tu nevyresime, ale urcite bych jako hlavni lakadlo nedaval anketu a novinku s TOP7 (co to vlastne je?). Ber to tak, ze clovek shop nezna a prijde tam poprve a co uvidi? To co jsem napsal na zacatku :) Banner s darkem zdarma i to pod tim zrusit, hned nastoupit s produkty. Vitani v eshopu maximalne dat pod akcni nabidku. Mozna bych zkusil variantu (protoze akcni zbozi /slevnene, nove, v akci, bla bla/ ma kazdy eshop a hlavne to vzdy vypada jako vycuc z produktu) nabidnout tam 5 produktu zajimaveji. Hezci (vetsi) foto, zajimavejsi text (delsi), nez u standardniho vypisu produktu...
Proste vybrat par produktu a ty se snazit navstevnikovi vnutit. Samozrejme netusim, kdo ma byt koncovy klient. Predpokladam ze zena ale jaka? Mlada, stara? Bohata, stredni trida? Atd...
1. 2. 2012 23:28:53
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-novakosmetika-cz#reply726251
proc ta uvodni stranka vypada tak, jak vypada?
na top prodejni plose na HP mate banner o tom, ze k objednavce vzorek zdarma - to je sice pekne, ale tam by mela byt top nabidka produktu.
Pod tim mate anketu - kolik vam ta anketa vydelala? Pokud ji za kazdou cenu chcete mit, tak ji dejte na top exit page a ne na uvodni stranku. Vzdyt ti lide prisli na HP a jeste nevi zda nenakoupi, a myslite si, ze kdyz nenakoupi, tak pujodu zpet na HP aby neco vyplnovali? Opet - tam by mela byt TOP nabidka. A vedle toho opet.
Proc pod tim mate ten text? Kolik vam ten prodal veci? Ja bych rekl, ze nic... a tka muzeme pokracovat dale.
Proste ja bych zacal HP - celou ji predelal. Nahoru dal TOP nabidky produktu co mate. Akce, slevy, vyprodeje, ale top produktu, ne neceho, ceho se chcete zbavit.
Pod to produkty - opet na HP mit top veci, ne lezaky.
SEO text dejte pryc, pod produkty, pod nabidky. Anketu vyhodte uplne pryc, nebo ji dejte nekam, kde nebude skoror vubec videt. Udelejte nejaky maly, jednoduchy, prehledny seznam vyhod a info - proc nakpuit prirodni kosmetiku vasich znacek. Ale at to neni fontem comics apod. jednoduche, heslovite.
Zmenšil bych horní header - kolik vám ta tvář vydělala?
Proc mate v detailu produktu "zakaznici kupuji s timto produktem toto zbozi" a tam nic? Bud to zruste, nebo tam umele generujte obsah.
Texty na stránkách značky - proč to je tak brutální seo text bez obsahu? když už dáváte text nahoru, udělejte ho k věci, tzn. o čem ta značka je a ne tam mít 10 odkazů na produkty.
http://www.novakosmetika.cz/akce - akce je top sekce, se kterou se dá dobře pracovat. Ale mít na druhém místě něco, kde dáte slevu 6% a mít tam celkem 5 proudktu?
to jsou veci jen v otazce pouzitelnosti. A dalo by se tam zapracovat na vice vecech. Ale to samo o sobe nepritahne nove lidi, jen zvysi napr. konverzi pomer. V ramci toho v jak konkurencnim prostredi se pohybujete, tak jen SEO a trochu PPC na seznamu to nevytrhne.
Takze dal bych web dokupy, jak radi napr. i SGD apod. pockal, co to udela a pak sel dal. Pripadne vemte do firmy nejakeho zkuseneho cloveka z e-byznysu, zaplatte ho a pujde to lip, nez se v tom placat.
1. 2. 2012 23:40:20
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-novakosmetika-cz#reply726250
Tomáš Dekan
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
1. 2. 2012 23:41:28
Tak nevim
Ale z pohledu SEO, nevim proc cilite na slova jako bio kosmetika hledanost na seznamu nula nula nic, a prirodni kosmetika kde je to o chlup lepsi ale taky zadne terno :-) a jeste nejste ani mezi top 3
Cloudi
1. 2. 2012 23:41:28
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-novakosmetika-cz#reply726249
SUNicko
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
1. 2. 2012 23:45:10
SGD má pravdu, ten web má začínat tím výpisem zboží, tj. od PŘÍRODNÍ KOSMETIKA - AKCE A NOVINKY níže. Samo si pod to klidně dejte ty SEO plky.
Jinak bych zadal někomu kvalitnímu redesign toho webu. Dále se podívejte ve vašich Google Analytics, co u vás lidi přesně dělají a hlavně z jakých stránek nejčastěji odcházejí. Použivejte více loga oblíbených značek ve vašem oboru. Na webu máte zbytečně mnoho textového balastu, který pro návštěvníka nemá žádný úžitek, chápu, že vyhledávací boty, asi oblbuje. Primární je však dělat web pro lidi, ne pro boty. Boti nic nekoupí.
Mít v hlavní menu jako první položky FAQ a Jak nakupovat, považuji za chybu. Web má být sám o sobě intuitivní a lidé mají tušit, kam klikat a kam ne. Pokud netuší, tak jej máte špatně navržen.
1. 2. 2012 23:45:10
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-novakosmetika-cz#reply726248
Novakosmetika
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
2. 2. 2012 00:12:08
Pánové, děkuji vám za rychlé odpovědi. Všechno jsem sepsal a odeslal programátorovi, tak snad to pomůže. Kdyby vás ještě něco napadlo, budu rád.
Martin
2. 2. 2012 00:12:08
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-novakosmetika-cz#reply726247
ps906
verified
rating uzivatele
2. 2. 2012 12:55:44
Umístění akčních a nových produktů hned na začátek titulky tomu už dost pomohly. Ještě bych doplnil další postřehy:
1. Na webu není na první pohled vidět, že jste zaměření na přírodní a bio kosmetiku, dal bych to do hlavičky, klidně přímo do loga jako slogan místo stávajícího "Váš eshop pro kosmetiku".
2. Levý sloupec - není jasné, co je hlavní navigace ve zboží, ty dva bloky "Kategorie" a "Naše značky" vypadají jako dvě hlavní navigace, bylo by lepší zvolit jednu z nich jako hlavní a druhou dát do filtru zboží, případně jako alternativu/záložku k hlavní navigaci, každopádně by mělo být jasné co je hlavní navigace a měla by být vidět i bez rolování stránky, zkuste blok "Kategorie" posunout nahoru nad "Naše značky" a sledoval statistiky, jestli lidi nebudou víc prohledávat zboží podle kategorií. Ostatní bloky v levém sloupci je třeba graficky odlišit od hlavní navigace. V odkazu "Zobrazit zboží v akci" zkrátit text na "Zboží v akci".
3. U spousty zboží máte přímo v názvu objem/hmotnost v závorce - tohle bych do názvu zboží vůbec nedával, ruší to, stačí to uvést v popisu zboží jako jeden z parametrů.
4. Pro zvýšení konverzí zkuste nabídnout více možností platby za zboží, chybí mi tam možnost platby převodem na účet (s nižší cenou za dopravu/platbu)
5. Ty čtyři ukecané řádky v patičce se dají nahradit stručným "Všechnu kosmetiku máme skladem - Rychlé a jednoduché dodání - Nízké ceny." Ten text co tam máte teď svou délkou jen odrazuje od přečtení.
2. 2. 2012 12:55:44
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-novakosmetika-cz#reply726246
polakpet
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
2. 2. 2012 14:16:41
Ptáš se proč uživatel nekoupí. Já taky nekoupím. A to už jen proto, jak web vypadá. Spíš jak divné barvy na mě svítí. To je první dojem. Hned bych(jsem) to zavřel. Stačí takhle?
2. 2. 2012 14:16:41
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-novakosmetika-cz#reply726245
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit