Zadejte hledaný výraz...

kritika : musclejet.cz

Ahoj,
prosím o konstruktivní kritiku na eshop musclejet.cz
O hodně věcech co jsou špatně nebo potřebují upravit samozřejmě víme, potěší mě když někdo přijde s něčím čeho jsme si nevšimli popř. nějaké tipy na vylepšení:)
Díky
7. 4. 2010 23:37:14
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-musclejet-cz#reply487478
ElChupacabra
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
8. 4. 2010 09:37:27
Napsal Karma_Marketing;492259
Ahoj,
prosím o konstruktivní kritiku na eshop musclejet.cz
O hodně věcech co jsou špatně nebo potřebují upravit samozřejmě víme, potěší mě když někdo přijde s něčím čeho jsme si nevšimli popř. nějaké tipy na vylepšení:)
Díky
Podle mě by stálo za to přepracovat HP. Na první pohled je tam moc produktů, které jsou hodně natěsnané na sobě a jejich náhledy mi připadají dost malé. Navíc se ti tam duplikují skupiny Slevy a Nové zboží. Odstranil bych ten pravý sloupec s informačními bloky a skupinu Nové zboží z levého sloupce. Vyhledávání bych přesunul do zeleného panelu v záhlaví a banner na facebook dolů do levého sloupce. Tím dostaneš víc místa na HP, které můžeš využít ke zvětšení náhledů zboží. Aby zákazník viděl přesně to, co chce, je možné na HP udělat nahoře tři záložky (Nové zboží, Slevy, Speciální nabídka) a každá kategorie se bude vypisovat zvlášť. U toho banneru mě trochu vadí, že se velká část textů vypisuje bez diakritiky. Působí to dost nekonzistentně.
Z výpisu kategorií bych odstranil ty reklamní skupiny dole. V tomhle místě to podle mě odvádí pozornost od vybrané kategorie.
V detailu zboží bych přepracoval přidávání do košíku. Tlačítko bych přesunul někam výš, aby ho zákazník viděl hned, když se do detailu dostane. Tlačítko přidat do košíku by mělo vypadat jako tlačítko. Vyzkoumal bych si, jestli zákazníci využívají tlačítka Předchozí a další. Podle mě je to tam úplně zbytečně a dal bych je pryč. Zapracoval bych na cross-sellingu, zatím ho tam máte jenom hodně slabě naznačený.
Do košíku bych přidal nějakou up-selling funkcionalitu. Tlačítko Pokračovat v nákupu vrátí zákazníka na detail zboží naposledy vloženého do košíku. To je podle mě špatně - tohle tlačítko by mělo vracet na náhled kategorie, ze které bylo zboží přidáno.
Nevím, jak moc se chcete vrtat v kódu Zen Cartu, ale doporučil bych alespoň sloučit java scripty do jednoho a styly do jednoho. Teď vám to vytváří dohromady 22 requestů (s obrázky 45, což brzdí načítání stránky). Nějaký kodér by se mohl vyjádřit k použití H1 tagu. Title tag máte podle mě zbytečně dlouhý. Od pátého, nebo šestého místa tam nemají ty slova vůbec žádný význam.
8. 4. 2010 09:37:27
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-musclejet-cz#reply487477
Ahoj,
moc díky za reakci, přesně něco takového jsme potřebovali. Měl jsem právě takový pocit, že se v tom babráme tak dlouho, že nám takové věci, které někoho napadnou na první pohled prostě unikají.
Například u toho banneru bez diakritiky jsem si vůbec nevšimnul, jsem asi moc zdegenerovaný :)
8. 4. 2010 15:31:18
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-musclejet-cz#reply487476
Ahoj, vůbec nechápu smysl vlaječky u jazyku, když je tam jen čeština :) Navíc jsem zvyklý hledací pole najít jinde na stránce (vpravo nahoře?). Menu kategorií je hrozně chaotické, někdy se položka menu vejde do jednoho řádku, někdy je na dvou. Nechápu princip náhledů, které jsou téměr stejně velké, jako je základní obrázek. Celé je to hrozně tmavé a šedý text (názvy produktů) na tmavém pozadí...to je nečitelnost sama. Nevím, jestli by nestálo za to, ubrat množství výrobků z hlavní stránky a zmírnit tak chaotičnost. Je toho víc, ale tohle jsou takové věci, které mě bijí do očí.
8. 4. 2010 15:49:51
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-musclejet-cz#reply487475
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit