Zadejte hledaný výraz...

Kritika mého webu

MartinDrdlik
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
16. 2. 2016 17:28:54
Dobrý den,
můžete prosím napsat po zhlédnutí webu, co by vám vadilo jako potencionálnímu zákazníkovi. Jak z hlediska designového, tak obsahového. Uvítám jakýkoliv postřeh, kritiku či radu.
Web není v provozu, doděláváme texty a doplňujeme zboží a atd..., tak do cca měsíce ho chci spustit.
Děkuji Martin
Odkaz: www.drdlik.cz
16. 2. 2016 17:28:54
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-meho-webu-2#reply1175394
i-PRESS
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
16. 2. 2016 17:40:49
Na první pohled mě tam celkem otravné přijdou ty prázdné kategorie. Když tam není zboží, měla by být skryta. Objednávka, opět stejný průser Prestashopu, jaký je k vidění často.. Osobní údaje bych preferoval až jako poslední krok, tedy až po volbě dopravy a platby. Chybí mi platba kartou, jakýkoliv jiný způsob je pro mě nepřípustný :).
Jako pozitivum vidím jasné informace o nákupu, reklamační řád apod..
16. 2. 2016 17:40:49
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-meho-webu-2#reply1175393
Radek
verified
rating uzivatele
(46 hodnocení)
16. 2. 2016 17:46:32
Ahoj Martine,
- texty ve slidru jsou děsný - nestačil by jen název?
- název přes fotky vlevo, to stejný
- Cena přepravy..... "V ostatních případech je zákazník neprodleně informován o náhradním termínu dodávky emailem nebo telefonicky" nebo jiný text, který uchlácholí-:).
- celkově jsou v Ceny.... gramatické chyby
- Náš příběh by chtěl taky doplnit, upravit, gramatika....
- linky na jiný odkaz bych ztučnil, obarvil...aby byl patrný - Napište nám!, Náš příběh.
Našlo by se toho víc, jen jsem krátce koukl. Až budeš mít hotovo, rád se zapojím-:)
16. 2. 2016 17:46:32
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-meho-webu-2#reply1175392
MartinDrdlik
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
20. 2. 2016 10:40:45
- bannery předěláme
- prázdné kategorie- začínáme přidávat zboží.
- na texty mám copywrittera (pokud nejsou ,,u zboží,, převzaty od výrobce)
- eshop dělá profík
-Jak je to stou platební kartou? Profík řekl, že karta je víc průser než výhoda:)?
20. 2. 2016 10:40:45
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-meho-webu-2#reply1175391
Napsal mar39;1269157
- bannery předěláme
- prázdné kategorie- začínáme přidávat zboží.
- na texty mám copywrittera (pokud nejsou ,,u zboží,, převzaty od výrobce)
- eshop dělá profík
-Jak je to stou platební kartou? Profík řekl, že karta je víc průser než výhoda:)?
pak vyměň profíka
20. 2. 2016 10:43:20
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-meho-webu-2#reply1175390
Radek
verified
rating uzivatele
(46 hodnocení)
20. 2. 2016 10:44:34
moje řeč
Napsal Michal Kubíček;1269159
pak vyměň profíka
20. 2. 2016 10:44:34
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-meho-webu-2#reply1175389
MartinDrdlik
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
27. 2. 2016 09:11:56
Napsal Radekovic;1269160
moje řeč
Zatím se tady nesešlo tolik kritiky, abych někoho měnil:)
Spíše mám pocit, že jsem vybral dobře, dle toho, že moc nekritizujete! Co jsem prohlížel u ostatních, kteří si to na webtrhu nechali také zhlédnout a dostali pořádný pojeb.
27. 2. 2016 09:11:56
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-meho-webu-2#reply1175388
Radek
verified
rating uzivatele
(46 hodnocení)
27. 2. 2016 09:19:48
Možná to bude tím, že než kritizování něčeho jsi zatím dostal zpětnou vazbu, kterou jsi chtěl.
Chtěl jsi znát názor, připomínky. Dostal jsi je, přistoupil k nim po svém.
Zkus se podívat na e-shop z pohledu návštěvníka, ne z pohledu majitele, který si myslí, jak má supr projekt.
Pak budeš s výše popsaným minimálně souhlasit.
Pokud máš zájem o pojeb, není problém, počkej odpoledne-:)
27. 2. 2016 09:19:48
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-meho-webu-2#reply1175387
MartinDrdlik
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
27. 2. 2016 09:55:39
Už se těším na odpoledne:)
Napsal Radekovic;1271351
Možná to bude tím, že než kritizování něčeho jsi zatím dostal zpětnou vazbu, kterou jsi chtěl.
Chtěl jsi znát názor, připomínky. Dostal jsi je, přistoupil k nim po svém.
Zkus se podívat na e-shop z pohledu návštěvníka, ne z pohledu majitele, který si myslí, jak má supr projekt.
Pak budeš s výše popsaným minimálně souhlasit.
Pokud máš zájem o pojeb, není problém, počkej odpoledne-:)
27. 2. 2016 09:55:39
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-meho-webu-2#reply1175386
Marek
verified
rating uzivatele
(26 hodnocení)
27. 2. 2016 10:17:08
Napsal mar39;1269157
- bannery předěláme
- prázdné kategorie- začínáme přidávat zboží.
- na texty mám copywrittera (pokud nejsou ,,u zboží,, převzaty od výrobce)
- eshop dělá profík
-Jak je to stou platební kartou? Profík řekl, že karta je víc průser než výhoda:)?
Promiňte mi, ale naplnit šablonu Presty, a tvrdit že platba kartou je víc průser, je známka toho, že dotyčný nemá vůbec potuchy o tom, jak to udělat. Provázat se skladem, nebo naimplementovat, nedej bože platební bránu.
Proto je to právě ten průser jak tvrdí "Profík".
27. 2. 2016 10:17:08
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-meho-webu-2#reply1175385
Peter
verified
rating uzivatele
(12 hodnocení)
27. 2. 2016 10:56:33
Nadpisy ve slideru jsou totálně k ničemu...než jsem dočetl co za český výrobek nabízíte a celý ten popis 3x jsem musel počkat než se fotka vrátí. Vpravo dvě foto...červený nadpis, úlet profíka si myslím. Nabízet hledání odběrného místa i když máte jen jedno, profík evidentně neví co do toho sidebaru vložit, aby to nezelo prázdnotou. Obvykle když v eshopu nakupuji, první co mne zajímá je dostupnost. Dostupnost 7-21 dní. Proč mám nakupovat u Vás s tak dlouhou dobou doručení, dražší výrobek když jinde je třeba skladem a dalo by se říct opravdu levnější? To lítání fotky v detailu produktu mne nebaví, tam mělo jít evidentně o zoom ale profík neví co s tím. Když si budu chtít zahrát bojovou hru a honit něco po obrazovce rozhodně vím kam. V podstatě podobný eshop dokáže udělat i amatér, navíc Vám k tomu je schopný nainstalovat platební bránu. Není tam nic co by svědčilo o profesionálně odvedené práci.
27. 2. 2016 10:56:33
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-meho-webu-2#reply1175384
MartinDrdlik
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
27. 2. 2016 11:35:05
Napsal Peter Lacek;1271374
Nadpisy ve slideru jsou totálně k ničemu...než jsem dočetl co za český výrobek nabízíte a celý ten popis 3x jsem musel počkat než se fotka vrátí. Vpravo dvě foto...červený nadpis, úlet profíka si myslím. Nabízet hledání odběrného místa i když máte jen jedno, profík evidentně neví co do toho sidebaru vložit, aby to nezelo prázdnotou. Obvykle když v eshopu nakupuji, první co mne zajímá je dostupnost. Dostupnost 7-21 dní. Proč mám nakupovat u Vás s tak dlouhou dobou doručení, dražší výrobek když jinde je třeba skladem a dalo by se říct opravdu levnější? To lítání fotky v detailu produktu mne nebaví, tam mělo jít evidentně o zoom ale profík neví co s tím. Když si budu chtít zahrát bojovou hru a honit něco po obrazovce rozhodně vím kam. V podstatě podobný eshop dokáže udělat i amatér, navíc Vám k tomu je schopný nainstalovat platební bránu. Není tam nic co by svědčilo o profesionálně odvedené práci.
Slidery: ty budeme teprve dělat- ty zatím neřešte:)
Dostupnost 7 - 21 dní: to vím, že je průser, ale nikomu nechci lhát a nakonec mu to poslat za týden. Tohle vyřeší jedině půjčka a vše skladem. A možná další téma bude, kde vzít peníze na sklad:)
27. 2. 2016 11:35:05
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-meho-webu-2#reply1175383
Proc mate v cenach halere? Proc neni napsana dostupnost cesky? Proc je ve fotkach divny necitelny text? Proc mate v nahledove fotce vodoznak? Tech proc by tam bylo jeste hodne. Doporucuji najmout si nekoho, kdo se venuje UX (uzivatelske privetivosti). Univerzalni profici nebyvaji vzdy ta spravna volba.
27. 2. 2016 11:43:07
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-meho-webu-2#reply1175382
MartinDrdlik
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
28. 2. 2016 14:15:57
Napsal Michal Kubíček;1271386
Proc mate v cenach halere? Proc neni napsana dostupnost cesky? Proc je ve fotkach divny necitelny text? Proc mate v nahledove fotce vodoznak? Tech proc by tam bylo jeste hodne. Doporucuji najmout si nekoho, kdo se venuje UX (uzivatelske privetivosti). Univerzalni profici nebyvaji vzdy ta spravna volba.
Proč není napsaná dostupnost český?... jak není česky, nerozumím?
Doporučuji najmout si někoho, kdo se věnuje UX (uživatelské přívětivosti). ....znáš někoho takovýho?
28. 2. 2016 14:15:57
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-meho-webu-2#reply1175381
Zarizujte
verified
rating uzivatele
18. 3. 2016 20:46:31
No upřímně bejt zákazník co hledá zboží co tam máte tak u vás nekoupím.
Nechápu jak je možné že neuvádíte dostupnost zboží (nevím zda budu čekat na zboží 5dnů nebo rok)
Nemohl jsem najít obchdoní podmínky až po delší době jsem zjistil že nejsou nikde dole, ale že je máte na levém boku pouze na hlavní straně
Na hlavní straně odběrná místa (ten Váš všeuměl neumí dát novej obrázek a ne ten co je v základu v preste?)
Hlavní strana platba zboží nemáte platbu kartou, ale přes to máte obrázek platební karty (proč?) celkem mate
Přemrštěná cena za dopravu
No logo chce hoooooodně předělat
jakej je důvod dát jen jednu řadu produktů http://www.drdlik.cz/zahradni-nabytek-15 fakt nesnáším když musím furt točit kolečkem nevím kolikrát než se dostanu dolů (dejte aspoň dvě řady produktů vedle sebe
atd atd atd. je toho tolik že nelze ani vše snad napsat hrozhodně grafika je vrchol třeba spoked je řekněme černej, ale text je no řekněme šedej koho to sakra napadlo?!
---------- Příspěvek doplněn 18.03.2016 v 21:01 ----------
ještě jedna věc jak je možné že jako eshop nejste registrován u Úřadu pro ochranu osobních údajů?! Ze zákona toto musíte udělat a dám do podmínek i vaše identifikační číslo co Vám dá tento úřad
Ale upřímně nemá to hodně eshopu a pak se ptaj proč dostanou pokutu
18. 3. 2016 20:46:31
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-meho-webu-2#reply1175380
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit