Zadejte hledaný výraz...

Kritika Luxusni-pera.cz

Michal Byrtus
verified
rating uzivatele
(15 hodnocení)
25. 5. 2009 18:08:39
Zdravím,
prosím o kritiku shopu Luxusni-pera.cz. Shop jede cca rok.
Vzhled, přehlednost, SEO, prostě budu rád za jakýkoliv komentář.
Díky.
25. 5. 2009 18:08:39
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-luxusni-pera-cz/#reply309968
Michal Schuh
verified
rating uzivatele
(17 hodnocení)
25. 5. 2009 18:20:22
bude affik?
25. 5. 2009 18:20:22
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-luxusni-pera-cz/#reply309967
Michal Byrtus
verified
rating uzivatele
(15 hodnocení)
25. 5. 2009 18:22:00
Napsal Michal Schuh;292504
bude affik?
Myslíš provizák? Už je.
http://www.luxusni-pera.cz/74,0,Provizni-system.html
25. 5. 2009 18:22:00
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-luxusni-pera-cz/#reply309966
Tlačítko v košíku přejmenovat z "Další" na "K pokladně".
Tlačítko v pokladně přejmenovat z "Odeslat" na "Odeslat objednávku" nebo "Objednat".
Hvězdičkou se označují povinné, nikoliv nepovinné údaje (Pokladna).
"Souhlas s pravidly obchodu" přejmenovat na "Souhlasím s obchodními podmínkami" a přidat odkaz na obchodní podmínky, které jsem ale bohužel nikde nenašel.
Kniha návštěv v e-shopu je blbost, nejste muzeum ani ZOO.
Nelze řadit kategorie podle dalších kritérií.
Nelze se kliknutím na logo dostat na homepage.
Javascriptové tlačítko "Zpět" je úplně zbytečné.
Chybí vám bezpomlčková doména, posíláte návštěvníky konkurenci.
Jako největší (marketingovou) chybu bych označil naprostý nesoulad mezi názvem e-shopu a typem zboží na jedné a prezentací na druhé straně.
Prodáváte drahá, luxusní psací potřeby. Jmenujete se Luxusní pera. Design tomu naprosto neodpovídá. Měl by být vzdušný a velkoryse pracovat s prázdným místem, místo toho je všechno naplácané přes sebe.
Na úvodní straně jsou odkazy na Vodovodní baterie a nějaké MFA o jízdních řádech.
Stránka Partneři je šílená. To je marketing z minulého století.
Fotky jsou malinkaté, místo nich je všude spousta reklamního textu.
Proč používáte baťovské ceny? Tak jste luxusní, nebo levní?
Proč uvádíte u cen haléře?!
Logo s odrazem
Rozmazaná fotka v hlavičce
Červená cena na bílém pozadí
Barvy připomínají spíš studentský web s referáty
Malé písmo
Naplácané grafické prvky (např. tři produkty na řádku)
Málo místa
Odkaz na Toplist
Vyměněné odkazy v sidebaru
E-shop vysílá naprosto rozporuplné signály o tom, komu je sortiment určen.
26. 5. 2009 00:35:48
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-luxusni-pera-cz/#reply309965
Martin
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
31. 5. 2009 19:20:24
Souhlasím s Retalem. Obchod zaměřený na takový sortiment by si zasloužil opravdu luxusní design a také systém. Pokud je obchod výdělečný určitě nechej vytvořit nový design a systém na kterém to poběží. Pokud by si chtěl můžeme se o tom pobavit buď v PM nebo na emailu Kurka@framework.cz
31. 5. 2009 19:20:24
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-luxusni-pera-cz/#reply309964
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit