Zadejte hledaný výraz...

Kritika loga pro autobazár

Není důlžité, zda se líbí zákazníkovi, ale zda upoutá jeho zákazníky.
25. 11. 2011 10:42:41
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-loga-pro-autobazar/strana/2#reply696625
Kovboj
verified
rating uzivatele
(13 hodnocení)
25. 11. 2011 10:51:17
Napsal vodička;726896
Není důlžité, zda se líbí zákazníkovi, ale zda upoutá jeho zákazníky.
Klient je ten kdo platí fakturu, on je ten to to bude mít na plotě a na vizitkách. Zákazníkům je to logo dost ukradené, do toho bazaru si nepůjdou koupit auto protože má hezké logo ale protože má dobrou nabídku aut nebo má velkou a účinnou reklamu.
"Krásným" příkladem toho jsou třeba Áčka, ti v podstatě logo nemají vůbec, jen samotný text, a nijak jim to ve fungování nevadí. Pokud budou mít v logu navíc autíčko nebo rosomáka jim prodeje nezmění ;-)
25. 11. 2011 10:51:17
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-loga-pro-autobazar/strana/2#reply696624
Patrik Štefko
verified
rating uzivatele
(33 hodnocení)
25. 11. 2011 13:07:06
Klient je ten kdo platí fakturu, on je ten to to bude mít na plotě a na vizitkách. Zákazníkům je to logo dost ukradené, do toho bazaru si nepůjdou koupit auto protože má hezké logo ale protože má dobrou nabídku aut nebo má velkou a účinnou reklamu.
A v tomto sa praveze myslis. Najlepsie sa uhradzaju faktury ked su uz zaplatene zakaznikmi klienta, nakolko sa na zaklade rebrandu, alebo redesignu zvysil dopyt/zisk/obrat. Keby si principialne rozumel brandingu(budovanie znacky) tak musis vediet, ze ono to tak nejak z pohladu marketingovej komunikacie uzko suvisi.
Acka su podla mna praveze prikladom dobreho budovania lahkozapamatovatelnej znacky i ked ide len o samotny text. Hlavnu ulohu tvori idea:)
25. 11. 2011 13:07:06
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-loga-pro-autobazar/strana/2#reply696623
developbid
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
25. 11. 2011 13:17:59
Napsal pa3ick;726944
A v tomto sa praveze myslis. Najlepsie sa uhradzaju faktury ked su uz zaplatene zakaznikmi klienta, nakolko sa na zaklade rebrandu, alebo redesignu zvysil dopyt/zisk/obrat. Keby si principialne rozumel brandingu(budovanie znacky) tak musis vediet, ze ono to tak nejak z pohladu marketingovej komunikacie uzko suvisi.
Acka su podla mna praveze prikladom dobreho budovania lahkozapamatovatelnej znacky i ked ide len o samotny text. Hlavnu ulohu tvori idea:)
Hlavni ulohu tvori cena, nevim jak to chodi u Vas na slovensku ale v cechach se nejdriv kouka na cenu a kdyz je cena nizka nad zbytkem se primhouri nebo uplne zavrou oci
25. 11. 2011 13:17:59
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-loga-pro-autobazar/strana/2#reply696622
Patrik Štefko
verified
rating uzivatele
(33 hodnocení)
25. 11. 2011 13:20:45
Predpokladam ze ty hovoris o autach.
Ja zas o niecom inom:)
25. 11. 2011 13:20:45
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-loga-pro-autobazar/strana/2#reply696621
Kovboj
verified
rating uzivatele
(13 hodnocení)
25. 11. 2011 15:16:19
Napsal pa3ick;726953
Predpokladam ze ty hovoris o autach.
Ja zas o niecom inom:)
Což je asi ten problém ;-) Tady nejde o logo pro CocaColu, ale pro nějaký místní bazar aut. A takové firmě fakt nové logo obrat nezvýší...
25. 11. 2011 15:16:19
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-loga-pro-autobazar/strana/2#reply696620
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit