Zadejte hledaný výraz...

Kritika eshopu Topný panel.cz

Chtěl bych od Vás zkritizovat můj dropshipping eshop.
Přehlednost, vzhled, pocity.
Jedná se o OpenCart s upravenou základní šablonou.
http://www.topnypanel.cz
Děkuju
16. 11. 2012 11:17:47
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-eshopu-topny-panel-cz#reply832146
Martin N
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
16. 11. 2012 11:29:12
Já bych nechal středový panel e-shopu bílý a pozadí třeba šedou nebo béžovou (světlejší). Takhle mi to v té bílé všechno zaniká:)
16. 11. 2012 11:29:12
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-eshopu-topny-panel-cz#reply832145
David Musil
verified
rating uzivatele
(69 hodnocení)
16. 11. 2012 11:35:34
Já bych takovýto eshop k objednání nevyužil. Není tam vlastně žádná grafika, ale pouze text, fotky produktů a pár oranžových obdélníků. Vše tudíž budí dojem toho, že je to slité dohromady.
Nelíbí se mi, že když rozkliknu detail produktu, mám tam klasicý widget s možností sdílení na všech sociálních sítích.
Všechny fotografie jsou vlastně pouze na bílém pozadí a když rozkliknu detail produktu a je jich tam třeba osm, nevypadá to vůbec dobře.
Když už jste se rozhodl pro šablonu s postranními panely na obou stranách, působí velice špatně dlouhý střed stránky, který je oproti ponalům na straně velice protažený.
16. 11. 2012 11:35:34
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-eshopu-topny-panel-cz#reply832144
matusy
verified
rating uzivatele
(14 hodnocení)
16. 11. 2012 11:54:10
Ak je to free, tak rozhodne fajn. Navyše to vyzerá aj ždibec profesionálne.
Ako profi. shop je to hrôza.
Hlavne chýba filter podľa špecifikácie.
16. 11. 2012 11:54:10
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-eshopu-topny-panel-cz#reply832143
-pavel-
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
16. 11. 2012 12:13:16
Při zobrazení v internet exploreru je nečitelný menu
16. 11. 2012 12:13:16
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-eshopu-topny-panel-cz#reply832142
Napsal NeRD;870936
Já bych nechal středový panel e-shopu bílý a pozadí třeba šedou nebo béžovou (světlejší). Takhle mi to v té bílé všechno zaniká:)
Mně nepřipadá, že by něco zanikalo. Cílem je jednoduchost, myslim si, že jiná barva pozadí tomu nepomůže.
Napsal musil.david;870941
Já bych takovýto eshop k objednání nevyužil. Není tam vlastně žádná grafika, ale pouze text, fotky produktů a pár oranžových obdélníků. Vše tudíž budí dojem toho, že je to slité dohromady.
Nelíbí se mi, že když rozkliknu detail produktu, mám tam klasicý widget s možností sdílení na všech sociálních sítích.
Všechny fotografie jsou vlastně pouze na bílém pozadí a když rozkliknu detail produktu a je jich tam třeba osm, nevypadá to vůbec dobře.
Když už jste se rozhodl pro šablonu s postranními panely na obou stranách, působí velice špatně dlouhý střed stránky, který je oproti ponalům na straně velice protažený.
Nemyslím si, že strohá grafika rozhoduje o tom, jestli v eshopu nakoupit nebo ne. Sociální modul na sdílení také nevidím jako překážku.
Všechny fotografie mají tlustý bílý rám, protože je nastavena mnohem větší fotografie, ale nahrané fotky jsou malé.Prostor je tak vyplněn bílou. Kdyby byly fotky větší, rám kolem nich není.
Dvousloupcový bude jistě lepší. Souhlasím, že je střed moc dlouhý. Pravý sloupec přesunu k levému. Mockrát děkuji
Napsal matusy;870949
Ak je to free, tak rozhodne fajn. Navyše to vyzerá aj ždibec profesionálne.
Ako profi. shop je to hrôza.
Hlavne chýba filter podľa špecifikácie.
Filtr je podle mého názoru zbytečný. Jedinými parametry je výkon, vzhled a rozměry - tyto údaje jsou záměrně vloženy do hlavního obrázku.
---------- Příspěvek doplněn 16.11.2012 v 15:59 ----------
Napsal -pavel-;870959
Při zobrazení v internet exploreru je nečitelný menu
Děkuju, chyba v CSS.
16. 11. 2012 15:56:54
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-eshopu-topny-panel-cz#reply832141
Petr Široký
verified
rating uzivatele
(26 hodnocení)
17. 11. 2012 16:26:14
Napsal NeRD;870936
Já bych nechal středový panel e-shopu bílý a pozadí třeba šedou nebo béžovou (světlejší). Takhle mi to v té bílé všechno zaniká:)
Jak ti může něco zanikat, když je tam vidět obsah a nic ho neruší? Obrat v bílé mi vše zaniká jsem opravdu ještě neslyšel. Když nějaký prvek na webu zaniká, znamená to, že je kolem něj příliš mnoho výrazných věcí (ať obsahu, nebo grafiky), které ho přehluší a proto zaniká. Jak může prázdný prostor něco přehlušit? Když někomu radíš, jak předělávat web, mělo by to dávat aspoň trochu smyslu.
K výraznější grafice - může být dobrá pro zapamatovatelnost webu a jeho zunikátnění, ale nikdo nikdy nebyl schopen objektivně změřit, že úroveň propracovanosti grafiky a její detailnosti má nějaký pozitivní vliv na nákup zboží. Když už, tak strohá grafika je u e-shop žádoucí, aspoň u zboží, protože tak lépe vyniknou obrázky. Lidi v první řadě chodí kvůli zboží, proto jsou občas ochotni nakoupit i na naprosto příšerných obchodech. Tím netvrdím že se má na vzhled kašlat, ale není to určující v tom, kde člověk nakoupí.
K šabloně se raději vyjadřovat moc nebudu, jen bych dodal že sis mohl vybrat něco, kde nebude tolik oranžové, protože to není zrovna nejpříjemnější web, ale co mi opravdu vadí je napraktické rozdělení zboží. Nejdřív jsem si myslel, že ti všude chybí náhledy. Pak jsem zjistil, že je to vlastně všechno jeden a ten samý produkt, jen s jinými parametry. Normální obchody to dělají tak, že produkt nerozdělí na 10 různých položek, ale dají v detailu možnost výběru.
Nebylo by tedy pro zákazníky jednodušší, když by si vybrali ze čtyř typů panelů a následně v detailu zvolili rozměry? Na hlavní straně je jasně uvedeno jaké rozměry jsou pokryté, a může to být znovu zmíněno i u jednotlivých typů zboží. I kategorie jsou v tomhle případě zbytečné...
Případně se to nemusí cpát do detailu, ale seskupení rozměrů pod jeden název by vše zjednodušilo, vypisovat to trochu jinak bez opakování toho samého názvu.
17. 11. 2012 16:26:14
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-eshopu-topny-panel-cz#reply832140
Marcel Kupka
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
17. 11. 2012 16:36:18
Oni chtějí poradit, vidí to zvnějšku, měl byste jim poděkovat, ne s nimi polemizovat.
Přidám pohled člověka, specializujícího se na obsah a komunikaci - jako e-shop nepoužitelné, protože nedůvěryhodné - zboží v ceně několika tisíc se prodává jinak.
Napsal salab;871080
Mně nepřipadá, že by něco zanikalo. Cílem je jednoduchost, myslim si, že jiná barva pozadí tomu nepomůže.
Nemyslím si, že strohá grafika rozhoduje o tom, jestli v eshopu nakoupit nebo ne. Sociální modul na sdílení také nevidím jako překážku.
Všechny fotografie mají tlustý bílý rám, protože je nastavena mnohem větší fotografie, ale nahrané fotky jsou malé.Prostor je tak vyplněn bílou. Kdyby byly fotky větší, rám kolem nich není.
Dvousloupcový bude jistě lepší. Souhlasím, že je střed moc dlouhý. Pravý sloupec přesunu k levému. Mockrát děkuji
Filtr je podle mého názoru zbytečný. Jedinými parametry je výkon, vzhled a rozměry - tyto údaje jsou záměrně vloženy do hlavního obrázku.
---------- Příspěvek doplněn 16.11.2012 v 15:59 ----------
Děkuju, chyba v CSS.
17. 11. 2012 16:36:18
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-eshopu-topny-panel-cz#reply832139
Petr Široký
verified
rating uzivatele
(26 hodnocení)
17. 11. 2012 16:39:21
Napsal Marcel Kupka;871307
Přidám pohled člověka, specializujícího se na obsah a komunikaci - jako e-shop nepoužitelné, protože nedůvěryhodné - zboží v ceně několika tisíc se prodává jinak.
Tohle mě zajímá, byl by nějaký příklad? E-shop se přeci dá velmi dobře hodnotit i z vnějšku, pokud člověk má informace a zkušenosti. Což bohužel řada lidí co se tady snaží poradit nemá.
17. 11. 2012 16:39:21
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-eshopu-topny-panel-cz#reply832138
Marcel Kupka
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
17. 11. 2012 16:46:05
Petře,
vždyť já netvrdím, že se nedá e-shop hodnotit zvenčí, naopak. A vadí mi postoj salaba, který všechny rady přijímá tak, že "on si myslí..."
A příklad čeho? Jak prodávat na webu zboží, které stojí několik tisíc a víc a navíc jde o poměrně úzký segment (topné panely si určitě nekoupí kdekdo)?
Napsal Petr Široký;871309
Tohle mě zajímá, byl by nějaký příklad? E-shop se přeci dá velmi dobře hodnotit i z vnějšku, pokud člověk má informace a zkušenosti. Což bohužel řada lidí co se tady snaží poradit nemá.
17. 11. 2012 16:46:05
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-eshopu-topny-panel-cz#reply832137
Petr Široký
verified
rating uzivatele
(26 hodnocení)
17. 11. 2012 17:11:04
Ona si ale taky spousta lidí co se snaží radit něco myslí, nejhorší je, pokud si něco myslí obě strany :) Zrovna to na co reagoval byly nesmysly (zanikání v prázdném prostoru, kde nic zanikat nemůže, účinek grafiky na prodej apod.), takže nevidím důvod proč on by nemohl reagovat. Myslíš že ideální způsob jak požádat o kritiku je dostat pár odpovědí a vůbec na ně nereagovat, jen je projít zda něco z toho dává smysl? Není ani trochu užitečné o něčem rozpoutat diskuzi?
Napsal Marcel Kupka;871312
A příklad čeho? Jak prodávat na webu zboží, které stojí několik tisíc a víc a navíc jde o poměrně úzký segment (topné panely si určitě nekoupí kdekdo)?
Ano. Zajímá mě zda můžeš podložit o čem mluvíš (zatím jsi podal jen tvrzení že produkty za tisíce Kč se prodávají kategoricky jinak, tak mě zajímá jak to myslíš) buď dobrým shrnutím, nebo příkladem webu.
17. 11. 2012 17:11:04
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-eshopu-topny-panel-cz#reply832136
Marcel Kupka
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
17. 11. 2012 17:45:06
účinek grafiky na prodej jako nesmysl? Já myslím, že tady není další diskuze potřeba.
ale abych nebyl jen za mentora:
- proč bych si tam měl nakoupit? Jak se tam dozvím, co je to topný panel? Jak funguje? Jak mi pomůže vyřešit moji situaci s vytápěním? Kolik mě to bude stát v porovnání s uhlím, plynem apod.? Proč bych měl utratit 7 tisíc za něco, co mi nikdo nepředstaví?
A to je jen pár otázek, které by si měl saleb položit.
Napsal Petr Široký;871318
Ona si ale taky spousta lidí co se snaží radit něco myslí, nejhorší je, pokud si něco myslí obě strany :) Zrovna to na co reagoval byly nesmysly (zanikání v prázdném prostoru, kde nic zanikat nemůže, účinek grafiky na prodej apod.), takže nevidím důvod proč on by nemohl reagovat. Myslíš že ideální způsob jak požádat o kritiku je dostat pár odpovědí a vůbec na ně nereagovat, jen je projít zda něco z toho dává smysl? Není ani trochu užitečné o něčem rozpoutat diskuzi?
Ano. Zajímá mě zda můžeš podložit o čem mluvíš (zatím jsi podal jen tvrzení že produkty za tisíce Kč se prodávají kategoricky jinak, tak mě zajímá jak to myslíš) buď dobrým shrnutím, nebo příkladem webu.
17. 11. 2012 17:45:06
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-eshopu-topny-panel-cz#reply832135
Petr Široký
verified
rating uzivatele
(26 hodnocení)
17. 11. 2012 18:56:44
Napsal Marcel Kupka;871326
účinek grafiky na prodej jako nesmysl? Já myslím, že tady není další diskuze potřeba.
Naopak, rád si nechám poradit od odborníka, který se neurazí, když někdo položí podle něj hloupou otázku (obávám se že tady k tomu došlo, ale mě opravdu není jasné jak moc grafika webu ovlivňuje samotný prodej). Jaký je tvůj názor na účinek webové grafiky na prodej na e-shopu? Podotýkám že myslím propracovanost grafiky, ne to jak je e-shop vyřešený, protože to není grafika.
Jestli to správně chápu, tak se mnou souhlasíš.
Napsal Marcel Kupka;871326
ale abych nebyl jen za mentora:
Když chceš mentorovat, navrhuji aby sis položil otázka, jak se člověk na ten web dostane. Kolik lidí se podle tebe na ten web dostane, aniž bude tušit, co je to topný panel? Myslíš že cpe hodně peněz do textové nebo bannerové reklamy? Chceš zkombinovat e-shop s produktovým webem, co tě má přesvědčit abys nakoupil? U takhle specializovaného e-shopu, kde je v podstatě jediný produkt, proč ne. Koneckonců http://chytreventilky.cz/ to funguje a dobře. Ale pokud jde o víc než jeden produkt (řekl jsi zboží v řádech tisíců), tak to těžko budeš aplikovat, proto jsem se chtěl zeptat na nějaký příklad, který mi odmítáš ukázat.
17. 11. 2012 18:56:44
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-eshopu-topny-panel-cz#reply832134
Marcel Kupka
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
17. 11. 2012 19:06:12
Petře,
pamatuji si tě tu ještě jako lefiatha a ty diskuze byly vždycky výživné:
- nevím, proč bych se urážel
- nechci mentorovat (píšu - nechci)
Pokud máš špatný den, ok, ale já s tebou v podobném duchu prostě diskutovat nechci. Omlouvám se.
Napsal Petr Široký;871351
Naopak, rád si nechám poradit od odborníka, který se neurazí, když někdo položí podle něj hloupou otázku (obávám se že tady k tomu došlo, ale mě opravdu není jasné jak moc grafika webu ovlivňuje samotný prodej). Jaký je tvůj názor na účinek webové grafiky na prodej na e-shopu? Podotýkám že myslím propracovanost grafiky, ne to jak je e-shop vyřešený, protože to není grafika.
Jestli to správně chápu, tak se mnou souhlasíš.
Když chceš mentorovat, navrhuji aby sis položil otázka, jak se člověk na ten web dostane. Kolik lidí se podle tebe na ten web dostane, aniž bude tušit, co je to topný panel? Myslíš že cpe hodně peněz do textové nebo bannerové reklamy? Chceš zkombinovat e-shop s produktovým webem, co tě má přesvědčit abys nakoupil? U takhle specializovaného e-shopu, kde je v podstatě jediný produkt, proč ne. Koneckonců http://chytreventilky.cz/ to funguje a dobře. Ale pokud jde o víc než jeden produkt (řekl jsi zboží v řádech tisíců), tak to těžko budeš aplikovat, proto jsem se chtěl zeptat na nějaký příklad, který mi odmítáš ukázat.
17. 11. 2012 19:06:12
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-eshopu-topny-panel-cz#reply832133
Petr Široký
verified
rating uzivatele
(26 hodnocení)
17. 11. 2012 20:55:23
Napsal Marcel Kupka;871353
Pokud máš špatný den, ok, ale já s tebou v podobném duchu prostě diskutovat nechci. Omlouvám se.
Nemusíš se za nic omlouvat. Jen jsem si říkal, že když tedy něco odvážného napíšeš, tak bys k tomu mohl podat nějaké vysvětlení, jinak je to k ničemu. Já se taky omlouvám, protože mi přišlo že si ze mě trochu děláš legraci (když se podíváš na to co píšeš, tak je vidět že takhle se určitě diskuze vést nedá, aspoň já jsem nepotkal nikoho, kdo by se se mnou takhle chtěl bavit a považoval to za normální), tak jsem si ji taky začal dělat z tebe...
17. 11. 2012 20:55:23
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-eshopu-topny-panel-cz#reply832132
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit