Zadejte hledaný výraz...

Kritika eshopu a návrhy na vylepšení

GreenCOOL
verified
rating uzivatele
4. 11. 2016 13:41:10
Prosím o konstruktivní kritiku eshopu ElektroMan.cz. Co byste na něm zlepšili?
4. 11. 2016 13:41:10
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-eshopu-a-navrhy-na-vylepseni#reply1235077
Jan
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
4. 11. 2016 13:48:02
Aktualizoval bych si obchodní podmínky (např. viz. § 53 odst. 7 občanského zákoníku). Osobně mi ledničky na bílem pozadí zanikají. Název produktu mám radši nad fotkou (ale to jsem já :)) Jinak dobrý.
4. 11. 2016 13:48:02
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-eshopu-a-navrhy-na-vylepseni#reply1235076
team Pressy
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
4. 11. 2016 13:51:12
Osobně bych uzpůsobil velikost loga s rovinou menu...
A ten slider to dost zabíjí, ničím jakoby nezaujme a zamezí náhled věci pod ním.
4. 11. 2016 13:51:12
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-eshopu-a-navrhy-na-vylepseni#reply1235075
Mas rozbite prihlaseni, neprehledne karty zbozi...
4. 11. 2016 14:06:27
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-eshopu-a-navrhy-na-vylepseni#reply1235074
aaaa
verified
rating uzivatele
4. 11. 2016 19:59:20
Po načtení stránky je to takové.. nezajímavé. Doporučil bych zmenšit logo, pod menu lištou máte zbytečně moc místa.. Doporučil bych změnit banner - šedý, nezajímavý.. Banner má zákazníka zaujmout a vzbudit pozitivní dojem - když na měn bude pěkná usměvavá mamina držící nový mixér, vzbudí to lepší dojem než krabice s budíkem. Pod banner bych doporučil umístit hlavní kategorie e-shopu pomocí obrázku. Zákazník jde na váš web s určitým záměrem.. Pokud pod bannerem uvidí obrázek ledničky s popiskem "bílé zboží", bude asi tušit, co se pod ním skrývá a usnadní mu to hledání. K náhledu produktů určitě přidejte červené tlačítko "DO KOŠÍKU"! Konkurenční výhody jsou důležité, nicméně bych je nezveřejňoval pouze v banneru.. Tam to stejně nikdo nečte. Zkuste použít ikonky, které můžete umístit i k detailu jednotlivých produktů. Když bude mít klient na očích "Tuzemské zboží", "Doprava zdarma", "Záruka 2 roky" - spíše koupí. Koukám že jsem se nějak rozepsal, proto už jen zběžně: chybí prediktivní vyhledávání (velice usnadní hledání zboží pomocí vyhledávače), Up sell/Cross sell v košíku (podporuje prodej, zvyšuje cenu objednávky) a například funkce "porovnání produktů, hlídací pes, apod.". Jinak pěkná práce. Doporučuji porovnat s konkurenčním e-shopem http://www.malvia.cz/ Pokud byste chtěl konzultaci/pomoc, klidně napište. Pěkný víkend :)
4. 11. 2016 19:59:20
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-eshopu-a-navrhy-na-vylepseni#reply1235073
Web jako takový špatný není.
Nicméně v seznamu produktů je zobrazení jednotlivých položek takové chaotické. Dal bych tomu nějaký rámeček, pohrát si s pozadím, aby to zákazníka trochu donutilo kliknout. Trošku zvýraznit i menu. Celkově zvýraznit prvky, které jsou pro zákazníka určující (menu, kategorie, produkty), a to tak, aby co nejrychleji našel produkt co potřebuje.
"Ihned k odeslání" bych nahradil slovem "Skladem", aby to nerozházelo design jednotlivých položek. Jinak mi také chybí tlačítko přidat do košíku u položek v seznamu produktů. Objednávkový formulář by mohl mít taky nastylované vstupy, aby to korespondovalo s designem.
Jinak ve Vašem případě bych slider využíval k informování akčních nabídek, aktuálních slevových kódů, nebo dalších věcí, co motivují člověka k nákupu. Lidi milují slevy a věci zdarma. Třeba že nabízíte dopravu zdarma při nákupu na x tis. Kč apod.
Jednoduše trochu sjednotit prvky, a připravit lákadla. :)
4. 11. 2016 20:15:53
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-eshopu-a-navrhy-na-vylepseni#reply1235072
GreenCOOL
verified
rating uzivatele
10. 11. 2016 14:16:12
Napsal iPekelnik;1336615
Aktualizoval bych si obchodní podmínky (např. viz. § 53 odst. 7 občanského zákoníku). Osobně mi ledničky na bílem pozadí zanikají. Název produktu mám radši nad fotkou (ale to jsem já :)) Jinak dobrý.
Pokud jde o právo odstoupit od smlouvy, tak to je uvedeno v bodu 7. Práva kupujícího. Fotky vyřešit neumíme. Na bílém pozadí je fotí výrobce.
10. 11. 2016 14:16:12
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-eshopu-a-navrhy-na-vylepseni#reply1235071
Jan
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
10. 11. 2016 14:50:23
Napsal GreenCOOL;1338115
Pokud jde o právo odstoupit od smlouvy, tak to je uvedeno v bodu 7. Práva kupujícího. Fotky vyřešit neumíme. Na bílém pozadí je fotí výrobce.
Šlo o to, že tento paragraf už neplatí.
10. 11. 2016 14:50:23
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-eshopu-a-navrhy-na-vylepseni#reply1235070
GreenCOOL
verified
rating uzivatele
10. 11. 2016 14:50:24
Napsal Kanibalcz;1336694
Web jako takový špatný není.
Nicméně v seznamu produktů je zobrazení jednotlivých položek takové chaotické. Dal bych tomu nějaký rámeček, pohrát si s pozadím, aby to zákazníka trochu donutilo kliknout. Trošku zvýraznit i menu. Celkově zvýraznit prvky, které jsou pro zákazníka určující (menu, kategorie, produkty), a to tak, aby co nejrychleji našel produkt co potřebuje.
"Ihned k odeslání" bych nahradil slovem "Skladem", aby to nerozházelo design jednotlivých položek. Jinak mi také chybí tlačítko přidat do košíku u položek v seznamu produktů. Objednávkový formulář by mohl mít taky nastylované vstupy, aby to korespondovalo s designem.
Jinak ve Vašem případě bych slider využíval k informování akčních nabídek, aktuálních slevových kódů, nebo dalších věcí, co motivují člověka k nákupu. Lidi milují slevy a věci zdarma. Třeba že nabízíte dopravu zdarma při nákupu na x tis. Kč apod.
Jednoduše trochu sjednotit prvky, a připravit lákadla. :)
Ihned k odeslání je určeno konvencí Apek. V slideru jsou akce, slevové kódy a informace o dopravě zdarma až do kuchyně.
---------- Příspěvek doplněn 10.11.2016 v 14:52 ----------
Napsal Pressy.cz;1336618
Osobně bych uzpůsobil velikost loga s rovinou menu...
A ten slider to dost zabíjí, ničím jakoby nezaujme a zamezí náhled věci pod ním.
Logo by teď mělo být zarovnáno s menu.
10. 11. 2016 14:50:24
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-eshopu-a-navrhy-na-vylepseni#reply1235069
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit