Zadejte hledaný výraz...

Kritika e-shopu s dámským oblečením

TomT
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
23. 11. 2012 00:08:46
Katrin
Mně osobně vadí, že nemůžu přes stránku přejet myší, aniž by mě něco rušilo - tady se mi zvětšuje fotka, tuhle zase je schovaný nějaký vyjíždějící nesmysl na straně. Vadí mi to, rozčiluje mě to, ruší mě to - chci si v klidu zhlédnout celou nabídku, ne přejíždět myší po jednom a koukat se na to zvlášť. Toť tedy pohled ženské, možné to chlapů nevadí :)
Co si o to myslíte vy ostatní?
Díky za názor. Nevím jak se chováte na webu, ale přijde mě divné, že vám všechno vyskakuje. například FB okno vyskočí jen po přejetí myší, jinak je na boku jen logo FB, které má na šířku cca. 15-20px. Ale budiž :).
Co se týká těch zvětšujících náhledů. Ty jsem zavedli kvůli lepší přehlednosti. Vyskočí tam krátký popisek, cena a hlavní důvod proč to bylo, tak výpis velikostí. Osobně nám to přijde lepší, než proklikávat každý produkt a dívat se, zda je tam velikost, kterou potřebuji.
Tady na tohle jsem dostaly i zpětnou vazbu od některých zákazníků a líbilo se jim to.
Ale chápu, že někomu to může vadit. Ale zavděčit se všem nejde.
V každém případě ještě jednou díky za hezký názor.
VlastaM
Můj první dojem - ihned po na mne vyskočí registrační okno, aniž bych se stačil dozvědět, co web vlastně nabízí. Přesunul bych jej jinam. Když okno zavřu, vidím dobrou grafiku, ale trochu mne vadí přesně to, co tu popisuje Katrin - tedy kromě těch fotek :-))))) Podobně: ještě se ani nerozhlédnu a už mě vyděsí ohromné okno FB...
Texty - omlouvám se, ale titulka dělá hoodně amatérský dojem. Z textů je cítit, že si je psal majitel webu sám, je tam MOC zdůrazněna žádost o pomoc (přenáší to na mne pocit nejistoty).
Co mě v textu chybí:
výzva k akci,
odrážkový seznam,
zvýraznění.
Lidé čtou těkavě - tady se nemají čeho chytit.
Chybí mi texty v sekcích - doporučil bych je využít pro optimalizaci stránky (každopádně vzniknou nadpisy) a přidat marketingové prvky - co tu najdu, proč tu mám vlastně nakupovat - každý uživatel nepřijde ze vstupní stránky...
Metadata - title a description připomínají spíše klíčová slova. Nehonil bych tu tolik kw, tlačil bych to zas spíš směrem na marketing.
To je asi tak všechno, co mne v první chvíli napadlo, snad nejsem kruťas ... :-p
Jinak hezký web a samozřejmě přeji mnoho spokojených zákazníků!
K FB oknu jsem se vyjádřil o příspěvek výše, takže to tu znovu psát nebudu.
Co se týká textu, myslíte tu titulku co je na hlavní straně pod výpisem produktů? Pokud ano, tak souhlasím. tohle je ještě ze starého eshopu. Na nových textech se pracuje.
Nevím do kterých kategorií jste se díval, ale texty u kategorií máme + jsou tam i výhody. V některých kategoriích (mateřských) text není, ale ten se doplní.
Jinak v mateřských kategoriích je zakázaná indexace, takže tam je nějaké seo irelevantní (ale nějaké krátké info se tam dopíše pro zákazníky). Je to z důvodů duplicit.
Jinak máte pravdu. Dost velká většina na hlavní stránku ani nepřijde a dostane se hned do některé kategorie nebo produkt.
Metadata - title - description - souhlas. Už se ozval člověk, co by nám s tím měl pomoci.
Jinak díky a kruťas nejste :). Jde nám o to, abychom zjistili nedostatky tam, kde je sami už nevidíme a posunulo nás to zase o kousek dál.
23. 11. 2012 00:08:46
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-e-shopu-s-damskym-oblecenim/strana/2#reply833325
Vlastimil Modr
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
23. 11. 2012 10:36:33
Ano, myslel jsem titulku na hlavní straně pod výpisem produktů - jasně, super :-)
Ano, myslel jsem kategorie, které jsou "na ráně" z titulní strany, tedy dámské oblečení, spodní prádlo, módní doplňky. Můj názor byl také jen pár slov...
Jinak je e-shop určitě super, sám bych se chtěl někdy dopracovat k tomu, abych si svůj web někdy dodělal k obrazu svému. Kdysi jsem tam rychle něco doslova naházel, a od té doby to tak bohužel zůstalo :-p
Mnoho úspěchů :-)
23. 11. 2012 10:36:33
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-e-shopu-s-damskym-oblecenim/strana/2#reply833324
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit