Zadejte hledaný výraz...

Kritika e-shopu s dámským oblečením

Roman777
verified
rating uzivatele
24. 4. 2013 15:15:31
Zdravím všechny
Jeden z našich webů www.super-obleceni.cz běží na né příliš moderním řešení. Chtěli bychom přejít na nové, ale máme obavy z reindexace ve vyhledavačích kvůli jiným URL. Do loňských vánoc jsme prodávali poměrně slušně. Nyní od nového roku šla konverze hodně dolů. Udělali se nějaké úpravy, ale moc to nezabralo. Návštěvnost máme tak nějak pořád stejnou, ale ubylo objednávek. Můžete mi prosím poradit, co okamžitě změnit, aby se nám konverze zvýšila? Nebojte se být tvrdí, já to ustanu, nechám si poradit.
Díky za každý názor.
24. 4. 2013 15:15:31
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-e-shopu-s-damskym-oblecenim-2#reply894584
To je tak nudný, když tisíce e-shopů mají totálně stejný zboží, prakticky stejný e-shopy bez nějaký pěkný grafiky, na podobných a ne zrovna skvěle fungujících systémech ... a předhánějí se jen cenou. Co pak chcete kritizovat? Už těch několik bodů z toho dělá nehodnotný e-shop, který zapadne mezi ostatní, pokud do něj nebudete pořád dokola sypat tunu peněz nebo se nezamyslíte, neinvestujete pouze jednou, změníte dodavatele a začnete VYDĚLÁVAT.
24. 4. 2013 16:09:47
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-e-shopu-s-damskym-oblecenim-2#reply894583
FAKAM
verified
rating uzivatele
(10 hodnocení)
24. 4. 2013 16:27:58
Škaredé a neprofesionálne. Nie je čo riešiť, treba to celé prerobiť, ak vám na tom záleží.
24. 4. 2013 16:27:58
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-e-shopu-s-damskym-oblecenim-2#reply894582
saja
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
24. 4. 2013 16:46:57
Takže, když pominu zprasené VOP, tak chyby (gramatické), chybějící interpunkce, hloupé texty.
Ale to asi jedinci, kteří by nakoupili řešit nebudou. Ovšem některé oblečení mi připomíná oblečení z Číny, tzn. už nevěřím v originalitu značkových produktů.
Desing je otřepaný a nezajímavý - logo ve formě obyčejného písma nic moc. No spíš nevidím důvod, proč nakoupit.
24. 4. 2013 16:46:57
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-e-shopu-s-damskym-oblecenim-2#reply894581
Obavy z reindexacie u vyhladavacov nemajte, okrem toho struktura tych vasich URL adries nie je tak tragicka aby sa to nedalo na novom systeme zachovat. Nevyhovujuce adresy sa jednoducho presmeruju. Seznamu to sice chvilku trva ale "vypadok" organickeho vyhladavania sa da suplovat vhodne postavenou kampanou PPC.
"Kreslici peknych webov" by vam urcite radi vnutili nejaku sablonku za 30litrov, ktora po redesigne zarucene zacne "VYDELAVAT". Ja by som sa vsak pred radikalnym redesignom zacal venovat analyze toho, preco pri stabilnej navstevnosti doslo k poklesu konverzii, preco navstevnici na webe neurobia to pre co ste ich tam priviedli.
Na vasu otazku nie je mozne odpovedat v jednom poste na zaklade vzhliadnutia stranok, ale az po dokladnej analyze navstevnosti vasho webu. Urcite je co kritizovat aj radit, ale bez dokazov podporenych vasimi datami by to bolo nezodpovedne.
24. 4. 2013 17:09:01
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-e-shopu-s-damskym-oblecenim-2#reply894580
Gabonator
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
24. 4. 2013 17:16:04
Zmena grafiky a pod. úpravy Vám nič nepomôžu (aspoň nie výrazne). Trh je z toho tovaru unavený. Možno by trochu pomohlo OFF page SEO.
24. 4. 2013 17:16:04
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-e-shopu-s-damskym-oblecenim-2#reply894579
Dovolil bych si oponovat, že grafické úpravy konverzi nezlepší. Hlavně právě tady, kde je cílovka ženská mezi 20 - 45 hraje grafika a vůbec jednoduchost dost velkou roli. Na kterou postupně vsadili i větší hráči a jejich konverze se výrazně zvýšila - jak jsem měl možnost sledovat u Astratexu nebo Rajpradla, což je sice přímo spodní prádlo, ale funguje to docela podobně.
Nejde ani tak o to, aby to vypadalo superluxusně, jako spíš eliminovat dost podstatný nedostatky v nákupním procesu a výběru zboží, kde každá maličkost může hrát roli.
24. 4. 2013 17:20:54
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-e-shopu-s-damskym-oblecenim-2#reply894578
Petr Široký
verified
rating uzivatele
(26 hodnocení)
24. 4. 2013 17:22:26
Kdyby si Patrik nechal to drnčení kolovrátku ohledně nějakých šablon (šablony se většinou za 30 tisíc nedělají, tam už se připravuje design na míru, který by měl být promyšlený, ideálně na základě nějaké analýzy), tak by se s ním dalo vlastně bez výhrad souhlasit. Naopak neustálé hlásání o tom že na design se nehledí zavání šablonovým přemýšlením (když už máme ty šablony :), kdy si člověk nepřipouští že jsou specifické situace, který je třeba řešit individuálně.
Je otázka zda u vás lidé nakupují méně, protože e-shop působí nedůvěryhodně, zda některá část obchodu nefunguje tak jak by měla (třeba málo variant, informací a obrázků u produktů), zda se zákazníci ženou jen za cenou, ale ty problémy jsou určitě nějakým způsobem vázány na obsah, kterého už se pak design dotýká.
// A ano, je to škaredé a poměrně zmatené. Úspěšný obchod nemusí být nutně krásný, ale tady chybí i jakákoliv základní identita, nikdy tam ani není vidět název webu. Taky absence jakýchkoliv cen na hlavní straně (k čemu je sleva, když není vidět o kolik?) nepomáhá.
24. 4. 2013 17:22:26
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-e-shopu-s-damskym-oblecenim-2#reply894577
šablóna = nakodovany graficky design pre technicke riesenie e-commerce, aby nedoslo k omylom.
Vačsina kudi ktori sa hrdia titulom webdesigner, ale ziadne analyzy nerobi, od klientov ich neziada, nevie skoro nic o biznise klienta a uz vobec nema potuchy o tom co zakznici majitela e-shopu na webe robia ako sa rozhduju a co nerobia.
Nakreslia web podla vlastnych pocitov, bez akychkolvek poznatkov. Vysledkom je niekolkotisicovy graficky design ktory neriesi nic len vyzor. K zasademu, radikalnemu redesignu by sa mal clovek odhodlat az po tom ked zisti co na starom nefunguje a uisti sa ze pre fungujuce prvky a spolocne znaky celeho riesenia sa urobilo maximum a nepomhlo.
Nie na zaklade domnienok kreslica webu, ale na zaklade analytickych dat.
To ale tebe vyvetlovat nemusim, ze...
24. 4. 2013 19:06:00
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-e-shopu-s-damskym-oblecenim-2#reply894576
Roman777
verified
rating uzivatele
24. 4. 2013 20:11:00
Zatím děkuji všem za všechny příspěvky. Nemám teď v hlavě brouka, ale brouků minimálně 10. A to je dobře. Přesně to jsem potřeboval. Dostat kopanec do zadku.
Nad všemi příspěvky důkladně popřemýšlím. Je pravda jedna věc. Nic na webu není od profíka. Grafiké prvky jako různé ikony, bannery, flash i texty jsou vlastí výroby. A zřejmě je to znát. No jo, co se dá dělat. Jedeme dál. Musíme něco vymyslet.
Ještě jednou díky.
24. 4. 2013 20:11:00
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-e-shopu-s-damskym-oblecenim-2#reply894575
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit