Zadejte hledaný výraz...

Kritika e-shopu pro parfémy

Marek
verified
rating uzivatele
(26 hodnocení)
27. 9. 2011 08:11:43
Ahoj všem.
Patlám se tu s redesignem webu www.parfemynejlevneji.cz
Barvy si majitelé shopu zadali sami a trvají na nich. Nepřijde Vám to těžkopádné vzhledem k tomu, že se jedná o parfémy?
Děkuji za názory i věcnou kritiku k e-shopu. Kdyžtak to zahodím a udělám to jinak a budu se je snažit ukecat asi na jiné barvy.
Náhled ZDE
27. 9. 2011 08:11:43
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-e-shopu-pro-parfemy#reply681011
Jakub Starý
verified
rating uzivatele
(16 hodnocení)
27. 9. 2011 08:27:35
Mě to zas tak špatné nepřijde. Nelíbí se mi vzhled výpisu produktů a patička. Horní třetina webu je pěkná.
27. 9. 2011 08:27:35
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-e-shopu-pro-parfemy#reply681010
Mirek
verified
rating uzivatele
(61 hodnocení)
27. 9. 2011 08:34:55
Barvy ani né, spíše celkové pojetí eshopu. Díky množství zboží na homepage a malých obrázků. To vypadá spíše jako inzertní server než eshop.
27. 9. 2011 08:34:55
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-e-shopu-pro-parfemy#reply681009
Marek
verified
rating uzivatele
(26 hodnocení)
27. 9. 2011 08:39:41
Napsal Mirek Novotny;705313
Barvy ani né, spíše celkové pojetí eshopu. Díky množství zboží na homepage a malých obrázků. To vypadá spíše jako inzertní server než eshop.
Díky... s tím množstvím jsem PRO... navrhoval jsem spíše horizontální slide těch výrobků aby to byl na výšku jen takový pás produktů. šipky na pravo a na levo a tím to hasne.
27. 9. 2011 08:39:41
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-e-shopu-pro-parfemy#reply681008
to je jak sablona eshopu tak z pred peti lety
- ten horni blok s vyhodami by mel mit nejakou uroven. Tri barvy pisma, nehustene, az je to necitelne, vyhody, ktere ma uplne kazdy, vyhodil bych toto a kdyz uz tak to dal nekam dolu a tu plochu, ktera je nejexkluzivnejsi na shopu vyplnil necim, co vam bude prodavat
- zrusil bych pravy sloupec, tim ziskal vice mista na produkty a ty zvetsil a udelal jich tam tak 8-10 na prvni stracne, vice je zbytecne
- do horniho menu bych dal jen to, co zajima zakazniky, odkaz na VO bych dal kdyz tak do paticky. Naopak bych na uvodni strane vice zviditelnil vyhody nakupu, napr. formou bannerove plochy, kde budou rotova. Ale pisi VYHODY, pisete tam jen veci, co ma uplne kazdy a nejsou vyhodou, ale standardem v oboru
- zrusil bych beznou cenu u produktu. Jednak na to nikdo neslysi a jednak je v tomto smeru v posledni dobe COIka docela aktivni a flaka za to pokutu za pokutou, protoze to je klamani spotrebitele
- vyhodil bych prehled tech karet nahore i to tlacitko co ma byt zrejme logo i ten FB odkaz i ten nakupni kosik a cely shop se posune nahoru a v ramci nejcastejsiho rozliseni se dostanou dalsi informace nad ohyb, coz je podstatne.
- nefunguje vam akcni cena, top, novinka... kdyz kliknu na modrou akcni cenu, hodi mne to do zeleneho TOP
ja bych zacal od podlahy znovu. Protoze tech pripominek bych mel jeste tak na dve A4
27. 9. 2011 08:49:43
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-e-shopu-pro-parfemy#reply681007
Marek
verified
rating uzivatele
(26 hodnocení)
27. 9. 2011 08:59:05
Napsal Radek O.;705317
to je jak sablona eshopu tak z pred peti lety
- ten horni blok s vyhodami by mel mit nejakou uroven. Tri barvy pisma, nehustene, az je to necitelne, vyhody, ktere ma uplne kazdy, vyhodil bych toto a kdyz uz tak to dal nekam dolu a tu plochu, ktera je nejexkluzivnejsi na shopu vyplnil necim, co vam bude prodavat
- zrusil bych pravy sloupec, tim ziskal vice mista na produkty a ty zvetsil a udelal jich tam tak 8-10 na prvni stracne, vice je zbytecne
- do horniho menu bych dal jen to, co zajima zakazniky, odkaz na VO bych dal kdyz tak do paticky. Naopak bych na uvodni strane vice zviditelnil vyhody nakupu, napr. formou bannerove plochy, kde budou rotova. Ale pisi VYHODY, pisete tam jen veci, co ma uplne kazdy a nejsou vyhodou, ale standardem v oboru
- zrusil bych beznou cenu u produktu. Jednak na to nikdo neslysi a jednak je v tomto smeru v posledni dobe COIka docela aktivni a flaka za to pokutu za pokutou, protoze to je klamani spotrebitele
- vyhodil bych prehled tech karet nahore i to tlacitko co ma byt zrejme logo i ten FB odkaz i ten nakupni kosik a cely shop se posune nahoru a v ramci nejcastejsiho rozliseni se dostanou dalsi informace nad ohyb, coz je podstatne.
- nefunguje vam akcni cena, top, novinka... kdyz kliknu na modrou akcni cenu, hodi mne to do zeleneho TOP
ja bych zacal od podlahy znovu. Protoze tech pripominek bych mel jeste tak na dve A4
Radku díky... ale to na co koukáš, je před redesignem. To je odkaz na to, co se má redesignovat :-D
Náhled je pod celým textem. Tak prosím zkus mrknout tam a přihodit nějakou připomínku k náhledu. Ale děkuji i za vyčerpávající info. Očekávám ho tedy i k náhledu.
27. 9. 2011 08:59:05
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-e-shopu-pro-parfemy#reply681006
:) holt dnes bude dobry den, kouknu a dam vedet :)
---------- Příspěvek doplněn 27.09.2011 v 09:18 ----------
- zrusil bych tu beznou cenu, viz predchozi info a jinakj sou tam vice mene ony pripominky co jsem psal :)
27. 9. 2011 09:08:19
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-e-shopu-pro-parfemy#reply681005
Vilem
verified
rating uzivatele
(11 hodnocení)
27. 9. 2011 10:32:31
Moc se mi to nelíbí, působí to "těžce", pro parfémy bych si představoval něco lehkého, svěžího. Asi by se hodily zaoblené rohy.
Jedna rada k práci s nevyhlazeným textem: Photoshop dělá blbě mezeru mezi písmeny při textu bez AA, nastav horizontally scale na 99% a máš po problému - viz obrázek:
(I když osobně doporučuju všechny texty vyhlazovat)
27. 9. 2011 10:32:31
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-e-shopu-pro-parfemy#reply681004
Martin Mussil
verified
rating uzivatele
27. 9. 2011 22:38:15
Působí to na mě hrozně amatérsky. Přijde mi že ses vrátil v času. Návrh sice disponuje modernějšími prvky, ale špatně zpracovanými. Nehledě na tu neuvěřitelnou nepřesnost všech zakončení boxů, či hranatých pozadí apod. Vyskytuje se tam obrovské procento nepřesností (přesahy, vyostření, ...) Proč??? Mluvím o tomto. Více si pohraj se samotnou kvalitou. Barvy ani nekomentuju... Bbuttony in anction máš jednou takový a jednou onaký. (Viz. Více - slidepict BOSS, Více - NEW Prada). Teď zas koukám že u produktů máš zas buttony in action ostré, ale ve slidu a NEW obleé.
Výsledek:
Naprosto odfláklá práce. Nevím jestli Tě tlačil čas, nebo z jakého důvodu ses dopustil těchto chyb které určitě vidíš i ty sám. Ale bylo by dobré kdyby jsi ty chyby eliminoval a popřemýšlel nad zkompaktněním. Tohle je opravdu hrozné.
27. 9. 2011 22:38:15
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-e-shopu-pro-parfemy#reply681003
Tomáš Míka
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
27. 9. 2011 23:17:35
Co se mi jako uživatelovi hodně nelíbí je písmo v horním menu a v patičce...
27. 9. 2011 23:17:35
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-e-shopu-pro-parfemy#reply681002
Jameson
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
27. 9. 2011 23:24:16
Z vrchu bych sundal ten blbej facebook a udělal nějakou hlavičku, na první pohled to vůbec není e-shop
27. 9. 2011 23:24:16
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-e-shopu-pro-parfemy#reply681001
Napsal Flay;705349
(I když osobně doporučuju všechny texty vyhlazovat)
A tuhle blbost jsi slysel kde? Boze na nebi, pry texty vyhlazovat... Zasadne se texty nevyhlazuji, protoze netusis, jak ma klient nastaveny browser...
27. 9. 2011 23:32:37
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-e-shopu-pro-parfemy#reply681000
Vilem
verified
rating uzivatele
(11 hodnocení)
28. 9. 2011 00:32:03
SGD: Nevím, co jsi dělal posledních pár let, ale v současnosti se obecně doporučuje vyhlazovat, protože většina uživatelů internetu už text vidí v prohlížeči vyhlazeně (narozdíl od dob, kdy majoritní OS byl XP).
Tvůj argument "...protoze netusis, jak ma klient nastaveny browser" tedy neplatí. I přes to, že photoshop pořádně vyhlazovat neumí (pro ty, kdo chtějí reálné vyhlazení napodobit co nejvěrněji odkážu na PS akci: http://thomasmaier.me/blog/2010/03/17/yes-add-subpixel-hinting-to-your-photoshop-text-layers/), i s jeho vyhlazením se trefíš do většiny uživatelů, než s textem bez AA.
28. 9. 2011 00:32:03
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-e-shopu-pro-parfemy#reply680999
ale v současnosti se obecně doporučuje vyhlazovat, protože většina uživatelů internetu už text vidí v prohlížeči vyhlazeně (narozdíl od dob, kdy majoritní OS byl XP).
V tomto sa velmi mylis.
Praveze IE nelogicky vyhladzuje skoro vsetko, a moderne prehliadace vyhladzuju pismo od 14px niektore dokonca az od 16px, co by si vedel, Keby si sem tam nejaky ten web nakodoval a testoval, kde a ako sa zobrazuje:)
A preto by som v navrhoch nedoporucoval a urcite nebudem sam, vyhladzovat bezne texty, pretoze to vyrazne skresluje a zabera aj o nejaky ten pixel viac miesta ako texty nevyhladene.
28. 9. 2011 08:25:59
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-e-shopu-pro-parfemy#reply680998
Martin Mussil
verified
rating uzivatele
28. 9. 2011 09:04:45
Osobně vyhlazuji texty jen v nadpisech a popiscích sektorů. Zbytek (běžný text nevyhlazuji)
28. 9. 2011 09:04:45
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-e-shopu-pro-parfemy#reply680997
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit