Zadejte hledaný výraz...

Kritika e-shopu HobbyProdej.cz

havita
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
25. 3. 2016 20:51:47
Zdravím všechny nejen e-shopaře.
Zajímal by mě Váš názor, kritika a připomínky k tomuto e-shopu.
hobby…
Děkuju moc za věcné připomínky.
Vita
25. 3. 2016 20:51:47
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-e-shopu-hobbyprodej-cz/#reply1185459
Zizala935
verified
rating uzivatele
25. 3. 2016 22:41:15
Příjde mi to jako hodně amatérský eshop. Spousta obrázků různých barev, rozměrů a kvality. logo kostrbaté, na úvodní straně se zcela ztrácím, nejde poznat co jsou vlastnosti eshopu a co produkty. Odporné buttony ,,Přejít". Často chybí u předmětů základní informace (materiál, váha - když je doprava na x různých kategorií). Zkrátka celé je to kočkopes, který se mi vůbec nelíbí.
25. 3. 2016 22:41:15
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-e-shopu-hobbyprodej-cz/#reply1185458
meo
verified
rating uzivatele
(23 hodnocení)
26. 3. 2016 07:35:02
To poštovné máš pěkně drahý. Např. CZ DPD do 50 kg 399 Kč + 45 Kč dobírka a SK UPS do 50 kg 329 Kč + 45 Kč dobírka.
Jak je možné, že přeprava do SK je dokonce levnější než do ČR? Za přepravu do ČR do 50 kg by očekával cenu okolo 150 Kč.
26. 3. 2016 07:35:02
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-e-shopu-hobbyprodej-cz/#reply1185457
Tomáš Rous
verified
rating uzivatele
26. 3. 2016 09:59:08
- nejste plátci dph, myslím si, že je pro kupujícího nevýhodou
- jste pouze zprostředkovatelé obchodu - proč chodit ke kováříčkovi, když můžu nakoupit rovnou u dodavatele (který plátce dph je)
26. 3. 2016 09:59:08
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-e-shopu-hobbyprodej-cz/#reply1185456
havita
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
26. 3. 2016 11:51:41
Napsal meo;1279827
To poštovné máš pěkně drahý. Např. CZ DPD do 50 kg 399 Kč + 45 Kč dobírka a SK UPS do 50 kg 329 Kč + 45 Kč dobírka.
Jak je možné, že přeprava do SK je dokonce levnější než do ČR? Za přepravu do ČR do 50 kg by očekával cenu okolo 150 Kč.
Vzhledem k tomu, že to je dropshipping tak s cenou dopravného nic dělat nemůžeme i přesto, že s tebou souhlasím.
---------- Příspěvek doplněn 26.03.2016 v 11:57 ----------
Napsal computer4u;1279848
- nejste plátci dph, myslím si, že je pro kupujícího nevýhodou
- jste pouze zprostředkovatelé obchodu - proč chodit ke kováříčkovi, když můžu nakoupit rovnou u dodavatele (který plátce dph je)
Tomuto úplně nerozumím. Našimi zákazníky jsou většinou koneční spotřebitelé, které též nejsou plátci DPH. Ceny jsou do haléře stejné jako má dodavatel, takže pro zákazníka je vlastně jedno kde nakoupí.....
26. 3. 2016 11:51:41
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-e-shopu-hobbyprodej-cz/#reply1185455
i-PRESS
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
26. 3. 2016 12:06:55
A k čemu je dobré mít další klon existujícího obchodu bez jakékoliv přidané hodnoty? Jakože když budeme mít 2 stejné wikipedie, tak lidstvo bude moudřejší? Nemluvě o tom, že ten dodavatelský eshop mi přijde lépe zpracovaný, takže jsem na žádný přínos nepřišel..
26. 3. 2016 12:06:55
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-e-shopu-hobbyprodej-cz/#reply1185454
havita
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
26. 3. 2016 12:19:42
Napsal i-PRESS;1279873
A k čemu je dobré mít další klon existujícího obchodu bez jakékoliv přidané hodnoty? Jakože když budeme mít 2 stejné wikipedie, tak lidstvo bude moudřejší? Nemluvě o tom, že ten dodavatelský eshop mi přijde lépe zpracovaný, takže jsem na žádný přínos nepřišel..
Klonů všeho možného se na internetu válí dost a dost, je pouze na zákazníkovi co si vybere. Webtrh a Webdeal je také takový klon a oba mají své příznivce.
Jedná se o dropshipping, těžko přidám nějakou hodnotu, nebo se pletu?
26. 3. 2016 12:19:42
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-e-shopu-hobbyprodej-cz/#reply1185453
i-PRESS
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
26. 3. 2016 12:23:40
Napsal havita;1279874
Webtrh a Webdeal je také takový klon
Není, každý má vlastní data. Pokud by WebDeal běžel na stejných datech jen v jiných barvách, také bych jej označil za zbytečné plevelení internetu :-)
26. 3. 2016 12:23:40
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-e-shopu-hobbyprodej-cz/#reply1185452
havita
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
26. 3. 2016 12:40:31
Napsal i-PRESS;1279875
Není, každý má vlastní data. Pokud by WebDeal běžel na stejných datech jen v jiných barvách, také bych jej označil za zbytečné plevelení internetu :-)
Takže každý dropshipping je plevel? Ne, že by toho bylo na netu málo....
26. 3. 2016 12:40:31
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-e-shopu-hobbyprodej-cz/#reply1185451
Mirek
verified
rating uzivatele
(61 hodnocení)
26. 3. 2016 12:40:34
Dokážu si představit lecos jinak a ze vzhledu přímo čiší že se jedná o malý eshop, ale svoji funkci plní a zákazníky si jistě najde. Jsou tu i horší. Co se týče toho zda je to či neni to klon, z toho bych si nic nedělal. Běžný zákazník to stejně nepozná a pochybuji že si dá práci s tím hledat originál.
26. 3. 2016 12:40:34
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-e-shopu-hobbyprodej-cz/#reply1185450
havita
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
26. 3. 2016 12:43:40
Napsal Mirek Novotny;1279877
Dokážu si představit lecos jinak a ze vzhledu přímo čiší že se jedná o malý eshop, ale svoji funkci plní a zákazníky si jistě najde. Jsou tu i horší. Co se týče toho zda je to či neni to klon, z toho bych si nic nedělal. Běžný zákazník to stejně nepozná a pochybuji že si dá práci s tím hledat originál.
No a to leccos jinak by nás právě zajímalo... : )
26. 3. 2016 12:43:40
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-e-shopu-hobbyprodej-cz/#reply1185449
Tomáš Rous
verified
rating uzivatele
26. 3. 2016 12:55:37
Napsal havita;1279870
Vzhledem k tomu, že to je dropshipping tak s cenou dopravného nic dělat nemůžeme i přesto, že s tebou souhlasím.
---------- Příspěvek doplněn 26.03.2016 v 11:57 ----------
Tomuto úplně nerozumím. Našimi zákazníky jsou většinou koneční spotřebitelé, které též nejsou plátci DPH. Ceny jsou do haléře stejné jako má dodavatel, takže pro zákazníka je vlastně jedno kde nakoupí.....
- no jde o to, že firmy nebo živnostníci - plátci dph u vás nenakoupí, tzn. připravujete se o zákazníky
- čím mne přesvědčíte, že mám nakoupit u vás? ceny než dodavatel máte dražší , jestli ne, tak minimálně neaktuální než dodavatel, např. http://www.hobbyprodej.cz/kasny/168-zahradni-kasna-fontana-se-dvema-drevenymi-vedry.html .
- chtělo by to nějakou přidanou hodnotu, abych jako zákazník měl pocit, že když říkáte, že stejných shopů je plno, tak že jsem nakoupil správně právě u vás ...
26. 3. 2016 12:55:37
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-e-shopu-hobbyprodej-cz/#reply1185448
i-PRESS
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
26. 3. 2016 12:59:44
Napsal havita;1279876
Takže každý dropshipping je plevel?
Nic takového jsem nepsal, psal jsem o klonu bez přidané hodnoty pro zákazníka... Obecně jde o to, že u nás se toho tak málo vyrábí, tak málo vyvíjí, drtivá většina se snaží 1:1 obšlehnout něco, co už tu je s co nejmenším úsilím a trhu nic nepřináší. Máme tu pak 34k eshopů, kdy kdyby se toto číslo smrsklo na 4k, zákazník by o nic nepřišel.
Chápu že v případě dropshippingu asi výrazně nepohnete s cenou, ale to není jediná cesta jak tam tu přidanou hodnotu dostat. Často by stačilo nahradit texty, přidat obrázky, udělat lepší řazení a filtrování, přidat hodnocení/recenze kupujících, atd. Těch cest je mnoho. Věnovat ale energii něčemu, co nic nepřináší a nějakému stávajícímu obchodu pouze nasadit jinou grafiku je podle mě nesmysl.
Navíc, oproti originálu přijdu o možnost sledování objednávky, reklamaci vyplňuji přes Google formulář, atd..
26. 3. 2016 12:59:44
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-e-shopu-hobbyprodej-cz/#reply1185447
havita
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
26. 3. 2016 13:08:30
Napsal computer4u;1279883
- no jde o to, že firmy nebo živnostníci - plátci dph u vás nenakoupí, tzn. připravujete se o zákazníky
- čím mne přesvědčíte, že mám nakoupit u vás? ceny než dodavatel máte dražší , jestli ne, tak minimálně neaktuální než dodavatel, např. http://www.hobbyprodej.cz/kasny/168-zahradni-kasna-fontana-se-dvema-drevenymi-vedry.html .
- chtělo by to nějakou přidanou hodnotu, abych jako zákazník měl pocit, že když říkáte, že stejných shopů je plno, tak že jsem nakoupil správně právě u vás ...
Souhlasím, že živnostníka toto může odradit, ale už i firmy u nás objednaly.
Co se týká cen, ceny se natahují automaticky přes xml feed, takže když dodavatel změní ceny, chvilku trvá než se feed znovu načte. Myslím, že to je zrovna tento případ. Jsou to ale řádově asi hodiny.
Ano, víme že přidaná hodnota je velice důležitá a vlastně je to co dělá e-shop jedinečným a pro zákazníka by to měla být rozhodující volba proč nakoupit zrovna zde, ale zatím jsme na žádnou nepřišli. Nečekám, že tu někdo něco poradí, páč takové věci se prostě grátis nedávaj : ) Ale věříme, že třeba časem na něco narazíme. Ale díky moc.
---------- Příspěvek doplněn 26.03.2016 v 13:18 ----------
Napsal i-PRESS;1279885
Nic takového jsem nepsal, psal jsem o klonu bez přidané hodnoty pro zákazníka... Obecně jde o to, že u nás se toho tak málo vyrábí, tak málo vyvíjí, drtivá většina se snaží 1:1 obšlehnout něco, co už tu je s co nejmenším úsilím a trhu nic nepřináší. Máme tu pak 34k eshopů, kdy kdyby se toto číslo smrsklo na 4k, zákazník by o nic nepřišel.
Chápu že v případě dropshippingu asi výrazně nepohnete s cenou, ale to není jediná cesta jak tam tu přidanou hodnotu dostat. Často by stačilo nahradit texty, přidat obrázky, udělat lepší řazení a filtrování, přidat hodnocení/recenze kupujících, atd. Těch cest je mnoho. Věnovat ale energii něčemu, co nic nepřináší a nějakému stávajícímu obchodu pouze nasadit jinou grafiku je podle mě nesmysl.
Navíc, oproti originálu přijdu o možnost sledování objednávky, reklamaci vyplňuji přes Google formulář, atd..
Nemůžu nic jiného než souhlasit. Beru.
Na druhou stranu, máme ještě jeden e-shop, který běží o nějaký ten rok déle, tam jsme se snažili nějakou tu přidanou hodnotu tvořit, recepty, soutěže, občas dopravu zdarma, recenze máme kladné...Došli jsme k závěru, že nic z toho zákazníka nepřiměje k tomu nakoupit. Jediná věc, která funguje je když prodáte zboží v hodnotě 100,- za 3,50. To jo, to pak zákazníka nezajímá žádná přidaná hodnota, grafika webu, že s tím má někdo práci....Dokonce už snad přestali fungovat magické slova jako AKCE, SLEVA.
Vzhledem k tomu, že dodavatel garantuje dodání do 48 hodin, k čemu je dobré sledování objednávky. Jako zákazník nakupuju na eshopech více než dost, ale snad nikdy jsem nevyužil sledování objednávky. Ten reklamační formulář není ideální to víme.
26. 3. 2016 13:08:30
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-e-shopu-hobbyprodej-cz/#reply1185446
Mirek
verified
rating uzivatele
(61 hodnocení)
26. 3. 2016 13:34:56
Napsal havita;1279879
No a to leccos jinak by nás právě zajímalo... : )
Tak většinu již řekli předřečníci, jen bych přidal že se mi zdá zbytečná reklama v sidebaru na další obchod. Sice je Váš, ale každým klikem se snižuje pravděpodobnost nákupu. Jinak bych určitě zaplnil ten sidebar ( tím nemyslím přeplácal za každou cenu) takto působí až moc prázdně, jako kdyby jste neměli co nabídnout. Mimo originálních popisků bych doporučil dál pracovat s obsahem. Zavést tematický blog, soutěže, ankety další informace atd.. Např. trestuhodně opomíjíte značky. Máte eshop postavený na tom že prodáváte značkové věci např. Fiskars. Nikde nevidím že by byla ta značka vysvětlena. Podívejme se na příklad co se s tím dá dělat. Taková Alza s novým iPhonem přišla s "omáčkou" okolo. Může se to zdát jako blbost, ale není. Mimo to že se jistě najdou zákazníci co si to přečtou, tak tím buduje originální obsah a vnitřní linkbuilding. Z jednoho telefonu dokázala vytěžit článek, v rámci toho článku nejenom "prodat" produkt, ale i poukázat na související produkty a ještě odkázat na další články jako je například o LTE. Můžeme si o Alze či iPhone myslet cokoliv, ale úspěšný eshop se dá poznat také podle toho že umí pracovat s obsahem.
26. 3. 2016 13:34:56
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-e-shopu-hobbyprodej-cz/#reply1185445
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit