Zadejte hledaný výraz...

Kritika e-shopu Fungift.cz

bulanci
verified
rating uzivatele
(11 hodnocení)
16. 9. 2010 21:41:03
Zdravím,
poprosím o kritiku obchodu Fungift.cz, konverze jsou spíše podprůměrné, takže můžete poradit co změnit pro zlepšení konverzí, případně co může zákazníka odradit.
Klidně ale taky hodnoťte funkčnost, přehlednost, design, cokoliv :).
Děkuji za každou podnětnou kritiku ;)
16. 9. 2010 21:41:03
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-e-shopu-fungift-cz#reply558577
weiss
verified
rating uzivatele
(9 hodnocení)
17. 9. 2010 09:37:52
Mně se to líbí, je to přehledné. Možná bych jen dodělal nejprodávánější zboží. Pokud ti to podprůměrně konverzuje, neřekl bych, že to bude webem. Popřemýšlej zda správně cílíš své reklamy, resp zda tví návštěvníci jsou ti správní.
17. 9. 2010 09:37:52
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-e-shopu-fungift-cz#reply558576
No hned první co mě napadlo, protože jsem dělal podobný web, proč tam nemáš kategorii "ptákoviny"? Na tom se se docela dlouho držel.
17. 9. 2010 09:52:36
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-e-shopu-fungift-cz#reply558575
Design e-shopu ujde, ale jinak mi to přijde jako tuctový e-shop; tedy hlavně díky sortimentu zboží.
17. 9. 2010 10:50:27
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-e-shopu-fungift-cz#reply558574
Igor.Foltyn
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
17. 9. 2010 11:30:35
Mě přijde ten eshop OK ale docela mi přijde zvláštní ta grafická kombinace modrá / zelená
17. 9. 2010 11:30:35
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-e-shopu-fungift-cz#reply558573
bulanci
verified
rating uzivatele
(11 hodnocení)
17. 9. 2010 15:21:10
Napsal weiss;570785
...Možná bych jen dodělal nejprodávánější zboží.
V podstatě to jsou ty nejoblíbenější produkty v pravém panelu
Zatím díky všem, kteří se vyjádřili
17. 9. 2010 15:21:10
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-e-shopu-fungift-cz#reply558572
llubo
verified
rating uzivatele
18. 9. 2010 22:12:42
Tiez sa mi zda ta kombinacia modra/zelena dost zvlastna...
A este jedna malickost: ak pridam tovar do kosika, neaktualizuje sa ta hlaska vpravo hore "váš košík obsahuje položek"... az ked preklinkem na kosik, tak sa objavi "váš košík obsahuje X položek"... ale to je asi skor na simpliu
Inak pekne a prehladne
18. 9. 2010 22:12:42
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-e-shopu-fungift-cz#reply558571
weiss
verified
rating uzivatele
(9 hodnocení)
19. 9. 2010 10:45:36
Napsal bulanci;570928
V podstatě to jsou ty nejoblíbenější produkty v pravém panelu
Zatím díky všem, kteří se vyjádřili
Popř. bych se pokusil získat certifikát od Heureky ověřeno zákazníky a dal jej na web. Zvyšuje to důvěryhodnost webu a určitě i konverze.
19. 9. 2010 10:45:36
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-e-shopu-fungift-cz#reply558570
bulanci
verified
rating uzivatele
(11 hodnocení)
20. 9. 2010 00:09:03
Napsal weiss;571695
Popř. bych se pokusil získat certifikát od Heureky ověřeno zákazníky a dal jej na web. Zvyšuje to důvěryhodnost webu a určitě i konverze.
jop, na tom už nějakou dobu pracuju :)
20. 9. 2010 00:09:03
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-e-shopu-fungift-cz#reply558569
hrki
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
1. 10. 2010 00:08:10
troska sa rozpisem :) :
- rada na zacaitok - zmen slogan, uzivatel ked pride musi hned vediet co dany web robi, predava, ponuka. sice to moze byt jasne uz z nazvu ale nie kazdy vie po anglicky a nie kazdy si ten nazov rozlozi. stacilo by tam nieco ako "Zabavne darceky pre kazdeho. Bavte sa s nami."
1. tlacitko kupit v zozname produktov - zla kombinacia farieb, je strasne zle vidiet, ludia s trocha slabsim zrakom maju urcite problem. zaroven ked nan pridem kurzorom nezmeni sa na pointer ale ostava stale sipka = posobi to vo vysledku ako daco blede co sa netvari ako tlacitko.
2. kosik hore v headeri - ako zakanizk prirodzene chcem ist do kosika tak klikam na ikonku , a co to , ono to nejde :) ikonka kosika by vzdy mala byt klikatelna, je predsa obrovska a oproti nej napis "prejit do kosiku" je malinky.
3. panel vpravo "neprehlednete" mi prehadzuje tie obrazky strasne rychlo. chcel som si to rpecitat (myslim ze citam vcelku dost rychlo) ale nestihol som. chcelo by to pomalsie prepinanie jednotlivych textov tam. takto neviem co za vohody vlastne ponukas, akurat ma to nastve.
4. filter nad zoznamom produktov (radit zbozi ...) - siva na zelenej, velmi zly kontrast, vidiet to slabo a navyse je to strasne malym pismom
5. zoznam produktov - detto dostupnost pri produkte - je hrozne malym, bud ju tam nedavat vobec a nechat len v detaile alebo ju tam dat ale vacsim a lepsie kontrastujucim.
6. zoznam produktov - odkaz detail je strasne maly, preco to nieje vacsie a vlastne preco to nieje tlacitko ?
7. detail produktu - talcitko vlozit do kosika (ziadny hover efekt , ziadna zmena kurzora pri nabehnuti myskou), kontrast dostupnosti zelena na sivej je zase biedny, zvol aspon bledsiu sivu a tmavsiu zelenu.
8. celkovo detail produktu poskytuje vo vacsine pripadov malo informacii, doplnil by som funkcie ako hodnotenie (napr 5 hviezdiciek), celkom dobra by mohla byt moznost komentarov ale k nej potrebujes par ludi ktory ti ju trosku rozbehnu, urcite by so tam dal tlacitko zdielat na facebook, ten sortiment je prevazne uleteny a tu to tlacitko vyznam ma, dost ludi bud chciet minimalne ukazat znamym ze aha aka volovina :).
9. tie 4 odkazy na spodku detailu (pridat k oblubenym, vytlacit..) preco to niesu tlacitka? tlacitko vzdy skor prinut k akcii ako obycajny odkaz.
10. ostaneme este dole v detaile produktu - otvoril som email formular ze sa chcem spytat predavaca, pouzivam chrome a je mierne rosypany a nevyzera prave vabne. tam netreba vyhutovat ziadne prechody proste to chce par pekne nastylovanych inputov a hotovo. navyse pod produktom mas kopec miesta, preco ten formular nedat tam a nad nim velky nadpis :"Chcete vediet viac? Poslite nam rychlu spravu"
11. kosik - znova tlacitka sa netvaria ako tlacitka (ziadny hover, ziadna zmena kurzora).
12. kosik - suhlas s obch. podmienkami nechaj defaulten zaskrtnuty - uzivatelovi to setri cas a pokial tam nemas niekde vyslovene chytak tak sa nemas coho bat.
13. kosik - zniz pocet inputov (meno, priezvisko mozes spojit do jendeho "adresat"),
14. kosik - input email chapem, ale naco telefon, ak si chcem objednat na dobierku tak ho nepotrebujes a len zbytocne vyvolavas otazky u zakaznika ? zlavovy kod odlis od ostatneho, daj ho niekam dole, pochybujem ze vacsina zakaznikov ho ma, nemusi im preto zavadzat. zaroven vyznac co je povinne pole (poznamka povinna nieje ale to bez oznacenia bezny uzivatel vediet nemusi a zbytocne ho moze odplasit)
15. kosik - naco sluzi tlacitko ulozit ? niesom tam vobec registrovany ale to tlacitko tam vidim. podla coho mi ulozi objednavku ? ulozi mi ju naozaj ? hraomda otazok ktore by si navstevnik vobec nemal polozit. funkciu ulozenia obsahu kosika zobraz len tym co ju mozu pouzit a zobraz ju inde. idealne niekde hore v kosiku. pravy roh na konci formulara byva vyhradeny bezne potvrdeniu formulara. takto to uzivatela len pletie.
- to bolo v skratke, zvysne sekcie som neprezeral, urcite je aj tam co vylepsovat. Mozno tie veci posobia ako drobnosti ale prave drobnosti rozhoduju a zvlast pri eshope kde zo zakaznikom komunikuje "eshop".
btw : pre chvilky volneho citania ti mozem odporucit navstev eshopu www.fler.cz, na webexpo tam krasne predviedli pri jeho testovani ako zalezi na drobnostiach. kratky clanok k testu a zaverom pre vylepsenie pouzitelnosti som psial aj na svoj blog : http://www.hrkut.sk/2010/09/testovanie-pouzitelnosti-na-webexpo-2010-eshop-fler-cz/
1. 10. 2010 00:08:10
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-e-shopu-fungift-cz#reply558568
bulanci
verified
rating uzivatele
(11 hodnocení)
2. 10. 2010 08:07:04
Díky moc, proberu to, ale určitě mi budou nějakou dobu ty úpravy trvat :).
Teď mně napadá k tomu telefonu: V tom bych nesouhlasil, telefon je důležitý. Při obchodním balíku se dokonce vyplňuje do formuláře, měl by tedy zvýšit % vyzvednutí objednávky. Nicméně mi ale dále umožňuje udržet hlasový kontakt se zákazníky, ať už kvůli zboží, tak pozdějším kontaktu. Je to možnost, jak informovat zákazníky o náhlé změně objednávky či o vyexpedování.
2. 10. 2010 08:07:04
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-e-shopu-fungift-cz#reply558567
hrki
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
2. 10. 2010 15:36:08
bulanci : nieje zac, mne je jasne ze to trva, ja tu mam este kopec vylepseni pre vlastne projekty a aj ked sa na nich pekne maka vzdy sa najde zaroven daco dalsie a vysledny zoznam skor pribuda ako ubuda :)
k pripomienke:
ano chapem tvoj pohlad na vec. lenze ty by si mal stavat eshop tak aby mal s toho co najvacsi uzitok zakaznik. v momentalnom stave zakznik nevie ci tam ten telefon musi alebo nemusi vyplnit. su ludia ktory vyslovene neznasaju telefonicky kontakt (moja manzelka napriklad) a pokial musia niekde zadavat telefon tak ich to znechuti. kludne tam policko nechaj ale hlavne jasne naznac co je a co nieje povinne.
a aj napriek tvojim argumentom telefon by som povinny urcite nedal. pises ze telefon je dolezity ale je dolezity pre teba a nie pre zakaznika :) svoj telefon si buchni niekde na dobre viditelne miesto abyta mohol ked bude potrebovat kontaktovat. ale nemozes ludia nutit aby ti davali informacie ktore nechcu :) (btw: telefonicky spam koli "udrzaniu kontaktu zo zakaznikom" pokial zakaznik vyslovene nechce aby si mu volal je vysoko otravny hlavne v dnesnej dobe mobilov a zakznika tym skor nastves)
obchodnym balikom myslis zasialonie kurierom ? to uz je potom zase na systeme ze v priapde ak to tam naozaj potrebujes tak to tam daj a povinne. ale prv by mala ist potom volba dopravy a na zaklade toho napr javascriptom vygenerovat dane polia.
2. 10. 2010 15:36:08
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-e-shopu-fungift-cz#reply558566
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit