Zadejte hledaný výraz...

Kritika e-shopu

Martin Dusek
verified
rating uzivatele
20. 10. 2013 18:29:26
Dobrý den,
rád bych zde poprosil o zhodnocení e-shopu www.morskakosmetika.cz. Uvítám jakékoliv rady, kritiku či návrhy na zlepšení.
Díky, Martin
20. 10. 2013 18:29:26
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-e-shopu-15/#reply957640
FAKAM
verified
rating uzivatele
(10 hodnocení)
20. 10. 2013 18:57:36
Dizajnovo je to veľmi slabé a amatérske. Kvôli tomu, že tam je toho málo, tak sa aspoň dobre orientujem.
20. 10. 2013 18:57:36
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-e-shopu-15/#reply957639
Michal Prachař
verified
rating uzivatele
(34 hodnocení)
20. 10. 2013 19:08:50
Nechat udělat znovu a pořádně.
Není zač, Michal
20. 10. 2013 19:08:50
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-e-shopu-15/#reply957638
Marek
verified
rating uzivatele
(26 hodnocení)
20. 10. 2013 19:18:10
Velice prázdné a jediné co mi připomíná e-shop, je zmínka o košíku.
20. 10. 2013 19:18:10
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-e-shopu-15/#reply957637
Tomáš Schwarz
verified
rating uzivatele
(9 hodnocení)
20. 10. 2013 19:33:02
Odfláknuté a vypadá to, jak kdyby to byl první e-shop daného grafika. Kdyby sis zaplatil hned na poprvé někoho zkušeného. Bylo by to mnohem lepší.
Schwarz
20. 10. 2013 19:33:02
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-e-shopu-15/#reply957636
David Koudela
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
20. 10. 2013 20:04:33
Hlavní problém je asi ten, že tam nic není ke koupi :)
20. 10. 2013 20:04:33
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-e-shopu-15/#reply957635
Martis Pacovsky
verified
rating uzivatele
(50 hodnocení)
20. 10. 2013 20:35:43
Mne se shop celkem libi, mam rad prostor a ne kdyz na me vsude trci cedule akce a sleva.
Trochu mi vadi spatne fotky produktu. Doporucil bych to nafotit znovu, bez blesku a na dobrem svetle.
20. 10. 2013 20:35:43
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-e-shopu-15/#reply957634
Nelibi se mi to. Proc jsou na uvodni strance jenom 4 produkty? Prijde mi to jako extremni minimalismus. A pekne to tak neni. Nevidim tam nic, co by me melo zaujmout - respektive, ten slider je velmi odflaknuty (Aloe Vera - bambucke maslo, ok, a co? Mam si to koupit, nebo byt rad ze vim, ze to prodavate?). CTA na shopu chybi jako mirek dusin v poslanecke snemovne :)
20. 10. 2013 21:05:56
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-e-shopu-15/#reply957633
Petr Široký
verified
rating uzivatele
(26 hodnocení)
21. 10. 2013 16:50:06
Co se celého obchodu týče, neviděl bych to tak tragicky. Je vidět že na design moc peníze nebyly a asi zatím ani nebudou, tak zkusím dát pár praktických rad, když se k tomu většina ostatních moc neměla. Realizace těchto změn nezabere moc času a bude mít pozitivní vliv na potenciální zákazníky. Je jasné že by se dala připravit o dost atraktivnější a luxusnější grafika, ale to není prioritou.
Hlavička
- Logo. Pokud chcete upozornit, že jde o kosmetiku z mrtvého moře, udělejte to prostřednictvím hlavní banneru. Tady to nemá co dělat, je to cizí značka a váš obchod se tak ani nejmenuje. Nechte tam normálně mořská kosmetika a udělejte logo menší než je teď, ať se hlavička trochu uvolní.
- Menu nad vyhledáváním. Všechny odkazy jsou zbytečné nebo nevhodně nazvané, jak kdyby šlo o překlad z angličtiny úplně bez kontextu. Domů je zbytečné, je zvyklost používat logo. Seznam přání? Opravdu to někdo využije na e-shopu, kde je pár kousků zboží? Účet by bylo vhodné nahradit přímějším Přihlásit, které je nahoře. (Většina lidí se neregistruje před nákupem, proto je ten odkaz zbytečný.) A Objednat - co objednat, zatím jsem si nic nevybral. Váže se to vůbec na košík? Možná ano, ale není to jasné, přitom košík tam je, je hned vedle toho. Zbytečné a matoucí.
Kategorie
- Zjednodušovat, udělat co nejatraktivnější. Namísto opakujícího se péče o bych dal jen "Tělo" a "Pleť", opět jako u horního menu jde o jednodušší názvy, které člověk zpracovává rychleji a dělají i lepší dojem. Vyměnil bych taky modrou na pozadí, příliš do celku nezapadá (lepší je mít černou u grafiky a textové odkazy nechat modré) a klidně celé menu zvětšil (větší font, o něco větší pozadí), je to hlavní způsob jak si zákaznice/zákazníci vybírají zboží, nevím jestli tady zrovna skončí v detailu z nějakého porovnávače.
Hlavní banner
- Jak říká SGD, přidat CTA, ale ne každý ví co to je. Aby nedošlo k záměně třeba za Cherenkov Telescope Array, tak je tím myšleno že v bannerech chybí výzva k akci - například tlačítko pro přechod na detail produktu. Ono totiž jen sdělení a změna kurzoru nevypovídá naprosto jasně, že jde o odkaz. Kromě toho mi chybí cena a grafické zpracování bannerů je prostě ubohé. Přitom to je něco co prodává. Klidně větší obrázek produktu, jeden nebo dva body v čem je produkt vyjímečný, a třeba i lepší pozadí, dnes hodně letí rozmazané fotky, které můžou dobře navodit atmosféru a přitom na sebe nestrhávají pozornost.
Další
- Vůbec se mi nelíbí že po najetí na produkt vyskočí tlačítko do produktu. Mám dojem že tak produkt rovnou přidám do košíku, takže přemýšlím jestli kliknout nebo ne. Vůbec bych ho tam nedával. Když už tak tlačítko detail, které dává smysl a vede tam kam odkaz.
- Fotky jsou divné. Nevypadají že jsou nekvalitní, ale jsou divně nasvícené, na bílém pozadí vypadají ošklivě a nezajímavě. Přitom by pomohla lehká úprava.
Našlo by se toho víc, tohle je jen k hlavní straně.
21. 10. 2013 16:50:06
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-e-shopu-15/#reply957632
Hezky jsi to, Petre rozebral, ale s odkazem "Domu" nesouhlasim :) V navrzich spis pouzivam Uvod (Uvodni stranka se mi ekluje), ale nicmene to funguje, opravdu existuje velke procento navstevniku, ktere si homepage s logem nespojuje. To jen na rozsireni obzoru ;)
21. 10. 2013 20:28:18
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-e-shopu-15/#reply957631
Martin
verified
rating uzivatele
(62 hodnocení)
21. 10. 2013 20:48:45
Taky všude očekávám klikací logo + tlačítko Domů nebo Úvod. Myslím, že bez tohoto tlačítka to dost lidí zmate. JInak je to takové amatérské, ale pro začátek myslím použitelné. Co mě opravdu praštilo do očí je ten odporně oříznutý obrázek ve slideru. Jako kdyby to někdo vyřezával v Malování v Windows.
21. 10. 2013 20:48:45
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-e-shopu-15/#reply957630
Petr Široký
verified
rating uzivatele
(26 hodnocení)
22. 10. 2013 10:08:04
Napsal SGD;1012492
ale nicmene to funguje, opravdu existuje velke procento navstevniku, ktere si homepage s logem nespojuje.
Záleží na typu návštěvníků, může to být projekt od projektu. Já zase z projektů na kterých jsem pracoval můžu říct že velké množství návštěvníků už si logo s hlavní stranou spojuje. A otázka je zda je vůbec takový přesun zapotřebí, zvlášť na e-shopu. Je důležité být schopen dělat konkrétní rozhodnutí, která se v dané situaci hodí, a na základě mých zkušeností (aby sis i ty rozšířil obzory) je u e-shopů odkaz domů/úvod spíš zbytečný.
22. 10. 2013 10:08:04
https://webtrh.cz/diskuse/kritika-e-shopu-15/#reply957629
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit