Zadejte hledaný výraz...

Kouzla s produkty?

saolin
verified
rating uzivatele
4. 3. 2015 07:29:54
Dobrý den webtržníci,
co je dle vašich zkušeností lepší volba?
Prodávat na shopu jedno zboží s více parametry v detailu zboží ( tričko-zvolit barvu a velikost ) nebo více zboží ( modré tričko L, žluté tričo M, červené tričko XL ).
Díky za odpověď
Filip
4. 3. 2015 07:29:54
https://webtrh.cz/diskuse/kouzla-s-produkty#reply1095738
jakanas
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
4. 3. 2015 07:39:27
za mě. pokud hledám červené tričko tak na zelené nekliknu. Výběr velikosti je snad jednoznačný.
4. 3. 2015 07:39:27
https://webtrh.cz/diskuse/kouzla-s-produkty#reply1095737
Martin P
verified
rating uzivatele
4. 3. 2015 09:22:22
Zde je otázkou, jak uživateli ukážete, že má tričko více barev, pokud bude pouze jako jeden produkt. Druhá věc je, kolik těch triček je, pokud máte jedno tričko v 5 barvách a 10 triček, tak to není moc ideální tam mít každou barvu zvlášť.
Velikost je jasná, ta musí být vždy jako varianta u trička.
4. 3. 2015 09:22:22
https://webtrh.cz/diskuse/kouzla-s-produkty#reply1095736
saolin
verified
rating uzivatele
4. 3. 2015 09:48:25
Ok, velikost je jasná. Otázka ještě je jak působí magické "doprava zdarma od xxx"? Opravdu zákazníci koupí více než chtějí jen aby ušetřili na dopravě?
Díky za zkušenosti
Filip
4. 3. 2015 09:48:25
https://webtrh.cz/diskuse/kouzla-s-produkty#reply1095735
anicomp
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
4. 3. 2015 10:52:00
Napsal saolin;1173741
Ok, velikost je jasná. Otázka ještě je jak působí magické "doprava zdarma od xxx"? Opravdu zákazníci koupí více než chtějí jen aby ušetřili na dopravě?
Díky za zkušenosti
Filip
Nedokážu posoudit, jak to funguje na "průměrného zákazníka", ale na mě konkrétně asi tak, že když mám v košíku zboží za 1000 a doprava zdarma je od 2000, tak je mi to šumák. Když ale mám v košíku za 1850, tak ještě něco za 200 přihodím. Z toho mi vyplývá, že pokud to není zboží s obrovskou marží, tak to pro prodejce znamená více práce (produkt navíc) se stejným nebo spíš ještě menším ziskem (marže z produktu za 200 nepokryje náklady na dopravu)
4. 3. 2015 10:52:00
https://webtrh.cz/diskuse/kouzla-s-produkty#reply1095734
kozlik13
verified
rating uzivatele
6. 3. 2015 19:05:08
Napsal saolin;1173741
Ok, velikost je jasná. Otázka ještě je jak působí magické "doprava zdarma od xxx"? Opravdu zákazníci koupí více než chtějí jen aby ušetřili na dopravě?
Díky za zkušenosti
Filip
Doprava zdarma od xxx funguje velice dobře. Jde jen o to vhodně nastavit parametry s ohledem na průměrnou hodnotu objednávky, marži na produktu, atd.
Dalším, neméně důležitým aspektem, je prezentace dané výhody. T.j místo a způsob, kde a jak bude daná informace zobrazena (na homepage, u výrobku, v košíku při volbě dopravy, jako vyskakovací hláška při vstupu do košíku - např. "nakupte ještě za xxx a máte dopravu zdarma")
Vhodným způsobem, jak uvedené nejlépe vyladit je A/B testování.
6. 3. 2015 19:05:08
https://webtrh.cz/diskuse/kouzla-s-produkty#reply1095733
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit