Zadejte hledaný výraz...

Koupit UAH – sebevražda nebo geniální tah?

Cuprumov
verified
rating uzivatele
(11 hodnocení)
27. 2. 2015 09:27:06
Zdravím,
chtěl jsem se zeptat, zdali tady je někdo, kdo se právě chystat UAH - ukrajinskou hřivnu.
Je to velmi rizikové, s ohledem na stav Ukr. ekonomiky. Prodával bych do 2 let.
http://www.kurzy.cz/kurzy-men/nejlepsi-kurzy/UAH-ukrajinska-hrivna/
Pokud by se, ale vrátila aspoň na cenu v začátku tohoto roku, vzi by bylo 100 %.
Pokud na cenu před Majdanem vzi by bylo okolo 200 %.
Sám jsem koupil rubl, který teď pomalu posiluje.
Díky za vaše postřehy. ;)
Cuprumov
27. 2. 2015 09:27:06
https://webtrh.cz/diskuse/koupit-uah-sebevrazda-nebo-genialni-tah/#reply1094440
Macecha
verified
rating uzivatele
(17 hodnocení)
27. 2. 2015 09:36:35
ukrajina je v toaletě... a srovnávat ruský rubl s ukrajinskou měnou je nebe a dudy
jinak krátkodobě se na tom vydělat dá, teď ČT24 sdělila, že Kyjev očekává v nejbližších dnech finanční injekci ke stabilizaci měny... jakmile ty peníze dostanou, tak měna o něco posílí
pak je taky otázka, kde koupit, v čr moc valuty, za dobrý kurz neseženeš
27. 2. 2015 09:36:35
https://webtrh.cz/diskuse/koupit-uah-sebevrazda-nebo-genialni-tah/#reply1094439
carlos
verified
rating uzivatele
(19 hodnocení)
27. 2. 2015 11:40:37
Kdyz lidi maji zbytecny penize na to investovat do Ukrajinsky meny, myslim ze musime fakt byt hodne blizko vrcholu poradny kvantitativni menovy bubliny :)
27. 2. 2015 11:40:37
https://webtrh.cz/diskuse/koupit-uah-sebevrazda-nebo-genialni-tah/#reply1094438
FSP
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
27. 2. 2015 11:47:28
Napsal carlos;1172239
Kdyz lidi maji zbytecny penize na to investovat do Ukrajinsky meny, myslim ze musime fakt byt hodne blizko vrcholu poradny kvantitativni menovy bubliny :)
Prečo? Pády mien sú vhodné pre rôzne špekulácie, v tom zmysle, že môžeš na nich dobre zarobiť. Ešte toť nedávno u nás Sberbank umožňovala otvoriť si účet v rubľoch za veľmi zaujímavý úrok, neviem či to nebolo dokonca 14%. Samozrejme, risk bol, lebo nikto nevedel ako hlboko rubeľ ešte klesne. Akonáhle prestal padať, tak výnos sa ustálil niekde na 6 percentách. Všetko je to o tom, či máš chuť riskovať alebo nie. Buď zarobíš alebo prídeš o všetko, ale to je čisto tvoja vec. Podobne ako keď na prelome 80/90 rokoch niektorí špekulanti nakupovali východonemecké marky a ako dobre sa im predávali, keď sa Nemci dohodli, že si svoje východné a západné marky budú meniť 1:1.
27. 2. 2015 11:47:28
https://webtrh.cz/diskuse/koupit-uah-sebevrazda-nebo-genialni-tah/#reply1094437
carlos
verified
rating uzivatele
(19 hodnocení)
27. 2. 2015 11:50:39
Proc? Jednoduse proto, ze jsou mnohem lepsi spekulativni investice s potencialnim vynosem stejnym a mnohem nizsim rizikem, staci hledat.
Ve srovnani s nimi je hrivna uplne normalni ruleta, to si radsi zajdi do kasina vsadit na cervenou :)
Podle mne tendence sazet na veci ktere vidis denodenne v mediich je dusledkem nedostatecneho se venovani vyhledavani potencialnich investic. Zaznamenal jsi snad nejake indicie k tomu, ze by se stav na UA mel zacit obracet?
27. 2. 2015 11:50:39
https://webtrh.cz/diskuse/koupit-uah-sebevrazda-nebo-genialni-tah/#reply1094436
FSP
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
27. 2. 2015 11:56:22
Napsal carlos;1172242
staci hledat.
Ano, to je taká odpoveď ako keď sa niekto na niečo spýta a ako odpoveď dostane od experta odkaz na Google. Ak máš potrebu dať najavo ako sa vyznáš, tak buď konkrétny.
A na rulete som si na červenú vsadil, a PADLA! ;)
27. 2. 2015 11:56:22
https://webtrh.cz/diskuse/koupit-uah-sebevrazda-nebo-genialni-tah/#reply1094435
carlos
verified
rating uzivatele
(19 hodnocení)
27. 2. 2015 12:00:11
Zalezi kde mas konkurencni vyhodu, v cem se vyznas, co sledujes a co si dokazes spocitat. To je u kazdeho jine. Je to o psychologii, tezko se budes citit dobre s investici, kterou sis neproveril ale pouze ti ji nekdo "doporucil" to je ti k nicemu. Kazdy by si mel udelat domaci ukol sam umerne velikosti investice.
Podtrzeno a secteno, mozna se pletu a Cuprumov je politicky geograf, ktery to ma zanalyzovane a dokonale spocitane pravdepodobnosti. Potom ale nechapu proc se pta na nazor nas geeku a nejde do te investice rovnou..
Chapes kam mirim?
Do ceho ja investuju neni problem dohledat kdyz si rozklikas prispevky a linky ktere sem davam...
27. 2. 2015 12:00:11
https://webtrh.cz/diskuse/koupit-uah-sebevrazda-nebo-genialni-tah/#reply1094434
Cuprumov
verified
rating uzivatele
(11 hodnocení)
27. 2. 2015 14:28:57
Napsal FSP;1172244
Ano, to je taká odpoveď ako keď sa niekto na niečo spýta a ako odpoveď dostane od experta odkaz na Google. Ak máš potrebu dať najavo ako sa vyznáš, tak buď konkrétny.
A na rulete som si na červenú vsadil, a PADLA! ;)
Ano.
---------- Příspěvek doplněn 27.02.2015 v 14:31 ----------
Napsal carlos;1172245
Zalezi kde mas konkurencni vyhodu, v cem se vyznas, co sledujes a co si dokazes spocitat. To je u kazdeho jine. Je to o psychologii, tezko se budes citit dobre s investici, kterou sis neproveril ale pouze ti ji nekdo "doporucil" to je ti k nicemu. Kazdy by si mel udelat domaci ukol sam umerne velikosti investice.
Podtrzeno a secteno, mozna se pletu a Cuprumov je politicky geograf, ktery to ma zanalyzovane a dokonale spocitane pravdepodobnosti. Potom ale nechapu proc se pta na nazor nas geeku a nejde do te investice rovnou..
Chapes kam mirim?
Do ceho ja investuju neni problem dohledat kdyz si rozklikas prispevky a linky ktere sem davam...
Kurzy měn se zabývám už pěknou dobu.
Úplně nečekám na indicie obrácení, do trhu vstupuji většinou ještě v době, kdy jde proti mě.
Ale pokud vás ty indicie zajímají - blížící se půjčka ECB, uklidňující se situace na Ukrajině.
Ptám se také, protože nevím, zda tu jsou pouze geekové. V mnoha diskuzích jsem četl zajímavé komentáře lidí vyjadřující se na téma měn, komodit,..
---------- Příspěvek doplněn 27.02.2015 v 15:51 ----------
Napsal Macecha;1172194
ukrajina je v toaletě... a srovnávat ruský rubl s ukrajinskou měnou je nebe a dudy
jinak krátkodobě se na tom vydělat dá, teď ČT24 sdělila, že Kyjev očekává v nejbližších dnech finanční injekci ke stabilizaci měny... jakmile ty peníze dostanou, tak měna o něco posílí
pak je taky otázka, kde koupit, v čr moc valuty, za dobrý kurz neseženeš
Myslím si, že se dá vydělat jak krátkodobě (menší vzi), i dlouhodobě.
27. 2. 2015 14:28:57
https://webtrh.cz/diskuse/koupit-uah-sebevrazda-nebo-genialni-tah/#reply1094433
FSP
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
27. 2. 2015 18:35:09
Napsal carlos;1172245
Zalezi kde mas konkurencni vyhodu, v cem se vyznas, co sledujes a co si dokazes spocitat. To je u kazdeho jine.
Ale tak samozrejme, však len diskutujeme. Možností je veľa a každého je osobná vec čo si myslí, že je lepšie. Ja do nákupu mien ako rubeľ a hrivna by som išiel iba vtedy keby som mal zbytočných pár tisín eur a chuť na adrenalín, inak asi nie. To už skôr investovať do akciových fondov.
27. 2. 2015 18:35:09
https://webtrh.cz/diskuse/koupit-uah-sebevrazda-nebo-genialni-tah/#reply1094432
Cuprumov
verified
rating uzivatele
(11 hodnocení)
28. 2. 2015 13:51:15
Napsal FSP;1172424
Ale tak samozrejme, však len diskutujeme. Možností je veľa a každého je osobná vec čo si myslí, že je lepšie. Ja do nákupu mien ako rubeľ a hrivna by som išiel iba vtedy keby som mal zbytočných pár tisín eur a chuť na adrenalín, inak asi nie. To už skôr investovať do akciových fondov.
Děkuji za pohled, ale u fondů je podle mě výnos mizivý? Nebo ne? Moc se o ně nezajímám.
28. 2. 2015 13:51:15
https://webtrh.cz/diskuse/koupit-uah-sebevrazda-nebo-genialni-tah/#reply1094431
carlos
verified
rating uzivatele
(19 hodnocení)
28. 2. 2015 14:04:36
Fondy jsou posledni dobou dost tragicke z hlediska poplatku (i kdyz par se mi jich z hlediska filozofie libilo, treba CS Top Stox). ETF jsou o neco lepsi. Ale vidim jako lepsi strategii stravit vic casu se sbiranim info a identifikovat konkretni firmy. Clovek si pak nelimituje upside nakupem celeho odvetvi..
28. 2. 2015 14:04:36
https://webtrh.cz/diskuse/koupit-uah-sebevrazda-nebo-genialni-tah/#reply1094430
Cuprumov
verified
rating uzivatele
(11 hodnocení)
28. 2. 2015 16:24:01
Napsal carlos;1172582
Fondy jsou posledni dobou dost tragicke z hlediska poplatku (i kdyz par se mi jich z hlediska filozofie libilo, treba CS Top Stox). ETF jsou o neco lepsi. Ale vidim jako lepsi strategii stravit vic casu se sbiranim info a identifikovat konkretni firmy. Clovek si pak nelimituje upside nakupem celeho odvetvi..
Taky děkuji za váš postřeh.
Já jsem student a navíc jsem kvůli/díky "úrazu" došel do takového "stavu mysli", že jsem ochotný snášet obrovské riziko.
Na druhou stranu loterie a hazard jde mimo mě.
Máte někdo zkušenost s centovými akciemi?
Díky.
28. 2. 2015 16:24:01
https://webtrh.cz/diskuse/koupit-uah-sebevrazda-nebo-genialni-tah/#reply1094429
Raději stříbro. Hřivna je gambling.
28. 2. 2015 17:41:41
https://webtrh.cz/diskuse/koupit-uah-sebevrazda-nebo-genialni-tah/#reply1094428
Cuprumov
verified
rating uzivatele
(11 hodnocení)
1. 3. 2015 09:04:28
Napsal Frajerlada;1172623
Raději stříbro. Hřivna je gambling.
Stříbro je fajn, ale musíte to držet hodně dlouho a ještě k tomu je zatíženo daní. To raději ten "žlutavý kov". :)
1. 3. 2015 09:04:28
https://webtrh.cz/diskuse/koupit-uah-sebevrazda-nebo-genialni-tah/#reply1094427
Napsal Cuprumov;1172727
Stříbro je fajn, ale musíte to držet hodně dlouho a ještě k tomu je zatíženo daní. To raději ten "žlutavý kov". :)
Zlato jako bezpečný přístav? | NEdaním.cz
Pokud to stříbro koupíte papírový přímo u brokera, tak tam to DPH neplatíte. Stříbra je méně, 85% ho spolkne průmysl a je oproti zlatu o hodně levnější. Řekl bych že výhledově do roku 2020 přijde nějaká krize a oba tyhle kovy dost porostou, ale stříbro agresivněji.
1. 3. 2015 09:19:24
https://webtrh.cz/diskuse/koupit-uah-sebevrazda-nebo-genialni-tah/#reply1094426
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit