Napsal mkopecky;1485814
Díky všem za názory co do funkčnostech apod. Nyní uvádím data, eshopáře prosím o info co "tomu" říkají, zdali by do toho šli. Mě se líbí, že to má historii, jinak nevím:Pominu provozní nutné náklady na nákup zboží, ale dle prodávajícího mám zatím info (neověřené):- 30-40% přirážka na zboží- návštěvnost eshopu 60tis./rok- prodej cca 1500 objednávek - obrat 600tis. - segment kosmetika, drogerie ... ev. bio směrU eshopu byla i prodejna, která dělala +1,4 mil (cca 3500 objednávek) na místě, ale tu prodávající zrušil, tak zvažuji zdali eshop sám udělá nějaká čísla. Mají historii, jsou vidět a i když se nejedná o nějakou závratnou částku za nákup + provoz, tak zvažuji, zdali jít do něčeho co "může" udělat cca 50tis/měsíc obrat, tedy cca 12tis. příjem - náklady na eshop, reklamu ... tedy třeba od 8tis./měsíc??? Beru spodní hranici vs. obrat 600tis/rok.???Martin
Konverzní poměr nic moc, ale na druhou stranu dá se s tím dobře pracovat. Vždy může být lépe :-)
1, procentuální přirážka je irelevatní vždy je to o tom za kolik dokážeš prodat
2, vzhledem k nízké konverzi, asi to nebyl moc kvalitní traffic. Ale opět je to věc, se kterou lze pracovat.
3, to je celkem slušné, ale je otázka za jaké je to náklady. ikdyby 0 (jako že to určitě není) tak jedna objednávka vychází na nižší stovky a to není moc dobré.
4, segment fain, kord jestli tomu rozumíš a má to budoucnost.
Je otázka kolik dělala prodejna.Určitě bych si na tvém místě zjištoval kolik byl osobní odběr. Jestliže je to velké procento, další mínus pro tebe.
Co se týče shoptetu tak v zásadě je to dobrá platforma. Mají spousty věcí propracovaných a dělá na tom hodně kvalitních lidí co to posouvají dopředu. Úplně bych to nezatracoval. Na ten obrat mi přijde, že platíš zbytečně moc. Drtivé většině shopu stačí ta verze za 990 Kč. Přechod na OpenSource (či vlastní řešení) tě sice na první pohled zbaví měsíčních nákladů, ale navždy zadarmo to určitě není.
Vidím to přesně u svých zákazníků. Čím úspěšnější tím častěji se na mne obrací. Ať už se to týká úprav z pohledu legislativy (GDPR, Cookie, OP) tak běžné údržby či rozvoje. A to jsou třeba věci které máš zahrnuté v pronájmu. Samozřejmě existuje varianta že si necháš vytvořit eshop a už ho nebudeš rozvíjet ve snaze snížit fixní náklady na minimum, ale to je pomalá cesta v upadání eshopu.
19. 9. 2018 15:08:40